243. forduló, 245. forduló, Amos Trask összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 9. 14h:48'
EZ A 290. JÁTÉKHETED, 244. FORDULÓD
291. játékheted kezdete: febr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX

AMOS TRASK KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű elf férfival. Fekete a bőre. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy taalru herceg trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 226 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elf fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve az óriásölőt ellenfeledre rohansz. Óriásölővel néhányszor megcsapod az elf fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az elf testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Energialándzsával az elf többször eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 223 életpontot vesztettél. Agyartőrrel az elf többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Egy méregcsók varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 670, gyógyulás: 20, összesen: -650 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét. Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány sebedet is begyógyította... (+489 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
Az 1. napon összeakadsz Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mösze uralkodó trófea és egy ősöreg góliát trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy élőholt sullár! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összefutsz egy meghatározhatatlan színű, copfos hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Westy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon megintcsak összefutsz Falcon Castagirral. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Találkozol egy hófehér, copfos hajú, égszínkék szemű ember férfival. Bőre mélykék színű. Hatalmas varázslónak látszik. Jéghideg bizsergés lesz úrrá rajtad, mikor a közeledbe ér. Megismered. Ő a demokratikusan megválasztott dik... vezetője a Jégmágusok Szövetségének: Berogurgi Titusz! Ura Jégnek és Fagynak, Északi Szeleknek és a Kegyetlen hóviharoknak. Jobb lesz vele vigyázni. Összeismerkedtek. Az ő neve Berogurgi Titusz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 4. napon összeakadsz Twang to Whittel. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött teológia szakértelmed, míg te őt a zárnyitás szakértelemre oktattad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 gyémánt védőgyűrűt (3499 arany).
A 4. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű elf férfival. Fekete a bőre. Kíséretét alkotja egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy taalru herceg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 98 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}


Az 5. napon összeakadsz Enyasioval. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített bűvös lant. Ő Chiara férje! Leah személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy törp sisakot, egy törpe bakancsot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Az 5. napon találkozol egy hollófekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Dornodon felszentelt papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy denevér szimbólumot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy örökkéval.kristályát, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy tükörpáncélt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy Kitaszított trófea, egy Főmágus trófea és egy varkaudar vajákos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
Az 5. napon ismét összeakadsz Falcon Castagirral. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Gilthanas adta fel, és a következőt tartalmazza: 25 gyógykenőcsöt.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-48 életerő.) Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Könnyen felismerhető lenyomatú emberi nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy nő hagyta. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy hosszú szőke hajszálat. Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+391 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+78 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy zoloboo sámán fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 436.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 431.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 426.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 421.]

kno 16 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 421.]

kf 726 kézbeveszed/felveszed a 726. tárgyat
Az ujjadra húzod a gyémánt védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

hu 266 451 1549 hulladék: 266 451 1549
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár sisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

hu 223 601 328 hulladék: 223 601 328
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd védőgyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hro formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 421.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] Tovább barangolsz a fák között. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy vark. kardtáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar védelmezi a vadászterületét. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bíborgörény, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mösze uralkodó trófea és egy ősöreg góliát trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy hollófekete, hosszú hajú, borostyánszemű elf férfi táborát. Fekete a bőre. Kíséretébe tartozik egy élőholt Raia szent lovagja, egy élőholt Sir Rasolphius, egy élőholt Raia angyala. Leah félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy cápabőr csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy taalru herceg trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Ódon sírhantok gyűrűjében álló fekete tölgy. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Túl gyengének érzed magad, ezért jobb lenne megúszni a harcot. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre gránitszürke. Tharr földi és égi helytartója. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy törpe bakancsot, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Enrico Caravadallo. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz McSivaattal. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy Kabol gyűrűjét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy örökkéval.gyémántját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, csillogó szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy jégisten amulettet, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy nap szimbólumot, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Bropxat trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy trakuun lidérc trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Chlovia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[57 pontot használtál fel, van még 364.]

v 181 186 106 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(199,119) vark. kardtáncos (#693), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Falcon Castagir (1316. kalandozó), egy elf férfi, Enrico Caravadallo (2525. kalandozó), McSivaat (2569. kalandozó), Chlovia (4371. kalandozó)

[186,106] Épületek tűnnek fel.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 2 bumerángot 8 aranyért, 1 era formázó mintát 25 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 2 hro formázó mintát 50 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kék orchideát 4 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 1 kvazár sisakot 70 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 9 mérg. ubuk dobónyilat 63 aranyért, 1 mérgezett vasnyilat 8 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 3 sallank nyilat 9 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 12 Thargodan esszenciát 240 aranyért, 7 ugh mérget 14 aranyért, 1 vashegyű nyilat 5 aranyért, 1 zangrozi csizmát 25 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 354.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[187,107] Még mindig a városban vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték.

A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 balkezes gyűrűt 400 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért, 1 smaragd védőgyűrűt 100 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,108] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ó! Hiszen ez egy őrült varázsló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Látsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy csillagbozótost. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bíborgörény formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[36 pontot használtál fel, van még 318.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[199,118] A terep továbbra is ritka erdő. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy megsebzett vark. kardtáncos. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy varkaudar hírnök volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Mindenfelé különböző árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehető alak indul meg feléd. Először csak egy fehér leples szellemnek tűnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Fealefel Throm! Megszólalni se tudsz a meglepetéstől. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [199,117] Még mindig az erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán A Vándor vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy megsebzett vark. kardtáncos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar hírnök. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 294.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Varlvelon néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy élőholt quwarg feltrancsírozása a feladat. Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 284.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy vark. nekromanta feltrancsírozása a feladat. Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 274.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy árnyékrája. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 264.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[198,116] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy csataremák volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [12 pontot használtál fel, van még 252.]

kt 19 15 elkészíted a 19. tárgyat (15 darabot)
Begyűjtöttél 15 kerek követ. [15 pontot használtál fel, van még 237.]

kt 259 13 elkészíted a 259. tárgyat (13 darabot)
Itt nincs szopógödör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szopókövet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 237.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,116) csataremák (#694), érclelőhely
(199,117) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vark. kardtáncos (#693), varkaudar hírnök (#686)
(199,118) vark. kardtáncos (#693), varkaudar hírnök (#686), Fealefel Throm (2444. kalandozó)
(199,119) vark. kardtáncos (#693), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), Falcon Castagir (1316. kalandozó), egy elf férfi, Enrico Caravadallo (2525. kalandozó), McSivaat (2569. kalandozó), Chlovia (4371. kalandozó)

[188,106] Épületek tűnnek fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Tharr hívei emelték.

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 227.]

im 0 2 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 197.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 164.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 84 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 84 aranyat, és lepengeted. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 250 arany fejpénzt kaptál. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 164 pontod maradt, ebből a következő körre 164 pontot vihetsz át. Kapsz még 385 pontot. A következő körben tehát 549 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

KARAKTERLAP

Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (115). Ez a 244. fordulód.

Erő: 26 (35) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 28 (31) Védekezés: 84 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 490/111 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 616/356 Pénz: 2342 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 165/93 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 53
Eddig összesen 1694 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1450824 TP-d van. A következő szinthez még 249176 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ősmágus, Blounther apó, ongóliant.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 24
vágófegyverek: 25 ütőfegyverek: 24 lőfegyverek: 7
dobófegyverek: 27

Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << szívkereső (#423) << óriásölő (#528)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23 2. nyomkövetés: 55 (+1) 3. mászás: 20
4. csapdakészítés: 16 5. csapdaészlelés: 4 6. gyógyítás: 28
7. titkosírás: 5 8. felderítés: 20 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 42 11. taumaturgia: 40 12. versengés: 12
13. harcművészetek: 3 14. zene: 4 15. szörnyismeret: 16
16. pszi: * 26 17. zárnyitás: 13 18. vadászat: 8
19. bányászat: 27 20. úszás: 6 21. főzés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
kutatsz max. 200 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet!

HŐSTETTEID
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67.

Összsúly: 147.07 kg Megterheltség: 122%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 2 balkezes gyűrű (#1549)
1 borostyán függő (#162) 2 bumeráng (#249) 1 era formázó minta (#418)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 hro formázó minta (#601) 1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68)
1 kristálygömb (#265) 1 kvazár sisak (#266) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
9 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mutáns csont (#331)
1 nyu-shuriken (#157) 1 obszidián függő (#195) 1 rézsisak (#72)
1 rövid íj (#107) 3 sallank nyíl (#129) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
1 szöges páncél (#65) 12 Thargodan esszencia (#328) 7 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278) 1 vashegyű nyíl (#176) 9 víz (#27)
1 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1442 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 11 kaja (#2)
15 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112) 15 mákrózsa virág (#56)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,106) kvazár kohó (#629), fegyvermester háza (#632), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek