241. forduló, 254. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 14. 12h:04'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: febr. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ETORLÁN KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Sistergő Pumpa azt állítja, hogy a csatornán való átkelés őrültség, de ha valaki mégis megpróbálja, akkor jó úton van a halhatatlanság felé.
Egyszer amikor lelátogattál a söntésbe, beszédbe elegyedtél egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Hoppá, hiszen ez Gorhud! - Nincs kedved kockázni? - kérdezed beszélgetőpartnered. - Miért is ne? - mondja ő, mire előkerülnek a kockák. Mindketten a pultra pakoltok egy kis kupac aranyat, és kezdődik a játék. Alig negyedóra leforgása alatt elveszítesz 8 aranyat. Az ellenfelednek nagyon szerencsés keze van! Megköszönöd a játékot, és elbúcsúzol.
A kocsmában összeakadtál egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Hoppá, hiszen ez Rőtszakállú Kaldor! Társalgás közben felvetődik a gondolat, hogy esetleg dartozhatnátok egyet. Elkéritek a dartokat, és a padlóra rajzolt fehér vonal mögött felállva, dobálni kezdtek. Ellenfeled messze ügyesebb nálad, pontosan, precízen céloz. Egykettőre összejön neki a szükséges pontszám. Elbúcsúztok egymástól.
Újra itt az idő a kalandozásra! Elköszönsz a fogadóstól, és kilépsz az utcára.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 csontzúzó diszkosz (eladási ár: 1224 arany, ebből a kezelési költség: 97 arany) ellenértékét.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Thoron - Laure, Josid 'el Amid, Skinhead, Rőtszakállú Kaldor és Gorhud. Gyorsan megismerkedsz azokkal, akikkel eddig még nem találkoztál. Rőtszakállú Kaldor lesz a csapat konyhafőnöke, mivel erre a posztra ő a legalkalmasabb. Gyorsan el is sorolja a tudnivalókat:
- Üst nem kell, és a hozzávalókra se legyen gondunk, mert odabenn minden szükséges megtalálható. Nekünk csak főznünk kell, úgyhogy, akár neki is foghatnánk.
Rőtszakállú Kaldor előkap egy lélekkövet, és babrálni kezdi. A kristályba zárt szellem testet ölt, és pont úgy néz ki, mint megidézője! Mostantól e másolat is részt vesz a kalandban. Bevonultok a fogadóba, és egyenest a konyhára irányítanak titeket. Oszkár örömmel fogad benneteket, bár kissé idegesnek látszik. Nem csoda, elvégre ma lesz a nagy nap!
- Diwax ma érkezik a városba, és nagyon fontos az első vacsora. Ha felsülünk, még az is lehet, hogy átköltözik máshová! Ezt semmiképp nem engedhetem. Legalább három szakácsra van szükségem. Ti hányan vagytok? Aha, úgy látom, a létszámmal nem lesz baj. Most nézzük az alkalmassági tesztet. Kérek mindenkit egymás után a különterembe.
Amikor rád kerül a sor, Oszkár után cammogsz, egy szobával arrébb. Ő rögvest a tárgyra tér:
- Mondd el, hogyan készítenél el egy adag omlós szerencsemasszát.
Lelkesen elsorolod a hozzávalókat. Te még azokról az apró konyhai fogásokról is beszélsz kicsit, amelyek szükségesek a szóban forgó recept hibátlan lefőzéséhez. Oszkár elégedettnek látszik. Josid 'el Amid sajnos hamar tanúbizonyságát adja a hozzá nem értésének, így kénytelenek vagytok elköszönni egymástól. Oszkár nem tűri a pancserokat a konyhában. Miután kiderül, hogy ki alkalmas közületek az estebéd elkészítésére, a fogadós végigtekint rajtatok. Nem is próbálja kendőzni kritikus pillantását. Bár kényelmetlen volt átesni ezen a vizsgán, be kell, hogy lásd, szükséges volt. Alig fogtok hozzá az esti menü előkészítéséhez, máris kiderül, hogy bizony minden tudásotokra szükség lesz! A lista igen hosszú, és a legkülönfélébb étkek állnak rajta. A többségük hagyományos, mindennapi fogás, aminek semmilyen különleges "mellékhatása" nincs, azon kívül, hogy ízletesek, és remekül csillapítják az éhséget. Ezeket a fogásokat a kalandozók egyszerűen csak a "főtt étel"-nek titulálják. Persze ettől még sok türelmet, és hozzáértést igényel az elkészítésük. No és aztán ott vannak a különleges fogások. Pontos receptek alapján kell teljesen ismeretlen kajákat összeállítanotok, ami aztán a végsőkig próbára teszi a hozzáértéseteket. Még a legügyetlenebbnek is ki kell tennie magáért, és a csapatért. Az egyik kondérban roguenacsülök fődögél nagy bőszen, a másikban sáfrányos vadkosorr-ragu rotyog, és lassan elkészül a pézsmatök főzelék, no meg a borkonyó-szósz is. A sültek, és desszert következnek ezután, amit azonban már együtt kell elkészítenetek. Bár nem vagytok igazán összeszokott csapat, és néhány kérdésben rögtönözni vagytok kénytelenek, azért remekül sikerül a bunthar-sült is, és a notharos lótuszlepény egyenesen mesés! Oszkár mindent végigkóstol, és nagyon, de nagyon elégedett!
- Nagyon szépen köszönöm a segítségeteket, barátaim! - mondja, miután véget ért az esti lakoma, amit ti a konyhában, csendesen iszogatva izgultatok végig. - Diwax nagyúr igen hálás volt, és az egekig dicsérte a konyha személyzetét, azaz titeket. Bőkezű borravalót adott, és biztosított róla, hogy legközelebb is nálam száll majd meg. Ti is jutalmat érdemeltek! - mondja, s közben át is nyújtja fizettségetek, az aranyat, illetve hozzáteszi, bármit vihettek, amit a konyhában találtok.
Az osztozás után neked 1 sziklozug comb (ld. enc.), 1 cápazsír (ld. enc.), 1 halcsont, 1 grifftojás, 2 mákrózsa virág [mákrózsa virág ->eldobod], 1 fokhagyma, 1 quwarg tojás, 1 díszes fakanál (ld. enc.) és 600 arany jut.
(Thoron - Laure 1 sziklozug combbal, 1 cápazsírral, 2 grifftojással, 1 varkaudar pálinkával, 1 mákrózsa virággal, 2 fokhagymával, 1 quwarg tojással és 600 arannyal , Skinhead 1 sziklozug combbal, 1 cápazsírral, 1 halcsonttal, 1 grifftojással, 1 varkaudar pálinkával, 1 mákrózsa virággal, 2 fokhagymával, 1 quwarg tojással és 600 arannyal , Rőtszakállú Kaldor 1 sziklozug combbal, 2 evaporőr hájjal, 1 grifftojással, 1 varkaudar pálinkával, 1 mákrózsa virággal, 1 fokhagymával, 2 quwarg tojással és 600 arannyal , Gorhud 1 sziklozug combbal, 1 evaporőr hájjal, 1 halcsonttal, 1 grifftojással, 1 mákrózsa virággal, 3 fokhagymával, 1 quwarg tojással és 600 arannyal lett gazdagabb.) Ez a kaland jól végződött, így hát elégedetten vonultok vissza a szálláshelyeitekre. 10000 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 420.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 3 ekharion dárda (eladási ár: 454 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 dzsumbujharcos bólát.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 gyémánt védőgyűrűt (1200 arany), 1 ryuku csizmát (620 arany), 1 ryuku karvédőt (700 arany).
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a Quwargamanga (ld. enc.) és a Quwaxotix (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) törpe őskövet (ld. enc.). Az aranytermő erszény 29 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mandibulapengét. A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+104 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+300 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) A lottó 698. hetének nyerőszámai: 11, 21, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 428.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 428.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [+5% teo] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 418.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a hoarián sarut. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat
A csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a finom keszkenőt. [0 pontot használtál fel, van még 418.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy csillogó nyakék elkészítése. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 398.]

bb 2 1205 858 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 86 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 sziklozug combot. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

vv 112 78 70 elmormolod a 112. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 383.]
Fürgén varázsolsz! [-7 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 381.]
13 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

t 187 támadod a 187. szörnyet
FT 187 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy részeg kalandozó! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 45 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


fu 1559 udvarolsz az 1559. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 48 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy ragyás burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm fejét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
[50 pontot használtál fel, van még 331.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(160,103) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), Dornodon oltár, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), korinthai amőba (#420)

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 321.]

be 710 138 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 50 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 316.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[160,103] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [161,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 280.]

jlk 1692 jelszó kimondása 1692
Belépsz a mínosz-kúpba, majd, amikor látod, hogy semmi sem fog zavarni, kimondod a jelszót. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 528 tapasztalati pontot kaptál.

33
24
29 32
23 28 31 34
22
27
21 35
30
26 20
36
39 41
19 42
18 16 40
25 37
17 38
15 8
11 10
7
2
9
3 5
1
12 14 4
6
13
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 90. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 275.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[160,104] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy púdersziklát. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [159,105] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ilkin érc) van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [158,105] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Észreveszel egy kihívás tornyát. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 251.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklahegyi Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy ónix masszavadító. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy Muezli aranykeze. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Braklóptúrhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[157,105] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. [+2% tau] Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [156,106] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [155,107] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [32 pontot használtál fel, van még 189.]

m 6 mozogsz nyugatra
[154,107] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy rubin sárkány közeledik feléd! (ld. enc.) Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.

Találsz egy nekrofunt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 181.]

kb 551 3 kiveszel a bankból az 551. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

f 551 578 kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz dentor szüttyőt. (ld. enc.) 222 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

kt 590 3 elkészíted az 590. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 dentor szüttyőt. [Rahn ékkő:] 2376 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [45 pontot használtál fel, van még 126.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

szk 765 230 244 keresed a 765. szörnyet a 230. szörnyet a 244. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 23 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 23 madártoll. [3 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 121.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 707. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 4. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 86 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a hoarián sarut, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 7. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 8. BP: kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a finom keszkenőt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 121.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 135 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 18, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a quwarg nagymester. 4 kaját bezabál a quwarg harcos. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 505 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY)
Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át.

QUWAXOTIX (961. SZÖRNY)
A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat...

TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY)
A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett.
A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod.

SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY)
Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni.

CÁPAZSÍR (932. TÁRGY)
A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni...

DÍSZES FAKANÁL (1649. TÁRGY)
Ez az egyszerű konyhai eszköz inkább tűnik túlcicomázott fali dísznek, mint használati tárgynak, pedig a nyelén lévő faragások, és festések kusza cirádái közé egy hasát szerető varázstudó komoly rúnákat rejtett! Ha a díszes fakanál a birtokodban van, ezzel kevergeted majd az üstben főzött finomságaid, ezzel minden alkalommal 1 TVP-t megspórolsz a főzés idejéből (1 alá persze nem mehet a TVP költség).

GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY)
Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára.

CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY)
Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül nagy eséllyel ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül.

PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY)
Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 23 Merészség: 9/5 Magasság: 104 cm
IQ: 29 (47) Támadás: 31 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 27 (31) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 62/65 év
Egészség: 27 (32) Életpont: 347/264 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 612/19 Pénz: 4769 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 22/6 Pszi pont: 143/13 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 2
Eddig összesen 2177 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15164 TP-t kaptál. Jelenleg 1001697 TP-d van. A következő szinthez még 198303 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, ongóliant, Blounther apó. A 238. fordulódban 20817 arany került a bankszámládra. 21337 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/76 ökölvívás: 1/13 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 24/71 ütőfegyverek: 27/57 (+8%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 28/31 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 486 időszaki: 69

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/76 (+7%) 2. nyomkövetés: 53/46 (+29%) 3. lopás: 1/71
4. mászás: 13/82 (+4%) 5. csapdakészítés: 17/39 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/72
7. gyógyítás: 30/70 8. titkosírás: 12/69 (+23%) 9. felderítés: 25/16 (+11%)
10. szörnyidomítás: 15/74 11. teológia: 33/90 (+18%) 12. taumaturgia: 35/98 (+18%)
13. szerencsejáték: 6/28 (+9%) 14. versengés: 18/18 (+8%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 30/20 17. pszi: 20/2 (+2%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/83 (+7%) 21. úszás: 9/5
22. főzés: 15/59 23. csapatmunka: 4/62

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz az 1559. karakternek
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot )
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
erőpajzs III (#127) hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) láth. észlelése (#78)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 4 drótszőr (#37) 3 ében toboz (#578)
1 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
1 pirkit (#153) 2 spiritusz (#170) 31 víz (#27)
1 sziklozug comb (#858)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 3 dentor szüttyő (#590) 1 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 1 korinthai talizmán (#814) 23 madártoll (#112)
1 mandibulapenge (#125) 1 szöges bunkó (#8) 7 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(154,107) rubin sárkány (#330), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(155,107) Tharr rúnaköve
(156,106) Fairlight oltár, quwarg királynő (#153)
(157,105) élőholt quwarg (#202), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, érclelőhely
(158,105) kihívás tornya (#502), Raia oltár, 30. jellempróba, érclelőhely
(159,105) quwarg parafenomén (#248), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(160,103) élőholt quwarg (#202), márványtorony (#175), Dornodon oltár, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), korinthai amőba (#420)
(160,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Leah oltár, 41. jellempróba
(161,103) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az olimpiai jóslat valósággá válhat, néhányan ősi avatárok ébredéséről suttognak.

Üzenet küldése a karakternek