Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 14. 12h:04' EZ A 254. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 255. játékheted kezdete: febr. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
bb 2 1205 858 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1205 darabot) |
vv 112 78 70 | elmormolod a 112. varázslatot a 78. varázslatot a 70. varázslatot |
t 187 | támadod a 187. szörnyet |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 97 életpontot sebeztél. [+3% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 45 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
fu 1559 | udvarolsz az 1559. kalandozónak |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 48 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (5 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a ragyás burástya nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm fejét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a korinthai amőba testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [161,103] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!
Odakint is körülnézel.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
jlk 1692 | jelszó kimondása 1692 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 275.]
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [159,105] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg parafenomén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [158,105] Amerre csak a szem ellát, dombok.
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy oldás varázslatot. [+2% tau] Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. [+2% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [156,106] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 46 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [155,107] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
kb 551 3 | kiveszel a bankból az 551. tárgyat (3 darabot) |
f 551 578 | kísérletezel az 551. tárggyal az 578. tárggyal |
kt 590 3 | elkészíted az 590. tárgyat (3 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
szk 765 230 244 | keresed a 765. szörnyet a 230. szörnyet a 244. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 707. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 7. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal |
QUWARGAMANGA (963. SZÖRNY) Azt, hogy a quwargok intelligens lények, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy mágusaik vannak. A quwarg ősmágusok közül pedig legnagyobb hatalma minden kétséget kizáróan a magát Quwargamangának nevező entitásnak van. Varázsereje mellett eltörpülnek a humán mágusok szánalmas kis trükkjeikkel, és az a tény, hogy erejét a teljes quwarg bolytudat is támogatja, még félelmetesebbé teszi. Ő ugyanis a Ghallán lévő quwarg bolyokat összekötő mágikus csatornák felügyelője. Bármikor bármelyik bolyban ott tud teremni, ha a szükség úgy kívánja. Legyőzni szinte lehetetlenség, mivel fizikai testének pusztulása után a quwargokat összekötő bolytudat segítségével szellemét egy másik quwarg ősmágus testébe menti át. |
QUWAXOTIX (961. SZÖRNY) A Vasalt Bunkók már többször bizonyították rátermettségüket és elszántságukat a Quwargok Síkjáról fenyegető veszély elhárításában. Több, igen veszélyes expedíciót vezettek már a rovarlények világába, hogy a quwargok nyelvét, és viselkedési szokásait tanulmányozhassák. A következtetések igen elgondolkodtatóak. Kiderült, hogy a cirpelő, hurrogó "beszédükben" a quwargok külön hívójellel - mondhatnánk: névvel - illetik a kimagasló képességekkel bíró egyedeket. Ghalla-szerte mindenki hallott már a kisebb quwarg istenekről és tán voltak olyan szerencsések is, akik végezni tudtak néhánnyal... de még az ő képzeletüket is felülmúlja Quwaxotix, a gigászi rovar, minden kisebb istenek között a leghatalmasabb. Bár minden fegyvertípussal felveheted vele a harcot, készülj fel tisztességesen, mert a csáprágói halálosak, a varázslatai pedig kegyetlenek! Mi? Hogy hogyan kerül ez a quwarg gigász Ghalla pusztáira? Ez pont egy olyan kérdés, ami minden igaz Vasalt Bunkót komolyan foglalkoztat... |
TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY) A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett. A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod. |
SZIKLOZUG COMB (858. TÁRGY) Legyőzve egy őshonos sziklozugot, ha különös szerencséd van, hozzájuthatsz ízletes hátsó combjához. Ahhoz, hogy később még elfogyasztható legyen, egy teljesen egészséges példányt kell találnod, ezek viszont rendkívül ritkán fellelhetőek az Esthar Császárság vidékein. Ha viszont sikerült megszerezned, máris itt a következő akadály: nyersen nem fogyasztható, elkészítésének titkát pedig csupán a császárság papjai ismerték. Talán egy történelemtudós meg tudja mondani, mi a teendő... A sziklozug combot az ínycsiklandó vacsora reményében önző módon nem vagy képes másik játékosnak átadni. |
CÁPAZSÍR (932. TÁRGY) A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni... |
DÍSZES FAKANÁL (1649. TÁRGY) Ez az egyszerű konyhai eszköz inkább tűnik túlcicomázott fali dísznek, mint használati tárgynak, pedig a nyelén lévő faragások, és festések kusza cirádái közé egy hasát szerető varázstudó komoly rúnákat rejtett! Ha a díszes fakanál a birtokodban van, ezzel kevergeted majd az üstben főzött finomságaid, ezzel minden alkalommal 1 TVP-t megspórolsz a főzés idejéből (1 alá persze nem mehet a TVP költség). |
GYÉMÁNT VÉDŐGYŰRŰ (726. TÁRGY) Akiket a kincsek általában hidegen hagynak, még azokban is mély sóvárgást ébreszt ez a döbbenetes szépségű parányi ékszer. Hihetetlenül sok energiát fektetett az elkészítésébe Alanor legképzettebb ékszerésze, az udvari mágusok pedig ellátták bűbájjal, ami +5 védettséget és +5 szerencsét nyújt viselőjének. Az eredetileg a király születésnapjára készített ajándékból mostanra már több másolat is készült, dúsgazdag nemesek és kalandozók számára. |
CSILLOGÓ NYAKÉK (1120. TÁRGY) Ha egy ezüst nyakláncra egy csigakagylót felfűzöl, pont középre, hogy a harmónia teljes lehessen, lenyűgöző ékszert kapsz. Nem tűnik bonyolultnak, ugye? Nem is az: 3 TVP-nyi idő alatt bárki meg tudja csinálni. Ha a nyakadba akasztod, +2 szerencsét kapsz. Ezenkívül, ha csillogó nyakéked van, és egy tolvaj próbálkozna nálad, elég csak megpillantania ezt a pompás ékszert ahhoz, hogy letegyen eredeti szándékáról, és végül nagy eséllyel ezt lopja el (persze ha a tárgyat viseled, a legamatőrebb tolvaj is inkább mást fog választani). Aki pedig egy ilyen ékszert birtokol, egyáltalán nem, vagy csak rendkívül erős koncentrációval tud a lopásra gondolni, és ha bevetésre indul, bizony csak árnyéka lesz eredeti önmagának. [Lopás szakértelme mindenhol az eredeti 2/3-a lesz.] De ez semmi ahhoz a kínhoz képest, amit az okoz, ha a tárgyat eldobni próbálod: lopásod a hozzá fűződő nosztalgikus emlékek hatására permanensen csökken 1-gyel. Persze, ha megacélozod tudatodat, egy ékszerboltban vonakodva bár, de eladhatod e tárgyat negatív következmények nélkül. |
PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG) A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell! |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
DENTOR SZÜTTYŐ (590. TÁRGY) Egy aranytű segítségével egy dentor bőrből kiváló szüttyőt készíthetsz, amely megfelelően alkalmas a kátrány tárolására. Hogy a fekete kulimász ki ne folyjon, dugóként használj egy ében tobozt. A dentor szüttyő elkészítése 15 TVP-be kerül, és 10 csepp kátrány tárolására alkalmas. |
Erő: | 21 (29) | Szint: | 23 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 29 (47) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/65 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 347/264 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 612/19 | Pénz: | 4769 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 22/6 | Pszi pont: | 143/13 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 24/71 | ütőfegyverek: | 27/57 (+8%) | lőfegyverek: | 10/0 |
dobófegyverek: | 28/31 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -19.); ében dobónyíl (#849) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 486 időszaki: 69 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/76 (+7%) | 2. nyomkövetés: | 53/46 (+29%) | 3. lopás: | 1/71 |
4. mászás: | 13/82 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 17/39 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/72 |
7. gyógyítás: | 30/70 | 8. titkosírás: | 12/69 (+23%) | 9. felderítés: | 25/16 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 15/74 | 11. teológia: | 33/90 (+18%) | 12. taumaturgia: | 35/98 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 6/28 (+9%) | 14. versengés: | 18/18 (+8%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 30/20 | 17. pszi: | 20/2 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/83 (+7%) | 21. úszás: | 9/5 |
22. főzés: | 15/59 | 23. csapatmunka: | 4/62 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
udvarolsz az 1559. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) | láth. észlelése (#78) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 4 | drótszőr (#37) | 3 | ében toboz (#578) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | pirkit (#153) | 2 | spiritusz (#170) | 31 | víz (#27) | |||
1 | sziklozug comb (#858) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
36 | arany (#50) | 3 | dentor szüttyő (#590) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 23 | madártoll (#112) | |||
1 | mandibulapenge (#125) | 1 | szöges bunkó (#8) | 7 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vasérc (#152) |