Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. febr. 24. 9h:15' EZ A 718. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD 719. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 29 511 | energia fejlesztése 29 |
ff 100 100 100 | felt. fegyverváltás: 100 100 100 |
a 247 3796 1 | átadod a 247. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
kf 96 49 815 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat a 49. tárggyal a 815. tárgyat |
a 225 3070 1 | átadod a 225. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 246 3796 1 | átadod a 246. tárgyat a 3796. kalandozónak (1 darabot) |
a 269 5300 10 | átadod a 269. tárgyat az 5300. kalandozónak (10 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
m 1 4 2 | mozogsz északkeletre, délre, keletre |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [140,107] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy karmos tankány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a karmos tankány testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...) [140,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [140,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A korinthai amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [140,112] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [140,113] Dombos terepre érkeztél.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) [140,115] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült lebegő gomba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a lebegő gomba testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 3 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,116] Még mindig az erdőben vagy. Találsz egy manilla-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hirtelen mozogni kezd a föld! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy sebesült tangi óriásféreg közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 16.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 13 pontért |
FELTÉTELES LŐFEGYVER/DOBÓFEGYVER HASZNÁLAT Parittyával lődözni minden szembejövőre alapvetően bölcs és jó gondolat. Azonban, egy vadász tatut vagy egy lila brekket kivégezni egy 20-40 életpontot sebző, nehezen beszerezhető és méregdrága lőfegyverrel vagy dobófegyverrel nem biztos hogy okos dolog, különösen, ha eközben az értékes fegyver tönkremegy/elvész. Ezért lehetőséged van arra, hogy eldöntsd, milyen erős ellenfelekre használd a bekészített lő- vagy dobófegyvert. Ehhez a feltételes lőfegyver használat (FLH) parancsot kell kiadnod. Első paraméterként megadhatsz egy szintet (1 és 996 között), másodikként egy lövedéket/dobófegyvert. Ha az adott szintű, vagy annál erősebb szörnnyel találkozol, az adott harcban automatikusan a megadott lövedéket/dobófegyvert fogod használni. Ha a szinthez 999-et írsz, akkor azt a lövedéket/dobófegyvert csak kalandozók ellen használhatod. Ha NINCS KIADVA FLH 999 <fegyver> parancsod, minden kalandozó ellen a KF-el bekészített távolsági fegyvert használod. Ha a szinthez 997-et írsz, akkor azt a fegyvert kizárólag ezüstfegyverrel megsebezhető lény ellen fogod használni (célszerű ide valamilyen ezüst lövedéket ill. dobófegyvert írni), ha 998-at, akkor azzal a csak mágikusan megsebezhető lény elleni lőfegyvert állítod be. Ha ezüstfegyverrel is sebezhető lénnyel találkozol, és nincs 997-es lőfegyver beállítva, vagy nincs nálad az a fegyver, csak 998-as, akkor azt fogod használni. Ezeket a paramétereket a program nem veszi figyelembe, ha valamilyen varázslatnak köszönhetően képes vagy megsebezni amúgy is a mágikus lényeket. Egyszerre max. 6 FLH parancs lehet érvényben. Egy példa: Kiadod az FLH 5 22, az FLH 8 23 és az FLH 999 137 parancsokat. A 0-4. szintű szörnyekre nem használsz távolsági fegyvert, az 5-7. szintűekre tüskét, a 8. vagy magasabb szintűekre mérgezett tüskét fogsz lőni a fúvócsövedből. Kalandozók ellen a 137-es távolsági fegyvert használod. Ha egy szörnyre az FLH által meghatározott távolsági fegyvert kellene használnod, de az épp nincs nálad, AKKOR A BEKÉSZÍTETT (KF) távolsági fegyvert fogod használni. Az összes FLH parancs törlése egy üres FLH kiadásával történik. Az FLH <szint> parancsnak ha nem adsz második paramétert, vagy még egyszer kiadsz egy már érvényben levő FLH parancsot az a bizonyos (arra a szintre vonatkozó) FLH parancs törlődik, ha ugyanarra a szintre új második paraméterrel adsz ki FLH-t, akkor az adott szintre vonatkozó FLH lecserélődik az új parancsra. Példa: FLH 5 és FLH 5 22 törlik az FLH 5 22 parancsot, FLH 5 23 viszont lecseréli. Megjegyezendő, hogy vannak kivételes esetek, amikor a távolsági fegyver nem használható, de ez a helyzettől függ. Sűrű erdőben, föld alól támadó szörnnyel szemben (pl. gátvakond), szűk helyen (bizonyos labirintusokban és egyéb sötét helyeken) nem tudsz távolsági fegyvert használni. Az FLH parancs nem kerül TVP-be. Kiegészítés: Az FLH parancsnak megadhatsz 3. paramétert is, ami 0 és 15 között lehet. Ez a 3. paraméter azt adja meg, hogy max. ennyi darab távolsági fegyvert használsz a csatákban az adott fajtából. Ha több van nálad a megadott lövedékből, akkor is csak annyit lősz el, amennyit a paraméterben megadtál. Ha kevesebb van nálad, akkor viszont azt az FLH-t figyelmen kívül hagyja a program, és a bekészített távolsági fegyvert használod. Ha kiadod az FLH parancsot újra ugyanazokkal a paraméterekkel, akkor az törli az adott FLH beállítást, ha viszont csak a 3. paraméter különbözik, akkor nem törli, hanem felülírja. Az üres FLH továbbra is töröl minden FLH beállítást. |
TANGI ÓRIÁSFÉREG (865. SZÖRNY) A tüskés gigaférgek csak apró gilisztáknak tűnhetnek ezekhez a gigantikus, a sivatagot naphosszat méltóságteljesen rovó óriásférgekhez képest. Óriási szájukkal befalnak mindent, majd átszűrik, ami ehető, és hátrahagyják a homokot. A tüskés gigaférgekhez hasonlóan megpróbálhatod őket meglovagolni, de készülj fel, hogy kudarc esetén a béred azonnali halál. És ne feledkezz meg arról, hogy a tangi óriásférgekre a yuong tűzsárkányok örömmel vadásznak, ha egy ilyenen lovagolsz, magad is az eledel része leszel... |
Erő: | 27 (29) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 32 (36) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 42/42 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 274/111 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (44) | Varázspont: | 592/0 | Pénz: | 1106 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 118/11 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/76 (+40%) | ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 24/77 (+7%) |
vágófegyverek: | 4/36 | ütőfegyverek: | 21/4 | lőfegyverek: | 6/94 |
dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/93 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 50/49 (+10%) | 3. mászás: | 4/20 |
4. csapdakészítés: | 15/88 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 39/57 |
7. titkosírás: | 13/37 | 8. felderítés: | 21/20 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 33/6 (+5%) | 11. taumaturgia: | 25/53 (+5%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 5/45 (+9%) | 14. zene: | 26/62 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 12/91 (+21%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/106 |
19. bányászat: | 10/33 (+11%) | 20. úszás: | 12/99 (+21%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 23 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 385 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | drótszőr (#37) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 3 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | purifikátor háj (#269) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | tankány karom (#237) | 6 | víz (#27) |