242. forduló, 244. forduló, Aaron dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 4. 9h:16'
EZ A 510. JÁTÉKHETED, 243. FORDULÓD
511. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 665 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3105
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

AARON DOR BLAZEER KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [169,29] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 33. pontnál. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot.
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 388. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 384. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+7 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 382. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 380. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 378. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: használod a 841. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. KP: elmormolod a 71. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 376. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 178. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 376.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 376.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 1 VP-t.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 3 VP-t.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy fejsze elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 349. Kapsz 12 VP-t.]

dd 225 425 181 eldobod a 225. tárgyat a 425. tárgyat a 181. tárgyat
Elhajítasz 1 orgyilkos tőrt. Elhajítasz 1 pengepajzsot. Elhajítasz 1 vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 107 176 323 eldobod a 107. tárgyat a 176. tárgyat a 323. tárgyat
Elhajítasz 1 rövid íjat. Elhajítasz 2 vashegyű nyilat. Elhajítasz 5 ezüsthegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 188 138 327 eldobod a 188. tárgyat a 138. tárgyat a 327. tárgyat
Elhajítasz 2 mérg. ubuk dobónyilat. Elhajítasz 2 ubuk dobónyílat. Elhajítasz 4 ezüstshurikent. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 222 160 271 eldobod a 222. tárgyat a 160. tárgyat a 271. tárgyat
Elhajítasz 1 láncinget. Elhajítasz 3 vassisakot. Elhajítasz 2 szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 731 96 247 eldobod a 731. tárgyat a 96. tárgyat a 247. tárgyat
Elhajítasz 1 topáz erényövet. Elhajítasz 1 bakkura csizmát. Elhajítasz 1 fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 197 195 191 eldobod a 197. tárgyat a 195. tárgyat a 191. tárgyat
Elhajítasz 1 igazgy. fülbevalót. Elhajítasz 5 obszidián függőt. Elhajítasz 3 aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

dd 194 307 135 eldobod a 194. tárgyat a 307. tárgyat a 135. tárgyat
Elhajítasz 1 arany karperecet. Elhajítasz 1 réz papi karkötőt. Elhajítasz 51 gyöngymangót. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

ek 7 6 9 t. energia kisütése: 7 6 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 csapdaészlelés.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 35 37 38 mozogsz 35 37 38
Kipróbálod a középső folyosót. Ez biztosan biztonságos! [35. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
[9 pontot használtál fel, van még 340. Kapsz 5 VP-t.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 39 39 mozogsz 39 39
ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
[8 pontot használtál fel, van még 332. Kapsz 4 VP-t.]

lm 38 mozogsz 38
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
[8 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 4 VP-t.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

lm 37 35 33 mozogsz 37 35 33
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT]
Kipróbálod a középső folyosót. Ez biztosan biztonságos! [35. PONT.]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
[9 pontot használtál fel, van még 315. Kapsz 5 VP-t.]

lm 10 5 3 mozogsz 10 5 3
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT]
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. [12. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű... [10. PONT]
A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani. [9. PONT]
Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
Visszaúszol. [5->4. PONT.]
A víz hideg, és sok a felszerelésed, de szerencsére a tó sekély így majdhogynem át tudsz gyalogolni. [3->2. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 285. Kapsz 18 VP-t.]

lm 1 1 mozogsz 1 1
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[3 pontot használtál fel, van még 282. Kapsz 1 VP-t.]

kf 1088 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,29) a 70. labirintus bejárata

[144,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Találsz egy nekrofunt.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy che-vállszalagot, egy Eldereth kristályt, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tükörpáncélt, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy kamionoszaurusz trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Csak néhány pillantásra méltatjátok egymást. Odébbállsz.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 272. Kapsz 6 VP-t.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 3 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát.

Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 2 szent jogart 100 aranyért, 10 galachmitot 300 aranyért.
[5 pontot használtál fel, van még 262. Kapsz 3 VP-t.]

ve 37 80 megveszed a 37. tárgyat 80
Vásároltál 80 drótszőrt. 320 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 262.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,29] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ongóliant közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 105 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. Kritikus ütés! (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany, egy nagy bronzkulcs, egy ezüst karkötő, 3 vasérc, egy nagy vaskulcs és egy gyöngymangó. 3216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 60, gyógyulás: 78, összesen: +18 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Látsz egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Brujeria egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.
[6 pontot használtál fel, van még 256. Kapsz 3 VP-t.]

v 181 184 31 elmormolod a 181. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,29) a 70. labirintus bejárata, ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, 24. jellempróba

[184,31] Épületek tűnnek fel.

Felfedeztél egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7800 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota (650. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 246. Kapsz 6 VP-t.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 241. Kapsz 3 VP-t.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[185,30] Még mindig a városban vagy.

Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívei emelték. Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.).
Összefutsz egy kopasz, félszemű troll férfival. Fekete a bőre. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy díszes tunikát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy szánalmas pondró trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[169,29] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Krogan, a pusztító került az utadba. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (34 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a Krogan, a pusztító testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Nem sikerült a Krogan, a pusztító ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a Krogan, a pusztító bal oldalát. (3 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a Krogan, a pusztító hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A Krogan, a pusztító nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A Krogan, a pusztító összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc, 4 vas dobónyíl és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 3942 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 186, gyógyulás: 157, összesen: -29 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Látsz egy olvasztókemencét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Brujeria, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
[12 pontot használtál fel, van még 229. Kapsz 7 VP-t.]

v 198 159 41 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(169,29) a 70. labirintus bejárata, ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), oltár, 24. jellempróba, Krogan, a pusztító (#7001)

[159,41] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gnóm szolgáló formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a nagy vaskulcs. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 7 fekete gyöngy, 1 bunthar bőr, 1 súlyzó, 2 tüskecsapda, 2 bunkó.
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.

[-100 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 12 VP-t.]

dd 126 425 348 eldobod a 126. tárgyat a 425. tárgyat a 348. tárgyat
Elhajítasz 2 bronzpengét. Sajnos nincs nálad pengepajzs. Sajnos nincs nálad shinai gömb. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 4 5 5 mozogsz 4 5 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 5 4 2 mozogsz 5 4 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 209.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 209.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 209.]

lm 7 8 1 mozogsz 7 8 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

v 181 184 31 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,41) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 22. jellempróba, érclelőhely

[184,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7800 pontot kell rákölteni.) Felfedeztél egy Vlagyimir szobrát. Van itt egy királyi palota (650. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 6 VP-t.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 3 VP-t.]

h 697 800 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+278 varázspont, -557 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 194.]
Ahol sebet látsz magadon, azt gyorsan bekötözöd a katonai kötszerel. (+255 életerő.) A ryuku kötszert használod sebeid ellátására. (+255 életerő.) Ahol sebet látsz magadon, azt gyorsan bekötözöd a katonai kötszerel. (+94 életerő.) [3 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 1 VP-t.]

m 1 1 3 mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre
[185,30] Folytatod sétádat a házak közt. Látsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hárításod megcsúszik, az 1 őrjáratozó katona fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy igazgy. fülbevaló és 3 ezüst nyaklánc. 8800 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1051, sebződés: 139, gyógyulás: 184, összesen: +45 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[159,41] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gnóm szolgáló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Látsz egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy woorgard. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bronz taiderrel többször eltalálod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 11, gyógyulás: 119, összesen: +108 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Találsz néhány eldobott tárgyat: 3 kaja[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [160,42] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 173. Kapsz 10 VP-t.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[161,43] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy magger lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 91 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magger jobb lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a magger testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Kyorg tőrrel megérinted a magger jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A magger összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 33, gyógyulás: 32, összesen: -1 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát.

(Továbbmész...) [162,43] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl és egy gyöngymangó. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 77, gyógyulás: 32, összesen: -45 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid íj. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a Mnebolath fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű. 2292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 58, gyógyulás: 36, összesen: -22 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 101 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál párolgó héját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2228 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi kosfejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a Notermanthi jobb lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy shinai gömb és egy aranygyűrű. 3960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 26, gyógyulás: 69, összesen: +43 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy göcsörtös bunkó és 2 ezüst nyaklánc. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Storm Master előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy borkonyó cserjét.


(Továbbmész...) [162,44] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... [58 pontot használtál fel, van még 115. Kapsz 34 VP-t.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(159,41) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 22. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(160,42) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(161,43) magger (#747), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, Tharr oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(162,43) Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)
(162,44) művészi porolit (#720)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 105. Kapsz 6 VP-t.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 6. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 9. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 273 20 206
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 102.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 13, 19.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +31 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 102 pontod maradt, ebből a következő körre 102 pontot vihetsz át. Kapsz még 384 pontot. A következő körben tehát 486 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG TOPÁZA (1247. TÁRGY)
Az Örökkévalóság Kristályának szivárványszíne lassan besűrűsödik, és halványsárga lesz - a nap csillogását úgy veri vissza, mint a legcsodálatosabb aranyékszer. Ez a drágakő mindig meg tud téged lepni valamivel, ezúttal egy csodaszép topáz alakját vette fel! Pedig már azt hitted, nem fejlődik tovább...
A topáz speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +60 max. ÉP-t, +60 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +5 támadást, ezenkívül forduló elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó - ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem alkalmazhatod.

KARAKTERLAP

Aaron dor Blazeer, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr főpapja vagy. Papi hited: 272. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 243. fordulód.

Erő: 35 (49) Szint: 28 Merészség: 8/5 Magasság: 180 cm
IQ: 41 (59) Támadás: 46 Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 7/37 év
Egészség: 31 (41) Életpont: 624/752 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 4
Szerencse: 39 (60) Varázspont: 1371/745 Pénz: 1672 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 192/243 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2140 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28856 TP-t kaptál. Jelenleg 2319233 TP-d van. A következő szinthez még 280767 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, őrjáratozó katona, varkaudar vajákos. A 240. fordulódban 1602 arany került a bankszámládra. 1650 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/32 ökölvívás: 21/46 (+8%) szúrófegyverek: 31/46 (+6%)
vágófegyverek: 11/71 ütőfegyverek: 7/37 lőfegyverek: 13/30
dobófegyverek: 28/8 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (210%) << bronz taider (#641) (120%) << ököl (#28) (135%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/54 2. nyomkövetés: 56/70 3. lopás: 1/4
4. mászás: 17/74 5. csapdakészítés: 17/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 13/44 (-176%)
7. gyógyítás: 51/65 8. titkosírás: 2/58 9. felderítés: 24/86 (+5%)
10. szörnyidomítás: 2/73 11. teológia: 73/74 (+45%) 12. taumaturgia: 75/68 (+56%)
13. versengés: 17/85 (+8%) 14. harcművészetek: 14/19 15. zene: 1/71
16. szörnyismeret: 26/97 17. pszi: *28/100 18. zárnyitás: 1/57
19. vadászat: 3/5 20. bányászat: 8/99 (+54%) 21. úszás: 9/85

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 500 TVP-ért
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 250 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), Raia szent lovagja (#239)
Barátságosság (aktív: 2, max: 16)
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59)
szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178) fürkésző szemek (#213) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
savhurrikán (#107), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> pszi őselementál (#258)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> woorgard (#231) tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1)
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 3 aranylánc (#191) 1 bakkura csizma (#96)
2 bronzpenge (#126) 1 bűvös shuriken (#562) 1 csillezsályalevél (#1253)
5 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüstshuriken (#327) 1 fekete bőrcsizma (#247)
49 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2)
3 katonai kötszer (#1508) 1 láncing (#222) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
5 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 pengepajzs (#425)
1 quwarg tojás (#360) 1 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128)
2 szent jogar (#150) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 topáz erényöv (#731)
2 ubuk dobónyíl (#138) 1 vasalt bunkó (#181) 2 vashegyű nyíl (#176)
3 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 71 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 6 ezüst nyaklánc (#117) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 Krogan buzogánya (#1561) 5 vas dobónyíl (#189) 3 vasérc (#152)
23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), egy kobudera férfi

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.11.29 09:08 Változások a számládon! 400 zseton átutalása a(z) 5230. számlára!
˙

Üzenet küldése a karakternek