Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 31. 15h:53' EZ A 289. JÁTÉKHETED, 242. FORDULÓD 290. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5911 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a zoloboo sámán fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 36, gyógyulás: 33, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
kno 16 | képesség-növelés 16 |
h 201 | használod a 201. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 | használod az 1167. tárgyat |
v 181 186 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,106] Épületek tűnnek fel.
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 112 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal vállát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 118, gyógyulás: 33, összesen: -85 ÉP}
(Továbbmész...) [188,106] Még mindig a városban vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr hívői építették. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy fokhagyma. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 32, gyógyulás: 31, összesen: -1 ÉP}
be 632 2 | bemész a 632. épületbe |
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[204,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal hátsó lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika jobb oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 48, gyógyulás: 37, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [204,113] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg parafenomén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy ezüstdarab tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 4, gyógyulás: 24, összesen: +20 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
m 4 6 5 | mozogsz délre, nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [203,114] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.
(Továbbmész...) [202,115] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ek 401 199 112 | t. energia kisütése: 401 199 112 |
[199,112] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 22, gyógyulás: 26, összesen: +4 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar nyakát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 21, gyógyulás: 23, összesen: +2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 42, gyógyulás: 25, összesen: -17 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Tharr haragja varázslatot. Semmi hatás! (köszönhetően tompítás védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 8 arany, egy ezüst karkötő és egy aranytű. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 29, gyógyulás: 32, összesen: +3 ÉP}
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY) A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik. |
Erő: | 26 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 488/416 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 10 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 616/306 | Pénz: | 4190 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/16 | Pszi pont: | 162/273 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 43 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 24 (+1) |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | * 23 | lőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 27 |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << szívkereső (#423) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23 | 2. nyomkövetés: | 54 | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 16 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 28 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 19 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 42 (+1) | 11. taumaturgia: | 32 | 12. versengés: | 12 |
13. harcművészetek: | 3 | 14. zene: | 4 | 15. szörnyismeret: | 16 (+1) |
16. pszi: | * 25 | 17. zárnyitás: | 13 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 27 | 20. úszás: | 6 | 21. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67. |
Összsúly: 140.83 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arx formázó minta (#298) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 3 | kristálygömb (#265) | |||
5 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
1 | rézsisak (#72) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
23 | ugh méreg (#166) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 1 | vassisak (#160) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
804 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | spiritusz (#170) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | xirnox szív (#213) |