TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. jan. 27. 9h:36'
EZ A 288. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD
289. játékheted kezdete: jan. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX
|
AMOS TRASK KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Chrysthallal. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy zangrozi csizmát és egy mithril kesztyűt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Morehin. Raia főpap-jelöltje. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: felderítő. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy viharóriás trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 3. napon összefutsz egy kontyos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tükörpáncélt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy hegyi óriás trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Sardullah Sharpa. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon összefutsz Brandonnal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Egy angyali sisakot, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy ogre övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy bosszantó apróság trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol egy szőke, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy woorgard trófea és egy Mnebolath trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Összeismerkedtek. Az ő neve Axel Stormblade. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.)
A 3. napon összefutsz Gor Findalasszal. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy derit sodronynadrágot, egy fattylord derékövet, egy fűzött kagylósort, egy hósárkánybőr csizmát, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.smaragdját, egy rubin fülbevalót, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy őrjáratozó katona trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy energialándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Meglepődve látod, hogy egy apró erdei tündérke kukucskál ki a válla fölött. Nicsak, rád kacsintott! Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki mászó-karperecet. Közben megkínál egy adag főzettel, ami olyan jó illatú, hogy nem tudsz neki ellenállni, és felhajtod. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 mászó-karperecet. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Egy meghökkentő lénnyel találkozol. Alakját tündöklő, a szivárvány minden színében játszó misztikus fény veszi körül. A jelenség bár nem vakít el, képtelen vagy kivenni viselője részleteit. Az ismeretlentől való félelem érzésével állsz tovább. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összeakadsz Fafejű a Tudóssal. Tharr kisebb avatárja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy bazaltelementál. Mentális auráját felismered, ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Mindenfelé különböző árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehető alak indul meg feléd. Először csak egy fehér leples szellemnek tűnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Fealefel Throm! Megszólalni se tudsz a meglepetéstől. Kisebb villámok cikáznak körülötte. Fagyos tekintete megdermeszti a vért az ereidben. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon újból összefutsz Gor Findalasszal. Az elf előkapja a lőfegyverét, és mielőtt védekezhetnél, orvul bemutat neked néhány trükköt. Tátott szájjal bámulod fürgeségét. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Körbevizsgálódsz, reménykedve, hogy valamit megtudsz esetleg a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. A földön találsz egy normál lila hajszálat és egy szőrszálat egy szakállból. Az aranytermő erszény 59 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+361 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy zoloboo sámán nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 366.]
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 356.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 351.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 346.]
v 53 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 341.]
v 21 10 |
elmormolod a 21. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 10 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 336.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 333.]
hu 182 192 298 |
hulladék: 182 192 298 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 333.]
v 181 186 106 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 333.]
m 3 1 |
mozogsz délkeletre, északkeletre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,119] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy manilla-fát. Felfedeztél egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 21, gyógyulás: 37, összesen: +16 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 16, gyógyulás: 37, összesen: +21 ÉP}
A sorból újabb helybeli lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 16, gyógyulás: 36, összesen: +20 ÉP}
Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar iszákos készül a lemészárlásodra.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 120, gyógyulás: 88, összesen: -32 ÉP}
Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttőr, 18 arany és 2 rézgolyó. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Látsz egy pézsmatököt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bíborgörény egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy varkaudar katona. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.
Összefutsz egy fekete hajú, szürke szemű, bajuszos ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Egy angyalok gyűrűjét, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg köpenyt, egy mászó-karperecet, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét és egy vascarai csizmát visel. Ruházatát egy drótszőrű mópat trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Pinyó. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas árnymanó férfi táborát. Fekete a bőre. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy tolvaj klánjelvényt, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy Nateilena úrnő trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Folrang trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Találkozol Cuchalainnal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy vark. kardtáncos trófea és egy csataremák trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Továbbmész...) [200,118] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zoloboo sámán. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zoloboo sámán megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 28, gyógyulás: 32, összesen: +4 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Látsz egy gyilkos csalánt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz Zanthiával. Ő Daemon felesége! Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy Morgan sipkáját, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Blounther apó trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy csápos otagi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Megszólal: " Csak a taposott quwarg a jó quwarg." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[69 pontot használtál fel, van még 264.]
be 632 2 |
bemész a 632. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
ff 523 423 528 |
felt. fegyverváltás: 523 423 528 |
Felt. fegyverváltás: << Mjölborg kalapácsa << szívkereső << óriásölő. [0 pontot használtál fel, van még 264.]
m 1 1 8 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
[201,117] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [202,116] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy kontyos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lidérckoronát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy tükörpáncélt és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy hegyi óriás trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sardullah Sharpa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [202,115] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm jobb lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült ryuku gólem volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [64 pontot használtál fel, van még 200.]
[203,114] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
[12 pontot használtál fel, van még 188.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
be 502 3 |
bemész az 502. épületbe |
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
m 8 1 |
mozogsz északra, északkeletre |
[203,113] A terep továbbra is sűrű erdő.
Észreveszel egy kihívás tornyát. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [204,112] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
Összefutsz Twang to Whittel. Leah félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd alanori csatamén. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zárnyitás szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 164.]
ek 401 199 112 |
t. energia kisütése: 401 199 112 |
Huss, és már újra kicsiny sátrad ponyvái alatt találod magad!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(199,119) manilla-fa (140991, belőle készíthető: 245692), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar iszákos (#688), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), varkaudar katona (#691), Pinyó (#. kalandozó), egy árnymanó férfi, Cuchalain (#. kalandozó)
(200,118) zoloboo sámánok (1103230), Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, Zanthia (#. kalandozó)
(201,117) varkaudar vajákos (#690), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), oltár
(202,115) márványtorony (#175), Sheran oltár, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), ryuku gólem (#394)
(202,116) tűzbokor (3435, belőle készíthető: 426536), #. jellempróba, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sardullah Sharpa (#. kalandozó)
(203,113) kihívás tornya (#502)
(204,112) smirglibokor (3931, belőle készíthető: 304229), #. jellempróba, Twang to Whit (#. kalandozó)
[199,112] A bozótost ritka erdő váltja fel. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 17 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 45, gyógyulás: 17, összesen: -28 ÉP}
Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy mutáns csont [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy bronzhegyű lándzsa [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy bőrsisak. Egy varkaudar hírnök támad rád.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 19, gyógyulás: 25, összesen: +6 ÉP}
A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy agyroppantás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 19, gyógyulás: 25, összesen: +6 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos intéz feléd kihívást.
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos bal vállát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 133, gyógyulás: 72, összesen: -61 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid kard [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 14 arany és egy varkaudar pálinka. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Enyasioval. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves bűvös lant van nála. Ő Chiara férje! Leah személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy cápabőr csizmát, egy cetbőr válltömést, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy Xanathal karkötőjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
[-1 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 124.]
szk 230 |
keresed a 230. szörnyet |
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 121.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 240 arany fejpénzt kaptál. A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a fürkésző szemek hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 382 pontot. A következő körben tehát 503 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (110). Ez a 241. fordulód.
Erő: |
26 (35) |
Szint: |
24 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
26 (31) |
Támadás: |
31 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
28 (31) |
Védekezés: |
77 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
26/26 év |
Egészség: |
20 (24) |
Életpont: |
479/306 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
7 |
Szerencse: |
29 (35) |
Varázspont: |
600/248 |
Pénz: |
3386 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
21/14 |
Pszi pont: |
162/234 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
43 |
Eddig összesen 1664 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17979 TP-t kaptál. Jelenleg 1398213 TP-d van. A következő szinthez még 1787 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg ősmágus,
Blounther apó,
ongóliant.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
5 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
* 23 |
vágófegyverek: |
25 |
ütőfegyverek: |
23 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
27 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
23 (+1) |
2. nyomkövetés: |
54 |
3. mászás: |
20 |
4. csapdakészítés: |
16 |
5. csapdaészlelés: |
4 |
6. gyógyítás: |
28 |
7. titkosírás: |
5 |
8. felderítés: |
19 |
9. szörnyidomítás: |
6 |
10. teológia: |
41 |
11. taumaturgia: |
32 |
12. versengés: |
12 |
13. harcművészetek: |
3 |
14. zene: |
4 |
15. szörnyismeret: |
15 |
16. pszi: |
25 |
17. zárnyitás: |
13 |
18. vadászat: |
8 |
19. bányászat: |
27 |
20. úszás: |
6 |
21. főzés: |
4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
tompítás (#40) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67. |
Összsúly: 156.64 kg |
Megterheltség: 130% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod. |