Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 26. 15h:12' EZ A 252. JÁTÉKHETED, 241. FORDULÓD 253. játékheted kezdete: febr. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy obszidián függő. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 1205 1137 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1205 darabot) |
a 135 4346 20 | átadod a 135. tárgyat a 4346. kalandozónak (20 darabot) |
flh 20 1124 | felt. lőfegyver haszn. 20 az 1124. tárggyal |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
be 710 138 | bemész a 710. épületbe |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [177,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy oldás varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (5 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [176,110] Még mindig füves síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Csontzúzó diszkoszt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a magger jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a magger éles mandibuláját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a magger jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a magger jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magger testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A magger összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 2125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [174,109] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Öt kamrán egy ajtó van. Mi az?
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 70 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 kaját. 1797 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből csontzúzó diszkoszt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a massza jobb hátsó lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a massza pöttyös oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 37 életpontot vesztettél. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Mágusölővel néhányszor megcsapod a massza testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a massza pöttyös oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 32 életpontot vesztettél. A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 mandibulapengét. 4561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [172,111] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy ősi csatamező van. Délnyugatra egy kristálypalota van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg nagymester. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy oldás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [171,111] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy sebesült manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Marokra fogva a csontpozdorját a másikra rontasz. Csontpozdorjával gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Csontpozdorjával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin zselés fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Droma Shelagoru bal lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával megcsapod a Droma Shelagoru bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 53 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Droma Shelagoru csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 denevér szimbólum. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 7 csepp spirituszt. 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már oldás vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [169,109] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, csontzúzó diszkoszt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 csontzúzó diszkosz. Becsapódva, megdöfi a magger bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magger testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a magger testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a magger testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 2125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [168,108] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 1056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
id 241 100 | idomítod a 241. szörnyet 100 pontért |
in 5787 23 551 | leírod az 5787. kalandozónak a 23. szörnyet az 551. tárgyat |
in 5787 446 643 | leírod az 5787. kalandozónak a 446. szörnyet a 643. tárgyat |
in 5787 763 1484 | leírod az 5787. kalandozónak a 763. szörnyet az 1484. tárgyat |
in 5787 972 1557 | leírod az 5787. kalandozónak a 972. szörnyet az 1557. tárgyat |
in 4346 291 344 | leírod a 4346. kalandozónak a 291. szörnyet a 344. tárgyat |
a 116 2281 6 | átadod a 116. tárgyat a 2281. kalandozónak (6 darabot) |
in 4346 292 356 | leírod a 4346. kalandozónak a 292. szörnyet a 356. tárgyat |
szk 285 778 765 | keresed a 285. szörnyet a 778. szörnyet a 765. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 707. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot) |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 7. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal |
Erő: | 21 (29) | Szint: | 22 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 29 (32) | Támadás: | 30 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/64 év |
Egészség: | 27 (32) | Életpont: | 336/283 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 593/10 | Pénz: | 3884 arany | Kép. pont: | 12 |
Tudatpont: | 22/4 | Pszi pont: | 138/305 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 24/70 (+6%) | ütőfegyverek: | 27/42 (+6%) | lőfegyverek: | 10/0 |
dobófegyverek: | 28/22 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -19.); csontzúzó diszkosz (#1124) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 470 időszaki: 53 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/58 | 2. nyomkövetés: | 52/98 | 3. lopás: | 1/71 |
4. mászás: | 13/73 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 17/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/72 |
7. gyógyítás: | 30/70 | 8. titkosírás: | 12/46 (+29%) | 9. felderítés: | 24/82 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 14/2 (+98%) | 11. teológia: | 33/56 (+18%) | 12. taumaturgia: | 35/55 (+33%) |
13. szerencsejáték: | 6/19 | 14. versengés: | 18/10 | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 30/20 (+34%) | 17. pszi: | 19/96 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/71 (+1%) | 21. úszás: | 9/5 |
22. főzés: | 15/21 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! |
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | drótszőr (#37) | 4 | gyógykenőcs (#313) | 20 | gyöngymangó (#135) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 6 | móri gyümölcs (#116) | |||
46 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
114 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
5 | mandibulapenge (#125) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | rövid kard (#171) | |||
1 | spiritusz (#170) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |