Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 3. 15h:03' EZ A 492. JÁTÉKHETED, 240. FORDULÓD 493. játékheted kezdete: aug. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. TF tal. tesztcsata (-19 zseton) E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 383 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3105 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Raia szent lovagja nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Kyorg tőrrel eltalálod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 27, gyógyulás: 36, összesen: +9 ÉP}
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 178. varázslatot |
vv 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 1 666 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 666 20 | elmormolod a 169. varázslatot |
dd 8 107 190 | eldobod a 8. tárgyat a 107. tárgyat a 190. tárgyat |
dd 249 327 222 | eldobod a 249. tárgyat a 327. tárgyat a 222. tárgyat |
dd 57 72 160 | eldobod az 57. tárgyat a 72. tárgyat a 160. tárgyat |
dd 277 271 247 | eldobod a 277. tárgyat a 271. tárgyat a 247. tárgyat |
dd 162 195 275 | eldobod a 162. tárgyat a 195. tárgyat a 275. tárgyat |
dd 192 193 150 | eldobod a 192. tárgyat a 193. tárgyat a 150. tárgyat |
dd 99 209 265 | eldobod a 99. tárgyat a 209. tárgyat a 265. tárgyat |
le 1548 | leveszed/lerakod az 1548. tárgyat |
kf 532 | kézbeveszed/felveszed az 532. tárgyat |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
pbe 1000 | beraksz a bankba 1000 aranyat |
kb 691 690 687 | kiveszel a bankból a 691. tárgyat (690 darabot) |
bb 1508 80 | beraksz a bankba az 1508. tárgyat (80 darabot) |
d 2 45 | eldobod a 2. tárgyat (45 darabot) |
bb 1320 1227 842 | beraksz a bankba az 1320. tárgyat (1227 darabot) |
fa 1119 4960 1 | feladod az 1119. tárgyat a 4960. kalandozónak (1 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 181 184 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[184,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 650 | bemész a 650. épületbe |
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 650 | bemész a 650. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 2: 1. térkép 3. pont 3: 1. térkép 2. pont 4: 1. térkép 5. pont 5: 1. térkép 4. pont |
Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 213. Kapsz 3 VP-t.]
m 1 1 7 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona jobb karját. Kritikus ütés! (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Kyorg tőrrel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (5 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Bronz taiderrel megdöfködöd az őrjáratozó katona testét. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Kyorg tőrrel meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A 3 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő és egy aranytű. Magad mögé lököd a pitiáner vérvágyó sólyom trófeát, és kiszedsz egy őrjáratozó katona trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1043, sebződés: 233, gyógyulás: 220, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,68] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex testét. (6 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Kyorg tőrrel megérinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tyrannoszaurusz rex fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 46, gyógyulás: 70, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [189,67] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál jön feléd.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 106 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 102 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (47 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 113, gyógyulás: 21, összesen: -92 ÉP}
v 198 198 52 | elmormolod a 198. varázslatot |
[198,52] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
be 684 | bemész a 684. épületbe |
be 684 | bemész a 684. épületbe |
kt 697 | elkészíted a 697. tárgyat |
ek 116 80 1508 | t. energia kisütése: 116 80 1508 |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 90 58 | t. energia kisütése: 116 90 58 |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2400 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát.
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
m 1 1 3 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [199,51] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Syrac Hold vigyorog kajánul. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy zoloboo sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel megdöföd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 28, gyógyulás: 55, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [200,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az 1 qwarg rohamosztagos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az 1 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 15, gyógyulás: 89, összesen: +74 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Ellenfeled könnyedén félreüti! Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ősdentor jobb karját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod az ősdentor fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dentor bőrt. 3400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 23, gyógyulás: 32, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya bal vállát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Kyorg tőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya nyakát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A 7 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 30, gyógyulás: 24, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 tolmokov-koktél. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Mnebolath testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű és egy vasérc. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 65, gyógyulás: 45, összesen: -20 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 59, gyógyulás: 40, összesen: -19 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb oldalát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (43 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, 2 ezüst gyűrű, 2 obszidián függő és egy réz papi karkötő. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 119, gyógyulás: 33, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [202,52] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Demizson orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát.
(Továbbmész...) [202,53] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
ek 273 2 243 | t. energia kisütése: 273 2 243 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 20 206 |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG KRISTÁLYA (1207. TÁRGY) Elérkezett a nap, amikor az Örökkévalóság Zafírja újabb evolúciós lépést tesz meg. Az égkék szín feloldódik, és fehér, a fényt ezerfelé szóró kristállyá változik. A szivárványszínű sugarak néhány pillanatra elvakítanak. Amikor látásod visszanyered, a kristály színkavalkádja rögvest rabul ejt. Valami azt súgja, hogy a kő elérte fejlődésének csúcsát! Bár a jövő mindig tartogathat meglepetéseket... A kristály speciális ékszerként KF-elhető, tehát nem foglalja el más ékszerek helyét. Viselésekor kapsz +50 max. ÉP-t, +50 max. VP-t, +2-t minden tulajdonságodra, +4 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +3 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre. |
SSHREAKZA AMULETTJE (836. TÁRGY) Sshreakza a testzabálók legismertebbje. Bár ez az ősöreg lény mindig is utálta az ékszereket, ez az apró varázstárgy különösen a szívéhez nőtt. Pedig ez is "csak egy" az Esthar császárság idején készült csecsebecsék közül, mely minden bizonnyal Sshreakza egyik áldozatának ruhatárából került elő. Aranyszín csillogású, kerek medalionról van szó, melyet megtapintva derűs sugárzás árad szét testedben. Ha ezt az amulettet viseled, sebző varázslataid +20% sebzést okoznak (de legfeljebb +200 sebzést). Csak 30. szintet elért kalandozók akaszthatják nyakukba. |
RYUKU KATONAI KÖTSZER (1508. TÁRGY) A katonai kötszer a ryuku hadsereg számára rendszeresített sebgyógyító eszköz. A kisebb-nagyobb csaták után a gárdisták bekötözik egymás sebeit, hogy azok el ne fertőződhessenek és mielőbb a gyógyulás útjára léphessenek. A ryuku katonai kötszer használata csak első pillantásra egyszerű a te gyógyító kenőcsökhöz szokott szemed számára. Használata során igenis tudni kell, hogy hova kell tekerni, hogy a legjobb megszorítani stb. Minél magasabb a gyógyítás szakértelmed, ezzel annál inkább tisztában leszel. A ryuku katonai kötszert a H 1508 paranccsal, illetve gyógyító totemből használhatod, esetenként 1 TVP-ért. Ekkor a gyógyítás szakértelmed függvényében némi életerőt visszanyerhetsz. A kötszer ezután elveszik (átázik a véredtől, elveszti steril mivoltát). Ezenkívül a H parancsos használatnál megadhatsz egy második paramétert is, ha legalább annyi ÉP-d hiányzik, a kötszert csak akkor használod el. |
RYUKU CSIZMA (692. TÁRGY) A ryuku csizmák puhák és kényelmesek - a többi páncéldarabbal ellentétben, itt a mozgékonyság fontosabb szempont volt a védelemnél. A csizma tehát csak kettőt ad a védettségedhez - viszont a ráhelyezett bűbájnak köszönhetően, eggyel megnöveli a szerencsédet is. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY) Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet). |
Erő: | 35 (49) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 41 (59) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 30 (33) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 7/36 év |
Egészség: | 31 (41) | Életpont: | 604/758 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 39 (60) | Varázspont: | 1318/3 | Pénz: | 1851 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 21/20 | Pszi pont: | 192/237 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/32 | ökölvívás: | 21/8 (+10%) | szúrófegyverek: | 31/22 (+13%) |
vágófegyverek: | 11/71 | ütőfegyverek: | 7/37 | lőfegyverek: | 13/30 |
dobófegyverek: | 27/92 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (220%) << bronz taider (#641) (120%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/21 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 56/29 (+18%) | 3. lopás: | 1/4 |
4. mászás: | 17/59 | 5. csapdakészítés: | 16/97 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/90 |
7. gyógyítás: | 51/65 | 8. titkosírás: | 2/58 | 9. felderítés: | 24/64 (+4%) |
10. szörnyidomítás: | 2/73 | 11. teológia: | 71/41 (+163%) | 12. taumaturgia: | 73/83 (+61%) |
13. versengés: | 17/69 | 14. harcművészetek: | 14/19 | 15. zene: | 1/71 |
16. szörnyismeret: | 26/97 (+34%) | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 1/50 |
19. vadászat: | 3/5 | 20. bányászat: | 8/9 (+18%) | 21. úszás: | 9/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), Raia szent lovagja (#239) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 1) |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
930 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | derit sodronynadrág (#1119) | |||
14 | drótszőr (#37) | 1 | energialándzsa (#1227) | 4 | ezüstshuriken (#327) | |||
3 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | galachmit (#310) | |||
2 | gyöngysor (#192) | 1 | hótarantula köpeny (#842) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
45 | kaja (#2) | 1 | kristálygömb (#265) | 10 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | rejtőköpeny (#277) | 2 | rézsisak (#72) | |||
1 | ryuku menetpajzs (#1320) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 2 | szuperkötél (#209) | 2 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
1 | vámpírfog (#1221) | 80 | katonai kötszer (#1508) | 1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | dentor bőr (#551) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | ryuku karvédő (#687) | |||
1 | ryuku kesztyű (#690) | 2 | ryuku nadrág (#691) | 1 | vasérc (#152) | |||
2 | vashegyű nyíl (#176) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | grákó denevér (#25) |
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
sötét motyogó (#37) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) |
félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) |
kőevő (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) |
kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | árnyékrája (#87) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) |
légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) |
szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) |
griffőniksz (#106) | fekete griff (#107) | vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) |
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) |
gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) |
homokféreg (#121) | xirnox (#122) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | büntető praglonc (#125) |
Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) |
elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) |
agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) |
vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) |
vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) | fémbontó szójer (#150) | dehidrátor (#151) | kardszárnyú pocok (#152) |
quwarg királynő (#153) | autentikus vámpír (#154) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) | purifikátor (#157) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | velociraptor (#161) | kétfejű troll (#163) |
jégtroll (#164) | bávatag golombár (#165) | borzalmas varkaudar (#166) | halálosztó kain (#168) | orgoró (#170) |
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | vark. nekromanta (#173) | dögkeselyű (#174) | élőholt mágus (#175) |
óriás csontváz (#176) | csontváz lord (#177) | élőholt ősmágus (#179) | Zinthurg (#180) | gnóm szolgáló (#181) |
ezoterikus mardel (#184) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | részeg kalandozó (#187) | varkaudar behemót (#189) |
varkaudar bajnok (#190) | szutykos remák (#191) | trosnyogó szakóca (#192) | vércápa (#193) | hínárevő piranha (#194) |
opati polip (#195) | elektromos angolna (#196) | mélység fattya (#199) | magnetikus praglonc (#200) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | agyagelementál (#203) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) |
diuretikus kráken (#207) | drónkeselyű (#208) | kneopatikus mollusk (#209) | degradátor (#210) | joviális m.szockó (#211) |
Tguarkhan (#212) | kisebb quwarg isten (#213) | quwarg nagymester (#214) | élőholt sullár (#216) | massza (#217) |
tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | aurapollátor (#222) | szubreális vámpír (#223) |
nanda (#224) | norpadolótika (#226) | kultúrmasztodon (#227) | éjkornis (#228) | orbitális mackósajt (#229) |
zoloboo sámán (#230) | woorgard (#231) | ekharion (#232) | alanori csatamén (#233) | adószedő (#234) |
káoszteknőc (#235) | Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | Orkhan Thai (#238) | Raia szent lovagja (#239) |
sivatagi doareg (#240) | vadász quwarg (#241) | qwarg rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) | hegyi góliát (#244) |
Rughar familiárisa (#245) | nagyobb vércápa (#246) | kputtyintó csalán (#247) | quwarg parafenomén (#248) | taalru (#249) |
noth szellem (#250) | zombi mester (#251) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) |
őrült varázsló (#255) | tüskés gigaféreg (#256) | Notermanthi (#257) | pszi őselementál (#258) | trikornis herceg (#261) |
elit gárdista (#266) | varkaudar hadúr (#270) | őrjáratozó katona (#274) | ősdentor (#282) | kronokukac (#285) |
kronotapír (#286) | manaelementál (#290) | quwarg szabotőr (#301) | quwarg ősmágus (#302) | óriáspók (#303) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | halálmadár (#351) |
erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | ryuku ostromteknős (#362) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) |
rőtmanó berzerker (#369) | ryuku gólem (#394) | csápos otagi (#395) | bunthar (#396) | smaragdgólem (#417) |
vortexmágus (#418) | halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | animált hókutya (#651) |
varkaudar hírnök (#686) | varkaudar íjász (#687) | varkaudar iszákos (#688) | nőstény varkaudar (#689) | varkaudar vajákos (#690) |
varkaudar katona (#691) | vark. kardtáncos (#693) | csataremák (#694) | magger (#747) | vezérfarkas (#748) |
drakolich (#760) | bűbájlidérc (#761) | ryuku futárbérenc (#765) | élőholt tigris (#766) | proteinsólyom (#771) |
vérvágyó sólyom (#772) | ryuku csapásvezető (#778) | roguena (#779) | ork bérgyilász (#781) | szánalmas pondró (#792) |
Kaszás Ubaron (#7040) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | $szöges bunkó (#8) | $bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | $sünmedve tüske (#14) | $vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | $királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | $kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | patak (#52) | szökőkút (#54) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
$bőrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) |
ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | $csontszablya (#64) | $szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) |
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | $rézpáncél (#71) |
$rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | $díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) |
$bronzhegyű lándzsa (#87) | $bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | $bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) |
kötél (#92) | mély kút (#93) | $bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | $bakkura csizma (#96) |
rákpajzs (#98) | $fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | $fabontó (#106) | $rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | $madártoll (#112) |
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
$mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
$hebrencs állkapocs (#130) | $ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) |
gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | $mérg. ubuk tüske (#137) | $ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) |
denevér szimbólum (#140) | $nap szimbólum (#141) | szem szimbólum (#142) | virág szimbólum (#143) | két kard szimbólum (#144) |
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | $mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
$szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) |
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | $nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) | $vassisak (#160) |
nagy vaspajzs (#161) | $borostyán függő (#162) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) |
sziklafészek (#167) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) |
téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | $harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | $vashegyű nyíl (#176) |
szopógödör (#177) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | $vasalt bunkó (#181) |
$vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | $nagy bronzkulcs (#185) | $nagy vaskulcs (#186) |
$mérgezett vasnyíl (#187) | $mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $aranylánc (#191) |
$gyöngysor (#192) | $aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | $obszidián függő (#195) | $trófea nyaklánc (#196) |
$igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) | karbin plazma (#199) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
$manifeszt.nyúlvány (#214) | praglonc hártya (#215) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | $varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | $obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
furulya (#233) | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) | lant (#238) |
pular kristály (#239) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) |
kvazár (#244) | nagy aranykulcs (#246) | $fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) |
kvazár páncél (#251) | regeneráló gyűrű (#254) | tatu ködmön (#255) | templom (#256) | szent kehely (#257) |
szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | bájital (#261) | friss csatamező (#262) | ősi csatamező (#263) |
remák szív (#264) | $kristálygömb (#265) | $kvazár sisak (#266) | fülemüle agyar (#267) | gromak bőr (#268) |
purifikátor háj (#269) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | aranytű (#272) | szuper dobóháló (#273) |
$ametiszt medál (#275) | $sárga erőöv (#276) | rejtőköpeny (#277) | $umbatari karkötő (#278) | Mágikus Koponya (#279) |
$tyrex csont (#280) | jégszív (#282) | Fekete Kehely (#283) | Szent Kulacs (#285) | Tharr Keresztje (#287) |
zan indukátor (#288) | $bíbor erőöv (#291) | varkaudar páncél (#294) | elit csatavért (#295) | $kvazár pajzs (#296) |
cru formázó minta (#300) | din formázó minta (#301) | kőszem (#304) | varázskő (#305) | $réz papi karkötő (#307) |
$ezüst papi karkötő (#308) | $arany papi karkötő (#309) | $galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) |
gyógykenőcs (#313) | roxati zárfaló (#314) | $optiri agysisak (#315) | taposó tappancs (#318) | $ezüsttőr (#322) |
ezüsthegyű nyíl (#323) | ezüsthegyű lándzsa (#324) | ezüstdarab (#326) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) |
$csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | pukkanó tűcsapda (#336) |
piranha zsákvédő (#337) | királyi korona (#338) | alkímiázó üst (#341) | $rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) |
$shinai gömb (#348) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | molluszk ház (#353) |
quwarg boly (#359) | quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | gránit őrszobor (#369) | phua-kúp (#372) |
$Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | moa zafír (#381) | natali kő (#388) | szigony (#389) |
halcsont (#390) | polip szívóka (#391) | mászó-karperec (#392) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | városépítkezés (#398) | főutca (#399) | ház (#400) |
kristálypalota (#401) | morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | rájabőr úszógatya (#405) | bronz fejpánt (#407) |
vas fejpánt (#408) | királyi emlékmű (#411) | $vérvörös köpeny (#412) | aranypikkely (#415) | teknőcteknő (#416) |
teknőcpajzs (#417) | $era formázó minta (#418) | fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | mágusölő (#422) |
$pengepajzs (#425) | gránátkaktusz (#428) | kaktuszbogyó (#429) | bogyógránát (#430) | Thargodan csatamező (#432) |
Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | láthatatlan köpeny (#441) |
Muezli aranykeze (#442) | roxati üvegszem (#443) | gór formázó minta (#444) | $kvazár kesztyű (#445) | fekete lótusz (#446) |
lótuszvirág (#447) | lótuszfőzet (#448) | kristályfolyadék (#449) | zangrozi csizma (#451) | térkapu (#452) |
mágusköpeny (#453) | Rhatt páncélja (#458) | gyémántsisak (#467) | Dantor amulettje (#468) | fiatalság itala (#473) |
törpe bakancs (#475) | zafír fülbevaló (#477) | cápaölő tőr (#480) | raptor szablya (#482) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | elefántcsont torony (#490) | obszidián erőd (#491) | sárkánytanya (#492) | manakristály (#500) |
kdole (#501) | kihívás tornya (#502) | aranytermő ládikó (#504) | totemoszlop (#505) | ostromlétra (#510) |
Rughar gyűrűje (#518) | tükörpáncél (#519) | lidérckorona (#531) | zafír védőgyűrű (#532) | tűzúr csizmája (#533) |
Chara-din monolitja (#534) | sötét tekercs (#535) | kisebb zan (#544) | dentor bőr (#551) | őselemek köpenye (#560) |
Urgod fétise (#561) | bűvös shuriken (#562) | főnixtoll (#563) | $biami kvazárlándzsa (#568) | feneketlen bugyor (#570) |
fekete kaktusz (#577) | ében toboz (#578) | gyilkos csalán (#581) | csalánvirág (#582) | dentor szüttyő (#590) |
Ovgun nyaklánca (#615) | sárkánytőr (#626) | univerzum nektárja (#634) | bronz taider (#641) | áldott kő (#642) |
Fortuna szentélye (#645) | Huddens kesztyűje (#649) | sámán erszény (#650) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) |
elkarog szőr (#665) | $nektoraf faggyú (#667) | $szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) | elf kósza háza (#681) |
orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | ryuku karvédő (#687) |
ryuku sisak (#688) | ryuku mellvért (#689) | ryuku kesztyű (#690) | ryuku nadrág (#691) | ryuku csizma (#692) |
ryuku köpeny (#693) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | smaragd karkötő (#707) | rőtmanó kacagány (#714) |
művészi porolit (#720) | gyémánt védőgyűrű (#726) | topáz erényöv (#731) | bunthar bőr (#733) | rémbőr tarkóvédő (#737) |
gólem talizmán (#811) | vortex talizmán (#812) | halálhozó talizmán (#813) | korinthai talizmán (#814) | rothasztó talizmán (#815) |
halálhozó karkötője (#816) | hatalom fülbevalója (#817) | aranytermő erszény (#819) | szirén köpenye (#820) | Sshreakza amulettje (#836) |
varkaudar csésze (#841) | hótarantula köpeny (#842) | natharion gömb (#865) | ősi esszencia (#883) | agvari manafókusz (#890) |
törp sisak (#897) | örökkéval. rubinja (#900) | kyorg tőr (#902) | kreommat-liliom (#924) | kreommat szirom (#925) |
csillagbozótos (#928) | csillagbot (#929) | pézsmatök (#933) | pézsmatökmag (#934) | raaba-fa (#935) |
raaba-gumó (#936) | hajító csillag (#939) | örökkéval.gyémántja (#1065) | hósárkány szív (#1082) | hósárkánybőr csizma (#1088) |
varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | örökkéval.smaragdja (#1115) | örökkéval. zafírja (#1116) |
derit sodronynadrág (#1119) | moa varázsdoboz (#1133) | varkaudar pálinka (#1137) | sámán gyógykenőcs (#1139) | ryuku amfora (#1153) |
malom (#1204) | örökkéval.kristálya (#1207) | régészeti lelőhely (#1208) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
vámpírfog (#1221) | sólyomcsőr (#1223) | hattyútoll vánkos (#1226) | energialándzsa (#1227) | ork csodaszer (#1228) |
pondróvér (#1232) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | ryuku menetpajzs (#1320) |
ryuku függő (#1322) | ryuku vállvédő (#1323) | ryuku derékszíj (#1324) | csodabazár (#1404) | agyértágító (#1406) |
sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) | angolna szálka (#1465) | katonai kötszer (#1508) | Blounther gyűrűje (#1548) |
Huddens alkarvédője (#1550) | tündöklő szobor (#1587) | illatos rózsaszál (#1595) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FELV KT/szövetség - szövetségi felvétel FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FNO képesség [hányszor] - fejl. pont felhasználása FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPCS [1-3] 0/20 kapcsoló állítása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába USZ TVP TVP úszás V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől VV varázslat [varázsl] [varázsl] - gyors varázslás ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |