Hasdrubal összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. aug. 20. 10h:49'
EZ A 53. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
54. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5951
SZÁMLA : XXXX

HASDRUBAL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 vashegyű lándzsát (50 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 zafír erőöv (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján összeakadsz Yora Alustriellel. Elenios követője. Egy boszorkánykendőt, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy Quirov trófea és egy bíbor szulfagor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 223.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 223.]

f 15 kísérletezel a 15. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz hebrencs csapdát. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

f 14 kísérletezel a 14. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy szöges páncélt. (ld. enc.) 123 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1271 1905 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy tátika bibét Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 88 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 200.]

a 166 2347 3 átadod a 166. tárgyat a 2347. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 ugh mérget Yora Alustriel részére. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

a 101 2347 2 átadod a 101. tárgyat a 2347. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 tintát Yora Alustriel részére. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

szm 7168 megölöd a 7168. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a hegyi szamár: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Alaposan megsorozod a hegyi szamár testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a hegyi szamár fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a hegyi szamár jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Lábával meglök a hegyi szamár. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a hegyi szamár testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a hegyi szamár jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hegyi szamár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 200.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az útonálló fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy főutcát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [5 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 115 megveszed a 115. tárgyat
Vásároltál 1 törpemammutot. 101 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 185.]

id 115 150 idomítod a 115. szörnyet 150 pontért
Elkezdődnek a leckék a törpemammut számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 20 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 112 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [55 pontot használtál fel, van még 130.]

szm 115 megölöd a 115. szörnyet
Túl sok kaját eszik a törpemammut: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a törpemammut testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a törpemammut testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a törpemammut fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges orgyilkos trófeát, és diadalmasan beszerzel egy törpemammut trófeát. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 115 megveszed a 115. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

id 115 150 idomítod a 115. szörnyet 130 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

szm 115 megölöd a 115. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 130.]
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 355 megveszed a 355. tárgyat
Vásároltál 1 nektorafot. 95 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 120.]

id 355 150 idomítod a 355. szörnyet 120 pontért
Elkezdődnek a leckék a nektoraf számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 25 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 112 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 70.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 65.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 35 fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [35 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 tátika bibét. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 12, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a nektoraf. 2 kaját bezabál a szőrös azuka. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 164 pontot. A következő körben tehát 194 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEBRENCS CSAPDA (147. TÁRGY)
Ha a hebrencs állkapcsot két drótszőrrel rögzíted, majd egy rugalmas magszimbelet kötsz rá, és kifeszíted, egy ugrásra kész szerkezetet kapsz, amely érintésre összecsapódik, akárcsak az egérfogó! Ezt a szuper csapdát a KT 147 paranccsal készítheted el a fenti komponensekből, 16 pontért. Ha akarod, táborozás előtt kikészítheted a H 147 paranccsal, 3 pontért. így némileg védve leszel azoktól a tolvajoktól, akik esetleg táborozás közben lopni próbálnak tőled - 2d4 életpontot sebez azon, aki belelép (és természetesen te is felfigyelsz a próbálkozására).

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

TÖRPEMAMMUT (115. SZÖRNY)
Erről az alig elefánt méretű, agresszív természetű növényevőről nem sokat mondhatunk. Ha nem lennének a hatalmas agyarai és mázsás patái, már rég kipusztították volna ízletes húsáért. Agyarai sajnos túl kicsik ahhoz, hogy értékes elefántcsontnak tekinthessük. A törpemammut ellen a legjobb a szúrófegyver.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

KARAKTERLAP

Hasdrubal, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight híve vagy. Ez a 24. fordulód.

Erő: 8 (10) Szint: 11 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 20 (24) Támadás: 18 Agresszió: 4 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 (18) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 103/103 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 188/176 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 11
Szerencse: 19 (27) Varázspont: 171/2 Pénz: 4211 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 108 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 469 TP-t kaptál. Jelenleg 21 675 TP-d van. A következő szinthez még 3 325 TP szükséges. Trófeáid: emberevő, törpemammut, orgyilkos. A 15. fordulódban 22749 arany került a bankszámládra. 22814 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 ütőfegyverek: 1
lőfegyverek: 8

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) max. 1 db (2 -4.); mérgezett tüske (#23) (5 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); vashegyű nyíl (#176) ( kalandozókra);
73,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 952 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 10 5. gyógyítás: 1 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. szörnyidomítás: 6 (+1) 9. teológia: 3
10. taumaturgia: 9 11. vadászat: 4 12. bányászat: 1
13. főzés: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
kputtyintó szörnyek (#9088), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Yora Alustriel (#2347), Fairlight hívők (#997), Akryoni varázslórend (#9179), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 170, 175.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
196 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 madártoll (#112)
2 mérgezett tüske (#23) 2 tinta (#101) 1 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 kaja (#2) 2 tátika bibe (#1905)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74
56
57
58
59
(72,57) hegyi szamár (#7168)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), ház (#400), főutca (#399), törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek