12. forduló, 25. forduló, Morag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 9. 9h:23'
EZ A 27. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
28. játékheted kezdete: júl. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3295
SZÁMLA : XXXX

MORAG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,-33] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 mandibulapenge (eladási ár: 90 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyűlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükből nyerjél erőt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belőled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelő nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamező sarával keveredő hamu marad...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.)

kt 65 elkészíted a 65. tárgyat
Legyártottál 1 szöges páncélt. [24 pontot használtál fel, van még 147.]

kf 65 kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat
Magadra öltöd a szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

f 24 kísérletezel a 24. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz kavadu iszákot. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 137.]

kt 25 elkészíted a 25. tárgyat
Legyártottál 1 kavadu iszákot. [5 pontot használtál fel, van még 132.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Terméstől roskadozó kenyérfa gondoskodik arról, hogy hosszú távon ne kelljen az éhhalálra koncentrálnod. (+3 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[40,-32] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a szőrlajhár fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a szőrlajhár testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrlajhár jobb első lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szőrlajhár Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+28 életerő.) A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (517. épület.)
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [41,-31] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [42,-30] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (#5198) 2001. Ápr. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyesek azt híresztelik, a király kalandozókat kíván a seregébe toborozni. [60 pontot használtál fel, van még 42.]

m 4 mozogsz délre
[42,-29] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tisztelt Leah hívő! Amennyiben érdekel egy közös tudat, írj! Weasel(2516) " Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az útonálló testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az útonálló jobb karját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538. épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). " [10 pontot használtál fel, van még 32.]

ve 247 1 megveszed a 247. tárgyat 1
Vásároltál 1 fekete bőrcsizmát. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 32.]

ve 49 1 megveszed a 49. tárgyat 1
Vásároltál 1 kígyóbőr kesztyűt. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

kf 247 kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat
Felhúzod a fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Felhúzod a kezedre a kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

ea 64 2 eladod a 64. tárgyat 2
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

be 538 bemész az 538. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Varlbrakgárhhum, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db,
rézkulcs (#75) 12 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
halcsont (#390) 4 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
etra hályog (#712) 50 ap /db, jegygyűrű (#736) 100 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
antilopbőr (#48) 3 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 27.]

be 539 bemész az 539. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád.
- Van valamilyen munka? - érdeklődsz hanyagul. Az őr biccent, majd a fejével befelé int. Aztán megakad a szeme a fegyvereiden: rájuk bök. Azt akarja, hogy kint hagyd őket? Nincs más választásod, ha az erőszakos utat elveted: kint hagyod a fegyverzetedet. Odabent egy hivatalnok fogad.
Elmondja, hogy a városkát gyakran támadják gonosz humanoidok: nagyon örülnének, ha megpucolnád a környéket tőlük. Első feladatként egy goblin- és ork fészek kifüstölését kapod. Hogy megkönnyítsék a dolgodat, egy térképet is kapsz.

2 4
1
3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 5. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, északra 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[43,-30] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Észreveszel egy gumifát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy sakál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sakál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [43,-31] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Megpillantasz egy fát, amelyhez egy kobudera van kikötözve. Teste fényesen csillog, mintha valamivel be lenne kenve. Aztán amikor megpillantod a feje fölött a darázsfészket, rájössz, hogy mivel lehet bekenve... Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kőkésre (hogy el tudd vágni a köteleit) és 10 TVP-re. Szerencsére úgy tűnik, hogy a darazsak egyelőre nem akarnak támadni (12. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal megdöfködöd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal megdöfködöd az alpesi tehén fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy evaporőr. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 2.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 172 pontot. A következő körben tehát 174 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KAVADU ISZÁK (25. TÁRGY)
Hát persze! Hirtelen beugrik, hogy láttad, amint a kavadu lebenyével egy jól megtermett mérges pókra taposott, hiába csipdeste az. A lebeny valószínűleg rendelkezik azzal a különös képességgel, hogyha iszákot készítesz belőle, akkor veszély nélkül nyerheted ki vele a mérges pók (és esetleg más, mérgező lények) mérgét. Ehhez a KT 25 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Egy kavadu iszákba 10 csepp méreg fér.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

KARAKTERLAP

Morag, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Ez a 24. fordulód.

Erő: 20 Szint: 7 Merészség: 4/4 Magasság: 121 cm
IQ: 9 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 9 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 18 Életpont: 118/23 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 145 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 89 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 295 TP-t kaptál. Jelenleg 2905 TP-d van. A következő szinthez még 1095 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs. A 17. fordulódban 20 arany került a bankszámládra. 20 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 7

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 13 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2 8. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), acéldarázs (#140)

Összsúly: 34.06 kg Megterheltség: 68%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 2 csontszablya (#64)
1 kavadu lebeny (#24) 16 sünmedve tüske (#14) 8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 kavadu iszák (#25) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 lajhár csont (#236) 1 szöges páncél (#65) 8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(40,-32) remetelak (#517), szőrlajhár (#141)
(42,-30) szökőkút
(42,-29) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sörsátor (#486), útonálló (#130)
(43,-31) mély kút (#93), 12. jellempróba, Raia oltár, alpesi tehén (#91), evaporőr (#69)
(43,-30) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), sakálok (#28)

Üzenet küldése a karakternek