Corwin Niralonnis 24. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jan. 5. 15h:21'
EZ A 25. JÁTÉKHETED, 24. FORDULÓD
26. játékheted kezdete: jan. 6.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2064
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 37
Extra forduló: 8 |
|
CORWIN NIRALONNIS KALANDJAI
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,-34] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 14. napján
összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemû, kecskeszakállas árnymanó férfival. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy
kígyóbõr kesztyût és egy rõtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy tintacsiga trófea és egy garokk trófea ékesíti. Jobb
kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Mentális auráját felismered, sötét,
mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Csöpi. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végsõ búcsú, aztán
mindegyikõtök megy tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 5 sallank karmot (30 arany kikiáltási
áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstõl, azért visszanyerted erõd
egy részét. (+7 életerõ.)
kf 96 | kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
| Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült
kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bõröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a
testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés
elmúltával jelentõs javulást érzel. (+26 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál
fel, van még 134.]
kf 72 | kézbeveszed/felveszed a 72. tárgyat
| A fejedre teszed a rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
e 40 | élelemszerzés 40 pontért
| Kemény harc árán zsákmányolsz egy törpeelefántot. Nyam-nyam! (+7 kaja.) Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
[40 pontot használtál fel, van még 94.]
gy 30 | gyógyítás 30 pontért
| Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted.
Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy hatalmas
szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+18 életerõ.)
[30 pontot használtál fel, van még 64.]
h 92 | használod a 92. tárgyat
| Odaerõsíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Felkészülve egy
esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! (ld.
enc.)
Ellenfeled hibázott: túl távol van tõled. Ezért lõhetsz rá a fúvócsõvel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mérges nyukmár
jobb lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyû lándzsát ellenfeledre támadsz.
Bronzhegyû lándzsával több döféssel felnyársalod a mérges nyukmár bal vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.)
Csontkéssel eltalálod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár feléd sújt
csáprágóival, de mellé! A mérges nyukmár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) Bronzhegyû lándzsával felnyársalod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel
megdöföd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel
semmit. A mérges nyukmár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár
szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kavadu
iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver).
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver). A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van
még 50.]
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre
| [42,-33] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod
kibogarászni a kusza betûket: " Az Illúzió Mesterei KT aktív tagokat keres. Aranyszakáll (#5198) 2001. Ápr. " Egy fehér
kõbõl kifaragott, tiszta vizû szökõkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3
kaja.)
(Továbbmész...) [42,-32] Még mindig a városban vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva:
" Kedves kaladozó! Ha Sheran papja vagy, kérlek üzenj Annaknak (5604)! " Megtorpansz, mert valami felkelti a
figyelmedet. Aha! Találtál egy tûzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy sörsátrat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva
meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tisztelt Leah hívõ! Amennyiben érdekel egy
közös tudat, írj! Weasel(2516) " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9
mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (537. épület.), egy vegyesbolt (538.
épület.), egy városháza (Shaddar) (539. épület.) és egy fogadó a Sánta Sullárhoz. (607. épület.).
Találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemû, körszakállas alakváltó férfival. Egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt,
egy kígyóbõr kesztyût, egy rejtõköpenyt, egy sárga erõövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy evaporõr trófea és egy
kaszabolósáska trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lõfegyvere egy
bumeráng. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Josh di Luque. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a
késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz Csöpivel. Egy kígyóbõr kesztyût és egy rõtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy
garokk trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tisztán
érzed auráját: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után
elbúcsúztok egymástól. Megtömöd magad kajával. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Vándor, ha napszimbólumot viselsz, szeretettel várnak a Naplovagok (9108). "
[18 pontot használtál fel, van még 32.]
be 539 | bemész az 539. épületbe
| Közelebb mész az õrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet
természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [
40 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A közeli mocsárban, egy hajdani vár eldugott romjai között ocsmány
élõholtak laknak. Mostanában, mintha valami láthatatlan erõ parancsára tennék, egyre gyakrabban tesznek kirándulásokat
éjszakánként a mocsáron kívülre, sõt a város közvetlen környékére is! Egy felderítõnknek sikerült egy aránylag pontos
térképet készítenie a romokról, megjelölve rajta az élõholtak leggyakoribb tartózkodási helyét. Kérésünk az lenne, hogy
pusztítsd el az árnyékvilág sötét teremtményeit! íme a térkép.
Ez a 6. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 15 mérföldre található. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a
fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 27.]
ve 37 12 | megveszed a 37. tárgyat 12
| Vásároltál 12 drótszõrt. 48 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
f 22 | kísérletezel a 22. tárggyal
| Sajnos nincs nálad tüske. [0 pontot használtál fel, van még 27.]
be 607 12 | bemész a 607. épületbe
| Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi
verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
Egy üres asztalhoz vezet, és te azonnal rendelsz. Rendelsz egy kupicával a legjobb vörösborból meg ennivalót, hogy többet
tudjál inni. Öüoh, alaposan megöntözted a kiszáradt torkocskádat. Nagy böffenéssel jelzed, hogy befejezted. Fizetsz 5
aranyat, és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
fkt 22 12 1 | felt. készítesz a 22. tárgyat (12 darabot)
| Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
be 607 30 | bemész a 607. épületbe
| Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbûznek, a legutóbbi
verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van egy szobám, ami épp meg fog Önnek felelni. - mondja a fogadós. Elõre kell fizetned a szállásdíjat, 10 aranyat. Miután
megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba valóban mindent igényt kielégítõ, puha ágyikóval, mosdótállal. Megkapod a
szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
A testedben levõ méregtõl egyre gyengébb vagy (-4 életerõ). Valószínûleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma.
Elfogyasztod a vacsorát, ami sült csirke vörösborral, majd visszavonulsz a szobádba. Megmosakszol, és hamarosan álomba
merülsz a puha ágyikóban.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következõ körben
tehát 185 pontot költhetsz el.
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bõrû, bogárszerû lény sokak szerint
mérgezõ csípésû. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat
torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erõs, kitines páncél áttörésére talán az ütõfegyver a legjobb.
|
KARAKTERLAP |
Corwin Niralonnis, egy szõke, rövid hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Fairlight követõje vagy. Ez a 24. fordulód.
Erõ: | 12 | | Szint: | 7 | | Merészség: | 4/3 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 16 | | Támadás: | 6 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 10 (12) | | Védekezés: | 9 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 12 | | Életpont: | 107/56 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 (16) | | Varázspont: | 0/0 | | Pénz: | 16 arany | | Kép. pont: | 5 |
|
Eddig összesen 77 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 142 TP-t kaptál. Jelenleg 3234 TP-d van. A következõ szinthez még 766 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos sallank, vadtroll. A 15. fordulódban 42 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 47 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1 | | szúrófegyverek: | 7 (+1) | | ütõfegyverek: | 2 |
lõfegyverek: | 5 (+1) | | dobófegyverek: | 1 | | | |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 2 | | 2. nyomkövetés: | 4 | | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 16 (+1) | | 5. titkosírás: | 1 | | 6. felderítés: | 1 |
7. vadászat: | 3 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 35% életerõ alatt 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
vízionár (#66) |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | kígyóbõr kesztyû (#49) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | rõtmanó kacagány (#714) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | * | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | * | csontkés (#11) | 5 | | csontszablya (#64) |
1 | | csontszurony (#12) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 10 | | kerek kõ (#19) |
1 | | kõhegyû lándzsa (#7) | 3 | | kõkés (#6) | 1 | | parittya (#18) |
1 | | szögletes kõ (#17) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | villám szimbólum (#145) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | + | deus ex machina (#1) | 2 | | fáklya (#36) | 1 | | kis vaskulcs (#40) |
2 | | kötél (#92) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] |
2 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 7] |
1 | | vizestömlõ (#3) | [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | antilopbõr (#48) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 12 | | drótszõr (#37) |
2 | | grákóbõr (#41) | 2 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | lapockacsont (#33) |
2 | | rézdarab (#70) | 9 | | smirglilevél (#29) | 1 | | sünmedve tüske (#14) |
1 | | szárnyas hernyó (#69) | 1 | | tigroszlán fog (#63) | 1 | | vadász tatu bõr (#15) |
2 | | varányszem (#30) | | | | | | |
|
Összsúly: 37.71 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
53 | | arany (#50) | 1 | | tüske (#22) | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
12 | | drótszõr (#37) | 4 | | gyenge méreg (#26) | 4 | | víz (#27) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(42,-33) szökõkút
(42,-32) fegyverbolt (#537), vegyesbolt (#538), városháza (Shaddar) (#539), fogadó # (#607), tûzbokor (#35, belõle
készíthetõ: #36), sörsátor (#486), Josh di Luque (3345. kalandozó), Csöpi (3995. kalandozó)
(43,-34) mérges nyukmár (#95)
|