Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 2. 15h:04' EZ A 285. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 286. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #5911 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 181 188 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél.
h 201 | használod a 201. tárgyat |
im 0 2 | imádkozol |
be 632 6 | bemész a 632. épületbe |
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A részeg kalandozó lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs és 2 ezüst gyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [187,107] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy csapat őrjáratozó katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [186,108] Továbbmész a város utcáján.
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 5 3 3 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 19, gyógyulás: 22, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [200,114] A bozótost ritka erdő váltja fel. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar katona. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a quwarg királynő testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 23, összesen: +18 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megvágod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és egy téfea-agy. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 25, gyógyulás: 33, összesen: +8 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Mjölborg kalapácsával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 13, gyógyulás: 137, összesen: +124 ÉP}
(Továbbmész...) [202,117] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy varkaudar katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar íjász csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 38, gyógyulás: 14, összesen: -24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal megvágod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy ezüst kulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 26, gyógyulás: 22, összesen: -4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc és egy ezüst gyűrű. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 20, gyógyulás: 20, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az óriásölőt ellenfeledre támadsz. Óriásölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Óriásölővel többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 134, gyógyulás: 68, összesen: -66 ÉP}
(Továbbmész...) [201,118] A terep továbbra is ritka erdő. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Skinhead lábát masszírozza. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy sérült csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Maga a levegő sűrűsödik össze, és változik félelmetes levegő-démonná. Forgószélként csap le rád, és felragad a levegőbe. Nem kapsz levegőt, fuldoklani kezdesz... Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 20, gyógyulás: 26, összesen: +6 ÉP}
ek 395 199 112 | t. energia kisütése: 395 199 112 |
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
FÖLDELEM IDÉZÉSE (144. VARÁZSLAT) A földelemek, régiesebb nevükön földelementálok mágikus szellemek, a föld manifesztációi. Ezeket a lényeket csak mágikus úton lehet megidézni, bonyolult rítus segítségével. A földelem idézéséhez a V 144 <földelem> parancsot kell kiadnod, 20 TVP-ért és 70 VP-ért. Anyagi komponensként egy nehezéket és két isteni könnycseppet kell elhasználnod. A <földelem>-hez 1-et írj, ha agyagelementált akarsz megidézni; 2-t, ha bazaltelementált; 3-at, ha gránitelementált. Ezek az elementálok elfogott szörnynek számítanak, és etetni is kell őket, méghozzá szögletes kövekkel! Viszont legalább idomítani nem kell őket. A különböző földelemek különböző feladatok elvégzésére használhatóak, de hogy melyik mire, azt próbáld ki magad. Annyit már előre elárulhatunk, hogy a földelemek NAGYON hasznosak. |
ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY) Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
Erő: | 26 (35) | Szint: | 24 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 28 (31) | Védekezés: | 77 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 25/25 év |
Egészség: | 20 (24) | Életpont: | 477/560 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 600/278 | Pénz: | 3426 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 162/117 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 43 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 23 |
vágófegyverek: | 25 | ütőfegyverek: | 23 | lőfegyverek: | 7 |
dobófegyverek: | 27 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) << óriásölő (#528) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 22 (+1) | 2. nyomkövetés: | 53 | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 15 | 5. csapdaészlelés: | 4 | 6. gyógyítás: | 28 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 18 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 41 | 11. taumaturgia: | 32 | 12. versengés: | 12 |
13. harcművészetek: | 3 | 14. zene: | 4 | 15. szörnyismeret: | 15 |
16. pszi: | 25 | 17. zárnyitás: | 13 | 18. vadászat: | 8 |
19. bányászat: | 27 | 20. úszás: | 6 | 21. főzés: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67. |
Összsúly: 150.28 kg | Megterheltség: 125% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 4 | kaja (#2) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
213 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsttőr (#322) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 2 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 9 | púderkő (#119) | |||
1 | rézgolyó (#343) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
15 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
1 | vassisak (#160) | 133 | víz (#27) |