Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. okt. 27. 21h:47' EZ A 1190. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD 1191. játékheted kezdete: nov. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 1 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
fog 232 1280 | elfogod a 232. szörnyet az 1280. tárggyal |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
f 2445 2449 135 | kísérletezel a 2445. tárggyal a 2449. tárggyal a 135. tárggyal |
kt 313 13 | elkészíted a 313. tárgyat (13 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor és egy obszidián karkötő. 3 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a magger éles mandibuláját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) [182,62] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a magger jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magger nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}
(Továbbmész...) [181,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csapat q. rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az umbatari bromag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az umbatari bromag testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
(Továbbmész...) [179,60] A hegyvidéket síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével felnyitod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
im | imádkozol |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [176,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Warrax, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
(Továbbmész...) [175,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ek 503 202 58 | t. energia kisütése: 503 202 58 |
174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[202,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Demizson. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
im | imádkozol |
f 267 | kísérletezel a 267. tárggyal |
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
kt 1272 10 | elkészíted az 1272. tárgyat (10 darabot) |
ef 7 502 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
ISTENI ÍTÉLET (551. TUDATI KÉPESSÉG) Sokan nem tudják, hogy a kasztroplanáris tér nem csak a halandóknak, hanem az isteneknek is a rendelkezésére áll, és gyakran élnek is az általa nyújtott lehetőségekkel. Különleges kapcsot jelent számukra ez furcsa, létsíkok közti dimenzió, ahol a Paktum szabályai nem kötik meg a kezüket, és mind egymással, mind papjaikkal szabadon érintkezhetnek. Nem tudni, honnan gyökeredzik ez a kivétel, de létezik, és senkinek sem áll érdekében megszüntetni a kiskaput. Ha egy halhatatlan entitás a kasztroplanáris térben megjelenik, nem csupán tudati lenyomatát használva teszi ezt, hanem valójának jelentős részét is magával viszi. Így válik valósággá az a lehetetlen állapot, hogy színtiszta isteni hatalom csorogjon a Tudati Téren keresztül az elmédbe. Az elsődleges anyagi sík teremtményei, mint Te is, csak részben képesek felhasználni ezt a csaknem korlátlan szakrális mágikus faktort. Számukra leginkább a sebző teológiás varázslatok hatásfokának növekedésében realizálható ez az energiatöbblet. Ha megérzed istened jelenlétét a tudati síkon, bátran csapold meg hatalmát közvetlenül, nem fog érte megorrolni rád, és csapj le ellenségeidre az Isteni ítélet erejével! [Mostantól a sebzést okozó támadó papi varázslataid hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, a pajzszúzásra és az ősteológia varázslatokra nincs hatással.] |
YAURRI TITKOSÍRÁS VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul szörnyek már a phua-kúpokba is betörtek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a phua-kúpok a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Az sem baj, ha a kúpok masszának nevezett förmedvényeit ritkítják a kalandozók, hátha egy-két kúpban kimerül az erőforrása annak, ami generálja őket. Ha ez megtörténne, akkor nem kellene több masszainváziótól tartani. A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - A phua kúpokba (normál, nagyobb és óriás) a program +3 szörnyet generál a karakter max. koordinátájának megfelelő területről. - A halálkúpokban +1 szörnyet generál a program ugyanígy. - Ezeken a helyeken a megölt szörnyeket (massza, Rabu thin főbiztos, fürkészek) beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az eseményszörnyek erősödésének megfelelően. - Minden phua- és halálkúpban jövő "normál" szörny 50%-kal több TP-t ér. - A síkokon is megjelentek az óriás phua-kúpok. Itt a masszákat új algoritmussal generáljuk, ami kb. az adott síkon található szörnyekkel egyező erősségű masszát generál, de a masszát a bemenő karakter szintje határozza meg, azaz egy Pozitív síkos karakter a Föld síkon erősebb masszákat fog kapni, mint egy Föld síkos karakter. - A síkokon az óriás phua-kúpokban a síknak megfelelő kincseket lehet találni. - 600 megölt szörny után nem jönnek plusz szörnyek a kúpokban, és nem jár a +50% TP sem. - Az esemény alatt lehetőség lesz fix 30 TVP-ért és feltételes parancsból phua-kúpba menni. |
BRONZ MORFÉREM (2710. TÁRGY) A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a 2. morf invázió során a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 32 (38) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 31 (40) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 25 (33) | Életpont: | 435/281 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 34 (43) | Varázspont: | 772/3 | Pénz: | 3348 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 25/3 | Pszi pont: | 172/208 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 12/35 |
vágófegyverek: | 30/64 (+10%) | ütőfegyverek: | 13/49 | lőfegyverek: | 24/54 (+5%) |
dobófegyverek: | 3/18 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
202,58 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,59 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
Kedvenc táborhely: 202,58 |
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.) |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/44 | 2. nyomkövetés: | 47/66 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/70 | 5. csapdakészítés: | 23/55 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/81 |
7. gyógyítás: | 50/18 (+76%) | 8. titkosírás: | 6/10 (+7%) | 9. felderítés: | 29/12 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 17/14 | 11. teológia: | 31/26 (+9%) | 12. taumaturgia: | 36/45 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 29/61 (+24%) |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 10/12 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) teriád háló-csapdával (#1280) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. | ||
A második morf invázióban megölt morfok száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300. | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 2916 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 2 | drótszőr (#37) | 1 | fehér morfplazma (#2445) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 20 | madártoll (#112) | 1 | narancs morfplazma (#2449) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | spiritusz (#170) | 9 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
58 | arany (#50) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 9 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 4 | kaja (#2) | 6 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mandibulapenge (#125) | 10 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 10 | tüske (#22) |