238. forduló, 240. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. okt. 27. 21h:47'
EZ A 1190. JÁTÉKHETED, 239. FORDULÓD
1191. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 1 ingyenfordulóba és 1 zsetonba került.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

VERES ARDOR KALANDJAI


184 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [202,58] koordinátán.
Hírt kapsz a kasztroplanáris csatornákon keresztül. Állítólag a Yauur királyságban nagyszabású ünnepet szerveznek a Világégés túlélését ünneplően, annak 30. évfordulója alkalmából. Minden városban izgalmas, vidám és szórakoztató fesztivált rendeznek. Hatalmas vásárok, híres előadók, artisták és művészek, esti táncmulatság, mindenféle finomságok, ingyen kaja és pia, kacér lányok és nyalka fiúk. El is határozod, hogy mindenképpen meglátogatod az egyik várost az említett napok egyikén! A ryuku szigetekről nem érkezik hasonló hír. Úgy látszik, ott nem lesznek fesztiválok.
(Játéktechnikai információ: Azok vesznek részt az eseményben, akik június 18-án az alábbi városokban tartózkodnak: Qvill, Ghatin, Shaddar, Fehérbérc, Xantrox, Libertan, Wargpin, Biztosrév, Zangroz, Alanor, Roxat.)
A táborozás 26. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy bozontfonatot, egy Eldaran karkötőjét, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy mentát koronát, egy mind. jádekövét, egy Raia csataszoknyáját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kamionoszaurusz trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Momo. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 26. napon újból találkozol Momo. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 27. napon megintcsak összefutsz Momo. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 27. napon ismét összefutsz Momo. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 27. napon ismét összefutsz Momo. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 27. napon megintcsak összefutsz Momo. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges.
8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 28. napon újból összeakadsz Momo. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 30. napon ismét találkozol Momo. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A játékvezető átadott Neked 1 bronz morférmet.
Az 57. napon összefutsz Magicoturmixszal. Sheran fanatikusa. Egy arany morférmet, egy arany papi karkötőt, egy dal.kristálykesztyűt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kráken gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy mind. jádekövét, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku nyakláncot, egy ryuku sisakot, egy tőrvető vállszíjt, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy vérvágyó sólyom trófea, egy vezérfarkas trófea és egy Kitaszított trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 57. napon ismét találkozol Magicoturmixszal. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Zaks Boelnir királyunk - látván, hogy a pórnép milyen szórakoztatónak találja az efféle barbár vérontást - úgy határozott, hogy a félévente megrendezésre kerülő Olimpiai Játékok között is, nagyjából kéthavonta lehetőséget biztosít a kalandozóknak, hogy önmaguk és a népes nézősereg mulattatására összemérjék erejüket. A kincstár által az olimpiai játékokra elkülönített keret nem teszi lehetővé, hogy ezeket a rendezvényeket is díjazzuk, de Őfelsége bízik benne, hogy az esemény így is számos kalandozót fog vonzani. A jelentkezés a szokásos módon zajlik. Köszönettel elfogadod a meghívást. (ld. enc.) A miniolimpián nincs lehetőséged a játékos versenyeken indulni. A miniolimpiát csak e-mailben kaphatod meg. A H 1 <tárgy> <3. paraméter> parancsnál 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. [A XL. Mini Olimpiára való jelentkezés határideje 2022. szeptember 27., kedd 15 óra. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz az eseményről! FIGYELEM: Ezen a miniolimpián annyi TP jár az indulóknak, mint a normál olimpián, vagyis az aktuális szinthez szükséges TP 20 %-a. Ezenkívül egy normál fordulónyi TU regenerációt kap minden karakter. Ráadásul a miniolimpián elért helyezéseket elfogadják az istenek az isteni küldetés leimádkozásakor. (Az első három miniolimpia helyezéseit továbbra sem fogadják el.)
A miniolimpián nincsenek díjak (vigaszdíj sem), nincsenek játékos versenyek, és nem kerül be az eredmény a hőstettek rovatba.]
Az olimpiákon a vámpírvért (1614.) nem véd a vámpirizációtól.
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+10 tvp ). Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+93 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. Ajjaj! Az óvatlan kalandozók tárva-nyitva hagyták a phua-kúpok és halálkúpok féltve őrzött bejáratait! A környék szörnyei fészek és élelem után kutatva, beóvakodnak... megzavarva ezzel az évezredes egyensúlyt, fenyegetve a kúpok eredeti lakóit. A kapuk bezárultak, de későn, a szörnyek bent maradtak! Sürgősen tisztísd meg a kúpokat, hogy az utánad jövő kalandozó is tudja használni még őket, és sértetlenül maradjanak meg az utókornak! (ld. enc.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 589.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 584.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 574.]

fog 232 1280 elfogod a 232. szörnyet az 1280. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 569.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 564.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 6 arany! (+4 szerencse.) 445 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 562.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. Ha jellemed megváltozik, az igen kemény büntetéssel jár együtt istened részéről. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 552.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

f 2445 2449 135 kísérletezel a 2445. tárggyal a 2449. tárggyal a 135. tárggyal
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Lássuk az eredményt... Ezt a varázsitalt már megittad, nincs értelme még egyet elfogyasztanod. [10 pontot használtál fel, van még 532.]

kt 313 13 elkészíted a 313. tárgyat (13 darabot)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Sajnos csak 9 gyógykenőcs készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. [45 pontot használtál fel, van még 487.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,64] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ongóliant. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az ongóliant testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor és egy obszidián karkötő. 3 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy Elenios templom van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 481.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[183,63] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Látsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah oltár van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő magger mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a magger éles mandibuláját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


(Továbbmész...) [182,62] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kristálypalotát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a magger jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magger nyakát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+47 életerő.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+3 kaja.)
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia kántora. Egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy norpadolótika trófea, egy sivatagi doareg trófea és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Fehéren izzó tűzgömb. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sernel Linthenal. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [181,61] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy csapat q. rohamosztagos. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az 5 q. rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+49 életerő.) Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [58 pontot használtál fel, van még 423.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[180,60] Kisebb hegyek emelkednek itt. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy umbatari bromag. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az umbatari bromag testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az umbatari bromag testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 108 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 146, gyógyulás: 0, összesen: -146 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+48 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+48 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy kihívás tornyát. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy hordóagyú mameluk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Továbbmész...) [179,60] A hegyvidéket síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Utad során felfedezel egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy pordémon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze nyugatra látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Raia szent lovagja. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 371.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 550 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg nagymester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével felnyitod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy Szent Kulacs. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy lovagi tabard. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 mozogsz nyugatra
[178,60] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lao-Ce irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [6 pontot használtál fel, van még 335.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 305.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[177,59] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.

Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.

(Továbbmész...) [176,59] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Warrax, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.


(Továbbmész...) [175,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 277.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 503 202 58 t. energia kisütése: 503 202 58
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185
58
59
60
61
62
63
64
65
(175,59) oltár, 36. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(176,59) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 31. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720)
(177,59) Leah oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(178,60) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Raia szent lovagja (#239)
(179,60) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), oltár, 45. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia szent lovagja (#239), quwarg nagymester (#214)
(180,60) umbatari bromag (#770), Dornodon rúnaköve, vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hordóagyú mameluk (#254)
(181,61) q. rohamosztagos (#242), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(182,62) kristálypalota (#401), tavacska, Tharr oltár, 28. jellempróba, magger (#747), Sernel Linthenal (5211. kalandozó)
(183,63) oltár, 30. jellempróba, Elenios oltár, Raia szent lovagja (#239), magger (#747)
(184,64) ongóliant (#159), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Dornodon oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, érclelőhely

[202,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Demizson. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis herceg. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Zszszs, zszszs, jelzi a harmadik szem. Rejtett tárgyat jelez!
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 237.]

f 267 kísérletezel a 267. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Telik múlik az idő... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

kt 108 20 elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot)
Legyártottál 20 nyílvesszőt. [80 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 1272 10 elkészíted az 1272. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs nálad moa üveggömb, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Kaldor varázsporát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 147.]

ef 7 502 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 98.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 3. BP: v 161 0 0 elmormolod a 161. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 35 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 2 borkonyó bibét. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. A szervezetedet méreg pusztítja (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 18, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknős. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 93 pontod maradt, ebből a következő körre 93 pontot vihetsz át. Kapsz még 380 pontot. A következő körben tehát 473 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ISTENI ÍTÉLET (551. TUDATI KÉPESSÉG)
Sokan nem tudják, hogy a kasztroplanáris tér nem csak a halandóknak, hanem az isteneknek is a rendelkezésére áll, és gyakran élnek is az általa nyújtott lehetőségekkel. Különleges kapcsot jelent számukra ez furcsa, létsíkok közti dimenzió, ahol a Paktum szabályai nem kötik meg a kezüket, és mind egymással, mind papjaikkal szabadon érintkezhetnek. Nem tudni, honnan gyökeredzik ez a kivétel, de létezik, és senkinek sem áll érdekében megszüntetni a kiskaput. Ha egy halhatatlan entitás a kasztroplanáris térben megjelenik, nem csupán tudati lenyomatát használva teszi ezt, hanem valójának jelentős részét is magával viszi. Így válik valósággá az a lehetetlen állapot, hogy színtiszta isteni hatalom csorogjon a Tudati Téren keresztül az elmédbe. Az elsődleges anyagi sík teremtményei, mint Te is, csak részben képesek felhasználni ezt a csaknem korlátlan szakrális mágikus faktort. Számukra leginkább a sebző teológiás varázslatok hatásfokának növekedésében realizálható ez az energiatöbblet. Ha megérzed istened jelenlétét a tudati síkon, bátran csapold meg hatalmát közvetlenül, nem fog érte megorrolni rád, és csapj le ellenségeidre az Isteni ítélet erejével! [Mostantól a sebzést okozó támadó papi varázslataid hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, a pajzszúzásra és az ősteológia varázslatokra nincs hatással.]

YAURRI TITKOSÍRÁS VERSENY
Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thargodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul szörnyek már a phua-kúpokba is betörtek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a phua-kúpok a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Az sem baj, ha a kúpok masszának nevezett förmedvényeit ritkítják a kalandozók, hátha egy-két kúpban kimerül az erőforrása annak, ami generálja őket. Ha ez megtörténne, akkor nem kellene több masszainváziótól tartani. A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
- A phua kúpokba (normál, nagyobb és óriás) a program +3 szörnyet generál a karakter max. koordinátájának megfelelő területről.
- A halálkúpokban +1 szörnyet generál a program ugyanígy.
- Ezeken a helyeken a megölt szörnyeket (massza, Rabu thin főbiztos, fürkészek) beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az eseményszörnyek erősödésének megfelelően.
- Minden phua- és halálkúpban jövő "normál" szörny 50%-kal több TP-t ér.
- A síkokon is megjelentek az óriás phua-kúpok. Itt a masszákat új algoritmussal generáljuk, ami kb. az adott síkon található szörnyekkel egyező erősségű masszát generál, de a masszát a bemenő karakter szintje határozza meg, azaz egy Pozitív síkos karakter a Föld síkon erősebb masszákat fog kapni, mint egy Föld síkos karakter.
- A síkokon az óriás phua-kúpokban a síknak megfelelő kincseket lehet találni.
- 600 megölt szörny után nem jönnek plusz szörnyek a kúpokban, és nem jár a +50% TP sem.
- Az esemény alatt lehetőség lesz fix 30 TVP-ért és feltételes parancsból phua-kúpba menni.

BRONZ MORFÉREM (2710. TÁRGY)
A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a 2. morf invázió során a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak.

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kántora vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 239. fordulód.

Erő: 28 (35) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 173 cm
IQ: 32 (38) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 31 (40) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 25 (33) Életpont: 435/281 Jellem: semleges (-18) Tul. pont: 22
Szerencse: 34 (43) Varázspont: 772/3 Pénz: 3348 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 25/3 Pszi pont: 172/208 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1334 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 634 TP-t kaptál. Jelenleg 1 465 791 TP-d van. A következő szinthez még 234 209 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 208. fordulódban 2102 arany került a bankszámládra. 2567 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/19 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/35
vágófegyverek: 30/64 (+10%) ütőfegyverek: 13/49 lőfegyverek: 24/54 (+5%)
dobófegyverek: 3/18

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
202,58 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,59
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
Kedvenc táborhely: 202,58
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.)
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/44 2. nyomkövetés: 47/66 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/70 5. csapdakészítés: 23/55 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/81
7. gyógyítás: 50/18 (+76%) 8. titkosírás: 6/10 (+7%) 9. felderítés: 29/12 (+6%)
10. szörnyidomítás: 17/14 11. teológia: 31/26 (+9%) 12. taumaturgia: 36/45 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/60 14. versengés: 11/43 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 10/99 17. szörnyismeret: 17/98 18. pszi: *24/100
19. zárnyitás: 3/47 20. vadászat: 15/81 21. bányászat: 29/61 (+24%)
22. úszás: 16/40 23. főzés: 10/12 (+11%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), ekhariont (#232) teriád háló-csapdával (#1280)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136) tudatrombolás (#111) >> téfea magoflux (#98)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. isbai jósda (831): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500.
A második morf invázióban megölt morfok száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 2916

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 3 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 659 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 2 drótszőr (#37) 1 fehér morfplazma (#2445)
1 gyöngymangó (#135) 20 madártoll (#112) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 rókafarok (#124) 3 spiritusz (#170) 9 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
58 arany (#50) 1 fekete gyöngy (#99) 9 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngysor (#192) 4 kaja (#2) 6 mákrózsa virág (#56)
4 mandibulapenge (#125) 10 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229)
1 smirglilevél (#29) 10 tüske (#22)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A ryuku katonai kötszernél a H 1508 parancs 3. paraméterével megadható, hogy hányszor akar a karakter kötszert használni.
* - Ha egy szörny egy labirintusban alapból erősítve van, akkor eddig az minden esetben felülírt minden más erősítést (pl. DVK, quwarg katalizátor stb.). Mostantól a labirintus alaperősítése és a szörny egyéb erősítése közül az érvényesül, amelyiktől erősebb lesz a szörny.
* - A fenti változás miatt Kragoru 1. labirintusában (72. labirintus) a 100 ÉP-s ongóliant normál ongólianttá változott, ami túl erős lenne ide, ezért 150 ÉP-s csontváz lordra cseréltük.
* - Ősvortexen nem adja be a program a TU töltést, ha a karakter max. TU-ban van. Hasonlóan az ÉP-hez és VP-hez, amit szintén nem ad be, ha a karakter maxon van ÉP-ből vagy VP-ből.
* - Maximalizáltuk a csodák kútjából szerezhető támadást és védekezést 50-ben (300. szint).
* - A jokonbia ág ezentúl működik tenger mezőn is, de ha területet váltana a karakter a használatával, akkor hibaüzenetet ad, és nem hajtódik végre a mozgás.
* - Az olimpiai karakterlapon kiíródnak az immunkristályok beállításai.
* - Találtunk egy limitációt a programban, ami miatt a zan energia maximális sebzése kisebb volt az enciklopédiában írtnál. Ennek javítására az alap sebzése 2D6 lett, maximális hatásfoka pedig 250.
* - Elindult a Yaurri titkosírás verseny.
* - 330. szinttől nagyjából megdupláztuk a TP mennyiséget, ami a szintlépésekhez kell.
* - Bekerült a Káosz síkja.
* - Nyugatra bekerült új dolgok:
Egy új déli sziget.
A Thargodan könyvtár a küldetéssorával.
2 halálkúp.
Gejzír és fekete kaktusz.
4 korábbi TK nyugati verziója.
* - Megnöveltük a Káosz sík szörnyeinek TP értékét 15%-kal. Azokat, aki már átmentek, visszamenőleg kárpótoljuk.
* - Javítottuk a titkosírás esemény problémáit a Káosz síkon.
* - Javítottuk az entrópiaital kiírását a használatakor.
* - A szörnyelengedős küldetésnél kap kiírást a karakter, ha az SZE parnccsal sikeresen teljesítette az aktuális küldetést.
* - A karakterlapra ezentúl kiíródik a téridő manipulátor és az entrópiaital számláló.
* - Nyugatra bekerült az 50-es TK módosított verziója, hogy a halálkúp végigjárása reálisabb legyen.
* - A 881-es épület küldetéssorába bekerült egy molekuláris zselé.

Üzenet küldése a karakternek