Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2022. ápr. 26. 19h:51' EZ A 1163. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 1164. játékheted kezdete: ápr. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 38 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
flh 998 323 | felt. lőfegyver haszn. 998 a 323. tárggyal |
ff 329 324 182 | felt. fegyverváltás: 329 324 182 |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a Blounther apó törékeny testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és egy xirnox szív. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
kt 108 5 | elkészíted a 108. tárgyat (5 darabot) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb vállát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany karperec. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr híveié. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy részeg kalandozó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 76 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
ea 1530 1 | eladod az 1530. tárgyat 1 |
ee 172 184 186 | eladod a 172. tárgyat a 184. tárgyat a 186. tárgyat |
ee 268 307 | eladod a 268. tárgyat a 307. tárgyat |
ve 655 3 | megveszed a 655. tárgyat 3 |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
ve 323 10 | megveszed a 323. tárgyat 10 |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [184,62] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Warrax előtt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy csodák kútját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb vállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) A védelmező morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (3 támadással 195 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A domináns morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a domináns morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [184,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Találsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint I.Q. Howard. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy csodák kútját. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Elenios templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 106 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf karmával. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az éltető morf nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra rohansz. {CSTT:} Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontpálcával megcsapod a változatos morf fejét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) A változatos morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf jobb vállát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Az éltető morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével végigvágod az éltető morf testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Az éltető morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az éltető morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. 2 079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf nyakát. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a lomha morf testét. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. A lomha morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. 2 068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
kt 324 | elkészíted a 324. tárgyat |
ek 503 202 58 | t. energia kisütése: 503 202 58 |
183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[202,58] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy trikornis herceg nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
im | imádkozol |
kt 449 2 | elkészíted a 449. tárgyat (2 darabot) |
f 1281 | kísérletezel az 1281. tárggyal |
f 326 | kísérletezel a 326. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 20 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
VARÁZSLÓMESTER IV. (550. TUDATI KÉPESSÉG) Bizony, ha hiszed, ha nem, létezik a tudásnak az a szintje, amit a beavatottak egyszerűen csak megvilágosodásnak neveznek. Tudom, nehéz elhinni, de a mágia nem csak arra jó, hogy egy-egy adott formula hatását kiváltsa vele a varázsló. A mana tetszőlegesen formálható, és segítségével egy valódi mestermágus gyakorlatilag bármit elérhet, amit csak akar! Mikor egy mágus eléri a megvilágosodás szintjét, a varázshasználat mikéntje megváltozik. Már nem az ismert, megtanult, és jól begyakorolt formula határozza meg a hatást, amit kiváltani képes, hanem az elérni kívánt hatás fogja meghatározni, hogy milyen formulát használjon a mágus! Elegendő elképzelnie azt a szörnyű pusztítást, amit el szeretne érni, és a mágiaforma igéi önkéntelenül tolulnak majd az ajkára! Egy mestermágusnak nincs már szüksége új rúnákra, az addig megismertek is őrületes pusztítás véghezvitelére válnak alkalmassá a hatalma által. Ha a Tudat megnyitja előtted a Varázslómester elődök emlékeit, te is képes leszel maximálisan uralni a pusztító elemeket! [Mostantól a sebzést okozó támadó taumaturgia varázslatod hatásfoka megnő 40. szintig a szinted/4%-kal, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű varázslatokat is erősíti, de a %-os sebzést okozókra, nagyobb pajzszúzásra, a holtak szavára, banshee-sikolyra és az őstaumaturgia varázslatokra nincs hatással. A képesség automatikus és permanens.] |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY) A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy. |
TERIÁD HÁLÓ-CSAPDA (1280. TÁRGY) Gyakorolsz egy kicsit a teriád dobóhálóval. Eleinte esetlenül, nehézkesen megy a kiszemelt célpont (egy farönk) eltalálása az eszközzel. Furcsállod is, hogy a teriádoknak ennyire könnyedén megy. De aztán egyszercsak ráérzel a dobóháló használatának ízére, és egyre pontosabbak lesznek a dobásaid. Ha élesben is ki akarod próbálni, akkor a FOG <szörny száma> 1280 parancsot add ki, és amint megpillantod a keresett szörnyet, megpróbálod rádobni. Ez 20 TVP-be kerül. A borzasztóan nagy lények ellen persze esélyed sincs ezzel a hálóval. |
LEAH TITKOS TEKERCSE (1258. TÁRGY) Manapság már szinte minden varázslat elérhető mindenki számára. Ám azzal mégis az összes kalandozó tisztában van, hogy a fekete mágiában mindig is a Leghatalmasabb Úr követői voltak a leghatékonyabbak. Óriások rogynak holtan össze egyetlen szavukra, erdők sorvadnak el, átadva életenergiájukat a koponya szimbólumos papoknak. Daniel McLoad, a Végítélet Várói KT vezetője épp személyes látogatását tette Uránál, mikor a halálisten úgy döntött, őt éri a megtiszteltetés, hogy az élők világába viheti Leah titkos tekercsét. Daniel nem habozott, rögtön megosztotta hittársaival a tudást, és úgy tűnik, mára eljutott hozzád is egy darabja. Amíg ez a tekercs nálad van, a vámpirizáció +5% hatékonysággal működik (20% helyett 25%-át gyógyulod be az okozott sebzésnek). Persze most, hogy már te is ismered a titkot, bármikor készíthetsz a tekercsről másolatot. Ehhez mindössze 5 csepp tintára, 1 grákóbőrre, 1 ezüstdarabra, 5 isteni könnycseppre és 20 TVP-re van szükséged. Az ezüstdarabot szét kell morzsolnod és az isteni könnycseppbe mártott kész tekercsre szórnod, a mágikus hatások megerősítéseképpen. Több tekercs hatása nem adódik össze. |
Erő: | 28 (35) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 32 (38) | Támadás: | 32 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 31 (40) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 25 (33) | Életpont: | 434/205 | Jellem: | semleges (-18) | Tul. pont: | 22 |
Szerencse: | 33 (42) | Varázspont: | 772/24 | Pénz: | 3290 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 25/9 | Pszi pont: | 172/155 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 12/35 (+7%) |
vágófegyverek: | 30/54 (+4%) | ütőfegyverek: | 13/49 (+36%) | lőfegyverek: | 24/49 |
dobófegyverek: | 3/18 |
Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
202,58 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 184,64 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
Kedvenc táborhely: 202,58 |
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.) |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/44 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 47/66 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/70 | 5. csapdakészítés: | 23/48 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/81 |
7. gyógyítás: | 49/42 | 8. titkosírás: | 6/3 | 9. felderítés: | 29/6 |
10. szörnyidomítás: | 17/14 | 11. teológia: | 31/17 (+6%) | 12. taumaturgia: | 36/22 (+23%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 29/37 |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 10/1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 400 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 43, az összesen kapott pontszám: 4300. (összesen ölhető: 672 ) |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a(z) 56. olimpián. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 109 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | csontpálca (#329) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | kaja (#2) | 10 | madártoll (#112) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | téfea-agy (#172) | 1 | tyrex csont (#280) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
221 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 3 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 10 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | fekete morfplazma (#2446) | 10 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | kék morfplazma (#2442) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 10 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | smirglilevél (#29) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 51 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |