Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jún. 6. 9h:15' EZ A 484. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD 485. játékheted kezdete: jún. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 653 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3105 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 71. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 178. varázslatot |
le 229 | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
kf 816 | kézbeveszed/felveszed a 816. tárgyat |
dd 277 295 275 | eldobod a 277. tárgyat a 295. tárgyat a 275. tárgyat |
ek 273 20 410 | t. energia kisütése: 273 20 410 |
vv 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 1 666 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " zleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Találsz egy nekrofunt.
pki 600 | kiveszel a bankból 600 aranyat |
be 710 138 147 | bemész a 710. épületbe |
m 1 4 6 | mozogsz északkeletre, délre, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+26 varázspont.) Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 791, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [193,65] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál jön feléd.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál bal oldalát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi őselementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 95 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kyorg tőrrel megbököd a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az 1 Chara-din fattya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 24, gyógyulás: 28, összesen: +4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (50 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kyorg tőrrel eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rejtőköpeny, 2 arany, egy ezüst karkötő, egy ezüst gyűrű és 2 igazgy. fülbevaló. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 121, gyógyulás: 27, összesen: -94 ÉP}
(Továbbmész...) [192,65] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a vashegyű nyíl. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A házigazda némi töprengés után elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következő dolgok legyenek nálad: 2 bunkó, 1 rézsisak, 2 rókafarok, 1 szent jogar, 6 bronzhegyű nyíl.
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 3, gyógyulás: 25, összesen: +22 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 106 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 95 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Kyorg tőrrel jól megszúrod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 34, gyógyulás: 50, összesen: +16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich bal első lábát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod a drakolich fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Kyorg tőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (7 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az 1 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 19, gyógyulás: 89, összesen: +70 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 107 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Kyorg tőrrel megdöföd a kputtyintó csalán egyik csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 18, gyógyulás: 16, összesen: -2 ÉP}
v 181 186 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
ep 411 150 | építed a 411. tárgyat 150 pontért |
be 651 | bemész a 651. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
be 631 | bemész a 631. épületbe |
be 631 2 | bemész a 631. épületbe |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 81 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bűbájlidérc volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
ek 7 18 2 | t. energia kisütése: 7 18 2 |
v 198 170 58 | elmormolod a 198. varázslatot |
[170,58] A bozótost dombság váltja fel.
be 70 | bemész a 70. titkos labirintusba |
lm 2 4 6 | mozogsz 2 4 6 |
lm 7 8 10 | mozogsz 7 8 10 |
lm 11 12 13 | mozogsz 11 12 13 |
lm 14 16 17 | mozogsz 14 16 17 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 19 20 16 | mozogsz 19 20 16 |
lm 14 13 32 | mozogsz 14 13 32 |
lm 33 35 37 | mozogsz 33 35 37 |
lm 37 38 | mozogsz 37 38 |
ek 7 6 11 | t. energia kisütése: 7 6 11 |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 39 39 38 | mozogsz 39 39 38 |
ov | óvatosságod: |
lm 37 35 33 | mozogsz 37 35 33 |
lm 13 10 5 | mozogsz 13 10 5 |
lm 3 1 1 | mozogsz 3 1 1 |
ek 273 2 243 | t. energia kisütése: 273 2 243 |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát.
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 273 20 206 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 21 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 21 pontért |
GAZDA (24. ELLENFÉL) Ha betörsz egy tanyára, vagy öklöddel fenyegetőzve kérsz szállást éjszakára egy ilyen helyen, könnyen megtudhatod a házigazda milyen ügyes fegyverforgató. Lehet, hogy egy kaszával ront elő az istállóból, de az is lehet, hogy a szögre akasztott kapát veszi kezébe, hogy megmutassa, nem akárkivel van dolgod. Nem véletlen eme harci tudás, hiszen a Túlélők Földjén még akkor is edzettnek kell lenni, ha visszavonultan éldegélsz, csupán a mindennapi betevőért folyó harcnak szentelve életed. Azért becsüld meg ezeket az embereket, hiszen lehet, hogy egyszer, ha már te is belefáradtál az örökös harcba és vándorlásba, pont az ő sorsukat választod életed folytatásaként. |
KÖDKAPU (60. TEREPTÁRGY) A hideg árnyékvilág ködében felsejlik előtted egy szürke, hatalmas kapura emlékeztető ködfal. Gyengén vibráló, kavargó felszíne világosan mutatja, hogy mágikus energia buzog benne. Körbe tudod járni, de hogy mi történne, ha kinyitnád, nem tudod. Már épp indulni készülsz, amikor a kapu tövében fehéren vibráló, apró betűs felirat materializálódik: "Érints egy ködcsillagot a kapuhoz, és valód a világ kifordítottjába kerül." A misztikus feliratot fejed csóválva tanulmányozod, de hamarosan eltűnik. |
MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY) Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát. Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot! Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele. Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni. Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani. A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.) A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből. Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban! Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról: - Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar. - Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja. - Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz. - Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.) - Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik. - Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el. - Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem. - Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek. - Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül. |
Erő: | 35 (49) | Szint: | 27 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 41 (60) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 30 (34) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/33 év |
Egészség: | 31 (42) | Életpont: | 594/879 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 36 (58) | Varázspont: | 1292/97 | Pénz: | 1212 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 192/252 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/32 | ökölvívás: | 20/76 (+10%) | szúrófegyverek: | 31/0 (+4%) |
vágófegyverek: | 11/71 | ütőfegyverek: | 7/37 | lőfegyverek: | 13/30 |
dobófegyverek: | 27/71 (+10%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (220%) << bronz taider (#641) (120%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vas dobónyíl (#189) (12 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 20/10 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 55/79 (+36%) | 3. lopás: | 1/4 |
4. mászás: | 17/35 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 16/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 14/90 |
7. gyógyítás: | 51/65 | 8. titkosírás: | 2/58 | 9. felderítés: | 25/4 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 2/73 | 11. teológia: | 68/50 (+137%) | 12. taumaturgia: | 72/45 (+58%) |
13. versengés: | 17/61 (+8%) | 14. harcművészetek: | 14/19 | 15. zene: | 1/71 |
16. szörnyismeret: | 26/63 | 17. pszi: | *28/100 | 18. zárnyitás: | 1/50 |
19. vadászat: | 3/5 | 20. bányászat: | 7/73 | 21. úszás: | 9/85 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 36 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz xantusz-kaktuszt (#113) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 250 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
savhurrikán (#107, 40 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse III (#59) | szürkeáll. aktiv (#71) | tárgyvédelem (#178) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | woorgard (#231) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 0) |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | ametiszt medál (#275) | 2 | arany papi karkötő (#309) | 3 | aranygyűrű (#193) | |||
3 | aranylánc (#191) | 1 | borostyán függő (#162) | 12 | drótszőr (#37) | |||
1 | elit csatavért (#295) | 9 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngysor (#192) | |||
3 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kristálygömb (#265) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 3 | obszidián függő (#195) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | umbatari karkötő (#278) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1212 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 16 | kaja (#2) | 8 | ragasztó (#83) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 7 | víz (#27) |