TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. dec. 2. 9h:56'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5911
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4
|
AMOS TRASK KALANDJAI
11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tűzúr csizmáját (1500 arany). Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 900 tapasztalati pontot. Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. High Density neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 1 illatos rózsaszált.
A táborozás 1. napján unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: felismered, ő N.C. Brave. Alakja vibrálni látszik. Ő Csöcsös Hilga férje! Dornodon felszentelt papja. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy lánckesztyűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy vortex talizmánt és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy Notermanthi trófea, egy küklopsz trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el. Az 1. napon találkozol McSivaattal. Dornodon személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Fairlight övét, egy hókeresztet, egy Kabol gyűrűjét, egy kotét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy örökkéval.gyémántját, egy rogalhal csuklópántot, egy sárhajító kesztyűt, egy sodét, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy királyi palotaőr trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: felismered, ő Manó Qpica Kedvese. Raia kisebb papja. Egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy csataremák trófea és egy vark. kardtáncos trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
Az 1. napon összefutsz Xantia Morphiliával. Tharr kisebb avatárja. Egy che-vállszalagot, egy derit láncvértt, egy Élet gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy örökkéval.smaragdját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy mennydörgő titán trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, kontyos hajú, kék szemű troll nővel. Fekete a bőre. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy jégisten amulettet, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Ruházatát egy Strissha trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bo'adhun éjhozó trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Összeismerkedtek. Az ő neve Atrix. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon ismét találkozol McSivaattal. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összefutsz Quadriliával. Elenios korlátlan hatalmú főpapja. Egy Bufa páncélját, egy Eldaran ékkövét, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg vállpántot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. zafírját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövő bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Storm Masterrel. Fairlight félisten hatalmú személyes tanácsadója. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy Fairlight övét, egy hatalom fülbevalóját, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Őrült Montrix trófea és egy Thargodan raktfőnök trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összeakadsz Xantia Morphiliával. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Xantia Morphilia kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Az 1. napon összefutsz Tompaeszü Nyüzsivel. Raia főpap-jelöltje. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy hósárkánybőr csizmát, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy roxati üvegszemet, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy Quwargamanga trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vámpírtőrt, bal kezében egy agyartőrt tart. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! 7 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+312 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]
* 2. KP: |
elmormolod a 28. varázslatot |
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]
v 26 |
elmormolod a 26. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]
v 53 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]
ef 10 |
energia fejlesztése 10 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] A befejezéshez még 588 TU szükséges. [100 pontot használtál fel, van még 300.]
tv 60 |
támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot |
60. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 297.]
hu 123 171 278 |
hulladék: 123 171 278 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rövid kardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 297.]
h 201 |
használod a 201. tárgyat |
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 293.]
v 22 327 |
elmormolod a 22. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab (ld. enc.). [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]
hu 368 282 419 |
hulladék: 368 282 419 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kinemfogyó tegezt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz jégszivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 288.]
v 181 186 106 |
elmormolod a 181. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
[186,106] Épületek tűnnek fel.
Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű lándzsát 20 aranyért, 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 3 bumerángot 12 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 fpi formázó mintát 25 aranyért, 1 göcsörtös bunkót 8 aranyért, 1 jégszivet 15 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 1 kinemfogyó tegezt 70 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 5 mérg. ubuk tüskét 10 aranyért, 2 mocsári penkét 2 aranyért, 2 mutáns csontot 8 aranyért, 3 nagy bronzkulcsot 42 aranyért, 2 nagy vaspajzsot 44 aranyért, 7 rézgolyót 7 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 rövid kardot 16 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 14 ugh mérget 28 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 278.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[187,107] Továbbmész a város utcáján. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Blounther apó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 101 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó bal vállát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Blounther apó törékeny testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Blounther apó törékeny testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 20 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a Blounther apó fejét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a Blounther apó törékeny testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Blounther apó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Blounther apó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 174, gyógyulás: 50, összesen: -124 ÉP}
A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért.
(Továbbmész...) [188,108] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 12, gyógyulás: 20, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy bronzkulcs. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 24, gyógyulás: 22, összesen: -2 ÉP}
Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ubuk dobónyíl és egy mérgezett vasnyíl. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 23, gyógyulás: 21, összesen: -2 ÉP}
A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 16 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar íjász fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 56, gyógyulás: 22, összesen: -34 ÉP}
A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr jön feléd.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. Semmi eredménye! (köszönhetően tompítás védelmednek.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hadúr bal lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, egy ezüst gyűrű, 7 arany és egy gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 33, gyógyulás: 30, összesen: -3 ÉP}
Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy hro formázó minta (ld. enc.). Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy megsebesített vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre sárga. Tharr személyes tanácsadója. Egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy dombi óriásyeti trófea, egy aranyfecske trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy bazaltelementál. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cuchalain. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű mutáns férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot és egy ryuku sisakot visel. Fegyverzetét egy Blounther apó trófea, egy Quwargamanga trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Hátasállata egy alanori csatamén! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Baestar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a bányászat szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összeakadsz egy ezüsthajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hazyshade. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[81 pontot használtál fel, van még 197.]
ek 401 |
t. energia kisütése: 401 |
Ez a hely alkalmasnak néz ki, hogy felverd a sátrad, megjelölöd a helyet. [-6 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 177.]
m 8 1 |
mozogsz északra, északkeletre |
[199,111] A bozótok megritkulnak, elfogy a növényzet. Sivatagos területen folytatod utadat. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy csataremák. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [200,110] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét főgnóm testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranygyűrűt. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ősdentor. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel megvagdalod az ősdentor testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ősdentor jobb karját. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 100 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Óriásölővel megvagdalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az ősdentor fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 260, gyógyulás: 76, összesen: -184 ÉP}
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tyrannoszaurusz rex. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. [52 pontot használtál fel, van még 125.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókdortúrbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy orgoró életének! Azonnal megadod magad. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 115.]
be 502 2 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quilshela. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy griffőniksz. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quilshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 95.]
be 502 3 |
bemész az 502. épületbe |
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még arról sincs fogalmad sem, hogyan kell azt a tárgyat megcsinálni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 85.]
m 1 8 7 |
mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
[201,109] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ezoterikus mardel. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.
(Továbbmész...) [201,108] Még mindig füves síkságon vagy.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kristálypalotát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy gránitelementál! Szánalmas nyifogás közepette futamodsz meg a kilátástalan küzdelem elől. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elrakod a távcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Továbbmész...) [200,107] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy élőholt tigris. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [76 pontot használtál fel, van még 9.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
ek 401 199 112 |
t. energia kisütése: 401 199 112 |
Huss, és már újra kicsiny sátrad ponyvái alatt találod magad!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(199,111) csataremák (#694), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(199,112) borzalmas varkaudar (#166), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), 27. jellempróba, vark. kardtáncos (#693), csataremák (#694), Cuchalain (2456. kalandozó), Baestar (4079. kalandozó), Hazyshade (4758. kalandozó)
(200,107) bűbájlidérc (#761), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), élőholt tigris (#766)
(200,110) márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), Elenios oltár, ragyás burástya (#111), sötét főgnóm (#136), ősdentor (#282), tyrannoszaurusz rex (#160), Lad (2131. kalandozó)
(201,108) kristálypalota (#401), 33. jellempróba
(201,109) oltár, 46. jellempróba, ezoterikus mardelek (#184)
[199,112] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy szent tölgyfát. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 4.]
* 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 240 arany fejpénzt kaptál. A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 379 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY)
Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid szintenként eggyel többet sebeznek, amíg viseled. Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
MÁKRÓZSA BOKOR (55. NÖVÉNY)
A legsűrűbb bozótosban nő ez a fekete, rózsaszerű virágokat bontó bokor. Tömény, fűszeres illatát már messziről meg lehet érezni. Sokak szerint, aki sok mákrózsát szagol, örökre elalszik, mások szerint kiváló komponens szerelmi bájital készítéséhez. Hogy kinek van igaza ezzel kapcsolatban, nem lehet tudni. Ha nagyon óvatos vagy, akkor levághatod a mákrózsa virágát, a KT 56 paranccsal, 3 pontért. |
EZÜSTDARAB (326. TÁRGY)
Az ezüst aránylag puha fém, ezért inkább csak ékszereket készítenek belőle, fegyvernek nem annyira alkalmas. Igen ám, de vannak lények, amelyek különösen érzékenyek az ezüstre, és a nem-mágikus, nem ezüstből készült fegyverek által rajtuk okozott sebek azonnal beforrnak. Ezüstfegyvert tehát mégiscsak érdemes nekiállni kikovácsolni az ezüstdarabokból, ha mégoly nyomorúságos fegyvert is tudsz készíteni, mert bizonyos speciális küldetésekben szükséged lehet rá. Az ezüstből csak szúró- és vágófegyvert érdemes készíteni, hiszen az ezüst csak az ilyen lények testébe jutva tudja kifejteni mérgező hatását, kívülről, a csontok összetörésével nem. Mivel az ezüst értékes fém, régóta bányásszák és már szinte az összes bánya kimerült. Nem feldolgozott formában, a szabadban ezüstércet találni hihetetlenül nagy szerencsét és kivételes fémérzékelő képességet igényel. Megjegyzés: az ezüst kulcsok, ékszerek készítésekor egy ezüstdarabnak csak a töredékét használták fel, ezért az ilyen tárgyak unkreálásával nem juthatsz ezüstdarabhoz. Ezenfelül ezeknek az ékszereknek az elkészítése speciális, ékszerészi szaktudást igényel, így ezüst nyakláncot, ezüstkulcsot és hasonlót te sosem fogsz tudni készíteni. |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY)
Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. |
KARAKTERLAP
Amos Trask, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Tharr bíborosa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (109). Ez a 237. fordulód.
Erő: |
26 (35) |
Szint: |
24 |
Merészség: |
6/5 |
Magasság: |
169 cm |
IQ: |
26 (31) |
Támadás: |
31 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
76 kg |
Ügyesség: |
28 (31) |
Védekezés: |
77 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
25/25 év |
Egészség: |
20 (24) |
Életpont: |
475/132 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
6 |
Szerencse: |
29 (35) |
Varázspont: |
593/350 |
Pénz: |
2914 arany |
Kép. pont: |
4 |
Tudatpont: |
21/4 |
Pszi pont: |
158/297 |
Halhatatlanság: |
1 % |
EFejl: |
43 |
Eddig összesen 1613 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13027 TP-t kaptál. Jelenleg 1309907 TP-d van. A következő szinthez még 90093 TP szükséges. Trófeáid:
quwarg ősmágus,
Blounther apó,
ongóliant.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
5 |
ökölvívás: |
7 |
szúrófegyverek: |
23 |
vágófegyverek: |
25 |
ütőfegyverek: |
23 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
26 |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
21 (+1) |
2. nyomkövetés: |
53 |
3. mászás: |
20 |
4. csapdakészítés: |
15 |
5. csapdaészlelés: |
4 |
6. gyógyítás: |
28 |
7. titkosírás: |
5 |
8. felderítés: |
17 |
9. szörnyidomítás: |
6 |
10. teológia: |
40 |
11. taumaturgia: |
32 |
12. versengés: |
12 |
13. harcművészetek: |
3 |
14. zene: |
4 |
15. szörnyismeret: |
15 |
16. pszi: |
24 |
17. zárnyitás: |
13 |
18. vadászat: |
8 |
19. bányászat: |
27 |
20. úszás: |
6 |
21. főzés: |
4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
fehér glóbusz (#47) |
>> |
Mnebolath (#237) |
|
tompítás (#40) |
>> |
őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
HŐSTETTEID |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 28. Legjobb pontszámod: 67. |
Összsúly: 135.66 kg |
Megterheltség: 113% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 23 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |