Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 20. 9h:27' EZ A 662. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD 663. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
kno 4 2 | képesség-növelés 4 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
tno 2 1 | növeled a 2. tulajdonságodat |
fkt 108 | felt. készítesz a 108. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 17 5 | elkészíted a 17. tárgyat (5 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nektoraf jobb karját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [107,104] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Felfedeztél egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a fémbontó szójer testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a fémbontó szójer testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsthegyű nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [106,103] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Kevés hó szitál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy proteinsólyom közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a proteinsólyom testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a proteinsólyom testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a proteinsólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a proteinsólyom. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinsólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a fémbontó szójer jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Ököllel megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
be 560 | bemész az 560. épületbe |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a földsárkány bal vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A földsárkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a földsárkány sziklatestét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [103,102] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy varkaudar falu van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 29 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] Továbbra is síkságon vagy. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg farkát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az élőholt mirg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 58 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megérinted a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kósza bal lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a varkaudar kósza testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar szablya. 913 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal lábát. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [100,102] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Jo-Lee a Mágus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ongóliant. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
VARKAUDAR FELLEGVÁR (1821. ÉPÍTMÉNY) Ha eddig netán az volt a véleményed a varkaudarokról, hogy szervezetlen, barbár vadállatok, akkor most, ezt az építményt megpillantva biztosan változtatni fogsz az előítéleteden. A fellegvár oldalfalát lecsupaszított kérgű szálfákból ácsolták, és még valamilyen síkos anyaggal is bekenték kívülről, hogy ne lehessen rajta egykönnyen megkapaszkodni. Az egymáshoz kapcsolt oszlopok tetejét kihegyezték, köztük pedig keskeny, függőleges lőréseket alakítottak ki az íjászok számára. A sarkokon őrtornyok magasodnak föléd, és az itt posztoló őrszemek épségét bunthar bőrrel borított mellvéd garantálja. Már az is furcsa, hogyan tudtak a vadak ilyen mesteri építményt ellenséges terepen ripsz-ropsz felhúzni, de az meg már szinte csodaszámba megy, amit az erődítmény közepén látsz: egy szabályos, kőből épült vártorony áll ott, bástyával, gyilokjáróval és zsindelytetővel! Ha eddig kétségeid is voltak, a torony láttán már biztosra veszed, hogy kalandozók, de legalábbis néhány, a Királyság bukásán fáradozó, áruló mérnök is besegített a varkaudaroknak. Ha pedig így van, az még egy ok, hogy megbüntesd az odabenn kuksolókat! Ha tényleg ez a feltett szándékod, akkor 10-es agresszióval add ki a BE 1821 parancsot, más módon nem juthatsz be a fellegvárba. |
KABAL-SÚJTÁS Sokan állítják, hogy még rengeteget tanulhatunk az állatvilág "harcművészeitől", és feltehetően ezt a véleményt osztotta a Kabal-Sújtás kitalálója is. A vadul, de pontosan rugdosó kabalok gyakran taposnak halálra nagyragadozókat, vagy sebesítenek meg annyira, hogy le tudják őket hagyni. A rúgást ill. ütést az ellenfél felsőtestének középső részére kell helyezni, a kí energiák forrása fölé. Ha sikeresen hajtod végre ezt a mozdulatot, ellenfeled lelassul, kisebb eséllyel fog eltalálni. Akkor fogod ezt alkalmazni, ha Te már gyenge vagy (kevés az életerőd). |
Erő: | 20 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 35 | Védekezés: | 35 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 164/164 év |
Egészség: | 24 | Életpont: | 309/158 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 22 (29) | Varázspont: | 369/143 | Pénz: | 779 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/12 | EFejl: | 83 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16 (+1) | szúrófegyverek: | 25 | vágófegyverek: | 10 |
ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 24 | dobófegyverek: | 14 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); tünde nyíl (#554) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13 | 2. nyomkövetés: | 73 (+1) | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 9 (+2) | 5. csapdakészítés: | 16 | 6. csapdaészlelés: | 8 |
7. gyógyítás: | 64 | 8. titkosírás: | 4 | 9. felderítés: | 18 (+1) |
10. szörnyidomítás: | 5 | 11. teológia: | 26 | 12. taumaturgia: | 22 |
13. szerencsejáték: | 1 | 14. versengés: | 1 | 15. harcművészetek: | 9 (+2) |
16. zene: | 7 | 17. szörnyismeret: | 9 | 18. zárnyitás: | 8 |
19. vadászat: | 37 | 20. bányászat: | 23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
ásol max. 70 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | energiatüskék (#29) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tűzeső (#61) | >> | Zinthurg (#180) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | óriásféreg (#171) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
3.) A Ghallát fenyegető átok ellen minden vallás híve összefog. Áldozz te is 13 szopókövet! |
Összsúly: 131.79 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 61 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
300 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | sallank karom (#128) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | madártoll (#112) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 3 | nyílvessző (#108) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sólyomcsőr (#1223) | |||
14 | szögletes kő (#17) | 1 | varkaudar szablya (#516) | 4 | vasérc (#152) |