Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Barlangkaland
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Hatalmas barlangszáj ásítozik a hegyoldalban, előtte óriáscsontok hevernek. "Miféle fenevad élhet itt, amely óriásokkal táplálkozik? Talán egy sárkány - ide vele, százat öltem a Sötét Föld sárkánybarlangjainál!" - egy világot járt kalandozó gondolatai a helyi rém barlangjánál
Nézz szét a galériában!
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (57)
Lapötletek (65038)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Thrór 236. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. szept. 15. 14h:41'
EZ A 499. JÁTÉKHETED, 236. FORDULÓD
500. játékheted kezdete: szept. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3985
SZÁMLA : #7615
ZSETONOK : 167
Extra forduló: 3

THRÓR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,71] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 53. pontnál. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 20 gyöngymangót (180 arany). Salió, amikor összefutottatok, adott neked 20 gyöngymangót. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+12 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+95 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyûjtéséhez. Hamarosan érzed az erõ áramlását. Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve molekulaátrendezés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 492.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 487.]

* 4. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 417. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a teknõcpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmondtada munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]


kno 16 4 képesség-növelés 16
Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agykorbács. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+9 max. pszi pont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-acéltorony. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy késõbbi szinten). Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) Hosszú idõt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetõen újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetõen fejlõdött. (+8 max. pszi pont.) [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következõ kör elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 482.]

fkt 312 40 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (40 darabot)
fkt 312 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

hu 186 261 180 hulladék: 186 261 180
Hulladék, ezért nem gyûjtesz nagy vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyûjtesz bájitalt. Hulladék, ezért nem gyûjtesz ezüst gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 452.]

t 9097 1 támadod a 9097. kalandozót
FT 9097 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

lm 54 905 55 mozogsz 54 905 55
A falhoz lapulva osonsz elõre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [54. PONT.] Egy szubreális vámpír lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstõl. (-1 szint: -1 támadás, - 246457 TP, -9 max/akt. életerõ, -3 tulajdonságpont, -20 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [*], 1 optiri agysisakot [*], 8 fokhagymát [*] és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintõen, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Elõkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-27 életpont]. A szoba, amelybe belépsz, elsõ pillantásra nagyon elhagyatottnak tûnik. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kõládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levõ nagy vaskulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, elõrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-24 életerõ.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontpozdorja (ld. enc.), 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenõcs és 20 mérg. vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] [16 pontot használtál fel, van még 436.]

lm 900 57 mozogsz 900 57
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [54. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [56. PONT.] Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bõrrel megúszni! Kimész. [9 pontot használtál fel, van még 427.]

a 165 2429 1 átadod a 165. tárgyat a 2429. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Salió részére. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

a 475 2429 1 átadod a 475. tárgyat a 2429. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot Salió részére. [5 pontot használtál fel, van még 417.]

kf 451 254 kézbeveszed/felveszed a 451. tárgyat a 254. tárggyal
Felhúzod a zangrozi csizmát. Az ujjadra húzod a regeneráló gyûrût. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[188,70] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Apró, zöld növények jelennek meg, jelezve, hogy az élet kezdi visszahódítani azt, ami az övé. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak elõtted. Mielõtt belépnél, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.

- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietõsen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklõdésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy korinthai amõba. (ld. enc.)

Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amõba cuppogó masszáját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a korinthai amõba hullámzó testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 18 életpontot vesztettél. Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1359 tapasztalati pontot kaptál. - És a díj? - kérdezed az ajtó elõtt álló óriástól. Õ hanyagul megvonja a vállát: - Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következõ alkalommal biztos nyersz valamit! Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik elõtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd. - Gyere, mutasd meg milyen erõs, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. - Elõször megtudjuk mennyire vagy erõs - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverõ súlyzóra mutat. Egyértelmû a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erõs emberre méretezték. Jöhet a következõ akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplõ tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevõket sorolsz fel. 483 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed: - Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! A boszorka utánad szól, mielõtt távoznál: - Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következõket: 9 acélpengõke, 3 karbin plazma, 1 szent jogar, 2 mocsári penke, 5 igazgy. fülbevaló. Egy eldugott sátor elõtt egy kis asztal fölé görnyedõ alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Remegõ kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Ellenvarázslat, 1 Vérfürdetõ magszim, 1 Aranyesõ, 1 Tisztítótûz. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 483 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 42 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregetõ árnymanót. Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy szûk folyosó húzódik elõtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különbözõ irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tûnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki elõtted, könnyebbülsz meg kicsit. 483 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [189,69] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvû síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [190,68] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy amniosz-fát. Megpillantasz egy tiszta vizû patakot, amely keletrõl folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [74 pontot használtál fel, van még 343.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[191,67] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. A szörny közelebbrõl nem is tûnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetõen hátat fordítva Neked továbbmegy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Összeakadsz egy kontyos aranyhajú, zöld szemû kobudera férfival. Bõre színe zöld. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy császári kesztyût, egy jing-jang fejpántot, egy káosz szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet, egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy éjkornis trófea, egy ongóliant trófea és egy Raia szent lovagja trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nem tûnik túl barátságosnak. Továbbmész.

(Továbbmész...) [192,66] Az erdõt dombvidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögõ hátát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Mindenfelé különbözõ árnyalakokat látsz meg. Mintha szellemek táncolnának körülötted mindenhol. Meglepetten nézel körül, ilyet még sosem láttál. Már kezdesz arra gyanakodni, hogy valamilyen ismeretlen szörny próbál hatalmába keríteni, mikor egy jól kivehetõ alak indul meg feléd. Elõször csak egy fehér leples szellemnek tûnik, de ahogy közelebb ér, felfedi arcát. De hisz ez Azatel Mashed! Megszólalni se tudsz a meglepetéstõl. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Azatel Mashed. Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Szimbólumának ragyogása elvakít. Vöröses lángok övezik a fegyverét. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 8 kerek követ. Egészséged TF-elõdött.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elõdött.

(Továbbmész...) [192,65] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegõben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekezõ mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lõ rád. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következõ állataid: tüskés harci gromak, kõtipró, sivatagi doareg, Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 41 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 24 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy gyilkos csalánt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fûbe, mielõtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtõzködés). Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Ráismersz a távolodóra. Egy õsdentor. Most már nincs semmi gáz. Elõbújsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [47 pontot használtál fel, van még 296.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[192,64] Vált a terep: ritka erdõben vagy. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Távolról tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 64 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledõ élõholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élõholt quwarg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élõholt quwarg testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,63] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szûrõdik be. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy kultúrmasztodon. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhõ varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 41 életpontot sebeztél. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 57 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerõ). [-15 varázspont.] Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drakolich. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (50 életpontot vesztettél.) A következõ tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyû fagytól: ezüstdarab, 11 kaja, 2 ezüst gyûrû. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich jobb elsõ lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a drakolich testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene? Törpregenerálsz! (+3 életerõ.) Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerõ). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [45 pontot használtál fel, van még 251.]

m 6 mozogsz nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

v 181 187 59 elmormolod a 181. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(187,71) a 76. labirintus bejárata, szubreális vámpír (#223)
(188,70) rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), 24. jellempróba, Leah oltár, korinthai amõba (#420)
(189,69) gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Chara-din
monolitja (#534)
(190,68) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), patak, Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581,
belõle készíthetõ: #582)
(191,67) bávatag golombár (#165), oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, fekete
kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), egy kobudera férfi
(192,63) fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), mûvészi porolit
(#720), oltár, kultúrmasztodonok (#227), drakolich (#760)
(192,64) quwarg harcosok (#201), Fairlight rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár, borkonyó
cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Chara-din monolitja (#534), élõholt quwarg (#202)
(192,65) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582), 31. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), õsdentor (#282)

(192,66) kazmár (#204, belõle készíthetõ: #205), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelõhely, woorgard (#231), Azatel Mashed (5534. kalandozó)

[187,59] Épületek tûnnek fel. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívei emelték. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.). Összefutsz egy fekete hajú, barna szemû elf nõvel. Bõre teljesen fehér! Dornodon felszentelt papja. Egy arany pikkelyvértet, egy császári kesztyût, egy denevér szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy yeti mokasszint és egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy pszi õselementál trófea díszíti. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Nem tûnik túl barátságosnak. Folytatod utadat. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 241.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: idõcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 206.]

vtn 163 500 varázslat tanulás: a 163. varázslatot
Keményen dolgozol, takarítasz, felmosol, söpörsz, mosogatsz, tisztába teszed a mágus mancsát, a bútorokat fényesíted, és gyakorlatilag minden munkát elvégzel, még a legmegalázóbbat is, csak azért, hogy végre elsajátíthasd a hõn áhított dimenzióugrás varázslatot. (-206 TVP.) [206 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 187 keresed a 187. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktõl: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktõl. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedõje. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 96 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 96 aranyat. A fõnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 377 pontot. A következõ körben tehát 374 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOLEKULA ÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG)
Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sõt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértõ számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elõ minden ércbõl. Ónt csak rézbõl, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et elõállítani a nálad levõ anyagokból. A fentiekbõl nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elõ tudod állítani valamilyen más ércbõl. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendõ komponens.)

AGYKORBÁCS (97. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekezõ varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor támadó varázslatot használnál. Az agykorbáccsal közvetlenül az ellenfél idegpályáit támadod, ezzel iszonyatos fájdalmat okozva. Pszi szakértelmed határozza meg, hogy a támadás milyen erõsségû, azaz hány életpont sebzést tudsz okozni. Az, hogy a támadás teljes mértékben sikeres, vagy csak részben, az ellenfél mentális ellenállásától (szerencse és IQ) és a te pszi szakértelmedtõl függ. Bizonyos varázslatok és pszi-képességek tökéletes védelmet nyújtanak ez ellen a támadás ellen, valamint az aggyal nem rendelkezõ lények is immúnisak rá. Használata 6 pszi pontba kerül. [Megjegyzés: amennyiben van jobban sebzõ varázslatod, akkor is érdemes az agykorbácsot a TVF listába rakni, mert használatára akkor fog sor kerülni, ha már elfogyott a varázspontod.]

PSZI-ACÉLTORONY (98. PSZI VÉDEKEZÕ KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet akkor kapod meg, ha már járatos vagy a támadó/védekezõ varázslatok használatában. Ezekhez hasonlóan, harcban alkalmazhatod, akkor, amikor védekezõ varázslatot használnál. A program a TV listából legfeljebb akkor fogja ezt a védekezést választani, ha ellenfeled pszivel rendelkezik, ugyanis a pszi-acéltorony tökéletes védelmet nyújt az Agykorbács, a Tudatrombolás, az Agybénítás és a Teljes õrület ellen. Nem segít azonban, ha ellenfeled Direkt kontaktussal próbálkozik, és semmilyen egyéb támadás ellen sem nyújt védelmet. A pszi-acéltorony felrakása 8 pszi pontba kerül.

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtõl függõen 2-4 mezõ sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY)
A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsõsorban az élõholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élõholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akirõl érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütõfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus elõállításához a megfelelõ varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltû, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékû egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges.

KORINTHAI AMÕBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestû szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amõba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tûzte ki céljául. Hömpölygõ masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti õket. Legyõzése nem egyszerû feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtûrõ sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tûnik lehetetlennek.

DRAKOLICH (760. SZÖRNY)
Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élõholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod...

IDÕCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepõen egyszerûen megidézhetõ varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idõ folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.



KARAKTERLAP
Thrór, egy copfos õsz hajú, szürke szemû törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 182. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 236. fordulód.

 Erõ:32 (34)  Szint:21  Merészség:7/5 Magasság:116 cm 
 IQ:29  Támadás:20  Agresszió:3 Testsúly:77 kg 
 Ügyesség:30 (32)  Védekezés:46  Menekülés:30 % Életkor:71/71 év 
 Egészség:25 (27)  Életpont:351/308  Jellem: semleges (+6) Tul. pont:
 Szerencse:30 (32)  Varázspont:460/65  Pénz:778 arany Kép. pont:-2 
 Tudatpont:7/2   Pszi pont:102/62   Halhatatlanság:1 %     
Eddig összesen 1230 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10491 TP-t kaptál. Jelenleg 610491 TP-d van. A következõ szinthez még 189509 TP szükséges. Trófeáid: kputtyintó csalán, ongóliant, Raia szent lovagja.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 5/18   ökölvívás: 1/74   szúrófegyverek: 7/76
  ütõfegyverek: 28/44 (+10%)   lõfegyverek: 12/95   dobófegyverek: 25/35 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 35/3 (+11%)   2. nyomkövetés: 64/9 (+36%)   3. mászás: 2/89
  4. csapdakészítés: 19/16 (+6%)   5. csapdaészlelés: 7/14 (+6%)   6. gyógyítás: 17/6
  7. titkosírás: 3/38   8. felderítés: 17/88   9. szörnyidomítás: 12/84
  10. teológia: 32/67 (+30%)   11. taumaturgia: 21/34 (+5%)   12. szerencsejáték: 1/58 (+11%)
  13. versengés: 2/78 (+45%)   14. zene: 1/0   15. szörnyismeret: 7/77
  16. pszi: 13/3 (+409%)   17. zárnyitás: 14/9 (+10%)   18. vadászat: 13/67
  19. bányászat: 36/98 (+5%)   20. úszás: 9/40    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 70% életpont alatt [azonnali gyógyítás (#58)]
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 100 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), gyógykenõcsöt (#313) (max. 18 darabot , csak egyszer)
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dbõl az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), elit palotaõr (#133), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
fabontó szójer (#71), árnymanó (#4), semlegesek (#989), jók (#990), kardfogú fülemüle (#146), õrjáratozó katona (#274), ryuku csapásvezetõ (#778), Raia szent lovagja (#239), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital fõzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
idõcsere (#285, 5 VP)    
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esõidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhõ (#37, 12 VP) védelem tûz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) szopókõirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
méregfelhõ (#37) >> massza (#217)   méregfelhõ (#37) >> óriás csontváz (#176)
méregfelhõ (#37) >> pszi elementál (#221)   energiatüskék (#29) >> nyuhaj karbin (#110)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123)   energiatüskék (#29) >> tormikus egér (#218)
méregfelhõ (#37) >> kultúrmasztodon (#227)   energiatüskék (#29) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> õrült varázsló (#255)        

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levõ tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) $2   bronzsisak ($88) $1   díszes rézpajzs ($84)
$2   kígyóbõr kesztyû ($49) 1   kvazár sisak (#266) $2   lánckesztyû ($230)
1 * mithril kesztyû (#463) 1 * mithril sisak (#465) $2   szöges páncél ($65)
$1 * teknõcpajzs ($417) 1 * vasvért (#164) 1 * zangrozi csizma (#451)
Fegyverek és lövedékek
1   bányászcsákány (#434) 1   bronzhegyû lándzsa (#87) 6   bumeráng (#249)
1   csontpozdorja (#424) 2   ezüstshuriken (#327) $1   ezüsttõr ($322)
1   harci kalapács (#174) 1   hosszú íj (#111) 20   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 2   kõkés (#6) 13   mérg. ubuk dobónyíl (#188)
20   mérg. vasnyíl (#187) 1   parittya (#18) 1 * Pusztítás Botja (#316)
$3   szöges bunkó ($8) 10   szögletes kõ (#17) 1   ubuk dobónyíl (#138)
13   ubuk tüske (#131) 3   vas dobónyíl (#189)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) $3   ezüst gyûrû ($180) $10   ezüst karkötõ ($158)
$1   igazgy. fülbevaló ($197) 2 * obszidián karkötõ (#229) 1 * regeneráló gyûrû (#254)
$1 * trófea nyaklánc ($196) 1 * virág szimbólum (#143)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
10   acéltû (#334) 1   ásó (#34) $3   bájital ($261)
3 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   furulya (#233)
10   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 50   kaja (#2)
1   kis aranykulcs (#240) 1   kötél (#92) 1   megbûvölt utazóláda (#1218)
1   nagy aranykulcs (#246) $3   nagy vaskulcs ($186) 1   nyomkeresõ talizmán (#671)
1   pszi kõ (#248) 1   shinai gömb (#348) 2   sötét tekercs (#535)
1 + szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273) 5   varázskõ (#305)
3   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
6   fûszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 27]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
6   kavadu iszák (#25) [bennük 14 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 46]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 36 csepp spiritusz (#170), fér még: 24]
2   szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
6   uzbány csõr (#169) [bennük $45 csepp ugh méreg ($166), fér még: 27]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 5]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$6   álompor ($396) 18   borkonyó bibe (#312) 2   csuklyavirág (#133)
26   drótszõr (#37) 1   ében toboz (#578) 8   ezüstdarab (#326)
$2   fekete gyöngy ($99) 3   fokhagyma (#403) 4   fõnixtoll (#563)
1   galachmit (#310) $2   gromak bõr ($268) 51   gyöngymangó (#135)
$1   jégszív ($282) 5   kavadu lebeny (#24) 2   kazmár gyökér (#205)
1   kék orchidea (#68) $1   kõszem ($304) $3   kvazár ($244)
1   lótuszvirág (#447) 8   mandibulapenge (#125) $1   moa gyémánt ($385)
1   móri gyümölcs (#116) 1   óndarab (#85) 2   ovimon-bogyó (#207)
27   pirkit (#153) 2   praglonc hártya (#215) 5   púderkõ (#119)
$1   raptor karom ($281) 3   rézdarab (#70) 7   rókafarok (#124)
6   smirglilevél (#29) $2   szvó-ektoplazma ($151) 7   Thargodan esszencia (#328)
1   vapár ág (#110) 12   vasérc (#152) 2   xirnox szív (#213)

Összsúly: 141.81 kgMegterheltség: 154%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 ezüst gyûrû (#180) 1 ezüstdarab (#326) 1 gyenge méreg (#26)
2 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449) 1 mászókampó (#165)
1 törpe bakancs (#475) 1 ubuk dobónyíl (#138) 2 varázskõ (#305)
1 vasérc (#152)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 1 csontpozdorja (#424) 2 fõnixtoll (#563)
10 gyógykenõcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 8 kerek kõ (#19)
3 kvazár (#244) 20 mérg. vasnyíl (#187) 1 óndarab (#85)
5 spiritusz (#170) 1 szögletes kõ (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)
48 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(187,59) fekete mágustorony (#642), Dornodon oltár, egy elf nõ

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004.09.15. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.