Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 27. 8h:39' EZ A 247. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD 248. játékheted kezdete: dec. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
bb 1205 2 1137 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot) |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 73 életpontot sebeztél. Teli erőből tolmokov-koktélt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a kék rothasztó nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a kék rothasztó jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 2230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [139,60] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Látsz egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [138,60] Még mindig az erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
m 7 2 1 | mozogsz északnyugatra, keletre, északkeletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki kőtestét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megpöccinted a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel meghorzsolod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 kőszemet. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriáspók förtelmes fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,59] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [138,58] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Találsz egy Chara-din monolitját.
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót nyakát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 64 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [140,60] Még mindig az erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy quwarg királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 662 1 | elkészíted a 662. tárgyat (1 darabot) |
kb 43 5 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (5 darabot) |
szk 781 351 360 | keresed a 781. szörnyet a 351. szörnyet a 360. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot) |
SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY) Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki. |
CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY) Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai fojtogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni! |
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY) "Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs). Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 22 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 27 (31) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/62 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 312/214 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 522/197 | Pénz: | 14003 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 22/3 | Pszi pont: | 138/247 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/56 (+144%) | ökölvívás: | 1/13 (+13%) | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 24/30 (+7%) | ütőfegyverek: | 27/1 | lőfegyverek: | 10/0 |
dobófegyverek: | 27/93 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 442 időszaki: 25 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/70 | 2. nyomkövetés: | 51/77 (+43%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 13/50 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 16/85 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/63 |
7. gyógyítás: | 30/67 | 8. titkosírás: | 11/83 (+23%) | 9. felderítés: | 24/36 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 10/40 | 11. teológia: | 34/60 (+7%) | 12. taumaturgia: | 33/92 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 6/19 | 14. versengés: | 17/78 (+8%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 28/30 | 17. pszi: | 19/59 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/64 | 21. úszás: | 8/88 (+83%) |
22. főzés: | 14/81 | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | alligátorbőr (#661) | 1 | drótszőr (#37) | 10 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | ragasztó (#83) | 6 | spiritusz (#170) | 4 | tolmokov-koktél (#351) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
87 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 4 | tükör (#43) | |||
14 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 8 | víz (#27) |