Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. nov. 22. 19h:56' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 232. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: nov. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 38 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 159 | elmormolod a 159. varázslatot |
p 65 2 | használod a 65. pszi képességet |
f 2442 2443 135 | kísérletezel a 2442. tárggyal a 2443. tárggyal a 135. tárggyal |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra rontasz. {CSTT:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 279 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [184,60] Épületek tűnnek fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy Blounther apó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. (A(z) balkezes gyűrű védett meg.) (A(z) balkezes gyűrű védett meg.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 46 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Blounther apó testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és egy téfea-agy. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Blounther gyűrűje (ld. enc.). 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [185,60] Továbbmész a város utcáján. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.
ve 310 2 | megveszed a 310. tárgyat 2 |
ve 451 | megveszed a 451. tárgyat |
ve 655 5 | megveszed a 655. tárgyat 5 |
ve 669 3 | megveszed a 669. tárgyat 3 |
ee 197 | eladod a 197. tárgyat |
be 616 650 | bemész a 616. épületbe |
ve 650 1 | megveszed a 650. tárgyat 1 |
ve 941 6 | megveszed a 941. tárgyat 6 |
ve 124 10 | megveszed a 124. tárgyat 10 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,58] Még mindig a városban vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány sivatagi doareg nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy sivatagi doareg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal párszor kilyukasztod a sivatagi doareg jobb vállát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ezüstkarddal megvagdalod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 9 kaját. 2 487 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 458, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [188,57] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
kt 176 3 | elkészíted a 176. tárgyat (3 darabot) |
kt 187 3 | elkészíted a 187. tárgyat (3 darabot) |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megcsapod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [187,55] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [186,54] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
ek 503 202 58 | t. energia kisütése: 503 202 58 |
181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | |
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[202,58] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Demizson előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trikornis herceg. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a drakolich testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ezüstkarddal kicsit megvágod a drakolich farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
kt 449 | elkészíted a 449. tárgyat |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ef 10 502 | energia fejlesztése 10 |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
kt 313 5 | elkészíted a 313. tárgyat (5 darabot) |
f 2643 | kísérletezel a 2643. tárggyal |
f 328 | kísérletezel a 328. tárggyal |
f 2642 | kísérletezel a 2642. tárggyal |
f 585 | kísérletezel az 585. tárggyal |
f 267 | kísérletezel a 267. tárggyal |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
PAJZSHASZNÁLAT (535. TUDATI KÉPESSÉG) A legtöbb kalandozó nem tartja túl sokra a pajzsokat, mondván, nem elhúzni akarja a csatát, hanem minél előbb dűlőre vinni, és legyőzni az ellenséget. Az efféle fanyalgók legfeljebb akkor vesznek baljukba pajzsot, ha ettől remélik egy-egy ártó képesség kivédését, vagy egyszerűen nincs más esélyük túlélni a trükkösebb bestiák támadásait. Mindennek az is oka lehet, hogy a tradicionális lovagrendek együtt tűntek el a Tűzviharral, és ma már sehol sem oktatják a valódi pajzshasználatot. Szerencsére a kollektív tudat olyan dolgokra is vissza tud emlékezni, amire az egyén sosem volna képes. Így lehetséges az is, hogy ha közös tudatod kifejleszti a Pajzshasználat képességét, csaknem olyan ügyesen leszel képes használni a pajzsodat, ahogy a közelmúlt nagyhírű lovagjai. [Mostantól ha pajzsot használsz, az általa biztosított védettség - bármennyi volt is -, a kétszeresére nő. Az már csak hab a tortán, hogy a Lovagi Övcsat néven ismert varázstárgy képes kiaknázni ezt a plusz védettséget is. A képességet nem szükséges aktiválni, mindig működik.] |
SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
BLOUNTHER GYŰRŰJE (1548. TÁRGY) Blounther apó méltánytalanul feledésbe merült, saját fejlesztésű találmánya ez a fantasztikus kis aranykarika, ami megvédi bűbájaidat a mindent magába olvasztó sárkányvarázstól: az elnyeléstől. Sajnos nem sok van már belőle a világon, mert nem nyújtottak elegendő védelmet gazdáiknak, akik így a Sötét Világ rémségeinek gyomrában végezték. A gyűrű erejének kihasználásához természetesen viselned kell e tárgyat (KF 1548). |
ZANGROZI CSIZMA (451. TÁRGY) A zangrozi csizmát állítólag fiatal tyrex bőréből varrják, speciális anyagokkal cserzik, és bizonyos mágikus rítusok során teszik tökéletesen ellenállóvá. Nem csoda, hogy ez a sokak által kedvelt, elegáns harci viselet csak komoly áron szerezhető be a nagyobb városokban. Használatához a KF 451 parancsot kell kiadnod. Védettségedet néggyel növeli! |
RAKOLITS POR (669. TÁRGY) Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni. |
SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. |
BŰVÖS SHURIKEN (562. TÁRGY) A bűvös shurikenek különleges mágikus potenciállal bíró mágikus dobófegyverek. Elkészítésükhöz ugyan nem szükséges varázstárgy készítés varázslat, viszont a megfelelő hatás eléréséhez kizárólag mágiával sűrűn átitatott helyen lehet őket megcsinálni. Erre kiválóan alkalmasak a Thargodan csatamezők. Bizony, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy a halálos kisugárzású, átkozott helyeken nekiállj, és Thargodan esszenciával bekenj egy ezüstshurikent. Még szerencse, hogy az eljárás mindössze 3 TVP-t igényel, és máris kész a 3D4+3 sebzésű dobófegyver, amely csak igen ritkán vész el. |
Erő: | 28 (34) | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 32 (38) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 31 (39) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 25 (33) | Életpont: | 402/279 | Jellem: | semleges (-14) | Tul. pont: | 19 |
Szerencse: | 33 (42) | Varázspont: | 738/1 | Pénz: | 2225 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 25/0 | Pszi pont: | 172/172 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 12/21 |
vágófegyverek: | 29/80 (+7%) | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 24/17 (+4%) |
dobófegyverek: | 2/84 |
Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüstshuriken (#327) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
202,58 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 186,54 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
Kedvenc táborhely: 202,58 |
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt. |
Ha elfeledkezel az olimpiai jelentkezésről, és léptél az előző 1 hónapban, automatikusan jelentkezel az olimpiára az induláskor. (Ezt a beállítást H 1 50 888-cal tudod kikapcsolni.) |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 26/76 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 47/51 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/44 | 5. csapdakészítés: | 23/6 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/81 |
7. gyógyítás: | 43/72 (+95%) | 8. titkosírás: | 6/3 | 9. felderítés: | 28/88 |
10. szörnyidomítás: | 17/14 | 11. teológia: | 30/82 (+3%) | 12. taumaturgia: | 34/71 (+28%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *24/100 |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 28/29 (+12%) |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 9/69 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 200 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. isbai jósda (831): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 126, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 38, 40, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 17 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
998 | arany (#50) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kék morfplazma (#2442) | 3 | madártoll (#112) | 6 | pirkit (#153) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 3 | ugh méreg (#166) | 3 | vasérc (#152) | |||
29 | víz (#27) | 1 | vörös morfplazma (#2443) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 1 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csuklyavirág (#133) | 2 | galachmit (#310) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
14 | kaja (#2) | 6 | keselyűmirigy (#941) | 3 | liumbe hajtás (#655) | |||
3 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | púderkő (#119) | 3 | rakolits por (#669) | |||
10 | rókafarok (#124) | 1 | sámán erszény (#650) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
4 | tüske (#22) | 1 | ubuk tüske (#131) | 1 | zangrozi csizma (#451) |