Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 10. 15h:23' EZ A 681. JÁTÉKHETED, 231. FORDULÓD 682. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
ef 22 504 | energia fejlesztése 22 |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [140,27] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 50, gyógyulás: 10, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [140,28] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [140,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [140,31] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vércápa testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1021 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a vércápa testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [140,33] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,34] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 4 2 4 | mozogsz délre, keletre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 14.]
m 2 4 2 | mozogsz keletre, délre, keletre |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 11 pontért |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 27 (33) | Életpont: | 274/135 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 (40) | Varázspont: | 592/32 | Pénz: | 1290 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 97/4 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/14 (+45%) | ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 24/50 |
vágófegyverek: | 4/8 | ütőfegyverek: | *20/100 | lőfegyverek: | 6/58 (+12%) |
dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vasalt bunkó (#181) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/38 | 2. nyomkövetés: | 49/50 (+45%) | 3. mászás: | 4/12 |
4. csapdakészítés: | 15/16 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 36/65 |
7. titkosírás: | 13/37 | 8. felderítés: | 19/70 (+46%) | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 31/54 (+10%) | 11. taumaturgia: | 25/1 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 5/0 | 14. zene: | 23/32 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 10/48 (+18%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/106 |
19. bányászat: | 9/74 | 20. úszás: | 11/15 (+12%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097), Vértestvérek (#9146), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 16 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 252 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 7 | fabontó (#106) | 5 | kaja (#2) | |||
4 | magszim bél (#103) | 2 | rövid íj (#107) | 11 | ubuk tüske (#131) | |||
4 | ugh méreg (#166) |