22. forduló, 24. forduló, Lady Salina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 30. 9h:26'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 23. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX

LADY SALINA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-2,23] koordinátán.
Az 1. napon összefutsz Ran'Amart Morgurth. Chara-din főpapja. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Dekamer,a Bokadzsóval. Sheran követője. Egy gólem talizmánt, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy hadroszaurusz trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy garokk! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol Fekete Menyéttel. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy ekharion bébi trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vérvörös köpenyt és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy fagymágus trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Bronzszakállú Holg. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte.
A 4. napon összeakadsz Nathalia. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy gyerek van vele! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon találkozol Nathalia. Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon összefutsz egy hollófekete hajú, ferde szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany masszariasztót, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy nap szimbólumot, egy regeneráló gyűrűt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy quwarg nagymester trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: kaleidoszkóp. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Asmodee. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondja: " Vándor, kérlek pusztítsd te is a monolitokat, hogy elkerülhessük a Sötétség korát."
A 4. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sünmedve trófea színesíti. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Daredevil . Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 187.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 177.]

ve 249 12 megveszed a 249. tárgyat 12
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

flh 1 249 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
Ok, FLH 1 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

flh 9 138 felt. lőfegyver haszn. 9 a 138. tárggyal
Ok, FLH 9 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz vas fejpántot. (ld. enc.) 108 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 167.]

f 152 kísérletezel a 152. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bányászcsákányt. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

fkt 1264 1 felt. készítesz az 1264. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[-3,22] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Visszaugrasz a sarok mögé. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sötét gnóm. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Egy láncinget, egy mászókarmot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sünmedve trófea díszíti. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Daredevil . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy örökkéval.gyémántját, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nathalia. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [-4,21] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [-5,21] A bozótost dombság váltja fel. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 127.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[-6,20] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kaffogó hebrencs nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Mandibulakaszával végigvágod a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [-6,19] Síkság, továbbra is csak síkság. Találsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 lapockacsontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-7,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval megütöd a garokk testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval súrolod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Penelopé Morphilia hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Morte d'Amor. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Chara-din tanítványa. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. {legmagasabb fegyver szakértelme: 21.} Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Ügyeskezű Khar. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy copfos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy ónix masszavadítót, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy kultúrmasztodon trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. {támadása: 21.} Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Szadis Tata. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[44 pontot használtál fel, van még 83.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[-8,18] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Chardonnay. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 12 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 5000.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy vörös, göndör hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Perbit. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Eszel valamit. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 73.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Egyre jobban kezded megismerni mentális energiáidat, a másokkal teremthető telepatikus kapcsolatok mibenlétét. Úgy érzed, hogy valamilyen nagyszerű felfedezés küszöbén állsz. Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 163 pontot. A következő körben tehát 193 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

KARAKTERLAP

Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 23. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 9 Merészség: 4/2 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 126/82 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 72/13 Pénz: 105 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 41/4
Eddig összesen 60 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 908 TP-t kaptál. Jelenleg 10169 TP-d van. A következő szinthez még 1831 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 8 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 5 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 2
13. szerencsejáték: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. bányászat: 2 20. ordítás: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 40.58 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lapockacsont (#33)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-8,18) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 36. jellempróba, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290), Perbit (1734. kalandozó)
(-7,19) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Morte d'Amor (1397. kalandozó), Ügyeskezű Khar (1615. kalandozó), Szadis Tata (3075. kalandozó)
(-6,19) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-6,20) kaffogó hebrencs (#88), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(-5,21) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), élőholt quwarg (#202)
(-4,21) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-3,22) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), Daredevil (1661. kalandozó), Nathalia (1813. kalandozó)
(-2,23) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)

Üzenet küldése a karakternek