Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 13. 15h:12' EZ A 245. JÁTÉKHETED, 229. FORDULÓD 246. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
h 1137 4 | használod az 1137. tárgyat |
bb 2 1137 1205 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (1137 darabot) |
ft 350 159 351 | támadod a 350. szörnyet a 159. szörnyet a 351. szörnyet |
m 6 | mozogsz nyugatra |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
kre 69 390 2 | kreálsz a 69. tárggyal a 390. tárgyat (2 darabot) |
a 69 1468 6 | átadod a 69. tárgyat az 1468. kalandozónak (6 darabot) |
h 1167 9 | használod az 1167. tárgyat |
ek 116 65 313 | t. energia kisütése: 116 65 313 |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 709 | bemész a 709. épületbe |
be 709 19 138 | bemész a 709. épületbe |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a vadász quwarg torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megvagdalod a vadász quwarg torát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a vadász quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [140,61] Lakott területre érkeztél.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa farkát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
555 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 315.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +103 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 315.]
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa farkát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Szigonnyal jól megszurkálod a vércápa testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 185 | varázslat tanulás: a 185. varázslatot |
kb 43 5 | kiveszel a bankból a 43. tárgyat (5 darabot) |
szk 781 160 230 | keresed a 781. szörnyet a 160. szörnyet a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 19 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
TERMÉSZETELLENES ÖREGEDÉS Előbb-utóbb találkozni fogsz olyan szörnyekkel, amelyek ún. természetellenes öregedést okoznak. Ilyenkor a szörny pillantásától/érintésétől a tested akár évtizedeket is öregedhet egy szempillantás alatt, ha nem dobod meg a szerencsédet halál ellen. Ezenkívül bizonyos varázslatok használata is okozhat azonnali öregedést. Az ilyen öregedés csak a testedre hat, szellemedet, elmédet épen hagyja. Ha viszont ily módon elérkezel a maximális lehetséges életkorodhoz (ezt pontosan te nem ismered) meghalsz, visszafordíthatatlanul, még a deus ex machina sem ment meg. Természetesen lehetőség van a természetellenes öregedés visszafordítására is, különböző varázsitalokkal, varázslatokkal. Ha a valódi életkorod (a szellemedé) és a testedé különbözik, ezt a karakterlapon, az ÉLETKOR: VALÓDI/TESTI életkor formában olvashatod le. A tested életkora semmilyen módon sem csökkenhet a valódi életkorod alá. Nyilvánvaló, hogy a különböző fajok élettartama eltérő. Az emberek maximális élettartama 80-110 év, az elfeké 1200-1600, a törpéké 600-750, az árnymanóké 90-130, a trolloké 60-80, a gnómoké 800-1000, az alakváltóké 150-200, a kobuderáké 120-150. A mutánsok maximális élettartama ismeretlen. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 21 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/62 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 303/174 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 501/155 | Pénz: | 11861 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/3 | Pszi pont: | 138/215 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/40 (+42%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 23/97 (+4%) | ütőfegyverek: | 26/93 (+1%) | lőfegyverek: | 10/0 |
dobófegyverek: | 27/76 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 425 időszaki: 8 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/70 | 2. nyomkövetés: | 50/28 (+9%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 13/32 | 5. csapdakészítés: | 16/55 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/63 |
7. gyógyítás: | 30/67 | 8. titkosírás: | 10/77 | 9. felderítés: | 24/18 |
10. szörnyidomítás: | 10/40 | 11. teológia: | 34/8 (+11%) | 12. taumaturgia: | 33/63 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 6/19 | 14. versengés: | 17/54 | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 27/56 | 17. pszi: | 19/39 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/64 | 21. úszás: | 6/20 (-280%) |
22. főzés: | 14/41 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
5 | gyógykenőcs (#313) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 3 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | halcsont (#390) | 4 | tükör (#43) |