Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. aug. 17. 9h:28' EZ A 235. JÁTÉKHETED, 228. FORDULÓD 236. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
hu 123 131 14 | hulladék: 123 131 14 |
hu 159 33 70 | hulladék: 159 33 70 |
hu 152 269 119 | hulladék: 152 269 119 |
ft 33 1 | támadod a 33. szörnyet |
fkt 29 10 1 | felt. készítesz a 29. tárgyat (10 darabot) |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a khór darázs fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [95,51] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy mély kutat. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
(Továbbmész...) [96,52] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...) [97,54] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Tassadar egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy lajhárlord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a lajhárlord bal lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a lajhárlord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 741 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Észreveszel egy álomvirágot. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1305 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 31, gyógyulás: 29, összesen: -2 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [95,57] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Továbbmész...) [94,58] A terep továbbra is ritka erdő.
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 12 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 67, gyógyulás: 39, összesen: -28 ÉP}
be 192 | bemész a 192. titkos labirintusba |
lm 2 15 16 | mozogsz 2 15 16 |
lm 22 23 37 | mozogsz 22 23 37 |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a miksziszi húsgólem bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A miksziszi húsgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a miksziszi húsgólem bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Messze hajítod a vacak kis ekharion bébi trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
lm 39 40 46 | mozogsz 39 40 46 |
lm 47 34 20 | mozogsz 47 34 20 |
lm 15 1 | mozogsz 15 1 |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 354. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 9 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 9 pontért |
Erő: | 24 (35) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 33 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
Egészség: | 32 (34) | Életpont: | 305/169 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 29 (35) | Varázspont: | 399/134 | Pénz: | 1752 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 105/85 | EFejl: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10/23 (+4%) | szúrófegyverek: | 20/96 | vágófegyverek: | 21/62 (+6%) |
ütőfegyverek: | 21/96 (+10%) | lőfegyverek: | 8/62 | dobófegyverek: | 22/94 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << varkaudar szablya (#516) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 395 időszaki: 33 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/61 | 2. nyomkövetés: | 37/68 (+43%) | 3. mászás: | 12/35 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 14/64 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/40 (+18%) | 6. gyógyítás: | 67/68 (+17%) |
7. titkosírás: | 5/83 | 8. felderítés: | 6/27 | 9. szörnyidomítás: | 9/38 |
10. teológia: | 22/99 (+5%) | 11. taumaturgia: | 26/81 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 2/57 |
13. versengés: | 9/40 | 14. harcművészetek: | 2/71 | 15. zene: | 10/37 |
16. szörnyismeret: | 12/20 | 17. pszi: | 16/25 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/18 |
19. vadászat: | 16/45 | 20. bányászat: | 28/70 | 21. főzés: | 10/21 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141), szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) |
erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agykorbács (#97), lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | púderkő (#119) | 7 | rézdarab (#70) | 11 | sünmedve tüske (#14) | |||
43 | ubuk tüske (#131) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
144 | arany (#50) | 1 | darázsszárny (#652) | 6 | kaja (#2) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | rókafarok (#124) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | zöld üveg (#82) |