226. forduló, 228. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:52'
EZ A 243. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
244. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,70] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 ollót. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 4 dözmöng szív (eladási ár: 764 arany, ebből a kezelési költség: 61 arany), 1 Métely páncélja (eladási ár: 1161 arany, ebből a kezelési költség: 92 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 lótuszvirág (eladási ár: 164 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 ollót (64 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (124 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (123 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (122 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (84 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (124 arany kikiáltási áron), 1 vadászkést (104 arany kikiáltási áron), 1 pásztorbotot (4444 arany kikiáltási áron), 11 nyílvesszőt (34 arany kikiáltási áron), 1 kvazár sisakot (504 arany kikiáltási áron), 1 lánckesztyűt (104 arany kikiáltási áron), 1 zafír erőövet (604 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar csizmát (124 arany kikiáltási áron), 1 smaragd védőgyűrűt (1124 arany kikiáltási áron), 12 rákfatty váladékot (34 arany kikiáltási áron), 5 kaktuszbogyót (464 arany kikiáltási áron), 15 szárnyas hernyót (364 arany kikiáltási áron), 1 kazmár gyökeret (44 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 varkaudar látógömböt (1500 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 etra hályog (eladási ár: 210 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 123 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 etra hályog (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 122 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 mágusszelence (eladási ár: 2004 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany), 1 xirnox szív (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 15 szárnyas hernyó (eladási ár: 364 arany, ebből a kezelési költség: 29 arany) ellenértékét. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 500 tapasztalati pontot.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az ezerszemű bestia (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) kreommat varázsitalt (ld. enc.).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+208 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 687. hetének nyerőszámai: 22, 28, 5. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku légiós fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 408.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 403.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 398.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 388.]

bb 1205 2 1137 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 90 kaját. Beraksz a bank széfjébe 24 varkaudar pálinkát. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

kf 662 kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat
Felhúzod az alligátorbőr cipőt. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

im 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! 2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! 3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! [30 pontot használtál fel, van még 358.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[140,69] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő gyilkos tetű mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [139,68] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 342.]

kb 69 40 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (40 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 24 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 327.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 312.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 362.]

kt 313 16 elkészíted a 313. tárgyat (16 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 16 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 3864 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 282.]

m 1 6 7 mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra
[140,67] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy sebesült tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [139,67] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,66] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg felderítő jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [54 pontot használtál fel, van még 228.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(138,66) quwarg felderítő (#299), korinthai amőba (#420)
(139,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammutok (#115)
(139,68) purifikátor (#157)
(140,67) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(140,69) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos tetvek (#116)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Eszel valamit. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 mandibulakaszát 25 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 15 ugh mérget 30 aranyért.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 677 1 megveszed a 677. tárgyat 1
Vásároltál 1 szulfagor agyart. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 105 15 megveszed a 105. tárgyat 15
Vásároltál 15 evaporőr hájat. 105 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 201 100 megveszed a 201. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 32 2 megveszed a 32. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 szeksztánst. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 323 1 megveszed a 323. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 152 50 megveszed a 152. tárgyat 50
Vásároltál 50 vasércet. 150 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 153 50 megveszed a 153. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 189 100 megveszed a 189. tárgyat 100
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 249 15 megveszed a 249. tárgyat 15
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 547 50 megveszed az 547. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 437 2 megveszed a 437. tárgyat 2
Vásároltál 2 arany masszariasztót. 42 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 438 2 megveszed a 438. tárgyat 2
Vásároltál 2 ónix masszavadítót. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

ve 329 5 megveszed a 329. tárgyat 5
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 csontpálcát. 224 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

v 22 323 elmormolod a 22. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy útonálló. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 205.]

fa 429 3058 1 feladod a 429. tárgyat a 3058. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Mizuno Ami részére szánod. Átadsz 1 kaktuszbogyót. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

faa 122 264 677 feladod a 122. tárgyat a 264. tárgyat a 677. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Mizuno Ami részére szánod. Átadsz 5 dözmöng szivet. Ennek elküldése 29 arany lesz. Átadsz 3 remák szivet. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 1 szulfagor agyart. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. Mielőtt továbbindulnál, már látod is a futárt visszafelé vágtatni. A címzett sajnos nem vette át a következő tárgyakat: 1 szulfagor agyar. [9 pontot használtál fel, van még 193.]

fa 105 5290 20 feladod a 105. tárgyat az 5290. kalandozónak (20 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thunder részére szánod. Átadsz 15 evaporőr hájat. Ennek elküldése 41 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 190.]

fa 313 2222 70 feladod a 313. tárgyat a 2222. kalandozónak (70 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 70 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 95 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

faa 1107 429 448 feladod az 1107. tárgyat a 429. tárgyat a 448. tárgyat
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 3 varkaudar látógömböt. Ennek elküldése 28 arany lesz. Átadsz 8 lótuszfőzetet. Ennek elküldése 32 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 181.]

fa 201 2222 13 feladod a 201. tárgyat a 2222. kalandozónak (13 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 13 gyíkfüvet. Ennek elküldése 37 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

faa 449 689 691 feladod a 449. tárgyat a 689. tárgyat a 691. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 14 kristályfolyadékot. Ennek elküldése 38 arany lesz. Átadsz 1 ryuku mellvértet. Ennek elküldése 32 arany lesz. Átadsz 1 ryuku nadrágot. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 169.]

faa 152 153 390 feladod a 152. tárgyat a 153. tárgyat a 390. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 54 vasércet. Ennek elküldése 88 arany lesz. Átadsz 14 pirkitet. Ennek elküldése 38 arany lesz. Átadsz 6 halcsontot. Ennek elküldése 30 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 160.]

faa 447 326 329 feladod a 447. tárgyat a 326. tárgyat a 329. tárgyat
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 3 lótuszvirágot. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 4 csontpálcát. Ennek elküldése 29 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 154.]

faa 547 437 438 feladod az 547. tárgyat a 437. tárgyat a 438. tárgyat
Nincs nálad minden tárgyból, amit paraméterként megadtál!
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 2 arany masszariasztót. Ennek elküldése 26 arany lesz. Átadsz 2 ónix masszavadítót. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [6 pontot használtál fel, van még 148.]

fa 32 2222 1 feladod a 32. tárgyat a 2222. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 1 szeksztánst. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,66] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy friss csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [139,65] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy legyengült epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz Tarantellával. Raia főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy trikornis a hátasa. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Azt mondod: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+7 életpont.) Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[44 pontot használtál fel, van még 101.]

v 84 352 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy láplidércet! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy láplidérc! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 91.]

szk 360 361 365 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 365. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy borkonyó bibét ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 86.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. Beleraksz 20 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 20 aranyat találsz. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 5. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 90 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 24 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 78.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 17 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 22, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 78 pontod maradt, ebből a következő körre 78 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY)
Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük.

KREOMMAT VARÁZSITAL (926. TÁRGY)
A kreommat varázsital elkészítéséhez csupán néhány könnyen beszerezhető (?) dologra van szükséged: 5 csepp vízre, 1 artikula bélhólyagra, 1 kreommat sziromra és persze a varázsital főzés varázslatra. Ha ezek megvannak, röpke 10 TVP-nyi idő alatt megvan a kétes, leginkább trutymó állagú koktél, melyet ha elég bátor vagy és felhörpintesz, különös meglepetésben lesz részed: kör végéig ütésenként 3-mal többet fogsz tudni sebezni minden ellenfeleden. Hiába is próbálkoznál egy körben több ilyen folyadékot magadba önteni, a kreommat varázsital hatása nem fog megduplázódni.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 22 (26) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 26 (30) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 303/245 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 501/99 Pénz: 6430 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 138/194 EFejl: 18
Eddig összesen 2012 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9884 TP-t kaptál. Jelenleg 761039 TP-d van. A következő szinthez még 38961 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, fagymágus. A 222. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5250 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/25 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 23/85 (+7%) ütőfegyverek: 26/90 (+2%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 27/71 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 419 időszaki: 2

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/70 2. nyomkövetés: 49/85 (+36%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/32 (+4%) 5. csapdakészítés: 16/43 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/63
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 10/54 9. felderítés: 24/18 (+23%)
10. szörnyidomítás: 10/40 11. teológia: 33/87 (+17%) 12. taumaturgia: 33/49 (+14%)
13. szerencsejáték: 6/19 14. versengés: 17/46 (+8%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 27/36 (+20%) 17. pszi: 19/31 (+3%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/64 (+2%) 21. úszás: 5/37 (-400%)
22. főzés: 14/31 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0)
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1177 arany (#50) 9 borkonyó bibe (#312) 5 dözmöng szív (#122)
1 drótszőr (#37) 1 gromak bőr (#268) 13 gyíkfű (#201)
54 gyógykenőcs (#313) 6 halcsont (#390) 1 kaktuszbogyó (#429)
14 kristályfolyadék (#449) 8 lótuszfőzet (#448) 3 lótuszvirág (#447)
1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nagy bronzkulcs (#185)
14 pirkit (#153) 3 remák szív (#264) 1 ryuku mellvért (#689)
1 ryuku nadrág (#691) 1 tankány karom (#237) 1 tükör (#43)
11 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152) 119 víz (#27)
3 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 gyöngymangó (#135) 24 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814) 1 kötél (#92)
1 purifikátor háj (#269) 3 ragasztó (#83) 8 szárnyas hernyó (#69)
1 szulfagor agyar (#677) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,66) quwarg felderítő (#299), korinthai amőba (#420)
(139,65) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(140,65) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, epokitféreg (#147), ryuku gárdista (#360), Tarantella (4148. kalandozó), láplidérc (#352)

Üzenet küldése a karakternek