Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. nov. 27. 9h:52' EZ A 243. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 244. játékheted kezdete: nov. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
bb 1205 2 1137 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot) |
kf 662 | kézbeveszed/felveszed a 662. tárgyat |
im 2 | imádkozol |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,68] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy purifikátor közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor ruganyos törzsét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kb 69 40 | kiveszel a bankból a 69. tárgyat (40 darabot) |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kt 313 16 | elkészíted a 313. tárgyat (16 darabot) |
m 1 6 7 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [139,67] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy törpemammut közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigvágod a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [138,66] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a quwarg felderítő jobb első lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 85 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 1359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Varkaudar szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
ve 677 1 | megveszed a 677. tárgyat 1 |
ve 105 15 | megveszed a 105. tárgyat 15 |
ve 201 100 | megveszed a 201. tárgyat 100 |
ve 32 2 | megveszed a 32. tárgyat 2 |
ve 323 1 | megveszed a 323. tárgyat 1 |
ve 152 50 | megveszed a 152. tárgyat 50 |
ve 153 50 | megveszed a 153. tárgyat 50 |
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
ve 249 15 | megveszed a 249. tárgyat 15 |
ve 547 50 | megveszed az 547. tárgyat 50 |
ve 437 2 | megveszed a 437. tárgyat 2 |
ve 438 2 | megveszed a 438. tárgyat 2 |
ve 329 5 | megveszed a 329. tárgyat 5 |
v 22 323 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod az útonálló nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
fa 429 3058 1 | feladod a 429. tárgyat a 3058. kalandozónak (1 darabot) |
faa 122 264 677 | feladod a 122. tárgyat a 264. tárgyat a 677. tárgyat |
fa 105 5290 20 | feladod a 105. tárgyat az 5290. kalandozónak (20 darabot) |
fa 313 2222 70 | feladod a 313. tárgyat a 2222. kalandozónak (70 darabot) |
faa 1107 429 448 | feladod az 1107. tárgyat a 429. tárgyat a 448. tárgyat |
fa 201 2222 13 | feladod a 201. tárgyat a 2222. kalandozónak (13 darabot) |
faa 449 689 691 | feladod a 449. tárgyat a 689. tárgyat a 691. tárgyat |
faa 152 153 390 | feladod a 152. tárgyat a 153. tárgyat a 390. tárgyat |
faa 447 326 329 | feladod a 447. tárgyat a 326. tárgyat a 329. tárgyat |
faa 547 437 438 | feladod az 547. tárgyat a 437. tárgyat a 438. tárgyat |
fa 32 2222 1 | feladod a 32. tárgyat a 2222. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [139,65] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [140,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy legyengült epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az epokitféreg testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 84 352 | elmormolod a 84. varázslatot |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a láplidérc bal karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 360 361 365 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 365. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot) |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
KREOMMAT VARÁZSITAL (926. TÁRGY) A kreommat varázsital elkészítéséhez csupán néhány könnyen beszerezhető (?) dologra van szükséged: 5 csepp vízre, 1 artikula bélhólyagra, 1 kreommat sziromra és persze a varázsital főzés varázslatra. Ha ezek megvannak, röpke 10 TVP-nyi idő alatt megvan a kétes, leginkább trutymó állagú koktél, melyet ha elég bátor vagy és felhörpintesz, különös meglepetésben lesz részed: kör végéig ütésenként 3-mal többet fogsz tudni sebezni minden ellenfeleden. Hiába is próbálkoznál egy körben több ilyen folyadékot magadba önteni, a kreommat varázsital hatása nem fog megduplázódni. |
ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT) Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat. |
Erő: | 22 (26) | Szint: | 21 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 26 (30) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/61 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 303/245 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 25 (29) | Varázspont: | 501/99 | Pénz: | 6430 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/2 | Pszi pont: | 138/194 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/25 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 23/85 (+7%) | ütőfegyverek: | 26/90 (+2%) | lőfegyverek: | 10/0 |
dobófegyverek: | 27/71 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 419 időszaki: 2 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/70 | 2. nyomkövetés: | 49/85 (+36%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 13/32 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 16/43 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/63 |
7. gyógyítás: | 30/67 | 8. titkosírás: | 10/54 | 9. felderítés: | 24/18 (+23%) |
10. szörnyidomítás: | 10/40 | 11. teológia: | 33/87 (+17%) | 12. taumaturgia: | 33/49 (+14%) |
13. szerencsejáték: | 6/19 | 14. versengés: | 17/46 (+8%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 27/36 (+20%) | 17. pszi: | 19/31 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/64 (+2%) | 21. úszás: | 5/37 (-400%) |
22. főzés: | 14/31 | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349), láplidérc (#352) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (számláló: 0) |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1177 | arany (#50) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | 13 | gyíkfű (#201) | |||
54 | gyógykenőcs (#313) | 6 | halcsont (#390) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
14 | kristályfolyadék (#449) | 8 | lótuszfőzet (#448) | 3 | lótuszvirág (#447) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
14 | pirkit (#153) | 3 | remák szív (#264) | 1 | ryuku mellvért (#689) | |||
1 | ryuku nadrág (#691) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | tükör (#43) | |||
11 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) | 119 | víz (#27) | |||
3 | varkaudar látógömb (#1107) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | gyöngymangó (#135) | 24 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | ragasztó (#83) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | szulfagor agyar (#677) | 1 | vas dobónyíl (#189) |