226. forduló, 228. forduló, Chenon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 23. 11h:31'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2808
SZÁMLA : XXXX

CHENON KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,109] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy nektoraf cipeli. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Choler. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Az 1. napon összefutsz Fullánkkal. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Fullánkot kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon összeakadsz Blend a Mad-del. Leah bíborosa. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy quwarg ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+152 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 834 TU szükséges. Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 552.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 542.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 537.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

flh 6 249 felt. lőfegyver haszn. 6 a 249. tárggyal
Ok, FLH 6 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

flh 10 108 felt. lőfegyver haszn. 10 a 108. tárggyal
Ok, FLH 10 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

flh 14 554 felt. lőfegyver haszn. 14 az 554. tárggyal
Ok, FLH 14 554 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 532.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 527.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg bal oldalát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg melléd csap a farkával! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Megnyílt a Ghallai Pucc-ér fürddőhely 39 mérföldre délre! mindenkit Várunk! " Felfedeztél egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Utad során felfedezed egy hófehér, punkos hajú, vizenyős szemű, pofaszakállas varkaudar férfi táborát. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Egy kvazár páncélt és egy varkaudar csizmát visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy elit gárdista trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Ayagira Tanaka trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tolmokov-koktél. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.

(Továbbmész...) [97,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy erődítményt. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves fülemüle síp van nála. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy Halatir kalapját, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar őslich trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy koponyalékelőt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy érző szívű dromedár cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Halatir Maurloth. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 833 TUdatpont szükséges). Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [96,108] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 2 arany karperecet 52 aranyért.
[36 pontot használtál fel, van még 491.]

ee 307 229 eladod a 307. tárgyat a 229. tárgyat
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 1 obszidián karkötőt. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 491.]

ve 180 5 megveszed a 180. tárgyat 5
Vásároltál 5 ezüst gyűrűt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[97,107] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "

(Továbbmész...) [98,107] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Délnyugatra nézve látsz egy erődítményt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [99,108] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy tündöklő szobor van. Délre egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal vállát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss ismeretlen nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre, friss ismeretlen nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia ministránsa. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy sárga erőövet, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy karmos tankány trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Solinthar L'Mael. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[36 pontot használtál fel, van még 455.]

m 2 mozogsz keletre
[100,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. Északra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy tündöklő szobor van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss nem felismerhető nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek délre, friss nem felismerhető nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 443.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 120 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 433.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,107] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás bal lábát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás ragyás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 415.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 deus ex machinát. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 395.]

m 1 mozogsz északkeletre
[102,106] Továbbra is alacsonyhegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 50 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy varkaudar fellegvárat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 377.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy púpos burástya!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya bal oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 357.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 352.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 104 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 568 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

KARAKTERLAP

Chenon, egy barna, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr bíborosa vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 20 (30) Szint: 19 Merészség: 5/3 Magasság: 163 cm
IQ: 25 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 35 Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 22 Életpont: 301/204 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 349/263 Pénz: 639 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 EFejl: 66
Eddig összesen 1032 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2596 TP-t kaptál. Jelenleg 392876 TP-d van. A következő szinthez még 57124 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, varkaudar íjász, borzalmas varkaudar. A 183. fordulódban 2 arany került a bankszámládra. 3 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 8
ütőfegyverek: 11 lőfegyverek: 24 dobófegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -9.); nyílvessző (#108) (10 -13.); tünde nyíl (#554) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 69 3. lopás: 2
4. mászás: 7 (+1) 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 8
7. gyógyítás: 63 8. titkosírás: 4 9. felderítés: 15
10. szörnyidomítás: 5 11. teológia: 24 12. taumaturgia: 22
13. szerencsejáték: 1 14. harcművészetek: 7 15. zene: 7
16. szörnyismeret: 8 17. zárnyitás: 8 18. vadászat: 36
19. bányászat: 19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
ásol max. 70 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 15 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 30 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Szeretet Vándorai (#9138), gonoszok (#988), nukleáris cickány (#155), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
vámpirizáció (#1) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171)
villámcsapás (#50) >> óriás csontváz (#176) energiatüskék (#29) >> nómenklatúra (#158)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.

Összsúly: 99.14 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 arany karperec (#194) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
4 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108) 1 obszidián karkötő (#229)
1 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128) 2 vas dobónyíl (#189)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 deus ex machina (#1)
2 madártoll (#112) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 orgyilkos tőr (#225)
8 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83) 1 ramit kő (#226)
1 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589)
(97,107) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376)
(97,108) varkaudar (#64), oltár, erődítmény (#488), Halatir Maurloth (5484. kalandozó)
(98,107) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(98,108) epokitféreg (#147), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy varkaudar férfi
(99,108) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, uzbányok (#102), Solinthar L'Mael (5419. kalandozó)
(100,108) oltár, Chara-din rúnaköve, északra tartó szekérkaraván (#1215)
(101,107) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(102,106) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, púpos burástya (#92)

Üzenet küldése a karakternek