226. forduló, A szentségtelen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jún. 25. 15h:12'
EZ A 802. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD
803. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2239
SZÁMLA : XXXX

A SZENTSÉGTELEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [178,66] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+8 tvp ). Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy dehidrátor nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a dehidrátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A dehidrátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a dehidrátor a farkával, de elhibázta! A dehidrátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 568.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 563.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-22 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mithril sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 7. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 8. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 546.]

* 9. KP: használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 541.]

kf 853 kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Előkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 541.]

ef 12 503 energia fejlesztése 12
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 457.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
P 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

t 151 támadod a 151. szörnyet
FT 151 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

v 96 187 60 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

be 631 3 bemész a 631. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

h 1755 200 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+200 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 452.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[177,65] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Észreveszel egy morgud hagymatövet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Véres Holló orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sivatagi doareg közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a sivatagi doareg nyakát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg jobb első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 8 kaját. 2679 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 30, gyógyulás: 38, összesen: +8 ÉP}

Összefutsz egy inváziós őrjárattal. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy Notermanthi volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar katona. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [176,65] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy magger nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a magger testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a magger testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a magger testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a magger bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2293 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 75, gyógyulás: 40, összesen: -35 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északkeletről folyik délnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy káoszbajnok. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy taalru. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 428.]

be 648 bemész a 648. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 7 3 5 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délnyugatra
[175,64] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Összefutsz egy inváziós őrjárattal. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy káoszbajnok. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A következő ellenfél egy varkaudar hadúr.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 104 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal súrolod a varkaudar hadúr jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 86, gyógyulás: 23, összesen: -63 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [176,65] Továbbra is síkságon vagy.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északkeletről folyik délnyugatra. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy ében halálhajcsár ijesztett meg. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar vajákos. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [175,66] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy szárnyas gömböc. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

[36 pontot használtál fel, van még 392.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[175,67] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy gumifát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié.

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy varkaudar vajákos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Második ellenfeled egy varkaudar iszákos.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 96 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb oldalát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (46 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a varkaudar iszákos bal vállát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 132, gyógyulás: 59, összesen: -73 ÉP}


(Továbbmész...) [176,68] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy megsebzett darázsfelhő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő nagyját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a darázsfelhő nagyját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ütéseket mér a darázsfelhő a farkával a jobb válladra. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 32 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A darázsfelhő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 darázsszárnyat. 1736 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 108, gyógyulás: 17, összesen: -91 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. Egy varkaudar hadúr áll veled szemben.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-6 védelem.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr bal lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A varkaudar hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 3180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 77, gyógyulás: 30, összesen: -47 ÉP}

Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy taalru volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [177,69] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Rábukkansz a főerőktől elszakadt két ellenségre. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ó! Hiszen ez egy Notermanthi. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy káoszbajnok. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 356.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten! (ld. enc.) Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 316.]

szk 239 keresed a 239. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy Raia szent lovagját. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mithril sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 273.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 233.]

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [33 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 12, 4.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 368 pontot. A következő körben tehát 568 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAKMERŐSÉG (526. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati erőd udvarán felsorakozó KT-társak látványa elszántságot, és erőt kölcsönöz mindannyiótokba. Mikor a vezér elmondja lázító, vérizzító beszédét, az olyan, mintha egyszeriben ezer démon feszítené az izmaidat, bármivel és bárkivel képes volnál szembeszállni, akár magukkal, az istenekkel is! Az együtt elzengett csatakiáltás olyan vakmerővé, és önfeláldozóvá tesz, amit eddigi életedben sosem tapasztaltál még. Elég csak erre a mindent átható összetartozás-érzésre gondolnod, és eltelsz a halálra fittyet hányó vakmerőséggel! [Mostantól a VI parancs harmadik paraméterében akár 1%-ot is megadhatsz menekülési százalék gyanánt. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy mindaddig nem menekülsz el a csatából, amíg élsz, és mozogsz, azaz halálig harcolsz majd. Ez természetesen igen kockázatos döntés, érdemes sok dem-et beszerezni ehhez. A képesség másik haszna, hogy a VI és a VIK parancs első paraméterébe 99-et írva a program a csatáid elején egyszerűen figyelmen kívül hagyja a szintedet, tehát minden szörnyet (illetve a VIK beállítás esetén kalandozót) megtámadsz majd a szintetek különbségétől függetlenül.]

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY)
Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is.

VARKAUDAR VAJÁKOS (690. SZÖRNY)
Az egységbe verődött varkaudar törzseknek mindig jól jön egy vajákos, aki szükség esetén elűzi a gonosz szellemeket, meggyógyítja a betegségeket, átkot szór a gonosz betolakodókra. Persze, mint két dorony-dudás Alanor bármelyik kocsmájában, két vajákos sem tűri meg egymást ugyanabban a varkaudar faluban. Nem volt ez mindig így! Az invázió során varkaudar vajákosok hada loholt a hátsó sorban, hogy varázstudásukkal segítsék a kalandozók elleni harcot. Mert a mágiához aztán értenek. És nem csak ahhoz, hogyan csillapítsanak le egy felbőszült varkaudart. Könnyen eszükbe jut az is, hogy az invázió alatt mit kellett tenniük - kiirtani minden ellenszegülő kalandozót.

DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY)
Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből.

DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY)
A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt.
A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik.

KARAKTERLAP

A szentségtelen, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Leah főpap-jelöltje vagy. Papi hited: 229. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 227. fordulód.

Erő: 32 (40) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 159 cm
IQ: 32 (41) Támadás: 38 Agresszió: 6 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 26 (35) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 24 (31) Életpont: 516/407 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 651/366 Pénz: 12884 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 159/74 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 1275 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 17 439 TP-t kaptál. Jelenleg 999 697 TP-d van. A következő szinthez még 303 TP szükséges. Trófeáid: Hoxxurton, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 226. fordulódban 5229 arany került a bankszámládra. 5255 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/70 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 1/26
vágófegyverek: *27/101 ütőfegyverek: 17/42 lőfegyverek: 2/15
dobófegyverek: 25/84 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírkard (#358) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -21.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
177,69 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/53 (+132%) 2. nyomkövetés: 56/99 (+15%) 3. lopás: 2/47
4. mászás: 8/77 5. csapdakészítés: 20/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/63
7. gyógyítás: 44/79 8. titkosírás: 5/20 9. felderítés: 14/80
10. szörnyidomítás: 7/7 11. teológia: 44/64 (+136%) 12. taumaturgia: 40/52 (+102%)
13. versengés: 10/68 14. harcművészetek: 1/9 15. zene: 1/84
16. szörnyismeret: 36/23 (+34%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 2/96 20. bányászat: 7/36 21. úszás: 9/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a mutánsoktól (9) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 450 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), színes dözmöng (#78), tyrannoszaurusz rex (#160), jók (#990), dehidrátor (#151) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
gonoszok (#988), pszi elementál (#221), árnymanó (#4), kardfogú fülemüle (#146), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) halálvarázslat (#124, 50 VP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 22 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs I (#12) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) sötét halál (#45) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) sötét halál (#45) >> nők (#999)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) sötét halál (#45) >> tyrannoszaurusz rex (#160)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
zombi (#49) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 2)
3.) Ahol sok a csont, ott sok a halott. A következő áldozat legyen 20 bordacsont!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 10 (limit: 780), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 1 000.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
maffiózó (293)
illúzió akasztás (331)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
kiontott vér (371)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 30 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1943 TU szükséges.)
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
$5 ezüsttőr ($322)
Vágófegyverek
$1 ezüstkard ($325) 1 kőkés (#6) 1 * pengepajzs (#425)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
$1 bunkó ($5) $2 csontpálca ($329) 1 csontpozdorja (#424)
2 kőkalapács (#13) $2 szöges bunkó ($8) $1 vasalt bunkó ($181)
Vízifegyverek
1 szigony (#389)
Lövedékek
$1 ezüsthegyű nyíl ($323) 3 kerek kő (#19) 7 tüske (#22)
$33 ubuk tüske ($131) $1 vashegyű nyíl ($176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 10 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
40 * vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 ryuku menetpajzs (#1320)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 lidérckorona (#531) 1 mithril sisak (#465) 1 * optiri agysisak (#315)
Köpenyek
1 * mágusköpeny (#453) 1 sötét kámzsa (#699) 1 szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyű (#463)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * zafír fülbevaló (#477)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 * Amélia nyaklánca (#1538) 2 gólem talizmán (#811) 2 halálhozó talizmán (#813)
$1 * koponya szimbólum ($139) 2 korinthai talizmán (#814) 1 * kreiton fókusz (#853)
1 nap szimbólum (#141) 1 Natharion amulett (#742) 2 rothasztó talizmán (#815)
1 viharamulett (#611)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany masszariasztó (#437) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 balkezes gyűrű (#1549) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * Rughar gyűrűje (#518)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkévaló napköve (#2089)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 63]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 38]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 19]
6 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 41 csepp spiritusz (#170), fér még: 79]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 35 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49]
2 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
2 zöld üveg (#82) [bennük 31 csepp ragasztó (#83), fér még: 9]
Eszközök, használati tárgyak
10 áldott kő (#642) 1 aranyfaló ládikó (#1755) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 6 deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147)
44 kaja (#2) 1 kötél (#92) 2 kristályfolyadék (#449)
8 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648) 1 mászókampó (#165)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 + pszi kő (#248) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
2 shinai gömb (#348) $4 sötét tekercs ($535) 1 szeksztáns (#32)
1 teremtés zsákja (#818) 1 térhajlító kavics (#1539) 8 varázskő (#305)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 agvari manafókusz (#890) 17 álompor (#396) 18 borkonyó bibe (#312)
2 bunthar bőr (#733) 11 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
4 darázsszárny (#652) 61 drótszőr (#37) 24 elkarog szőr (#665)
1 ezüstdarab (#326) 6 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) $3 gromak bőr ($268)
1 gyíkfű (#201) 8 gyöngymangó (#135) 55 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
9 kőszem (#304) 1 lidércesszencia (#1074) 14 lótuszvirág (#447)
17 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa obszidián (#380) 7 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 4 mutáns csont (#331) 5 nektoraf faggyú (#667)
3 óndarab (#85) 5 pirkit (#153) 32 polip szívóka (#391)
15 púderkő (#119) 8 purifikátor háj (#269) 1 rakolits por (#669)
10 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124) 7 smirglilevél (#29)
8 sünmedve tüske (#14) 2 szvó-ektoplazma (#151) 23 téfea-agy (#172)
2 Thargodan esszencia (#328) 3 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
1 ulkor gyöngy (#1072) 1 yetiszív (#1070)

Összsúly: 185.68 kg Megterheltség: 183%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
100 drótszőr (#37) 90 kaja (#2) 1 lidérckorona (#531)
44 madártoll (#112) 9 pirkit (#153) 2 purifikátor háj (#269)
10 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknőcteknő (#416) 10 vas dobónyíl (#189)
$10 vasérc ($152) 5 xirnox szív (#213)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
169 arany (#50) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsfarok (#654) 3 darázsszárny (#652) 2 mandibulapenge (#125)
1 púderkő (#119) 1 sáfránypor (#211) 1 smirglilevél (#29)
21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

174 175 176 177 178 179
63
64
65
66
67
68
69
70
(175,64) Leah oltár, varkaudar hadúr (#270)
(175,66) friss csatamező (#262), tavacska, oltár, művészi porolit (#720)
(175,67) gumifa (#38), 42. jellempróba, Sheran oltár, varkaudar iszákos (#688)
(176,65) magger (#747), patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(176,68) darázsfelhő (#763), varkaudar hadúr (#270)
(177,65) morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), művészi porolit (#720), sivatagi doaregek (#240)
(177,69) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Sheran oltár
(178,66) dehidrátorok (#151)

Üzenet küldése a karakternek