Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 30. 23h:10' EZ A 1099. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD 1100. játékheted kezdete: febr. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
kt 1271 | elkészíted az 1271. tárgyat |
h 1167 5 | használod az 1167. tárgyat |
vps 40 | VP spórolása: 40 |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a norpadolótika testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ezüstkarddal épp hogy megvágod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal súrolod a norpadolótika bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [207,57] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chitarel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a quwarg nagymester jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ezüstkarddal néhányszor megcsapod a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 973 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [206,57] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Sir Rasolphius vigyorog kajánul. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy tyrannoszaurusz rex. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal súrolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. 2 823 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 133, gyógyulás: 0, összesen: -133 ÉP}
kt 108 10 | elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
im | imádkozol |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hadúr jobb oldalát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a varkaudar hadúr jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (5 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy vaskulcs. 2 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [205,59] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
vpf 40 | VP elővétele: 40 |
kt 313 23 | elkészíted a 313. tárgyat (23 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a nőstény varkaudar fejét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal súrolod a nőstény varkaudar bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
jlk 1318 | jelszó kimondása 1318 |
Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a massza csöpögő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a massza hártyás szárnyát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal párszor kilyukasztod a massza testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A massza szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Kitines ollójával a massza bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 115, gyógyulás: 0, összesen: -115 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a varkaudar hírnök jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy. 1 849 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 132 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-13 támadás). Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a kőkorszaki szaki testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki jobb karját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 kőszemet. 653 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Meglengetve az ezüstkardot a másikra rontasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriáspók testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kilukasztod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérg. ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a drakolich csontos vázát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüstkardot. Megmarkolva az ezüstkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ezüstkarddal kicsit megvágod a drakolich bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}
f 2442 2443 925 | kísérletezel a 2442. tárggyal a 2443. tárggyal a 925. tárggyal |
f 2443 | kísérletezel a 2443. tárggyal |
v 77 244 | elmormolod a 77. varázslatot |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
ef 3 503 | energia fejlesztése 3 |
im 30 | imádkozol |
im 30 | imádkozol |
im 30 | imádkozol |
im 30 | imádkozol |
im 30 | imádkozol |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KAMIONOSZAURUSZ (767. SZÖRNY) Ha már jártál az őslényparkban, vagy hallottál a hadroszauruszról, akkor könnyű lesz elképzelni a kamionoszauruszt. Gondolj a hadroszauruszok csoportjára, mondjuk három-négy elég lesz. Ezeket pakold egymás hátára és egyből el tudod képzelni mekkora egy kamionoszaurusz. Ha még nem láttál hadroszauruszt akkor kicsit nehezebb dolgod lesz, de még akkor sem lehetetlen. Magassága 10 megpakolt szénásszekérével vetekszik, a szélessége csak hattal. Mérhetetlen mennyiségű súlyt elbír, hallottál meséket arról, hogy a kamionoszauruszokat régen szállításra használták, lévén nem tudta őket megállítani senki és semmi, ami az útjukban állt eltaposták. Nem csoda, hogy ennyire kedvelt teherhordónak bizonyultak. Bár az etetésük kicsit macerás, engedj egyet szabadon egy amniosz-erdőben, fél nap múlva már lehet is a területen szántani és gabonát termeszteni. Lehet emiatt hagytak fel az ősidőben a kamionoszauruszok tenyésztésével? |
KISEBB QUWARG ISTENSÉG (213. SZÖRNY) A quwarg bolyba behatoló kalandozó általában először nem lát mást, csak egy gigantikus csáprágó-párt. Lassan realizálja, hogy a csáprágó-pár egy óriási, a boly egészét betöltő fejhez tartozik. Nem, ez nem lehet igaz! A döbbenetes látvány egy, a quwarg királynőnél több tucatszor nagyobb, soktonnás rovar-gigászra enged következtetni. De hiszen ilyen NEM LÉTEZIK! Vagy mégis igazak lennének a mesék, amelyek a magukat Vasalt Talpú Quwargoknak nevező, tökéletesen idegen struktúrájú tudati közösségről szólnak, melynek tagjai minden évezredben egyszer felébrednek örök álmukból, előkúsznak a föld alól, és versenyt rendeznek, hogy melyikük képes több embert eltaposni. Az óriási fej olyannyira félelmetes, hogy minden kalandozóban csak egyetlen gondolat fogalmazódik meg: menekülni, menekülni, MENEKÜLNI! Pedig nyilvánvaló, hogy egy kisebb quwarg istenség hihetetlen kincseket birtokol, és valószínűleg egy tapasztalt kalandozó számára nem lehet sokkal nehezebb legyőzni, mint egy jól megtermett quwarg királynőt. A piciny quwargok tízezrei táplálják a föld alól hihetetlen méretűre nőtt királynőjüket, amelynek létezését mindenki eddig csak legendának tartott. A kisebb quwarg istenség - a többi quwarggal ellentétben - korlátozott intelligenciával és egyáltalán nem korlátozott mágikus képességekkel rendelkezik, amelyek különösen veszélyessé teszik. |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG) Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét. Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza. |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 29 (35) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 22 (30) | Életpont: | 382/175 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 13 |
Szerencse: | 29 (38) | Varázspont: | 684/3 | Pénz: | 2031 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 172/190 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 12/21 |
vágófegyverek: | 28/70 (+18%) | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 23/61 (+9%) |
dobófegyverek: | 1/56 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: ezüstkard (#325) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -14.); nyílvessző (#108) (15 -); ezüstshuriken (#327) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
202,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 208 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/60 (+84%) | 2. nyomkövetés: | 47/31 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 12/15 (+16%) | 5. csapdakészítés: | 22/36 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/74 |
7. gyógyítás: | 38/2 (+228%) | 8. titkosírás: | 6/3 (+12%) | 9. felderítés: | 27/35 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 17/14 | 11. teológia: | 30/40 (+4%) | 12. taumaturgia: | 32/89 (+10%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | *24/100 (+1%) |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 25/29 |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 9/20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 130, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | spiritusz (#170) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
4 | tüske (#22) | 24 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
4 | gyógykenőcs (#313) | 2 | kőszem (#304) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
10 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) |
201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|