221. forduló, 223. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 24. 15h:16'
EZ A 223. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
224. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 acélpengőkét (54 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (104 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (204 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (134 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (244 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (164 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (163 arany kikiáltási áron), 1 szuperkötelet (44 arany kikiáltási áron), 1 xirnox szivet (84 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 alligátorbőrt (420 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 rókafarok (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 ryuku tájoló (eladási ár: 704 arany, ebből a kezelési költség: 56 arany), 4 ubuk dobónyíl (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 5 rakolits por (eladási ár: 1374 arany, ebből a kezelési költség: 109 arany), 1 vashegyű lándzsa (eladási ár: 54 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 1 távcső (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 9 gyöngymangó (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 2 manifeszt.nyúlvány (eladási ár: 403 arany, ebből a kezelési költség: 32 arany), 6 rájabőr (eladási ár: 540 arany, ebből a kezelési költség: 43 arany), 10 vas dobónyíl (eladási ár: 940 arany, ebből a kezelési költség: 75 arany), 22 kaja (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 10 sallank karom (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 15 mérg. ubuk dobónyilat, 9 nyílvesszőt, 5 acélpengőkét. Xilanne átutalt a bankszámládra 1560 aranyat a táborozásod 4. napján.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 acéltűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 682. hetének nyerőszámai: 18, 16, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy láplidérc fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával megvágod a láplidérc fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a láplidérc sáros testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a láplidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 xirnox szív. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 469.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 464.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 454.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 449.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 15 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 23 33 103 hulladék: 23 33 103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. Hulladékgyűjtés törölve: lapockacsont. Hulladékgyűjtés törölve: magszim bél. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 125 142 143 hulladék: 125 142 143
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulapengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szem szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 144 147 160 hulladék: 144 147 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz két kard szimbólumot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs csapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 165 182 199 hulladék: 165 182 199
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mászókampót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 216 222 230 hulladék: 216 222 230
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ketrecet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz láncinget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 242 243 251 hulladék: 242 243 251
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskecsapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílcsapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 295 296 297 hulladék: 295 296 297
Hulladék, ezért nem gyűjtesz elit csatavértet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár pajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kvazár kardot. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

hu 324 325 338 hulladék: 324 325 338
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstkardot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királyi koronát. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

kb 1137 1068 105 kiveszel a bankból az 1137. tárgyat (1068 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 bundás kabátot. Kiveszel a bank széfjéből 17 evaporőr hájat. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

h 1137 4 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Többször a földre ejted a következő pálinkásüveget, de végül sikerül halálbiztosan a tenyeredbe fognod. A kinyitása már nem ilyen egyszerű, de csak idő kérdése, hogy megbirkózz vele. Majd ledöntöd az édes nedűt már határozottan nedves torkodon. (+2 támadás, -4 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [6 pontot használtál fel, van még 443.]

bb 2 1137 153 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1137 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 122 kaját. Beraksz a bank széfjébe 24 varkaudar pálinkát. Beraksz a bank széfjébe 53 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 441.]

m 7 1 7 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra
[126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a smaragdgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A smaragdgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziósárkány, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Orbitális mackósajt, 1 Tisztítótűz. Ez sajnos semmit nem ér. Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 5 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál, 1 Piromenyét, 1 Sötét motyogó. Ez egy pár! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Szerencsejáték, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Temető, 1 Vérfürdető magszim, 1 Déja vu. Nyertél. 2. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték, 1 Illúziópalota, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 3. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 1 Szerencsejáték, 1 Ellenvarázslat, 1 Influenza, 1 Piromenyét, 1 Temető. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó merészen licitál - vagy nagyon jó lapjai lehetnek, vagy csak blöfföl, de azt nagyon jól csinálja. Inkább nem kockáztatod az általa feltett összeget, az asztalra hajítod lapjaidat. 483 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 82 aranyad, ami most már az övé.
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mocsári ácsorgó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a mocsári ácsorgó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mocsári ácsorgó testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mocsári ácsorgó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mocsári ácsorgó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [127,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Nyüzsög az élet körülötted: békák brekegnek, madarak csivitelnek. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Ráismersz a lényre. Egy xirnox. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a xirnox bal oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a xirnox testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a xirnox lila hasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Találsz egy lápi hajlékot.

(Továbbmész...) [126,68] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 397.]

kt 662 2 elkészíted a 662. tárgyat (2 darabot)
Sajnos csak 1 alligátorbőr cipő készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 1 alligátorbőr cipőt. [Rahn ékkő:] 1207 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 372.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[125,67] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [124,67] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő nyuhaj karbin nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [123,68] Továbbra is magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bibircsók-óriás. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bemászol a hatalmas fészekbe. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy griffőniksz!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz tollas testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a griffőniksz bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a griffőniksz fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A griffőniksz feléd csap csőrével, de sikertelenül. A griffőniksz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 pirkitet. 350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete griff testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a fekete griff bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a fekete griff pikkelyes szárnyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fekete griff belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 vaskulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (pular kristály) közelében vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy élőholt quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 324.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(124,67) nyuhaj karbinok (#110), egy ismeretlen isten rúnaköve
(125,67) Chara-din monolitja (#534)
(126,68) vérfürdető magszim (#148), Dornodon oltár, 41. jellempróba
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), smaragdgólem (#417), mocsári ácsorgó (#774)
(127,69) xirnoxszal (#122), szopógödör (#177), lápi hajlék (#670)
(127,71) láplidérc (#352)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 5 ezüst nyakláncot 50 aranyért, 1 ezüst papi karkötőt 30 aranyért, 4 karbin plazmát 40 aranyért, 1 obszidián karkötőt 30 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért, 17 evaporőr hájat 85 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 314.]

pki 20000 kiveszel a bankból 20000 aranyat
Kiveszel a bankból 7977 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

pbe 10000 2594 beraksz a bankba 10000 aranyat
Trufa számlájára átutalsz 10000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.)

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz Atrax-szal. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is semleges. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Atrax kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Álomvirággal. Auráját mágikus vihar övezi. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy törpemammut. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[8 pontot használtál fel, van még 306.]

v 15 447 3 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új lótuszvirág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 291.]

fa 390 3592 12 feladod a 390. tárgyat a 3592. kalandozónak (12 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Xilanne részére szánod. Átadsz 12 halcsontot. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

fa 447 2222 1 feladod a 447. tárgyat a 2222. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 1 lótuszvirágot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 285.]

m 3 5 4 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[123,68] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,69] Továbbra is magashegységben vagy. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet bal csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy ragyás burástya!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya nyakát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 fűszertartót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [122,70] Továbbra is magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bávatag golombár. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Látsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 241.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

kf 1068 229 kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat a 229. tárggyal
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 241.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

be 124 bemész a 124. titkos labirintusba
Egyik hegycsúcsról a másikra kapaszkodsz, csak hogy az egyiken valahol eldugva, megtalálhasd a különleges barlangbejáratot. Átlátszó függöny takarja a nyílást, ismeretlen anyagból, mely leginkább egy szétfeszített magszimbélre hasonlít. Félrehajtod, hogy bekukkanthass mögé. Majdnem térdre kényszerít a hideg fuvallat, mely bentről árad kifelé. A járatban sötétség van. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Az első pár lépés után már nyilvánvaló válik számodra, idebent dermesztően hideg van. Összébb húzod a ruháidat magadon, és kíváncsian meresztgeted tovább a szemedet befelé. [5 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 13 22 mozogsz 13 22
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT]
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-1 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-1 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-2 erő kör végéig.)
Az út hirtelen ér véget, mintha elvágták volna. A természet kialakította peremről lenézve odalent folytatódó folyosóra leszel figyelmes. Aztán az oldalt álló hatalmas jégcsapra kalandozik tekinteted. Igen, ezen le lehetne csúszni. Átkarolod a különös képződményt, és abban a pillanatban már zuhansz is. Szerencsére ügyesen, két lábra érkezel. [1. SZINT 13. PONT -> 2. SZINT 3. PONT]
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT]
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kőkés [*]. Felpakolsz. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[40 pontot használtál fel, van még 196.]

kf 820 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 23 24 24 mozogsz 23 24 24
Bátran haladsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy fagymágus lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy elemi fagyförgeteg varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Pár lövedéked átjárja a fagymágus testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a fagymágus fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a fagymágus nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (fehér glóbusz védelmez.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 mágusszelence. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. Elhajítod a vacak varkaudar varázsló trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes fagymágus trófeát. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 500 aranyat. Egy hópárducot veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hópárduc farkát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 párducbőrt. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagymágus! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Egy elemi fagyförgeteg varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, tolmokov-koktélt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Lövedékeiddel perforálod a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a fagymágus fejét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a fagymágus testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (fehér glóbusz védelmez.) Varkaudar szablyával végigvágod a fagymágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a fagymágus jégből vont auráját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 jégszivet. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mágusszelencét és 10 jégszilánkot.
Egyhelyben toporogsz.
[18 pontot használtál fel, van még 178.]

kf 1068 309 707 kézbeveszed/felveszed az 1068. tárgyat a 309. tárggyal a 707. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Megállsz két, egymással szemben lévő ajtó között. Tűnődve nézel jobbra, majd balra. Álladat vakargatod, zúzmarás szád szélét harapdálod, hátha ezek a tevékenységek segítenek a "merre tovább" döntésben. Azonban rá kell jönnöd, hogy a szétfagyott ajkak harapdálása nagyon fájdalmas dolog, így hát gyorsan abbahagyod. [2. SZINT 22. PONT]
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT]
A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT]
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT]
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-1 erő kör végéig.)
Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-1 erő kör végéig.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-2 erő kör végéig.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT]
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz.
[54 pontot használtál fel, van még 124.]

kf 820 309 kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 124.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,69) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely
(122,70) bávatag golombár (#165), a 124. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), fagymágus (#650), hópárduc (#642)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), griffőniksz (#106), fekete griff (#107), érclelőhely, élőholt quwarg (#202), fémbontó szójer (#150)

[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 jégszivet 30 aranyért, 3 ugh mérget 6 aranyért, 2 vasércet 4 aranyért.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 114.]

in 5787 312 1222 leírod az 5787. kalandozónak a 312. szörnyet az 1222. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy talriai behemót. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) hattyútollat. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

v 15 312 3 elmormolod a 15. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új borkonyó bibe. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 99.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

be 376 bemész a szentélybe
Elfojtva egy hangos böfögést, beóvakodsz a tekintélyt parancsoló építménybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 12 aranyat. (+1 jóság.)
Összefutsz Kallina Gwyndával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Találkozol Mirella Queennel. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy bölcs szilmill (ld. enc.)} Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 94.]

kb 1205 2 11 kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Kiveszel a bank széfjéből 122 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég isteni könnycsepp, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. A belsejébe 20 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 1 purifikátor háj. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 91.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 86.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 28 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját bezabál a quwarg harcos. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 449 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY)
A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el.
A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 307/278 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 486/6 Pénz: 5571 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/4 Pszi pont: 138/142 EFejl: 13
Eddig összesen 1945 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16682 TP-t kaptál. Jelenleg 689991 TP-d van. A következő szinthez még 110009 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, fagymágus. A 222. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/55 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 23/68 (+11%) ütőfegyverek: 26/57 (+1%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 27/58 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 402 időszaki: 119

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 48/68 (+34%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/17 (+6%) 5. csapdakészítés: 16/13 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/63 (+48%)
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 10/31 9. felderítés: 23/44
10. szörnyidomítás: 14/40 11. teológia: 32/76 (+14%) 12. taumaturgia: 32/89 (+17%)
13. szerencsejáték: 5/97 (+11%) 14. versengés: 16/90 (+16%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 26/8 (+34%) 17. pszi: 19/15 (+5%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/57 (+5%) 21. úszás: 4/84
22. főzés: 14/11 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6265 arany (#50) 2 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 1 borostyán függő (#162) 3 drótszőr (#37)
1 ezüst karkötő (#158) 5 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüst papi karkötő (#308)
1 gyógykenőcs (#313) 12 halcsont (#390) 3 karbin plazma (#199)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 obszidián karkötő (#229) 50 pirkit (#153)
6 ragasztó (#83) 1 réz papi karkötő (#307) 1 sárga erőöv (#276)
11 spiritusz (#170) 8 tolmokov-koktél (#351) 1 tükör (#43)
1 umbatari karkötő (#278) 2 varkaudar pálinka (#1137) 23 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acéltű (#334) 1 alligátorbőr cipő (#662) 3 borkonyó bibe (#312)
1 bundás kabát (#1068) 1 fűszertartó (#210) 10 jégszilánk (#1128)
6 kaja (#2) 2 lótuszvirág (#447) 1 magszim bél (#103)
2 mágusszelence (#1076) 1 malomkő (#1205) 1 márványkulcs (#245)
1 párducbőr (#1066) 1 purifikátor háj (#269) 1 sullár hólyag (#168)
2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Kallina Gwynda (1677. kalandozó), Mirella Queen (5050. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek