221. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 6. 12h:04'
EZ A 272. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
273. játékheted kezdete: aug. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+95 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+69 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1297. hetének nyerőszámai: 28, 11, 8. 4 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 36 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 587 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 447.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

* 7. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 427.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 417.]

ek 40 14 t. energia kisütése: 40 14
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 487.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

bb 269 199 214 beraksz a bankba a 269. tárgyat (199 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 purifikátor hájat. Beraksz a bank széfjébe 4 karbin plazmát. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 2 mozogsz keletre
[72,59] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amőba testét. (7 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a korinthai amőba testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 43, gyógyulás: 71, összesen: +28 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy keresztirányú folyosón állsz. Rövid gondolkozás után balra indulsz, az elágazásoknál pedig ösztöneidet követve választasz irányt. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 735 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 2 elkarog szőrt 2 aranyért, 2 ezüsttőrt 16 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 4 fenőkövet 400 aranyért, 6 fülemüle agyart 30 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 kis vaspajzsot 23 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 14 tigroszlán fogat 14 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 tüskecsapdát 8 aranyért, 1 varkaudar lándzsát 5 aranyért, 1 vassisakot 22 aranyért.
Összefutsz egy kopasz, barna szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője. Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy elit csatavértet, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy lajhárlord trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Összeismerkedtek. Az ő neve Shuran Tranzikan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
Összeakadsz Dolby kapitánnyal. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy kisebb rev. prizmát tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Dornodon követője. Egy arany karperecet, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy örökkévaló holdkőjét és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy láplidérc trófea, egy élőholt mágus trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke.
Nem tűnik túl barátságosnak. Odébbállsz.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kaktusztüskét. Egészséged TF-elődött. [39 pontot használtál fel, van még 448.]

ve 153 25 megveszed a 153. tárgyat 25
Vásároltál 25 pirkitet. 75 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

ve 335 1 megveszed a 335. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 448.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[104,61] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a hegymélyi lidérc fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigvagdosod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1007 (limit: 1010), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115154.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,62] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy vaskohót. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a proteinfecske testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. [madártoll -> a felesleges 4 db-ot eldobod] 326 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy csontváz lord.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 73 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel végigvagdosod a csontváz lord testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a csontváz lord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy élőholt quwarg.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod az élőholt quwarg jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1009 (limit: 1010), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 115354.
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [105,63] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy dombi yeti. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a dombi yeti testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A dombi yeti leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg jobb vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Találsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 417.]

kt 1240 1 elkészíted az 1240. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 fejszét. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 397.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[104,62] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tetemember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tetemember testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a tetemember testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy tündérpalota (750. épület.). Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz Wargpini Rudolffal. Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csonka fülbevalót, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tépett lobogót, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy domináns morf trófea és egy brutális morf trófea ékesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 387.]

kld 20 küldetés végrehajtása 20
A tündérke által mutatott fatörzset gyorsan megtalálod, alaposan megszemléled, és úgy döntesz, teljesíthető a feladat. Előkapod hát a fejszédet, és nekiugrasz. A kéreg lehántásával kezded, aztán kivágod az elkorhadt részeket. Ezután felállítod a rönköt nem túl messze a tündérke palotájától. Szemed sarkából látod, hogy az ablakból épp téged figyel. Nosza, ne okozz neki csalódást! Emlékezetből dolgozol, és mindent beleadsz, ám hamar kiderül, hogy sosem leszel híres szobrászművész! Már az utolsó simításoknál tartasz, mikor a tündérke a válladra ül, és fitymálóan méricskéli a művedet.
- Látom, hogy nagyon igyekeztél, de egy ilyen elnagyolt, bumfordi szoborral nem csúfíthatom el a kertemet. Sajnálom. Dobd csak oda hátra, a fák közé, nem hagyhatjuk itt!
Nagyon mérgesen nézhetsz rá, mert sietve hozzáteszi:
- A feladatot ettől még persze teljesítettnek veszem! Jer vissza palotácskámba, és megbeszéljük, hogyan tovább.
A tündérke ezzel egy szempillantás alatt eltűnik. [250 pontot használtál fel, van még 137.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[103,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a khór darázs jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 566 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [102,63] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Borzalmas Yonda vigyorog kajánul. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [102,62] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 mozogsz keletre
[103,62] A bozótost ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy trikornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a purifikátor ruganyos törzsét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 97.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg királynő testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 233 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus rücskös torát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 7 spiritusz és 8 madártoll [madártoll -> a felesleges 8 db-ot eldobod]. 2 863 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 215, gyógyulás: 0, összesen: -215 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. A hely alaposabb feltérképezésére már nincs időd, a teleportgömb visszarepít a kiindulási koordinátára. [44 pontot használtál fel, van még 53.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 20 vizet dobsz. Meg is történik a transzformáció, jussod 20 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 20 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 47.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 47.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 1, 20.
A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 47 pontod maradt, ebből a következő körre 47 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 410 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 36 (44) Szint: 26 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 402/359 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 543/330 Pénz: 5260 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 50/4 Pszi pont: 136/284 EFejl: 30
Eddig összesen 2939 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 215 TP-t kaptál. Jelenleg 1 723 220 TP-d van. A következő szinthez még 276 780 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, quwarg ősmágus, ongóliant. A 209. fordulódban 6450 arany került a bankszámládra. 6579 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 28/3 (+2%) szúrófegyverek: 23/36 vágófegyverek: 23/70 (+16%)
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 28/89 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (600%) << Trákin csákánya (#367) (600%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
103,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Kedvenc táborhely: 71,59
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/93 2. nyomkövetés: 59/62 (+35%) 3. mászás: 15/85
4. csapdakészítés: 19/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/85 6. gyógyítás: 15/28
7. titkosírás: 9/15 8. felderítés: 11/37 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 25/76 (+10%) 11. taumaturgia: 21/16 (+5%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 8/5 (+20%) 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 6/70
16. szörnyismeret: 27/30 17. pszi: 21/99 (+1%) 18. zárnyitás: 8/93
19. vadászat: 6/58 (+12%) 20. bányászat: 30/71 (+2%) 21. testépítés: 7/63
22. főzés: 15/75 (+10%) 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (30,20) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 33 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 263 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bot (#4) 1 csuklyavirág (#133)
2 elkarog szőr (#665) 2 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
4 fenőkő (#1618) 6 fülemüle agyar (#267) 2 gyöngymangó (#135)
17 kaja (#2) 4 karbin plazma (#199) 1 királyi korona (#338)
1 kis vaspajzs (#159) 1 magszim bél (#103) 1 szögletes kő (#17)
1 tankány karom (#237) 14 tigroszlán fog (#63) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 tüskecsapda (#242) 1 varkaudar lándzsa (#224) 10 vasérc (#152)
1 vassisak (#160) 34 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
753 arany (#50) 1 aranytű (#272) 5 bomló esszencia (#2367)
1 darázsszárny (#652) 1 fejsze (#1240) 1 gyógykenőcs (#313)
3 kaktusztüske (#114) 1 kavadu iszák (#25) 1 lidércesszencia (#1074)
20 pirkit (#153) 1 réz papi karkötő (#307) 7 spiritusz (#170)
1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106
60
61
62
63
64
(102,62) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(102,63) művészi porolit (#720), 46. jellempróba
(103,62) trikornis (#104), szent tölgyfa (#393), purifikátor (#157), quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302)
(103,63) Dornodon rúnaköve, khór darázs (#348)
(104,61) ryuku gárdista (#360), hegymélyi lidérc (#7084), élőholt quwarg (#202), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent tölgyfa (#393), 44. jellempróba, Elenios oltár
(104,62) tündérpalota (#750), Dornodon oltár, 255. jellempróba, 36. jellempróba, tetemember (#123), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(105,62) proteinfecske (#139), csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202)
(105,63) dombi yeti (#366), élőholt quwarg (#202), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az esszenciakristály és a vortexvessző egymásra váltható a gnóm refrugátorral. H 2069 350 X parancs X db esszenciakristályból X db vortexvesszőt készít, a H 2069 2331 X pedig vesszőből csinál kristályt. A parancs költsége 20 TVP függetlenül a darabszámtól.
* - A kódtörés ezentúl működik sima phu-kúpnál is. Kikapcsolni nem lehet.
* - A yeti nektár és a tűzsárkány ital paraméterezése változott, hogy HH-ból is lehessen őket használni. A H 1400 és H 1983 parancsra a következő csatában használja a karakter. A H 1400 8999 és a H 1983 8999 parancs törli a korábbi beállítást.
* - Ha 2. paraméter nélkül használja valaki a sziránusz térváltót (H 2119), akkor a maximális 60 TVP-ért fog úszni a tómélyi barlangban. Így HH-val is használható a tárgy.
* - Az egyszeri T parancs nem törlődött inváziós ellenfelek esetén. A hibát javítottuk.
* - A program hibásan medvetalp mokasszint írt ki, amikor az azúrcsizma megfogott egy varázslatot. Javítottuk.
* - Az esszenciafókusz (2373) ezentúl H parancsra nem csak esszenciavédelmet rak fel, de fordulónként egyszer ad annyi VP-t is, amennyi invázió ellenfelet eddig megölt a karakter. Maximum a max.VP felét adhatja.

Üzenet küldése a karakternek