Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 26. 12h:05' EZ A 436. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 437. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2239 SZÁMLA : XXXX |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Nem annyira meglepő, hogy ellenfeled is fel van szerelve lőfegyverrel - hosszú íjjal tüzel Rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kobudera fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (bőre védelmezi.) Feléd repül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozza a bal oldaladat. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kobudera testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). (bőre védelmezi.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kobudera testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). (bőre védelmezi.) Ököllel a kobudera halálos csapásokat osztva péppé veri a testedet. Valamilyen számodra ismeretlen technikát alkalmazott. (4 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). Orgyilkos tőrrel a kobudera meghorzsolja a jobb oldaladat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 279, gyógyulás: 88, összesen: -191 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 8. KP: | elmormolod a 88. varázslatot |
* 9. KP: | használod a 72. pszi képességet |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Vámpírkarddal megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 11, gyógyulás: 38, összesen: +27 ÉP}
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Elszántan a másikra rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 gromak bőrt. 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a halálhozó testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a halálhozó bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 98, gyógyulás: 41, összesen: -57 ÉP}
(Továbbmész...) [189,51] Még mindig bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy pszi őselementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 97 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. 173 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) Hoppálé! 7 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 209, gyógyulás: 24, összesen: -185 ÉP}
(Továbbmész...) [190,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt.
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 187 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Vámpírkarddal megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner hordóagyú mameluk trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tyrannoszaurusz rex trófeát. 2952 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 135, gyógyulás: 87, összesen: -48 ÉP}
jlk 1822 | jelszó kimondása 1822 |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A varázsló kékes villámokat küld rád. 38 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 56, gyógyulás: 34, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [192,51] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Látsz egy korongfát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [192,52] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy zoloboo sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 85 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 54 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal súrolod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 89, gyógyulás: 35, összesen: -54 ÉP}
m 4 7 | mozogsz délre, északnyugatra |
(Továbbmész...) [191,52] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Remeg minden porcikád az iménti izgalmaktól. A legszívesebben soha többé nem találkoznál ezzel a lénnyel! (Kaptál rá egy BA parancsot!)
szk 230 | keresed a 230. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 9 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért |
ÁRNYAK OLTALMA (386. TUDATI KÉPESSÉG) Ááaahhh! - ébredezel hatalmas ásítással, amibe szinte belereccsen az állkapcsod. Kómásan dörzsölgeted szemedből a csipát, miközben pakolászod éjszakára széjjeldobált cuccaid. Magadhoz füttyented állatkáid, s vidám fütyörészéssel nekivágsz a napi kalandoknak. Első utad természetesen a városba vezet, annak is legforgalmasabb részére, hova máshova mennél. Rutinod felülmúlhatatlan, bárhova nézel, elhagyott, elejtett, vagy egyenesen neked címkézett tárgyakkal találkozol. Egy nagydarab troll ragaszkodik csak makacsul az erszényéhez, felé süvít is kedvenc átkod: - Oktasson úszásra egy vércápa sámán! Meglepődve észleled, hogy ezen felháborodik. - "Ennek meg mi baja? Minek kapaszkodott az erszénybe álmában!" -, és meglóbálva hatalmas bunkóját a nyomodba veti magát. Fürgén cikázol előtte, el-elhajolva előle, átgurulva alatta, olyan váratlansággal rángatózva, mintha a tegnap esti vacsorádba szedett gomba utóhatása lenne. Ámde mindez hiába: mégiscsak eltalál. Egy pillanatig kábultan fekszel a kockaköveken, ezalatt ő még egyet belédrúg, majd fújtatva otthagy. Áldva szerencsédet, fürge ujjaiddal végigtapogatod magad, s csodálkozva észleled, hogy harmadannyi bajod sincs, mint egy hasonló ütéstől szokott lenni. He? - érlelődik elmédben a világító gondolat - ez meg hogyan lehet? Félre is vonulsz gyorsan a megszokott sikátorba, s szemed lehunyva érdeklődsz a többiek anyagi állapota - öööö, hogyléte felől. Mindenünnét hasonló reakciók érkeznek, míg közös tudatotok fel nem figyel az egyezőségekre: az az árnyékfolt a lábad alatt, az a homályos cafat a troll dorongján, az a sötét paca a sebeid felett... Igen, csak az lehet! Együttes erőfeszítéseitek, és koncentrált tudatotok újra felfedezte az Árnymanó valóságot! Mostantól nincs megállás, csak a kedvenc kifőzdéitek tulajdonosainak sipítása: neked nincs kanál! A mai naptól kezdve, ha harcba keveredtek, és ott sérülés éri kigyúrt testetek, az árnyvilág hatalmát felhasználva úrra lehettek ezen az ál-valóságon, és visszaállíthatjátok épségét. Najó, nem teljesen, de elég nagy részben. [Minden harci sérülés egyötödét begyógyuljátok, a sebződés után azonnal. Minden támadás legalább 1 Ép-t sebez így is.] |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY) Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
TATU KÖDMÖN (255. TÁRGY) Gyakran összefagysz a Kiégett Föld irányából fújó hideg, kegyetlen szelek miatt? Puha bőrödet könnyedén megkarmolják a leggyengébb szörnyek is? A megoldás: varrj magadnak tatu ködmönt! Ehhez mindössze három vadász tatu bőrre van szükséged. A KT 255 parancs kiadásával, 25 TVP-ért megvarrhatod ezt a kiváló páncélt, amely, ha a KF 255 paranccsal magadra öltöd, kettővel javítja a védettségedet (persze nem viselhető egyszerre más páncélokkal). |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
MORGAN SIPKÁJA (466. TÁRGY) Morgan, a főmágus viselte először ezt az azóta olyannyira divatossá vált varázslósipkát. Már önmagában az, hogy a sisak 6-al megnöveli a védelmedet, egy igen hatékony érv, de ez csak a jéghegy csúcsa: emellett ez a kissé tréfás, hegyes-csúcsos fejfedő ad egyet az IQ-dhoz, kettőt a taumaturgiádhoz, a táborozásod elején 10-el több VP-t regenerálsz (de ezt a nekrofun és más hasonló hatások nem duplázzák), és a védekező varázslataid nagy többsége (hmmm... ez kicsit homályos megfogalmazás, de ennél pontosabb adat sajnos nincsen) nem igényel anyagi komponenst! Persze, nincsen öröm üröm nélkül, a varázssipka eközben kettővel csökkenti az erődet és a támadásodat. Morgan sipkáját nem viselheti 20.-nál alacsonyabb szintű kalandozó. És ami a legszebb, a sipkát magad is elkészítheted! Ehhez - a varázstárgy készítés mellett - egy bev formázó mintára, 4 ezüstre, két praglonc hártyára, egy fekete gyöngyre, 120 aranyra és 50 TVP-re van szükség. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
RYUKU MENETPAJZS (1320. TÁRGY) Ritka, hogy egy ryuku katona pajzsot vesz a bal kezébe, de azért időnként előfordul. A magas, vékony, kékre lakkozott, vendesorból készült pajzs kiválóan ellenáll az ellenfél ütéseinek, s a támadások hárítása mellett teret kínál újabb csapások bevitelére is. Vagyis: ha a ryuku menetpajzzsal harcolsz +9 védekezést kapsz, és kettővel többször támadhatsz a jobbkezes fegyvereddel. Ehhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ZOMBI MESTER (251. SZÖRNY) Amikor egy nagyhatalmú nekromanta úgy dönt, hogy most pedig leigázza a szomszéd tartományt / országot / világot zombihadseregével, rádöbben a zombigyártás közepette, hogy nem lehet egyszerre ötezer zombit személyes szóbeli paranccsal irányítani, kaotikusan megindítani őket egy irányba pedig nem mindig éri el a kívánt hatást. Hosszadalmas és bonyolult eljárással tehát minden ötvenedik zombit a csapatban ellát egy mágikus csatornával, amelyen keresztül a többi zombit irányíthatja. És hogy a sereg "agya", a zombi mester nehogy megsemmisüljön egy kósza tisztítótűztől (igen! hat rá!), igényesen előállítható, de nagyon hatékony önregeneráló rendszerrel látja el a gazdája. Olyannyira, hogy pl. ha ütőfegyverrel kezded el csépelni, akkor nagy valószínűséggel gyorsabban fog magához térni, mint ahogy sebzed. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
TYREX CSONT (280. TÁRGY) Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni. |
RODGER ÜSTJE PROFIKNAK (1168. TÁRGY) A sarokba hajítva egy fényesre suvickolt üstöt pillantasz meg. Ez Rodger üstje lesz, a király volt szakácsáé! Huh, titkon talán te is főzőcskéznél kicsit, ehhez azonban meg kell előbb szerezned az elf kószától ezt a tárgyat. Ártatlan képpel szóba hozod neki az üstre vonatkozó üzleti ajánlatodat. Az elf felkacag. - Aranyért nem adom! Viszont mivel már többször láttalak erre, hajlandó vagyok neked adni. Én majd szerzek egy másik üstöt magamnak, hiszen Rodger közeli ismerősöm, nem fog gondot jelenteni. Tehát mit is hozz, hogy ezt neked adjam? Kellene pár konyhai alapanyag, várlak velük legközelebb: 12 gyöngymangó, 6 kék orchidea, 3 karbin plazma, 1 dorony tüdő, 5 tasak fűszerkeverék. Na meg 1 teknőcteknő is kellene, remek lesz tárolóedénynek a testesebb ételeknél. Ha megvannak a tárgyak, a KT (Küldetés Teljesítése) 1168 paranccsal adhatod le azokat, bármelyik elf kósza háznál. Ha kitalálod egy új étel készítésének receptjét (arról később értesülsz, ezt hogyan lehet), azt a H 1168 <recept száma> paranccsal főzheted le, a cselekedet TVP költségét és egyéb tudnivalóit a recept enciklopédiája tartalmazza majd. Az üst nem átadható. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
Erő: | 32 (35) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 26 (32) | Védekezés: | 68 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 24 (26) | Életpont: | 328/234 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 29 (33) | Varázspont: | 514/72 | Pénz: | 4 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 159/153 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 8/70 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 1/26 |
vágófegyverek: | 27/48 (+15%) | ütőfegyverek: | 17/42 | lőfegyverek: | 2/15 |
dobófegyverek: | 25/70 |
Feltételes fegyverváltás: csontpozdorja (#424) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/69 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 56/50 | 3. lopás: | 2/37 |
4. mászás: | 8/67 | 5. csapdakészítés: | 20/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/63 |
7. gyógyítás: | 44/67 | 8. titkosírás: | 5/20 (+11%) | 9. felderítés: | 14/80 |
10. szörnyidomítás: | 7/7 | 11. teológia: | 42/58 (+8%) | 12. taumaturgia: | 39/42 (+1%) |
13. versengés: | 10/7 (+18%) | 14. harcművészetek: | 1/9 (+9%) | 15. zene: | 1/60 |
16. szörnyismeret: | 34/76 (+3%) | 17. pszi: | 22/20 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/0 |
19. vadászat: | 2/72 (+11%) | 20. bányászat: | 6/46 | 21. úszás: | 9/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a mutánsoktól (9) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 450 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), színes dözmöng (#78), tyrannoszaurusz rex (#160), jók (#990) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
gonoszok (#988), pszi elementál (#221), árnymanó (#4), kardfogú fülemüle (#146), bávatag golombár (#165), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | éhínség (#39, 7 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 10 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs I (#12) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | fémbontó szójer (#150) | sötét halál (#45) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | purifikátor (#157) | sötét halál (#45) | >> | nők (#999) | |
villámcsapás (#50) | >> | orgoró (#170) | villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | vortexmágus (#418) | |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | sötét halál (#45) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
2.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$2 | ezüsttőr ($322) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | ezüstkard ($325) | 1 | kőkés (#6) | 1 | krathan pallos (#855) | |||
1 | * | pengepajzs (#425) | 1 | ryuku szablya (#695) | 1 | * | vámpírkard (#358) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
$1 | bunkó ($5) | $2 | csontpálca ($329) | 1 | csontpozdorja (#424) | |||
1 | kőkalapács (#13) | $2 | szöges bunkó ($8) | $1 | vasalt bunkó ($181) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
$1 | ezüsthegyű nyíl ($323) | 3 | kerek kő (#19) | 7 | tüske (#22) | |||
$33 | ubuk tüske ($131) | $1 | vashegyű nyíl ($176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 10 | ezüstshuriken (#327) | $10 | mérg. ubuk dobónyíl ($188) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | ryuku menetpajzs (#1320) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Rhatt páncélja (#458) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | mithril sisak (#465) | 1 | Morgan sipkája (#466) | 1 | * | optiri agysisak (#315) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | mágusköpeny (#453) | 1 | sötét kámzsa (#699) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | mithril kesztyű (#463) | ||||
Övek és övcsatok | ||||||||
1 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | zafír fülbevaló (#477) | |||
Nyakláncok | ||||||||
2 | gólem talizmán (#811) | 2 | * | halálhozó talizmán (#813) | $1 | * | koponya szimbólum ($139) | |
1 | nap szimbólum (#141) | 2 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | viharamulett (#611) | |||
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | * | arany masszariasztó (#437) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk | ||||||||
$1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | Rughar gyűrűje (#518) | ||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 63] | ||||||
1 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
9 | fűszertartó (#210) | [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 41] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 19] | ||||||
6 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 35 csepp ugh méreg (#166), fér még: 49] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 7 | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | fáklya (#36) | 8 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
6 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 2 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
2 | shinai gömb (#348) | $4 | sötét tekercs ($535) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | teremtés zsákja (#818) | 7 | varázskő (#305) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | agvari manafókusz (#890) | 16 | álompor (#396) | 18 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | bunthar bőr (#733) | 9 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
61 | drótszőr (#37) | 23 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 1 | gyíkfű (#201) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
55 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
9 | kőszem (#304) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 13 | lótuszvirág (#447) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | moa obszidián (#380) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 4 | mutáns csont (#331) | |||
5 | nektoraf faggyú (#667) | 3 | óndarab (#85) | 4 | pirkit (#153) | |||
32 | polip szívóka (#391) | 13 | púderkő (#119) | 1 | rakolits por (#669) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
7 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 23 | téfea-agy (#172) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | 1 | ulkor gyöngy (#1072) | |||
1 | yetiszív (#1070) |
Összsúly: 152.88 kg | Megterheltség: 173% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 100 | drótszőr (#37) | 90 | kaja (#2) | 1 | lidérckorona (#531) | 44 | madártoll (#112) | 9 | pirkit (#153) | 2 | purifikátor háj (#269) | 10 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | teknőcteknő (#416) | 10 | vas dobónyíl (#189) | $10 | vasérc ($152) | 5 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | deus ex machina (#1) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
7 | kaja (#2) | 4 | víz (#27) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 3 | borkonyó bibe (#312) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | lótuszvirág (#447) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | pirkit (#153) | |||
1 | tyrex csont (#280) | 1 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varázskő (#305) |