Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Harq al-Ada
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Harq al-Ada, Vlagyimir fogadott fia időtlen idők óta járja már Ghalla rónaságait. Dornodon kobudera papja hírnevét a Zan rendje Közös Tudat korábbi vezetőjeként szerezte.
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
HKK –Moa civilizáció
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Csikós
Hatalom Kártyái verseny - 2025. február 15., 10 Minutes
Hatalom Kártyái verseny - 2025. január 18., 10 Minutes

A lista folytatása...
Szavazás: új kétszín szabály (6)
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (66)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (238)
HKK kérdés? (47243)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
A szentségtelen 220. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. aug. 17. 9h:05'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 220. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: aug. 25.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2239
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 113
Extra forduló: 2

A SZENTSÉGTELEN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [192,52] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 gyógykenõcsöt (350 arany), 6 téfea-agyat (300 arany), 20 téfea-agyat (499 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Hát igen, valószínûleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Gennyes Jocó volt. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erõk töltenék be a levegõt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából elõtörõ gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérzõ sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhetõ, széttört káosz szimbólum... Az aranytermõ erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszõrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+21 életerõ.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+272 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+80 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 620. hetének nyerõszámai: 29, 18, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy varkaudar behemót nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 391.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 386.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 376.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 371.]

* 5. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Megidézteda munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 465. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a mithril sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 7. KP: használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 369.]

* 8. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.) [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 9. KP: használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprõ erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]


kb 172 10 kiveszel a bankból a 172. tárgyat (10 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kf 358 1 kézbeveszed/felveszed a 358. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a krathan pallost, majd a jobb kezedbe veszed a vámpírkardot. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kf 189 kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat
Elõkészíted a vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

kf 699 kézbeveszed/felveszed a 699. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a sötét kámzsát. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

flh 1 189 felt. lõfegyver haszn. 1 a 189. tárggyal
Ok, FLH 1 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 360.]

t 230 támadod a 230. szörnyet
FT 230 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy zoloboo sámán! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Pengepajzzsal megkarcolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2172 tapasztalati pontot kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[191,52] A terep továbbra is ritka erdõ. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy trikornis herceg volt. Amint eltûnik szemed elõl, kikecmeregsz a rejtekhelyrõl. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gordon Marlo lábát masszírozza. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy láthatatlan védekezõ varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Távolról a halál szava varázslatot lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: elõkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontpozdorjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák repülnek elõ! 32 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2063 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,51] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy kék orchideacserjét. Látsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Fafejû a Tudós elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Csak egy roguena. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre éhínség varázslatot lõsz. 81 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a roguena malacfejét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerõ). Pengepajzzsal megkarcolod a roguena malacfejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A roguena többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-3 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 kaját. 1803 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,50] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Egy zoloboo sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekezõ varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 80 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny hõsugarat lõ ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán fekete testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhetõ csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2109 tapasztalati pontot kaptál. Magadra kensz egy adag gyógykenõcsöt. A hatás rögtön érezhetõ! (+119 életerõ.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gordon Marlo irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes lopás parancs:) Felkutatod azt a helyet, ahol a kobudera férfi letáborozott. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelõnek látszik. A pihenõ figura holmijához közelítesz. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 5 életpontot. Elszaladsz, mielõtt még péppé vernének. [44 pontot használtál fel, van még 316.]

m 6 mozogsz nyugatra
[190,50] Fellélegzel, ahogy az erdõ nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhõ bóklászik. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Esni kezd az esõ. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedût. Vizestömlõdet is az ég felé fordítod, hogy feltöltõdjön. Néhány perc múlva az esõ eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztõl (-2 életerõ). Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elõdött. (+1 IQ.) [45 pontot használtál fel, van még 271.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Se ecsetje, se festéke,
Aranyszínt ken a levélre.

[5 pontot használtál fel, van még 266.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[189,51] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy csápos otagi. Amikor elhal a zaj, elõmászol. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledõt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bõrét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [188,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja õket az új terep, a ritka erdõ. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg nagymester. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre éhínség varázslatot lõsz. 80 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester jobb elsõ lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester jobb középsõ lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belõled. Még 24 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípõd közelében. Csáprágó csattan csípõd közelében. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Felismered a közeledõt. Csak egy sérült kronokukac. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Távolról éhínség varázslatot lõsz a másikra. 77 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronokukac testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal épp hogy megvágod a kronokukac nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kronokukac fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Maga az idõ szivárog el (-5 TVP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fûszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1255 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,51] Az erdõt bozótos vidék váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy tûzbokrot. Találsz egy kihívás tornyát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög M.C. Silverhand elõtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy mûvészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtõzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élõholt tigris. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is elõkerülsz. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedbõl, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy kronotapír. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Utad során felfedezed M.C. Silverhand táborát. Raia fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy császári kesztyût, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy lidérckoronát, egy mithril láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy kronoelementál trófea, egy ryuku gólem trófea és egy elf mesterharcos trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: vakító fehér! Ah, a fenébe vele! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [45 pontot használtál fel, van még 214.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[187,52] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat qwarg rohamosztagos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 75 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos jobb középsõ lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2096 tapasztalati pontot kaptál. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyûjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy M.C. Silverhand orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [187,53] Szûnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledõt. Csak egy megsebzett magger. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a magger bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a magger jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A magger most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 1449 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyû: célpontod láthatatlan védekezõ varázslatot rak magára. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerõ). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Raia szent lovagja bal lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vámpírkarddal megvágod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Pengepajzzsal súrolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttõrt. 2523 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [30 pontot használtál fel, van még 184.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerõ.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerõ.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 164.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted a Sötét Ceremónia varázslatot! A Sötét Ceremónia eredményes volt! (+1 max. életerõ.) [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 154.]

szk 151 keresed a 151. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy dehidrátort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

kf 453 kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Leveszed a sötét kámzsát, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 154.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. BP: kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a mithril sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 151.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 17, 16. Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 151 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 151 pontot vihetsz át. Kapsz még 361 pontot. A következõ körben tehát 512 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ROGUENA (779. SZÖRNY)
Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élõ távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszõfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élõhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetõsen erõs gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bõre ugyanis olyan bûzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bõr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, elõszeretettel használják õket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megmûvelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának.

ÉLÕHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élõholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicsõ tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élõholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élõholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)



KARAKTERLAP
A szentségtelen, egy fekete, copfos hajú, csillogó szemû mutáns nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Leah fõpap-jelöltje vagy. Papi hited: 223. A MAFFIA (#9124) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 220. fordulód.

 Erõ:32 (35)  Szint:22  Merészség:6/5 Magasság:159 cm 
 IQ:30 (32)  Támadás:26  Agresszió:6 Testsúly:52 kg 
 Ügyesség:26 (32)  Védekezés:66  Menekülés:30 % Életkor:6/6 év 
 Egészség:24 (26)  Életpont:327/213  Jellem: gonosz (666) Tul. pont:
 Szerencse:29 (31)  Varázspont:514/15  Pénz:48 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/5   Pszi pont:159/145   Halhatatlanság:2 %    
Eddig összesen 1229 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17264 TP-t kaptál. Jelenleg 848346 TP-d van. A következõ szinthez még 151654 TP szükséges. Trófeáid: hordóagyú mameluk, Raia szent lovagja, orbitális mackósajt. A 220. fordulódban 6586 arany került a bankszámládra. 6586 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/70   ökölvívás: 1/13   szúrófegyverek:1/26
  vágófegyverek: 27/31 (+13%)   ütõfegyverek: 17/42 (+5%)   lõfegyverek:2/15
  dobófegyverek: 25/69 (+10%)       

Feltételes fegyverváltás: csontpozdorja (#424) (250%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 10%;

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 11/47 (+44%)   2. nyomkövetés: 56/50 (+42%)   3. lopás:2/37
  4. mászás: 8/67   5. csapdakészítés: 20/30 (+6%)   6. csapdaészlelés:5/63 (+6%)
  7. gyógyítás: 44/67   8. titkosírás: 5/9   9. felderítés:14/80 (+6%)
  10. szörnyidomítás: 7/7   11. teológia: 42/50 (+24%)   12. taumaturgia:39/41 (+1%)
  13. versengés: 9/89   14. harcmûvészetek: 1/0   15. zene:1/60
  16. szörnyismeret: 34/73 (+23%)   17. pszi: 22/18 (+4%)   18. zárnyitás:1/0
  19. vadászat: 2/61   20. bányászat: 6/46   21. úszás:9/75

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
lopsz az emberektõl (1) hebrencs csapdát (#147), az elfektõl (2) hebrencs csapdát (#147), a törpéktõl (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a mutánsoktól (9) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerõ alatt 30 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 450 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 20 darabot )
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), színes dözmöng (#78), tyrannoszaurusz rex (#160), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
gonoszok (#988), pszi elementál (#221), árnymanó (#4), kardfogú fülemüle (#146), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)varázsital fõzése (#100, 30 VP)tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)éhínség (#39, 7 VP)
sötét halál (#45, 18 VP)vérbeli borzongás (#46, 9 VP)kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)a lélek védelme (#57, 32 VP)hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP)
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP)rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)sorvasztás (#102, 20 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1)mentális pajzs (#72)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
éhínség (#39)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150) sötét halál (#45) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> purifikátor (#157) sötét halál (#45) >> nõk (#999)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418)
villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158) sötét halál (#45) >> tyrannoszaurusz rex (#160)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
zombi (#49) (málhás: +8 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) —jabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0)
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintû, jó jellemû kalandozót.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * mágusköpeny (#453) 1   mászókarom (#78) 1 * mithril kesztyû (#463)
1   mithril sisak (#465) 1 * optiri agysisak (#315) 1 * Rhatt páncélja (#458)
1 * ryuku nadrág (#691) 1   sötét kámzsa (#699) 1 * varkaudar csizma (#317)
1 * zafír erõöv (#397)        
Fegyverek és lövedékek
1   bumeráng (#249) $1   bunkó ($5) $2   csontpálca ($329)
1   csontpozdorja (#424) $1   ezüsthegyû nyíl ($323) $1   ezüstkard ($325)
10   ezüstshuriken (#327) $2   ezüsttõr ($322) 3   kerek kõ (#19)
1   kõkalapács (#13) 1   kõkés (#6) 1   krathan pallos (#855)
$10   mérg. ubuk dobónyíl ($188) 1 * pengepajzs (#425) 1   ryuku szablya (#695)
1   szigony (#389) $2   szöges bunkó ($8) 7   tüske (#22)
$32   ubuk tüske ($131) 1 * vámpírkard (#358) 3 * vas dobónyíl (#189)
$1   vasalt bunkó ($181) $1   vashegyû nyíl ($176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany masszariasztó (#437) 1   Eldaran karkötõje (#373) $1   ezüst gyûrû ($180)
2   gólem talizmán (#811) 2 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
$1 * koponya szimbólum ($139) 1   nap szimbólum (#141) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
2   rothasztó talizmán (#815) 1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * umbatari karkötõ (#278)
1   viharamulett (#611) 1 * zafír fülbevaló (#477)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   aranytermõ erszény (#819) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
8   deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221) 1   fáklya (#36)
13   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 14   kaja (#2)
1   kötél (#92) 2   kristályfolyadék (#449) 1   kulcskarika (#648)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 2   shinai gömb (#348)
$4   sötét tekercs ($535) 1   szeksztáns (#32) 1   teremtés zsákja (#818)
6   varázskõ (#305)        
Löttyök és porok, tartóstul
7   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 7 csepp tinta (#101), fér még: 63]
1   Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
9   fûszertartó (#210) [bennük 4 csepp sáfránypor (#211), fér még: 41]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 5 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 19]
6   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 60]
6   sullár hólyag (#168) [bennük 49 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
7   uzbány csõr (#169) [bennük 31 csepp ugh méreg (#166), fér még: 53]
2   vizestömlõ (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
2   zöld üveg (#82) [bennük 27 csepp ragasztó (#83), fér még: 13]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
16   álompor (#396) 15   borkonyó bibe (#312) 2   bunthar bõr (#733)
10   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652) 61   drótszõr (#37)
23   elkarog szõr (#665) 1   ezüstdarab (#326) 6   fekete gyöngy (#99)
1   fémrúd (#104) 6   fõnixtoll (#563) 1   gyíkfû (#201)
8   gyöngymangó (#135) 55   kaktusztüske (#114) 3   karbin plazma (#199)
1   kazmár gyökér (#205) 9   kõszem (#304) 1   lidércesszencia (#1074)
11   lótuszvirág (#447) 2   mandibulapenge (#125) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
1   moa obszidián (#380) 5   mocsári penke (#148) 1   móri gyümölcs (#116)
4   mutáns csont (#331) 4   nektoraf faggyú (#667) 3   óndarab (#85)
3   pirkit (#153) 32   polip szívóka (#391) 13   púderkõ (#119)
1   rakolits por (#669) 3   rézdarab (#70) 1   rókafarok (#124)
6   smirglilevél (#29) 7   sünmedve tüske (#14) 2   szvó-ektoplazma (#151)
23   téfea-agy (#172) 3   trikornis szarv (#198) 1   ulkor gyöngy (#1072)
1   yetiszív (#1070)        

Összsúly: 129.31 kgMegterheltség: 146%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
100   drótszõr (#37) 90   kaja (#2) 1   lidérckorona (#531)
44   madártoll (#112) 9   pirkit (#153) 2   purifikátor háj (#269)
10   szvó-ektoplazma (#151) 2   teknõcteknõ (#416) 10   vas dobónyíl (#189)
$10   vasérc ($152) 5   xirnox szív (#213)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfû (#201) 1 gyógykenõcs (#313) 8 kaja (#2)
3 szvó-ektoplazma (#151) 7 vas dobónyíl (#189) 3 téfea-agy (#172)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 1 drótszõr (#37)
1 ezüsttõr (#322) 1 fekete gyöngy (#99) 2 gyöngymangó (#135)
1 kavadu iszák (#25) 2 mandibulapenge (#125) 1 sáfránypor (#211)
1 sötét tekercs (#535) 3 varázskõ (#305)    



E körben tett lépéseid térképe

(187,51) tûzbokor (#35, belõle készíthetõ: #36), kihívás tornya (#502), 31. jellempróba, oltár, mûvészi porolit (#720),
élõholt tigris (#766), kronotapír (#286), M.C. Silverhand (2291. kalandozó)
(187,52) qwarg rohamosztagos (#242), gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720)
(187,53) kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, 39. jellempróba, magger (#747), Raia szent
lovagja (#239)
(188,51) mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), Fairlight oltár, quwarg nagymesterek (#214), kronokukac (#285)
(189,51) csápos otagi (#395), áeratikus hasnyák (#243)
(190,50) phua-kúp (#372), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534),
gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582)
(191,50) zoloboo sámánok (#230), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ:
#582), oltár, egy kobudera férfi
(191,51) kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belõle
készíthetõ: #582), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), mûvészi porolit (#720), roguena (#779)
(191,52) trikornis herceg (#261), kék orchideacserje (#67, belõle készíthetõ: #68), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit
(#720), zoloboo sámán (#230)
(192,52) zoloboo sámánok (#230)

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

A szentségtelen 220. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) sötét motyogó (#37)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) görgõte (#41) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48)
zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) umor-pióca (#63)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68)
evaporõr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) mirg (#75) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78)
bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
óriás griff (#105) vadász varkaudar (#108) kõkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113) vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) xirnox (#122)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntetõ praglonc (#125) Morbid (#127) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) élõholt mirg (#135) sötét fõgnóm (#136) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) arató csattanat (#144)
pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdetõ magszim (#148) szõrös bozsó (#149)
fémbontó szójer (#150) dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynõ (#153) autentikus vámpír (#154)
nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159)
tyrannoszaurusz rex (#160) velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejû troll (#163) jégtroll (#164)
bávatag golombár (#165) orgoró (#170) sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyû (#174)
élõholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) csontváz lord (#177) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) részeg kalandozó (#187) varkaudar behemót (#189)
varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191) trosnyogó szakóca (#192) vércápa (#193) hínárevõ piranha (#194)
opati polip (#195) elektromos angolna (#196) magnetikus praglonc (#200) quwarg harcos (#201) élõholt quwarg (#202)
kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211) quwarg nagymester (#214) tûzfõnix (#215)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tûzsárkány (#219) pszi elementál (#221) norpadolótika (#226)
kultúrmasztodon (#227) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
Raia szent lovagja (#239) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241) qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243)
hegyi góliát (#244) Rughar familiárisa (#245) kputtyintó csalán (#247) quwarg parafenomén (#248) noth szellem (#250)
pordémon (#253) hordóagyú mameluk (#254) õrült varázsló (#255) tüskés gigaféreg (#256) holle anyó (#259)
trikornis herceg (#261) elit gárdista (#266) zoloboo törzsfõ (#268) Fõmágus (#273) õrjáratozó katona (#274)
Védõnõvér (#280) õsdentor (#282) kronokukac (#285) kronotapír (#286) manaelementál (#290)
quwarg szabotõr (#301) quwarg õsmágus (#302) óriáspók (#303) smaragd õrsárkány (#344) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352)
tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358)
földsárkány (#359) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknõs (#362) partravetett medúza (#363)
fekete amõba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) kérõdzõ etra (#368) rõtmanó berzerker (#369)
ryuku gólem (#394) csápos otagi (#395) bunthar (#396) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418)
halálhozó (#419) korinthai amõba (#420) kék rothasztó (#421) vérszomjas karvaly (#555) fagyféreg (#640)
ulkor jéglény (#641) hópárduc (#642) dermesztõ lidérc (#645) sarki óriásteknõs (#646) lábascet (#647)
eszkimó óriás (#648) animált hókutya (#651) magger (#747) élõholt tigris (#766) ryuku csapásvezetõ (#778)
roguena (#779)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bõr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
$ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) $kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
$grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) $kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) $kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
$bõrpáncél (#51) patak (#52) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bõrsisak (#57)
ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62)
$tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72)
rézpajzs (#73) $csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) $bronzkulcs (#76) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82)
ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87)
$bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) $bronzhegyû nyíl (#94) $bakkura bõr (#95) $bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97)
$rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102)
$magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporõr háj (#105) fabontó (#106) $rövid íj (#107)
$nyílvesszõ (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) $ezüst nyaklánc (#117)
púderszikla (#118) púderkõ (#119) $dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) $sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) $koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) $két kard szimbólum (#144)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) $ezüst karkötõ (#158) $kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) $borostyán függõ (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) $rövid kard (#171)
téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) $vashegyû nyíl (#176)
szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) $grifftojás (#179) $ezüst gyûrû (#180) $vasalt bunkó (#181)
vashegyû lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185) $nagy vaskulcs (#186)
mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190) $aranylánc (#191)
$aranygyûrû (#193) arany karperec (#194) $obszidián függõ (#195) $trófea nyaklánc (#196) $igazgy. fülbevaló (#197)
trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfû csomó (#200) gyíkfû (#201) amniosz-fa (#202)
amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207)
óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdõ (#212)
xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219)
háló-csapda (#220) dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223) $varkaudar lándzsa (#224)
$orgyilkos tõr (#225) $ramit kõ (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötõ (#229) $lánckesztyû (#230)
acélpengõke (#231) furulya (#233) lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) $pular kristály (#239)
$kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246)
$fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249) smaragd koszorú (#252) regeneráló gyûrû (#254)
templom (#256) szent kehely (#257) szopókõ (#259) isteni könnycsepp (#260) friss csatamezõ (#262)
õsi csatamezõ (#263) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267) $gromak bõr (#268)
purifikátor háj (#269) $gromak páncél (#270) $szürke bõrkesztyû (#271) aranytû (#272) sárga erõöv (#276)
umbatari karkötõ (#278) Mágikus Koponya (#279) $raptor karom (#281) $jégszív (#282) Fekete Kehely (#283)
Tharr Keresztje (#287) bíbor erõöv (#291) varkaudar páncél (#294) kõszem (#304) varázskõ (#305)
$réz papi karkötõ (#307) $ezüst papi karkötõ (#308) galachmit (#310) borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312)
gyógykenõcs (#313) optiri agysisak (#315) varkaudar csizma (#317) $ezüsttõr (#322) $ezüsthegyû nyíl (#323)
$ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) $csontpálca (#329)
mirtuszkoszorú (#330) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) piranha zsákvédõ (#337)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) rózsaszín bugyogó (#346) súlyzó (#347) shinai gömb (#348)
esszenciakristály (#350) tolmokov-koktél (#351) molluszk ház (#353) szockó hólyag (#355) vámpírkard (#358)
quwarg boly (#359) $quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363) tyrkiai mászógép (#365) szerencsetalizmán (#366)
phua-kúp (#372) Eldaran karkötõje (#373) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) $moa üveggömb (#383) moa burát (#384) szigony (#389) $halcsont (#390)
polip szívóka (#391) mászó-karperec (#392) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
zafír erõöv (#397) városépítkezés (#398) fõutca (#399) ház (#400) morgud hagymatõ (#402)
fokhagyma (#403) vas fejpánt (#408) $kígyóbõr öv (#410) királyi emlékmû (#411) aranypikkely (#415)
teknõcteknõ (#416) teknõcpajzs (#417) agyartõr (#420) csontpozdorja (#424) pengepajzs (#425)
gránátkaktusz (#428) kaktuszbogyó (#429) bogyógránát (#430) Thargodan csatamezõ (#432) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) réz masszariasztó (#436) arany masszariasztó (#437) szent liget (#439) $kvazár kesztyû (#445)
fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) kristályfolyadék (#449) zangrozi csizma (#451) térkapu (#452)
mágusköpeny (#453) Rhatt páncélja (#458) mithril kesztyû (#463) mithril sisak (#465) zafír fülbevaló (#477)
raptor szablya (#482) barátság szent tüze (#484) Szent Pöröly (#485) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) kihívás tornya (#502) aranytermõ ládikó (#504) Krugrog terítõje (#507)
Chara-din ékköve (#517) Rughar gyûrûje (#518) lidérckorona (#531) tûzúr csizmája (#533) Chara-din monolitja (#534)
$sötét tekercs (#535) troll dorong (#550) fõnixtoll (#563) fekete kaktusz (#577) ében toboz (#578)
gyilkos csalán (#581) csalánvirág (#582) viharamulett (#611) Fortuna szentélye (#645) kulcskarika (#648)
Huddens kesztyûje (#649) rinóbõr (#651) darázsszárny (#652) aurach bõr (#658) elkarog szõr (#665)
nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkeresõ talizmán (#671) kiválasztottak éke (#672)
hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) elf tekercs (#683) tímárkunyhó (#684)
rinóbõr öv (#685) tûzfény (#686) ryuku karvédõ (#687) ryuku sisak (#688) ryuku nadrág (#691)
ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701) smaragd karkötõ (#707) ritualista amulett (#708) csontamulett (#711)
$rõtmanó kacagány (#714) mûvészi porolit (#720) bunthar bõr (#733) mágikus hátizsák (#735) gólem talizmán (#811)
halálhozó talizmán (#813) rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermõ erszény (#819)
krathan pallos (#855) örökkéval. rubinja (#900) csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933)
pézsmatökmag (#934) yetiszív (#1070) féregbél (#1071) ulkor gyöngy (#1072) lidércesszencia (#1074)
csodák kútja (#1096)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGO  TVP                            TVP  feltételes gonoszkodás                     
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IM                                   30  imádkozás oltárnál                         
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása                          
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba                       
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból                      
RM   fegyver   mit        TVP       TVP  növény/épület rombolása                    
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
USZ  TVP                            TVP  úszás                                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.