21. forduló, 23. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. nov. 12. 9h:18'
EZ A 23. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
24. játékheted kezdete: nov. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,-3] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.)

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 159.]

fm 56 feltételes mászás 56
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 154.]

ov 4 óvatosságod: 4
Nagyon figyelsz a csapdákra, mindenhol számítasz rájuk, a ritkább előfordulású csapdatípusokra is figyelsz. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

lm 7 900 10 mozogsz 7 900 10
A térkép szerint 7-essel jelölt útvonalat választod. [7. PONT] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! 5 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kopár, üres szoba. Ezért szenvedtél? [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[16 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 10 904 6 mozogsz 10 904 6
Egyhelyben toporogsz.
Nagyon figyelsz a csapdákra, mindenhol számítasz rájuk, a ritkább előfordulású csapdatípusokra is figyelsz. Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy.
[10 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 6 5 9 mozogsz 6 5 9
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A térkép szerint 6-ossel jelölt útvonalon mész végig. [6. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.
A térkép szerint 5-össel jelölt úton mész. [5. PONT] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyre éhesebb vagy.
[30 pontot használtál fel, van még 98.]

lm 9 4 4 mozogsz 9 4 4
Egyhelyben toporogsz.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 3 900 8 mozogsz 3 900 8
A térkép szerint 3-assal jelölt útvonalat választod. [3. PONT] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A zárnyitó készlet tönkrement, beletört a zárba! Ez talán túl kemény dió a Te tudásodhoz. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
[16 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 8 904 2 mozogsz 8 904 2
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy.
Nagyon figyelsz a csapdákra, mindenhol számítasz rájuk, a ritkább előfordulású csapdatípusokra is figyelsz. A térkép szerint 2-essel jelölt útvonalon mész végig. [2. PONT] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Jó lenne valami kaját keresni.
[16 pontot használtál fel, van még 56.]

lm 2 900 1 mozogsz 2 900 1
Egyhelyben toporogsz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 50.]

ov óvatosságod:
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[22,-4] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy csontlepke nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [22,-5] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy móleon. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Lövedéked átfúrja a móleon egyik karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a móleon fémes gerincét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a móleon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [23,-6] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 14.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[24,-7] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 162 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

VILÁGÍTÓTORONY (156. ÉPÍTMÉNY)
A világítótorony régen jelzésképp szolgált a tengerészek számára, manapság azonban a legtöbb kalandozó még a tengert sem látta, nemhogy hajóra szálljon. A Túlélők Földjén azonban gyakran előfordulhat, hogy valaki információt akar átadni nagy távolságra levő kalandozótársának - erre való a világítótorony. Ha olyan mezőn adsz ki IN parancsot, ahol ilyen torony is van, akkor a másik kalandozó, akinek az információt adod, lehet tőled távol is (maximum tíz mezőre). A világítótorony megépítése 80 TVP-be kerül, és az építkezés megkezdésekor birtokodban kell, hogy legyen egy dözmöng szív. Ez a varázslatos erejű, fantasztikus fényű tárgy teszi lehetővé, hogy a toronyba helyezve fényjeleket adhass le nagy távolságra. A tornyot magas terepen (alacsony vagy magashegység) kell megépítened, az ÉP 156 <TVP> paranccsal.

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 22. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 20 Életpont: 116/97 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 47 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 80 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 269 TP-t kaptál. Jelenleg 3908 TP-d van. A következő szinthez még 92 TP szükséges. Trófeáid: óriás skorpió, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
24,25 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 3
4. csapdaészlelés: 1 (+1) 5. gyógyítás: 7 6. harcművészetek: 7
7. zárnyitás: 2 (+1) 8. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 43.89 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 gyöngymangó (#135) 1 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 fémrúd (#104)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,-5) móleon (#68)
(22,-4) csontlepke (#746), oltár, világítótorony (#156)
(22,-3) a 9. labirintus bejárata
(23,-6) csontlepke (#746), oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(24,-7) oltár, 9. jellempróba, rőtmanó (#55)

Üzenet küldése a karakternek