21. forduló, 23. forduló, Lady Salina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 25. 9h:13'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1843
SZÁMLA : XXXX

LADY SALINA KALANDJAI


36 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-7,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Sheela O'lanival. Sheran tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nektoraf trófea, egy kérődző etra trófea és egy vérszomjas csüldő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Tharr követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ryuku gárdista trófea, egy purifikátor trófea és egy trappoló dinymák trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xlewers. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi leszívott rólad pszivel 2 életpontot.
Az 1. napon összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy goldugar a hátasa. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Zúgószél. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Perbit. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas mutáns férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rőtmanó berzerker trófea, egy kérődző etra trófea és egy Mallon trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lex, fia Fülöp. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy Luthius karkötőjét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ork bérgyilász trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy goldugar! Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
A 2. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios ministránsa. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy rücskös gigaféreg trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Összeismerkedtek. Az ő neve Záporeső. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövőben megrendezendő bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49).
Komor ábrázatodat látva, a hírnök csendesen megkérdezi:
- Ugye, nincs machinád. - bólintasz, majd elmeséled, hogyan vesztetted el. A futár bólogat, gondolkodik, majd azt tanácsolja, hogy valahogyan mindenképp próbálj meg egyet szerezni, hiszen az olimpia egy olyan egyedülálló élmény, amelyet nem szabad kihagyni. [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2006. június 13., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 17-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük. FIGYELEM: A védettséget nem osztjuk le úgy, mint a normál játékban.]
Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset!
Azon töprengsz, mily kevesen is értik meg a mutánsokat. Pedig Te is mennyire igyekezel, mégis a legtöbben idegenkednek tőled. Talán a pszi miatt... Pedig most, hogy képes vagy bárki gondolatait módosítani, könnyen elérhetnél bármit, mégis valami visszatart. Igen, kell lennie más útnak is, hiszen annyian élnek e vidéken rajtad kívül. De nem, a pszi nagyon jó dolog, az lenne a legjobb, ha mindenki megismerné. S talán te át tudnád úgy alakítani az elméket, hogy más is érezze, miről van szó. Igen, most rögtön munkához kell látnod, így hát felébredsz, és útnak indulsz. Csak később jut eszedbe, mindez csupán álom volt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+23 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 181.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kno 19 1 képesség-növelés 19
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 2.) Hozz egy grifftojást. 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! [30 pontot használtál fel, van még 151.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]
[A parancs tárolásra került.]

v 6 5 4 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]

fkt 1264 1 felt. készítesz az 1264. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. {támadása: 7.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval megcsapod a garokk testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a garokk nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Szöges bunkóval megütöd a garokk jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
[-6,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [-6,20] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy élőholt quwarg közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-5,21] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy épületet. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 97.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[-4,21] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [-3,22] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {támadása: 10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 13 életpontot sebeztél. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Mandibulakaszával végigvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az orgyilkos testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Elhajítod a vacak alpesi tehén trófeát, és kiszedsz egy orgyilkos trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Jobb kezében egy helytartói jogart, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mirtill Maxima. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

(Továbbmész...) [-2,23] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 rézdarabot 2 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért.
Összefutsz Amulett-tel. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. {egészsége: 32.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy sötét tekercs!
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [30 pontot használtál fel, van még 67.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Aranykezű Dáin vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db,
bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db,
hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db,
sallank nyíl (#129) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 32 ap /db, vassisak (#160) 36 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 44 ap /db,
vasvért (#164) 120 ap /db, rövid kard (#171) 32 ap /db, harci kalapács (#174) 40 ap /db, vasalt bunkó (#181) 70 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 36 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db,
láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db,
tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 24 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db,
elit csatavért (#295) 60 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db,
csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 250 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, bányászcsákány (#434) 20 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
bakkura csizma (#96) 11 ap /db, gromak páncél (#270) 30 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db,
szöges bunkó (#8) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, vassisak (#160) 18 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 62.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Tralvelvansók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db,
lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db,
grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db,
rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db,
karbin plazma (#199) 20 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 16 ap /db,
ketrec (#216) 152 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db,
márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db,
gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db,
jégszív (#282) 30 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, medúzacsáp (#703) 10 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db,
párducbőr (#1066) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
párducszem (#1073) 4 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db,
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 26 7 eladod a 26. tárgyat 7
Eladtál 7 gyenge mérget. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ea 169 5 eladod a 169. tárgyat 5
Eladtál 5 uzbány csőrt. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ve 34 1 megveszed a 34. tárgyat 1
Vásároltál 1 ásót. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

ve 161 1 megveszed a 161. tárgyat 1
Vásároltál 1 nagy vaspajzsot. 44 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

kf 161 2 kézbeveszed/felveszed a 161. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 57.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 27 fejleszted a 3. tulajdonságodat 27 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [27 pontot használtál fel, van még 30.]
Az a sejtésed támad, hogy hamarosan valami nagyszerű felfedezést fogsz tenni. Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az előző olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsőligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentve van, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Lady Salina, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 9 Merészség: 4/2 Magasság: 121 cm
IQ: 20 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 37 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 12 Életpont: 125/78 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 Varázspont: 72/14 Pénz: 105 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 41/7
Eddig összesen 57 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 479 TP-t kaptál. Jelenleg 9261 TP-d van. A következő szinthez még 2739 TP szükséges. Trófeáid: orgyilkos, uzbány, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 7
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 4 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 5 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 2 12. taumaturgia: 2
13. szerencsejáték: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 6 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 3
19. bányászat: 2 (+1) 20. ordítás: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Krilin (#5508), sóhajtó dorony (#112), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 39.00 kg Megterheltség: 60%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 250% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 álompor (#396) 7 gyenge méreg (#26)
1 kaja (#2) 2 rézdarab (#70) 1 rézsisak (#72)
5 uzbány csőr (#169) 4 víz (#27) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 nagy vaspajzs (#161)
1 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-7,19) garokkok (#73)
(-6,19) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-6,20) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vadász quwarg (#241), élőholt quwarg (#202)
(-5,21) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), quwarg harcos (#201)
(-4,21) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-3,22) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), orgyilkos (#131), Mirtill Maxima (4689. kalandozó)
(-2,23) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177), Amulett (4419. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az épületekben való küldetéseknél ha a kért tárgy KF-elve van a karakternél, nem fogja azt leadni a küldetés teljesítése érdekében.
* Mivel a közeljövőben, ha a többszemélyes kalandok a játékba kerülnek, nagy jelentősége lesz majd annak, milyen varázslatok vannak a táborozás alatt a karaktereken, ezért több, a forduló végéig tartó varázslatot megváltoztattunk a következő táborozás elejéig tartóra. A megváltozott varázslatok a következők: erőpajzs, hadiszerencse, tulajdonságpajzs, lélek védelme, pszi-ernyő, szürkeállomány aktivizálása, mágiadagály, mágikus ütés, esszenciavédelem, tárgyvédelem, Symulf rúnája, fürkésző szemek, hatalomvarázs, csapdaészlelés, Techiulan aurája, ősi harcmodor, önanalízis, isteni bölcsesség, hangzatos melódia, általános komponens, Morgan rúnája, tolvajvér, varázsvédő varázs, isteni kegy, papi aura. A változásnak további következményei az olimpián lesznek tapasztalhatók, ahol - a korábbi évekkel ellentétben - ezek a varázslatok a karakteren maradnak.

Üzenet küldése a karakternek