Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. júl. 3. 9h:19' EZ A 632. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD 633. játékheted kezdete: júl. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4144 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 66 | használod a 66. pszi képességet |
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
a 2 3796 10 | átadod a 2. tárgyat a 3796. kalandozónak (10 darabot) |
a 182 3070 1 | átadod a 182. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
aa 270 2 322 | átadod a 270. tárgyat a 2. tárgyat a 322. tárgyat |
kno 20 10 | képesség-növelés 20 |
ff 171 127 513 | felt. fegyverváltás: 171 127 513 |
at 3070 10 | TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10 |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (víziharc: 1. szint). (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [140,67] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [140,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 9 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 62, gyógyulás: 9, összesen: -53 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [140,64] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ó! Hiszen ez egy bávatag golombár. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 29, gyógyulás: 6, összesen: -23 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [140,62] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az epokitféreg testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az epokitféreg testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [140,61] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy goldugar. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a hegyi szamár széles hátát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a hegyi szamár jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A hegyi szamár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [140,59] Még mindig az erdőben vagy.
m 2 8 2 | mozogsz keletre, északra, keletre |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [140,58] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 17.]
m 8 2 8 | mozogsz északra, keletre, északra |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 158. szörnyet |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | t. energia kisütése: 133 |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 14 pontért |
VÍZALATTI HARC (FEGYVERES SZAKÉRTELEM) Elsajátítottál egy teljesen új fegyveres szakértelmet, a vízalatti harcot! Gratulálunk! A vízalatti harc egészen más technikát kíván, mint a felszínen folytatott harc, és persze sokkal nehezebb. Hiszen ellenfeleidnek a víz többnyire lételeme, te pedig eleinte örülsz, ha nem megy tele a tüdőd vízzel! A vízalatti harcról a következőket kell tudnod: kizárólag a kisebb (balkézben is használható) fegyvereket forgathatod a szúró-, vágó- és ütőfegyverek kategóriából. A fegyver alapsebzése (tehát az enc.-ben leírt) víz alatt az eredetinek szúrófegyver esetén a kétharmada, vágófegyvernél a fele, ütőfegyvernél a negyede. Pl. egy csontszablya sebzése d8 helyett d8/2 lesz (vagyis a gép dob egy 1-8 közti számot, és elosztja kettővel). [Az ököl alapsebzése víz alatt d3, függetlenül a harcművészettől]. Ehhez jönnek hozzá a szokásos bónuszok (erőből, varázslatból, fegyver szakértelem, stb.), ezek nem csökkennek. FONTOS: vízalatti harcnál, bármilyen fegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti harc fegyver szakértelmed számít! Tehát akár szúró, akár vágó, akár ütőfegyverrel is harcolj, mindig a vízalatti fegyver szakértelmed fog számítani: hiába van 20-as szúrófegyver szakértelmed, ha a víziharcod 1-es, igen gyengén fogsz muzsikálni. Állítólag vannak kifejezetten vízalatti harcra tervezett fegyverek is, ezeket a felszínen nem használhatod, de víz alatt a sebzésük nem csökken. Vízalatti harc esetén harcművészet és balkezes fegyver nem használható. Ha vízalatti harcra kerül sor, a program automatikusan be fogja készíteni azt a fegyvert, amellyel a legnagyobbat tudod sebezni (egyfajta Feltételes Fegyverváltás), tehát neked nem kell fegyvert előkészítened. Ha semmilyen alkalmas fegyver nincs a birtokodban, ököllel fogsz harcolni. Lőfegyvert, dobófegyvert víz alatt nem lehet használni. A víziharc fegyver szakértelem GYK paranccsal csak akkor fejleszthető, ha van a birtokodban valamilyen vízifegyver, de a fejlődés mértéke ilyenkor is csak feleakkora, mint egyéb fegyveres szakértelemnél való gyakorlás esetén. Megjegyzés: A vízalatti harc fegyver szakértelem alacsony szinten fegyvermesternél nem fejleszthető, magas szinten (20+) pedig nem szükséges a fegyvermester oktatása. |
NEHEZÉK (258. TÁRGY) Hopplá, micsoda felfedezés! Kitaláltál egy látszatra teljesen értelmetlen tárgyat, ami talán mégiscsak rengeteg dologra jó. Tíz szögletes követ és egy csomó földet összeragasztva a gumifa nedvével, egy nagy és marha nehéz golyót kapsz. Az első felhasználási mód igen nyilvánvaló: Átadva egy másik karakternek, megnövelheted a megterheltségét, és ezzel borsot törhetsz az orra alá. A másik, talán kevésbé nyilvánvaló előny, hogy a nehezék egy körülményesen használható, de igencsak jól sebző dobófegyver. A nehezék elkészítéséhez a KT 258 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért. Ha dobófegyvernek használod, van -4 támadásod, és maximum egyet dobhatsz el. A nehezék sebzése 5D10, és használatához legalább 10-es dobófegyver szakértelem szükséges (erőkorlátot nem szabunk - ha képes vagy huzamosabb ideig magaddal cipelni a nehezéket, akkor minden bizonnyal elég erős vagy a használatához is). |
ÉLETPAJZS (142. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az életpajzs tökéletes védelmet nyújt a negatív energiasebzést okozó halálmágiák, mint pl. a sötét halál és a pusztító végzet ellen. Az életpajzs felrakása 16 VP-t igényel, és anyagi komponense egy amniosz. |
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY) A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni. |
Erő: | 26 (28) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 41/41 év |
Egészség: | 26 (32) | Életpont: | 264/161 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (39) | Varázspont: | 586/283 | Pénz: | 693 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 64/5 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/15 (+215%) | ökölvívás: | 1/21 | szúrófegyverek: | 24/19 (+2%) |
vágófegyverek: | 4/1 (+8%) | ütőfegyverek: | 20/48 (+2%) | lőfegyverek: | 5/90 |
dobófegyverek: | 23/1 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << pásztorbot (#513) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/71 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 48/84 (+18%) | 3. mászás: | 4/12 |
4. csapdakészítés: | 14/54 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 4/37 | 6. gyógyítás: | 34/90 |
7. titkosírás: | 13/14 | 8. felderítés: | 18/77 | 9. szörnyidomítás: | 6/54 |
10. teológia: | 27/10 (+12%) | 11. taumaturgia: | 24/82 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/42 |
13. versengés: | 4/29 | 14. zene: | 19/101 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 8/65 |
16. pszi: | 7/75 (+22%) | 17. zárnyitás: | 1/12 | 18. vadászat: | 4/95 |
19. bányászat: | 8/58 | 20. úszás: | 9/20 (+820%) | 21. csapatmunka: | 1/29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 8 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod rőtmanót (#55) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), borzalmas varkaudar (#166), nyuhaj karbin (#110), szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 12) |
jégtroll (#164), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), ember (#1), elf (#2), troll (#5), mutáns (#9), Leah hívők (#991), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | felejtés (#68) (992) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
17. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), kisebb tűzlehelet (#110), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | szőrös bozsó (#149) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | lángcsóva (#31) | >> | óriásféreg (#171) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ezüsttőr (#322) | 1 | gromak páncél (#270) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
24 | kaja (#2) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | ragasztó (#83) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |