TÚLÉLÕK FÖLDJEBetáplálva: 2002. dec. 30. 12h:40'
EZ A 232. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
233. játékheted kezdete: jan. 4.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3656
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 498
|
HEGYEK KIRÁLYA KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összeakadsz Gáldorral.
Egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy Rughar gyûrûjét, egy Eldaran karkötõjét, egy obszidián karkötõt, egy
Morgan sipkáját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy zafír erõövet, egy törpe bakancsot, egy mithril láncinget, egy
Ovgun nyakláncát, egy hatalom fülbevalóját és egy zafír fülbevalót, egy örökkéval. rubinját visel. Fegyverzetét egy
magnetikus praglonc trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élõholt õsmágus trófea színesíti. Hovatartozását apró
jelvény mutatja: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Nem kell
gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Számodra jól felismerhetõ a
körülötte lebegõ láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jellemûvel állsz szemben! Halvány tapogatódzást érzel az
agyadban. Így szólsz: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg." A másik barátságos viselkedése belõled is felszabadítja a pozitív
energiákat (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon összefutsz Sotydo remo Tokdoval. Szeme fehérje
aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy umbatari karkötõt, egy mithril láncinget, egy mithril kesztyût, egy Morgan
sipkáját, egy Rughar gyûrûjét, egy borostyán függõt, egy varkaudar csizmát, egy mágusköpenyt, egy óriás fülbevalót, egy
smaragd védõgyûrût, egy Ovgun nyakláncát, egy Eldaran karkötõjét, egy örökkéval. rubinját és egy a vortex amulettjét, egy
óriások övét visel. Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy taalru herceg trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi
egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lõfegyvere
egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. A hátizsákja tetején egy apró
aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, a jó ártatlan
tisztaságával ragyog. Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet
(+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól.
A 4. napon megintcsak összeakadsz Sotydo remo Tokdoval. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínûleg
nem akar rosszat. Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt
pozitív hatását (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 7. napon egy láthatatlan alak
megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi. A 7. napon ismét összefutsz Sotydo remo Tokdoval.
Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínûleg nem akar rosszat. Így szólsz: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg."
Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomok vannak a holmid mellett!
Egyértelmûen férfi nyomok. A tolvaj egyéb nyomot is hagyott: találsz egy copfos kék-zöld csíkos hajszálat.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, órási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermõ erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott egy 1 szögletes követ. A teremtés zsákja
létrehozott egy 1 kristályfolyadékot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+90 életerõ.)
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserõd regenerálódik. (+402 varázspont.) Pszi energiáid is töltõdnek. (+42
pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében
szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 483. hetének
nyerõszámai: 14, 22, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 21 arany nyereményt kapsz.
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
|
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [2 pontot
használtál fel, van még 495.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erõsebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál
fel, van még 493.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnõnek, megdagadnak (+7 erõ). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
491.]
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
|
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 491.]
* 3. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 165. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 491.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel,
van még 489.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
487.]
ek 116 65 58 | t. energia kisütése: 116 65 58
|
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerõd 65 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 487.]
kut 50 | kutatsz 50 pontért
|
Nem foglalkozva a Thargodan csatamezõ baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod,
amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztõ Thargodan csontváz
mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erõ tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De
nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy
csapat Chara-din fattya támad rád.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lõsz a
másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád.
Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya fejét. (5
támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját
ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 212
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Harci
kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+15 életerõ). A szörny néhányszor belédmar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (8 támadástól 25
életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással
210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 43 életpontot sebeztél. Harci
kalapáccsal csak érinted a Chara-din fattya jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A
3 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny
még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Letörölgeted magadról a lény
iszamló testnedveit, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót
látsz! A következõ kincseket találtad: egy rézpáncél. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre készen lazítod el
izmaidat. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.
Ellenfeled számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy
sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva
becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg nyakát. (4 támadással 105
életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját
ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg fejét. (3 támadással 117 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerõ). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 59 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A seb
azonnal beforr! Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot
vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres
nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag követ és
csontot sikerül elõtúrnod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy Zinthurg jön
feléd.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot
lõ rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel
perforálod a Zinthurg bikafejét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: elõkapod a
Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva
összezúzod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerõ). Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 47 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a Zinthurg
testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A seb azonnal beforr! Egy kis bõrt csippent le a
lábfejedrõl a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször
végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmait felemelve, a
Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még
egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következõ kincseket találtad: egy aranytû és egy borostyán függõ. Felhasználva 4 csepp
spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8
varázspont.] Lassan elég lesz a bemelegítésbõl. Elüvöltöd magad: "HOL A FÕSZÖRNY???" Hohó, nem úszod meg a
dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közelg! Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Rettegve,
sikoltozva menekülsz. [50 pontot használtál fel, van még 437.]
v 96 185 61 | elmormolod a 96. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A teleportálás pillanata elõtti térképed
(187,44) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180)
[185,61] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltûnõ alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak
egy részeg kalandozó lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled láthatatlan védekezõ varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg
irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3
ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával
többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16
életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a részeg
kalandozó nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A részeg kalandozó újból meg újból
lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyûrû. Szereztél 1 szöges bunkót.
1368 tapasztalati pontot kaptál. Elegendõ gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütõfegyverek szakértelmedet megnövelhesd
egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megpillantasz a
földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) keletre
látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod,
hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 427.]
dd 8 107 65 | eldobod a 8. tárgyat a 107. tárgyat a 65. tárgyat
|
Elhajítasz 3 szöges bunkót. Elhajítasz 1 rövid íjat. Sajnos nincs nálad szöges páncél. [0 pontot használtál fel, van még 427.]
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba
|
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Semmi fényt nem látsz odabent. Miközben a varázsigéket
mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a
tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz.
Alattad a fõcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bûz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még
422.]
ek 7 8 6 | t. energia kisütése: 7 8 6
|
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 felderítés.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van még
422.]
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31
|
A fõ beömlõnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A fõcsatorna itt összeszûkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Tompa
dübörgést hallasz a távolból.
[29 pontot használtál fel, van még 393.]
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Elõször nem történik semmi, majd
tompa morajt hallasz nem is olyan messzirõl. [0 pontot használtál fel, van még 393.]
vv 88 88 72 | elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 72. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 393.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókõ.)
[0 pontot használtál fel, van még 393.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]
lm 900 39 39 | mozogsz 900 39 39
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél.
A fõcsatorna itt összeszûkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a fõcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erõs a bûz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bõrödön! [39. PONT.]
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élõholt hadúr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy
kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Vas
dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élõholt hadúr testét. (5 támadással 115
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz.
Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élõholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 168 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerõ). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 47 életpontot sebeztél.
Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élõholt hadúr testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6
életerõ). Az élõholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élõholt hadúr
karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élõholt hadúr
fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól
még 28 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élõholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2380 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy élõholt hadúr lakik itt.
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Mielõtt közelharcba
bocsátkoznál, bûvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bûvös shuriken. Alaposan megsorozod az
élõholt hadúr fejét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a
Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élõholt hadúr bal oldalát.
(5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerõ). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is
ellenfeled felé egy tûzesõ. 63 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élõholt hadúr testét. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). Az élõholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1
támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az élõholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élõholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 21 életpontot
vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2708 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Egy élõholt õsmágust pillantasz meg.
Fegyvere egy bot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan
védekezõ varázst lök magára. Egy élõholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 407 életpontot sebeztél. Egy pusztító
végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bûvös shurikent
markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bûvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az élõholt õsmágus jobb vállát. (5
támadással 88 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyet, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat
megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: elõkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem
ismerve a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod az élõholt õsmágus jobb lábát. (5 támadással 184
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerõ). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tûzesõ varázslatot, majd ellenfeledre
küldöd. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élõholt õsmágus testét. (1 támadással 13 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). A seb azonnal beforr! Az élõholt õsmágus nem hagy pihenõt: lesújt a karodra és a
mellkasodra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Az élõholt õsmágus újból meg
újból lesújt rád. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ
rád. Alig pörkölõdsz. 17 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az élõholt
õsmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Magad mögé lököd a pitiáner õsdentor trófeát, és kinyersz egy alkalmas élõholt õsmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Megpillantasz egy
barna, bõrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy õsi varázslat van itt, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered,
így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetõségével. Megpillantasz egy barna, bõrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy õsi
varázslat van itt, melynek neve méregfelhõ. Némi idõt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Alapos
vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 4 varázskõ és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van idõd
körülnézni, miutan megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt
veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények
keletkezzenek a jövõben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 361.]
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
kf 474 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat
|
Elrakod a pásztorbotot, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 361.]
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 361.]
vv 109 224 70 | elmormolod a 109. varázslatot a 224. varázslatot a 70. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 359.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 359.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 358.]
kf 316 | kézbeveszed/felveszed a 316. tárgyat
|
Elrakod a Tilnetor kardját, majd a jobb kezedbe veszed a Pusztítás Botját. [0 pontot használtál fel, van még 358.]
m 8 3 1 | mozogsz északra, délkeletre, északkeletre
|
[185,60] Folytatod sétádat a házak közt. délkeletre látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Alex
Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy
vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 rézpáncélt 24 aranyért, 16 ugh mérget 32 aranyért, 4 quwarg tojást 8 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1
kristálygömböt 10 aranyért.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, izzóan vörös szemû alakváltó férfival. Bõre mélykék színû. Egy õsmágus fülbevalóját,
egy Ovgun nyakláncát, egy mágusköpenyt, egy Huddens kesztyûjét, egy tûzúr csizmáját, egy Batharak vállemezét, egy zafír
erõövet, egy Tharr Keresztjét, egy lidérckoronát, egy Rughar gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet,
egy óriás fülbevalót és egy angyalok gyûrûjét, egy Luthius karkötõjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét
egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy zafír sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: mindent elsöprõ hömpölygõ ármádia. Bal kezében egy otagi csápot tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa.
Málhásállata egy sivatagi doareg. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Caelum. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg." Profi harcos,
nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8
varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Továbbmész...) [186,61] Még mindig a városban vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a
következõ név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A következõ épületeket látod: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639.
épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 borostyán függõt 6 aranyért, 1 aranygyûrût 12 aranyért.
(Továbbmész...) [187,60] Folytatod sétádat a házak közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
templomot. Tharr hívei emelték. Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [27 pontot
használtál fel, van még 331.]
be 631 4 | bemész a 631. épületbe
|
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal
harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi,
mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütõfegyverek szakértelem terén. A hátsó
terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít
néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütõfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a
most már nevetségesen kevésnek tûnõ 175 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még
281.]
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
|
[188,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön
tudod, hogy mi az! Egy csapat õrjáratozó katona. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt
csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd
egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot,
majd rád küldi. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A
támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra rontasz.
Pusztítás Botjával néhányszor épp csak megérinted az õrjáratozó katona bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+17 életerõ). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tûzesõ varázslat. 52 életpontot sebeztél. Harci
kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az õrjáratozó katona jobb lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerõ). A 12 õrjáratozó katona újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (12 támadástól
97 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled
regenerálódik! Pusztítás Botjával néhány helyen meghorzsolod az õrjáratozó katona testét. (4 támadással 80 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerõ). Ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal
párszor súrolva eltalálod az õrjáratozó katona jobb vállát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ).
A 10 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (10
támadástól 90 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl láng csap feléd. Alig pörkölõdsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled
regenerálódik! Pusztítás Botjával párszor megpöccinted az õrjáratozó katona testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+18 életerõ). Egy tûzesõ varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor
megpöccinted az õrjáratozó katona jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ).
Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (8 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád.
Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Pusztítás Botjával néhányszor súrolod az õrjáratozó
katona jobb karját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a
másikat. 46 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az õrjáratozó katona bal karját. (2 támadással
24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerõ). A 6 õrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy
megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A mágus kezébõl elektromos szikrák
repülnek elõ! Alig pörkölõdsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Túl erõs az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy végsõ mozdulattal elõhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+85 életerõ). [-15 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+90 életerõ). [-15 varázspont.] Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 30 kaja. Magadhoz veszed õket.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezõre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,44] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem
remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gólem közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod
egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bûvös
shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bûvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem fémes combját. (5
támadással 46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával párszor
keményen megütöd a ryuku gólem jobb oldalát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerõ). Harci
kalapáccsal néhányszor súrolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ).
A seb azonnal beforr! Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erõs ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61
életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 95 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a ryuku gólem fémes combját. (3
támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerõ). A seb azonnal beforr! A ryuku gólem kemény csapásokat
osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a
dolgot.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 bûvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia
a testedbe áramlik (+93 életerõ). [-15 varázspont.] Találsz egy Thargodan csatamezõt. Észreveszel egy a kihívás tornyát.
Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig:
"Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi
térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori
Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál
kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy borkonyó cserjét.
Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy barátság szent tüzét. A táj
egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Millónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed
elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békesén pihenni, a háttérben Belwar Dissengulp irtja Chara-din híveit, mintegy
vigyázva az álmodat. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy gyilkos
csalánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki:
Sylvester az Elf. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll
nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat,
amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss emberi
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek
délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Callystus Ornatusszal. Tharr félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy két
kard szimbólumot, egy zangrozi csizmát, egy Tharr Keresztjét, egy arany papi karkötõt, egy zafír erõövet, egy smaragd
védõgyûrût, egy obszidián karkötõt, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy mithril kesztyût, egy Rughar gyûrûjét, egy
örökkéval.gyémántját és egy hatalom fülbevalóját, egy Bufa páncélját visel. Ruházatát egy ryuku gólem trófea, egy
magnetikus praglonc trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytõrt tart. Lõfegyvere egy tünde íj.
Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Azt mondod: " Csak a taposott quwarg a jo
quwarg." Callystus Ornatus kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben
elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget.
Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki
folytatja a maga útját. Találkozol Pumuk-Leevel. Chara-din korlátlan hatalmú fõpapja. Egy káosz szimbólumot, egy
smaragd védõgyûrût, egy zafír erõövet, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril láncinget, egy kvazár kesztyût, egy arany
masszariasztót, egy varkaudar csizmát, egy szerencsetalizmánt, egy a szirén köpenyét, egy lidérckoronát, egy obszidián
karkötõt és egy roxati üvegszemet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy viharóriás trófea és egy õrjáratozó
katona trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal
kezében egy pengepajzsot tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tisztán érzed auráját: sötét, akárcsak a lelke.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy kígyóbõr öv (ld. enc.)} Odaveted: " Csak a taposott quwarg a jo quwarg."
Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Borax királycel. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Egy obszidián karkötõt, egy Rughar
gyûrûjét, egy nap szimbólumot, egy zafír erõövet, egy mithril láncinget, egy mágusköpenyt, egy zangrozi csizmát, egy kvazár
kesztyût, egy umbatari karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy örökkéval.gyémántját és egy Morgan sipkáját, egy
szerencsetalizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Furcsa
jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy kõkalapácsot tart. Lõfegyvere egy
hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. A hátizsákja tetején egy apró
aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Így szólsz: " Ember, küzdj és pusztítsd a quwargokat, s a haza fényre derül!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el
lelkedet (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
(Továbbmész...) [187,43] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami
lesne rád. Hmm, csak egy quwarg õsmágus. Ettõl nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már
ugrasz is.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled
számodra ismeretlen védekezõ varázslattal készül a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá
varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellõ egy tûzesõ varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled sötét
halál varázslatot lõ rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas
dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg õsmágus testét. (4
támadással 43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket
mérve rá összetöröd a quwarg õsmágus testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerõ). Harci
kalapáccsal meghorzsolod a quwarg õsmágus bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ).
Távolról tûzesõ varázslatot lõ rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít
is feléd egy tisztítótûz. Semmi hatás! A quwarg õsmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 4 gyöngymangó. Hujhé, hurrá!
csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 2700 tapasztalati pontot
kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+88 életerõ). [-15 varázspont.] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy móricserjét.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport.
Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nõ üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet
kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy quwargot látsz
odébbiparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés.) Korgó gyomrodra
hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz
még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [47 pontot
használtál fel, van még 234.]
m 1 3 5 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délnyugatra
|
[188,42] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. (Feltételes mászás:) Minden erõdet
összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innensõ végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé
kapaszkodást. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az
ablakon. A szoba belseje hûvös. A torony mélyébõl misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Hirtelen valami moccan a kerek
terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
A parittyával ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 3 kerek kõ. Néhány helyen eltalálod a nyuhaj karbin testét. (3 támadással
32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj
karbin jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerõ). Egy tûzesõ varázslattal köszöntöd a
másikat. 39 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a nyuhaj karbin testét. (1
támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerõ). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen
félrehajolsz. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 8 mérg. ubuk
tüskét. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már
nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg felderítõ. Mivel minden egyéb kommunikációs
lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítõ
potrohát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával
egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg felderítõ potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+7 életerõ). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tûzesõ varázslatot lõsz. 69 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal
eltalálod a quwarg felderítõ torát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). A quwarg felderítõ
feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek
északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [189,43] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek
köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Felismered a közeledõt. Csak egy quwarg nagymester. Nem
jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem
maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erõbõl
ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (3
támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled bûzfelhõt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod
magad. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve
rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerõ). Távolról
tûzesõ varázslatot lõsz a másikra. 58 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg nagymester testét. (1
támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat.
(1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A
quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-8 varázspont.] Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. (Feltételes
mászás:) Ellenõrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában
sem egyszerû, de a mindenhol jelenlevõ quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz.
A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges
létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10
életerõ). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentrõl beszûrõdõ fényt. Egy quwarg
királynõ!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl.
Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynõ potrohát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás
Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynõ testét. (3 támadással
134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerõ). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy tûzesõ varázslatot. 60
életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynõ testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerõ). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg királynõ most már
meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a
vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Haha, büdös quwargok! Bõszen taposod õket, miközben kincsre bukkansz.
Találtál 1 ezüstshurikent. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Kajaszünetet tartasz. (-1
kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [188,44] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami
kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek
maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy
kisebb quwarg isten. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod,
találtál egy krómkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Raia hívõi építették. nyugatra látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit
régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe
nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb.
1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 4 kerek követ. Egészséged TF-elõdött. (+1 egészség.)
(Feltételes készítés:) Begyûjtöttél 3 szögletes követ. Egészséged TF-elõdött. [100 pontot használtál fel, van még 134.]
[187,44] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezõt. Ki nyitott szemmel jár,
talál: esetedben egy a kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Zajt hallasz a
közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez?
Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térdenállva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva
megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla
állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz,
szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy
szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed
elé táruló látvány nem más, minthogy Belwar Dissengulp hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac
káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során
felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. magad fölött
látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes)
troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf
nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre,
friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek
északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bûvös shurikent. Egészséged TF-elõdött. [12 pontot használtál fel, van még 122.]
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat
|
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel,
van még 119.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
|
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 119.]
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
|
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 119.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlõbõl. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 101 arany vérdíjat.
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették
helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz
egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 2, 5.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Egy szögletes követ
nyel le az agyagelementál. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot,
ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a
szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs
hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 119 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 119 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következõ
körben tehát 479 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉREGFELHÕ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A
varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense
egy csepp gyenge méreg.
KÍGYÓBÕR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranókígyót kitessékelned a bõrébõl, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívû, és
felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e
kiegészítõ, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több
tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).
KARAKTERLAPOD
Hegyek Királya, egy kopasz, félszemû, harcsabajszos troll férfi vagy. Bõröd bronzként csillog. Tharr fõpapja vagy. A Vasalt
Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.
erõ : | 26(32) |
iq : | 38(40) |
ügyesség : | 26(27) |
egészség : | 28(29) |
szerencse: | 38(48) |
tudatpont: | 14/ 6 |
| |
|
szint : | 26 |
támadás : | 23 |
védekezés: | 59 |
életpont : | 362/400 |
varázspt : | 535/ 90 |
pszi pont: | 95/ 22 |
| |
|
merészség: | 7/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | semleges(-3) |
pénz : | 3011 arany |
halhatatlanság: | 1% |
| |
|
magasság: | 259 cm |
testsúly: | 485 kg |
életkor: | 21/ 24 év |
tul.pont: | 20 |
kép.pont: | 43 |
EFejl: | 25 TU |
| |
|
Eddig összesen 1940 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25762 TP-t kaptál. Jelenleg 1916015 TP-d
van. A következõ szinthez még 83985 TP szükséges. Trófeáid: taalru, élõholt õsmágus, quwarg anyakirálynõ. A quwarg
rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítõ, 30 harcos, 23 királynõ, 19 élõholt, 14 vadász, 2 nagymester, 4 rohamosztagos. A 183.
fordulódban 1182 arany került a bankszámládra. 1607 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 12/49 ökölvívás: 7/19 szúrófegyverek: 8/96 vágófegyverek: 14/25
ütõfegyverek: 35/05 lõfegyverek: 12/84 dobófegyverek: 29/44
Felt. lõfegyver használat: semmi (0-5.); kerek kõ (6-9.); ubuk dobónyíl (10-19.); vas
dobónyíl (20-23.); bûvös shuriken (24-996.); vas dobónyíl (997.); bûvös shuriken (998.);
tolmokov-koktél (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 623 idõszaki: 18
Egyéb ismeretek (szint)
rejtõzködés: 29/11 nyomkövetés: 73/22 mászás: 11/94 csapdakészítés: 16/12
csapdaészlelés: 4/55 gyógyítás: 5/67 titkosírás: 5/98 felderítés: 23/53
szörnyidomítás: 9/08 teológia: 53/43 taumaturgia: 43/43 szerencsejáték: 6/07
versengés: 7/50 harcmûvészetek: 3/18 zene: 1/70 szörnyismeret: 15/80
pszi: 12/29 vadászat: 6/25 bányászat: 5/03 úszás: 3/92
Feltételes parancsok
DX 1;totem: 65% 58; *készítesz 19. tárgyat (max. 20 db-ot);
*készítesz 138. tárgyat (max. 2 db-ot); mászol max. 200 pontért;
*készítesz 17. tárgyat (max. 10 db-ot); *készítesz 203. tárgyat (max. 5 db-ot);
*készítesz 447. tárgyat (max. 50 db-ot); *készítesz 562. tárgyat (max. 20 db-ot);
cirkusz 31; *készítesz 43. tárgyat (max. 5 db-ot);
*készítesz 429. tárgyat (max. 10 db-ot); ásol max. 64 pontért;
gyógyítasz 40 % életerõ alatt, 30 pontért max. 3 alkalommal; maradék tvp-dbõl 4.
tulajdonságodat TF-eled;
Felt. támadás: *96; *154; *165; *269; *247; *300; *261; *374; *179;
Barátságosság: 150; 146; 286; 395; 367; 257; semleges jellemûek; jó jellemûek; 9141. KT;
Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)
vámpirizáció (#1 *8) éber kakukk (#3 *6) gyógymógy (#5 *6)
áldomás (#6 *5) erõpajzs I (#12 *6) hadiszerencse I (#13 *4)
méregsemlegesítés (#14 *10) vak õrület (#18 *3) kitartó ló (#19 *10)
korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6)
tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) csupasz izom (#28 *10)
tüskepajzs (#30 *4) lángcsóva (#31 *5) hhaar burka (#32 *6)
izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12)
méregfelhõ (#37 *12) tompítás (#40 *8) fehér glóbusz (#47 *13)
villámcsapás (#50 *18) elektromos pajzs (#51 *14) óriáserõ (#53 *24)
azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18)
tûzesõ (#61 *16) erõpajzs II (#63 *24) pszi-ernyõ (#64 *6)
auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5)
kí koncentráció (#69 *14) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12)
mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20)
láthatatlanság (#76 *15) oltár eltörlése (#79 *60) vadítás (#81 *8)
szörnycsábítás (#83 *14) vasszervezet (#86 *8) szopókõpusztítás (#88 *21)
fürgülés (#92 *22) rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *50)
városi teleport (#96 *50) agykorbács (#97 *18) varázsital fõzése (#100 *30)
tükörpajzs (#101 *26) felszínre ugrás (#109 *25) erõpajzs III (#127 *30)
élõholt pozdorja (#134 *40) földelem idézése (#144 *70) tharr haragja (#145 *16)
ongóliant tombolás (#146 *40) mágikus ütés (#147 *18) familiáris idézése (#159 *40)
varázsenergia (#161 *35) hhaar burka II (#162 *10) esszenciavédelem (#165 *15)
gyorsvarázslás (#179 *0) városi teleport II (#181 *60) állatvédelem (#192 *25)
a munka gyümölcse (#224 *10)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség
alatt;
Jelenleg rajtad levõ aktív varázslatok és pszi hatások
felejtés (9112) állatvédelem becsületjel
vámpirizáció méregsemlegesítés óriáserõ
mentális pajzs
Feltételes varázslat-használat: 17. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslat lista (var. szám): 32 36 47 40 51
Feltételes támadó/védekezõ varázslat használat:
Mit 60 60 61 60 33 61 60 50 134 60 34 36 40 34 34
Kire 217 242 300 236 248 249 227 258 179 375 179 370 228 282 418
Mit 162 34 40 34 34 47 40 40 40 40 34 40 47 47 40 40
Kire 248 238 212 236 247 302 230 234 237 255 159 301 145 164 176 217
Elfogott szörnyeid: élõholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK; quwarg harcos
(#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes; sivatagi doareg
(#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; agyagelementál (#203) (õrzi a holmidat)
státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testû kalandozók. Imádkozz, amint egészséged
eléri a 30-at! 2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség
igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! 3.) A
páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyözõ kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy
kvazár páncélt oltáromnál!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 tankány karom (#237) 1 mászókarom (#78) 1*lidérckorona (#531)
1 a szirén köpenye (#820) 1*varkaudar csizma (#317) 1*zafír erõöv (#397)
1*Bufa páncélja (#538) 1*Urgod kesztyûje (#462) 1*mágusköpeny (#453)
1 gyémántsisak (#467) 1 bõrpáncél (#51)
Fegyverek és lövedékek
1 kõkalapács (#13) 1 kõkés (#6) 4 bumeráng (#249)
43*vas dobónyíl (#189) 3 ubuk dobónyíl (#138) 17 bûvös shuriken (#562)
$1 bot ($4) 83 ubuk tüske (#131) 1 parittya (#18)
8 bogyógránát (#430) 4 vashegyû nyíl (#176) 20 kerek kõ (#19)
25 tolmokov-koktél (#351) 3 bronzhegyû nyíl (#94) 1*harci kalapács (#174)
$8 mérg. ubuk tüske ($137) 1 nyu-shuriken (#157) 1*Pusztítás Botja (#316)
1 csontkés (#11) 1 tüske (#22) 9 szögletes kõ (#17)
1 Tilnetor kardja (#474) 1 nyílvesszõ (#108) 1 pásztorbot (#513)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 aranylánc (#191) $1*obszidián karkötõ ($229) 1*hatalom fülbevalója (#817
1*Tharr Keresztje (#287) 1*szerencsetalizmán (#366) 1*smaragd védõgyûrû (#223)
1 rothasztó talizmán (#815) 5*arany papi karkötõ (#309) 1 gólem talizmán (#811)
1*Rughar gyûrûje (#518) 2 halálhozó talizmán (#813)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 a teremtés zsákja (#818) 2+deus ex machina (#1) 1 kulcskarika (#648)
20 kaja (#2) 14 varázskõ (#305) 2 nagy aranykulcs (#246)
1+hebrencs csapda (#147) 1 kötél (#92) 4 sötét tekercs (#535)
1 aranytermõ erszény (#819) 1 szeksztáns (#32) 1 mászókampó (#165)
5 furulya (#233) 4 gyógykenõcs (#313) 1 márványkulcs (#245)
1 acéltû (#334) 14 aranytû (#272) 1 ásó (#34)
1 manakristály (#500) 4 kristályfolyadék (#449)
Löttyök és porok, tartóstul
14 vizestömlõ (#3) [ bennük 267 korty víz (#27) ]
4 uzbány csõr (#169) [ bennük $4 csepp ugh méreg ($166) ]
3 kavadu iszák (#25) [ bennük 30 csepp gyenge méreg (#26) ]
9 sullár hólyag (#168) [ bennük 168 csepp spiritusz (#170) ]
1 huhogó bibe (#332) [ üres ]
1 szent kehely (#257) [ benne 8 csepp isteni könnycsepp (#260) ]
7 fûszertartó (#210) [ bennük 2 csepp sáfránypor (#211) ]
9 zöld üveg (#82) [ bennük 90 csepp ragasztó (#83) ]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 magszim bél (#103) 2 csuklyavirág (#133) 1 grifftojás (#179)
4 amniosz (#203) 107 sallank karom (#128) 22 álompor (#396)
1 kazmár gyökér (#205) 5 karbin plazma (#199) 1 lapkorong (#80)
6 fõnixtoll (#563) 1 rinóbõr (#651) 45 sünmedve tüske (#14)
1 fokhagyma (#403) 68 fekete gyöngy (#99) 5 tükör (#43)
75 madártoll (#112) 39 kaktusztüske (#114) 52 polip szívóka (#391)
11 varányszem (#30) 3 púderkõ (#119) 1 xirnox szív (#213)
6 rájabõr (#404) 15 mocsári penke (#148) 31 gyöngymangó (#135)
4 lótuszvirág (#447) 127 pirkit (#153) 5 fülemüle agyar (#267)
22 Thargodan esszencia (#328 10 kaktuszbogyó (#429) 1 moa rubin (#379)
1 moa burát (#384) 1 szvó-ektoplazma (#151) 33 tigroszlán fog (#63)
2 surranó kígyó bõr (#47) 313 drótszõr (#37) 6 smirglilevél (#29)
4 rókafarok (#124) 1 kavadu lebeny (#24) 3 purifikátor háj (#269)
5 mutáns csont (#331) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 hebrencs állkapocs (#130)
3 grákóbõr (#41) 8 ormánygõte csont (#21) 20 óndarab (#85)
11 rézdarab (#70) 1 evaporõr háj (#105) 3 vadász tatu bõr (#15)
1 kék orchidea (#68) 4 vasérc (#152) 6 acélpengõke (#231)
3 dorony tüdõ (#212) 1 vapár ág (#110) 1 antilopbõr (#48)
4 szuperkötél (#209) 2 raptor karom (#281) 1 praglonc hártya (#215)
Összsúly: 179.71 kg megterheltség: 157 %
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Tárgyaid a bank széfjében
$1 Eldaran karkötõje ($373) 23 nyílvesszõ (#108) 1 súlyzó (#347)
4 manakristály (#500) 16 ubuk dobónyíl (#138) 1 két kard szimbólum (#144)
1 rothasztó talizmán (#815)
E körben tett lépéseid térképe
(187,43) quwarg õsmágus (#302), móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
42. jellempróba
(187,44) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), ryuku gólem (#394), Thargodan csatamezõ (#432), a kihívás tornya
(#502), Dornodon oltár, 48. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), szent tölgyfa (#393), barátság
szent tüze (#484), mûvészi porolit (#720), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), fekete kaktusz (#577, belõle
készíthetõ: #578), gyilkos csalán (#581, belõle készíthetõ: #582), Chara-din monolitja (#534), Callystus Ornatus (1275.
kalandozó), Pumuk-Lee (4299. kalandozó), Reno Rainess (5903. kalandozó)
(188,42) márványtorony (#175), Sheran oltár, nyuhaj karbin (#110), quwarg felderítõ (#299)
(188,44) kisebb quwarg isten (#213), krómkaktusz (#46, belõle készíthetõ: #43), vaskohó (#155), Raia oltár
(189,43) quwarg nagymester (#214), quwarg boly (#359), quwarg királynõ (#153)
© Beholder Kft. 1992-1999.
Ha a játékkal bármilyen gondod van a következô címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. fordulo küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található
forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor onnan bármikor letöltheted.
Az arcívum címe: www.beholder.hu/l1.htm.
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következõkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja KARAKTERSZÁMÁT, FORDULÓSZÁMÁT és SZÁMLASZÁMÁT.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg MINDEN alkalommal, mikor errõl levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) NE LÉPJEN addig, míg nem kap tõlünk visszajelzést.
AKI MÉGIS LÉP, az a továbbiakban ÖNKÉNT LEMOND mindenfajta JAVÍTÁSRÓL, és elfogadja a hiba miatt módosult képességek korábbi forduló alapján történõ visszaírását. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy ha úgy gondoljuk, ne javítanánk.
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Ismételten kérek mindenkit, hogy ha bármi problémád van akármelyik játékkal kapcsolatban, akkor az errôl szóló e-mail fejlécében feltétlenül tüntesd fel azt, hogy melyik játékról is van szó!!!!!!! Arra is szeretnék mindenkit megkérni, hogy a probléma taglalása mellett arra is szánjon idôt, hogy az olyan mellékesnek tünô adatokat, mint karakterszám, fordulószám, számlaszám ne felejtse ki a levélbôl. (Ha nem tudod kitalálni, hogy az adott probléma kezeléséhez milyen adatokra van szükség, inkább többfélét adj meg, mint hogy pont a szükséges hiányozzon!)
Ezúton szertnék mindenkit tájékoztatni, hogy karakterátadás e-mailben továbbra sem lehetséges!
Kérek mindenkit, hogy mielôtt UL javítás, AK stb. miatt reklamál, legalább egyszer olvassa el a fordulo végén található tájékoztatót. Maci
Elküldött UL javítása
A már elküldött UL javítására korlátozott lehetôség van.
Ha elrontottad az UL-t, akkor minnél hamarabb küldd el mégegyszer. Ügyelj rá, hogy a forulószáma
feltétlenül ugyanaz legyen, mint az eredeti UL-é volt. Az UL-ek letöltése után a konvertáló
program a késöbb érkezett UL-t, javításként értékeli, és ezt fogja betáplálni az eredetileg küldött UL helyett.
(Figyelem: ilyenkor az eredetileg küldött UL-re is UL OK jelzést fogsz kapni!)
Szükség esetén több javítást is küldhetsz, az utolsó UL-bôl lesz a forduló.
Ha egy e-mailben több UL-t is küldtél, akkor a javítás során elég csak a hibás UL-t elküldened,
az UL-ek abban a sorrendben lesznek betáplálva, ahogy az eredeti e-mailben voltak. (Természetesen figyelembe véve a fenteb leírt korlátozásokat.)
Figyelem! Ez a javítás csak akkor mûködik, ha a hibás UL még nem került letöltésre!!
Ha már letöltöttük, akkor a javító UL hibás forulószám jelzéssel visszamegy.
Az UL-ek letöltése reggel 9-10 között délután 2-4 között történik általában.
(Esetenként ettôl eltérô idôpont is elôfordulhat.)
Többeknek problémája volt az UL-javítással. Tehát UL-t javítani csak bizonyos esetekben lehet.
A javítás feltétele, hogy az új UL még az elôtt megérkezzen, hogy a régit LETÖLTÖTTÜK.
(Naponta általában kétszer van letöltés: reggel 9 körül, és du. 3 körül.)
Tehát ha a reggel 8-kor elküldött UL javítását du. 2-kor küldöd, akkor az már nem lesz javítás csak egy Hibás UL.
Abban a speciális esetben ha pl. nincs zsetonod, vagy még nem léphetsz, a késôbb (esetleg másnap, harmadnap) küldött UL-re is UL OK üzenetet fogsz kapni (itt most nem részletezett technikai okokból),
DE ILYENKOR IS AZ ELÔSZÖR KÜLDÖTT UL KERÜL TÁPLÁLÁSRA! Tehát egy már elküldött UL-t a letöltése után akkor sem lehet javítani, ha az valamilyen okból még nem lett betáplálva!
Ha megváltozott az e-mail címed akkor azt feltétlenül jelezd nekünk a beholder@beholder.hu címen.
(A SZÁMLASZÁMODAT is írd meg!!). Amikor az új címet beírtuk, akkor kapsz egy visszajelzést. CSAK ezután küldj új UL-t!
Figyelem!
A térkép megtekintéséhez szükséges
class és képek letölthetôek a Beholder Kft home page-érôl.
Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd (beholder@beholder.hu) és elküldjük e-mailben.
A java class mellett találhatsz egy dos-os progit is, amely segítségével elô tudod állítani a térképet gif formátumban.
Mostantól (97.08.19) megadhatod az un. állandó netkódodat, és így nem kell minden UL-en feltüntetni a netes kérést.
A netkód a számlán lévô összes karakterre vonatkozik. Az állandó netkód megadásához a számlaszámodra és magára a kódra
(u,b,u+,b+) van szükség. További részletek a Beholder Home Page-en.
Az Alanori Krónika megrendelése:
Ezentúl minden hónapban megjelenéskor megkaphatod
a Krónikát. A dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre irsz egy e-mailt
amiben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat.
Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számlán lévô összes karakter üzeneteit is!
Az AK ára így 20 zseton. (Ez tartalmazza a postázás költségeit is.)
Ha késöbb le akarod mondani a megrendelést, feltétlenül jelezd, hogy a nem a hagyományos, hanem a netes elôfizetésrôl van szó (azaz a Krónikát nem a fordulóddal, hanem külön kaptad)!
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete
érkezett a karakterednek. Az üzenetet a karaktered legközelebbi hagyományos fordulójával
postázzuk. (Addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzenet.)
Lehetôséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
Azt is kérheted, hogy az üzeneteidet egy másik karaktered hagyományos
fordulójával postázzuk. (Ezt természetesen nem kerül zsetonba.)
|