Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. okt. 9. 15h:08' EZ A 221. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD 222. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
a 69 5787 1 | átadod a 69. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot) |
a 1076 5787 1 | átadod az 1076. tárgyat az 5787. kalandozónak (1 darabot) |
a 108 5787 2 | átadod a 108. tárgyat az 5787. kalandozónak (2 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
bb 69 1205 815 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (1205 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Varkaudar szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
pbe 2000 2222 | beraksz a bankba 2000 aranyat |
m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [133,67] Még mindig füves síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő vérszomjas csüldő nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [134,68] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Quwarg szagot érzel! Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya jobb vállát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
m 4 4 1 | mozogsz délre, délre, északkeletre |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával megcsapod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [134,70] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Találsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Súlya szinte semmi, mégsem lehet messzire eldobni.
De ha kicsit meghajtod, szárnyal merre hajítod.
Észreveszel egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Továbbmész...) [135,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember bal lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az autentikus vámpír jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem jobb karját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a smaragdgólem testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
ek 7 21 1 | t. energia kisütése: 7 21 1 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal felnyársalod az opati polip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [138,70] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Vándor hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Quwarg szagot érzel! Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tetemember nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a vadász quwarg torát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal párszor keményen megütöd a vadász quwarg torát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [139,71] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!
Odakint is körülnézel.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
h 1589 241 100 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 124 69 | használod az 1589. tárgyat |
kb 2 1205 63 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1205 darabot) |
szk 360 361 369 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 369. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
Erő: | 22 (30) | Szint: | 21 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/61 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 307/274 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 486/110 | Pénz: | 10031 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 15/13 | Pszi pont: | 128/108 | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 3/28 (+29%) | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 23/36 (+7%) | ütőfegyverek: | 26/40 (+2%) | lőfegyverek: | 10/0 (+5%) |
dobófegyverek: | 27/42 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -21.); bogyógránát (#430) (22 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 386 időszaki: 103 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/59 | 2. nyomkövetés: | 47/58 (+35%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 12/94 | 5. csapdakészítés: | 15/89 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/61 |
7. gyógyítás: | 30/67 | 8. titkosírás: | 9/86 | 9. felderítés: | 23/36 (+31%) |
10. szörnyidomítás: | 14/40 | 11. teológia: | 32/15 (+12%) | 12. taumaturgia: | 32/30 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/64 (+11%) | 14. versengés: | 16/42 (+16%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 25/20 (+34%) | 17. pszi: | 18/84 (+7%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/48 (+1%) | 21. úszás: | 5/51 (+33%) |
22. főzés: | 14/1 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1602 | arany (#50) | 1 | alligátorbőr cipő (#662) | 1 | álompor (#396) | |||
1 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | drótszőr (#37) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | ezüst karkötő (#158) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
5 | jégszilánk (#1128) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
1 | liumbe bimbó (#656) | 4 | magszim bél (#103) | 1 | mágusszelence (#1076) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rézpáncél (#71) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
82 | szárnyas hernyó (#69) | 9 | tigroszlán fog (#63) | 1 | tükör (#43) | |||
14 | ugh méreg (#166) | 1 | zafír medallion (#514) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aurach fog (#657) | 6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | halcsont (#390) | 149 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 9 | polip szívóka (#391) | 2 | pular kristály (#239) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tubarkő (#700) | 52 | víz (#27) |