Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

2025-től a kétszínű lapoknak csak az egyik színét kell figyelembe venni pakliépítéskor. Legyen ez érvényes az 1 és 2 színű versenyekre is?

1) Igen
2) Nem
3) Tartózkodom

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
T. Vlagyimir
(Túlélők Földje kalandozó)
Küldd el képeslapként!
Toborzásgátló Vlagyimir a Túlélők Földjének leghíresebb kalandozója, ki elsőként járta be az Esthar Császárság elhagyatott vidékeit, más létsíkokat, és neve legenda mára már. Ki tudja, most éppen milyen eddig más kalandozó által nem látott tájakon jár?!
Nézz szét a galériában!
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.
Kalandozók Versenye 3.
Társasjátékok Ünnepe 2024. November 16.
A XXVIII. Nemzeti Bajnok

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét
Hatalom Kártyái - Versenykiírások
Országjáró feladat 2023

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 3. hét (73)
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től. (1)
Szavazás: új kétszín szabály (12)
HKK kérdés? (47244)
Építéses küldik (137)
Lapötletek (65039)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Syrus Bo Hong 218. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. máj. 7. 10h:13'
EZ A 248. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
249. játékheted kezdete: máj. 13.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 150
Extra forduló: 18

SYRUS BO HONG KALANDJAI


22 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,6] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: Hirtelen megpillantasz egy a szivárvány színeiben pompázó fénytüneményt. Szinte szikrázik a levegõ körülötte. Ahogy észrevesz, feléd indul. Lassan megáll elõtted, vibrál egyet-kettõt, majd alakot ölt. Nicsak, hiszen ez Zakariás! Szóhoz sem jutsz a meglepetéstõl. Az illuzionista rád néz, elmosolyodik, majd kezeit összecsapva egy hangos pukkanás keretében eltûnik. Döbbenten bámulsz, mire õ ismét megjelenik, meg jobban mosolyogva. Körülötte mintha virágozna a természet. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 15. napon találkozol Wirnox a tombolóval. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknõs! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 álomport (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 álompor (eladási ár: 50 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét. Orghon Kawer átadott neked a 19. napon 2 TU-t.

Az egyik nap megpillantasz egy hosszú, vörös hajú alakváltó férfit. Egyenesen feléd repül! Kék egyenruhát visel, rajta zöld, korona alakú, Yaurr feliratú emblémával. Megszólít téged. - Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Mindenkit megkeresünk, akinek van (volt) deus ex machinája. Szeretnék átnyújtani egy meghívót a közeljövõben megrendezendõ bajnokságra. köszönettel elfogadod a meghívást. - Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába? - Ó, mi sem egyszerûbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetõség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfõn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDÕ ELÕTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményrõl! Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivõtõl, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.

Egy zsúfolt város utcáján mész elõre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész elõre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tûnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+38 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+74 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sokat keresgéltél, hátha találsz egy színes dözmöng fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 560.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 555.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 530.]


vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

ef 1 energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 520.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 ügyesség.) [17 pontot használtál fel, van még 503.]

id 362 150 idomítod a 362. szörnyet 150 pontért
Megkezded a ryuku ostromteknõs idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetõvé teszi, hogy ezentúl 41 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 160 tapasztalati pontot kaptál. Valami egészen új dolgot tanultál: egy új képességet szereztél! [szörnyidomítás: 1. szint.] (ld. enc.) [150 pontot használtál fel, van még 353.]

m 5 3 4 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre
[127,7] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Csak egy szõrös bozsó. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Azt üvöltöd: "Ghalláért!" 11 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szõrös bozsó fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a szõrös bozsó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szõrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szõrös bozsó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szõrös bozsó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a kõkést, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,8] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elüvöltöd magad: "Éljen a Pöröly Rend!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 370 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar bajnok. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekezõ mágiát. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lõ rád. 14 életpontot vesztettél. Vörösen izzó szemû csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Mentális energiáidat összegyûjtve, az agykérgedet védetté teszed a külsõ beavatkozással szemben. A következõ pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltûnik! Csatakiáltást hallatsz: "Nincs végzet, csak ha bevégzed!" 18 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: elõkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar bajnok sima, kék bõrét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,9] Az erdõt síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Találkozol Wirnox a tombolóval. A Halál, a Tûz és a Káosz Angyala kíséri. Chara-din inkvizítora. Egy a szirén köpenyét, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût és egy umbatari karkötõt, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy óriásféreg trófea és egy jégtroll trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy ryuku ostromteknõs cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. [30 pontot használtál fel, van még 323.]

m 4 4 7 mozogsz délre, délre, északnyugatra
[128,10] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tûnõ szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Ez egy jó nap a halálra!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 640 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [128,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy törpemammut. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Csatakiáltást hallatsz: "Itt a megváltód!" 13 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. {KCC:} Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kõkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlõt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [127,10] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egy turbános alak ül a földön, elõtte egy kosár, amibõl egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbûvölõ. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [30 pontot használtál fel, van még 293.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcmûvészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintû! 3.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! [30 pontot használtál fel, van még 263.] Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idõ telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tûzesõ. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! 2.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot! 3.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! [30 pontot használtál fel, van még 233.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

v 96 99 18 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(127,7) szõrös bozsók (#149)
(127,10) 34. jellempróba, Tharr oltár
(128,8) vadász varkaudarok (#108), óriás lián (#208, belõle készíthetõ: #209), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396),
varkaudar bajnok (#190)
(128,9) gumifa (#38), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Wirnox a tomboló (1723. kalandozó)
(128,10) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, 47. jellempróba, ragyás burástyák (#111)
(128,11) törpemammut (#115), tavacska, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534)

[99,18] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Utad során felfedezel egy csodák kútját. Találkozol egy fekete hajú, kék szemû kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre bronzként csillog. Tharr követõje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy tankány karmot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy sullár trófea és egy ork sámán trófea színesíti. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Scott Jordo Lee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 223.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belsõ oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen keletre 180, délre 138 mérföldre több tüskés harci gromak is fészkel." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 220.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Babonából elõbb összedörzsölöd két tenyered, majd elõkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belsõ oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Érdemes lenne felkeresni Roókkuljiuspók boltját. Az utolsó 14 kholden kulcsot most reklámáron lehet ott megvásárolni." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerõsítettek benne. [3 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A legutóbbi szörny által okozott sebzések maradéktalanul begyógyulnak, sõt... az összes többi sebed is. (+50 életerõ.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsõt, újra a kút elõtt találod magad. A mondat így szólt: "Érdemes lenne felkeresni Bronzhajlító Rain boltját. Az utolsó 6 óriásölõt most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [3 pontot használtál fel, van még 211.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eddig azt hitted, van egy téma, amirõl már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a lopás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit késõbb majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nõtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [3 pontot használtál fel, van még 208.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik elõtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 kristálygömb. Felvillanyozódva indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 205.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy õrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklõdéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van idõd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Létezik egy tárgy, ami a Fókuszpenge nevet kapta. Ez egy vágófegyver, ami 59 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 4 kilót nyom." Elraktározod magadban az információt, hátha késõbb tudsz még vele valamit kezdeni. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Elõkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Lanice Lamart kitûnõ állatidomár hírében áll. Még egy sivatagi doareget is megtanított arra, hogyan hozza utána a tárgyait." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [3 pontot használtál fel, van még 199.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Gyomrod kavarogni kezd, mintha egy nekrofun trónba ültél volna. A hatás hasonlónak tûnik: varázspontjaid száma a maximális lett. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 196.]

m 4 mozogsz délre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomõrzõk. Yoro (2826) " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Sajnos ellenfeled sem kezdõ: felhelyez egy számodra ismeretlen védekezõ varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Teli tüdõbõl elordítod: "Üsd, vágd, nem apád!" 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: elõkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a sötét gnóm jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elõl, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kezébõl apró villámok repülnek ki. Alig pörkölõdsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 440 tapasztalati pontot kaptál. Elõtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Eladsz 1 ezüsttõrt 8 aranyért, 1 kis vaskulcsot 3 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 pular kristályt 8 aranyért.

Összefutsz N.C. Brave-vel. Alakja akár egy szellemé. Dornodon kisebb papja. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy igazgy. fülbevalót, egy lánckesztyût, egy obszidián függõt, egy obszidián karkötõt, egy umbatari karkötõt, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy óriásféreg trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Elfordítod fejed, ahogy brutális tekintetét feléd irányítja. Szemeibõl a végtelen pusztítás vágya sugárzik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 186.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgõ mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 186.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 176.] Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját habzsol be a ryuku ostromteknõs. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 176 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 176 pontot vihetsz át. Kapsz még 359 pontot. A következõ körben tehát 535 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az elõzõ olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az elsõ háromban a legfelsõ kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek elõre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerûen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a hat közül. Azok, akik az elõzõ olimpián helyezettek voltak valamelyik kategóriában, legalább eggyel feljebb fognak indulni. A legmagasabb kategória korábbi helyezettjei számára szokás szerint egy speciális, "felsõligás" kategóriát rendezünk, komoly díjak nélkül. Minden egyes párviadal elõtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az elõzõ harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következõ csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lõfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskõvel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lõfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erõforrásokból. Következménye azonban, hogy a lõfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem mûködik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny idõtartamára csökkentve van, a lõfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetõi jogtalan elõnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lõ/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lõ/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentõsége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetõség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetõen a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendõ tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettõ, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

TÛZESÕ (61. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekezõ Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Elõször megjelenik egy füstfelhõ a feje fölött, majd a következõ pillanatban apró, égõ tûzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. Attól függõen, hogy idõben félreugrik-e vagy sem, a célpont 10d10 ill. 5d10 tûzsebzést fog elszenvedni. Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.



KARAKTERLAP
Syrus Bo Hong, egy szõke, tüsi hajú, kék szemû, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr kisebb papja vagy. Papi hited: 120. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

 Erõ:24 (27)  Szint:21  Merészség:5/3 Magasság:148 cm 
 IQ:24 (27)  Támadás:26  Agresszió:3 Testsúly:55 kg 
 Ügyesség:32  Védekezés:39  Menekülés:35 % Életkor:29/29 év 
 Egészség:25  Életpont:351/335  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:33  Varázspont:335/329  Pénz:1350 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/2           EFejl:26 
Eddig összesen 1171 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3990 TP-t kaptál. Jelenleg 610584 TP-d van. A következõ szinthez még 189416 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 23/6   szúrófegyverek: 11/89 (+16%)   vágófegyverek: 24/81 (+2%)
  lõfegyverek: 8/33   dobófegyverek: 18/9    

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 20/31   2. nyomkövetés: 40/34 (+16%)   3. lopás: 1/22 (+15%)
  4. mászás: 10/40   5. csapdakészítés: 14/5 (+5%)   6. csapdaészlelés: 2/95
  7. gyógyítás: 63/38   8. titkosírás: 6/12   9. felderítés: 10/94
  10. szörnyidomítás: 1/149 (+249%)   11. teológia: 26/17 (+7%)   12. taumaturgia: 26/23 (+4%)
  13. versengés: 6/59   14. harcmûvészetek: 23/0   15. szörnyismeret: 10/76 (+18%)
  16. zárnyitás: 2/30   17. vadászat: 16/31   18. bányászat: 10/43
  19. ordítás: 24/2 (+6%)        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
totem 80% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 80% életerõ alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérõdzõ etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)    

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150)   izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365)   izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknõs (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Hihetetlen nagy kihívás a következõ: szerezz egyetlen körben legalább 3500 Tapasztalati Pontot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerû feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * jing-jang fejpánt (#556) 1   mászókarom (#78)
1 * ryuku köpeny (#693) 1 * ryuku nadrág (#691) 1 * sárga erõöv (#276)
1 * tankány karom (#237) 1 * vasvért (#164)    
Fegyverek és lövedékek
3   bumeráng (#249) 1   kõkés (#6) 1   mandibulakasza (#127)
22   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 * mérg. vas dobónyíl (#190) 1 * rövid kard (#171)
1   ryuku kopja (#694) 11   ubuk dobónyíl (#138) 24   ubuk tüske (#131)
1   vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst papi karkötõ (#308) 1 * halálhozó karkötõje (#816) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1   a teremtés zsákja (#818) 3   acéltû (#334) $4   aranypikkely ($415)
1   ásó (#34) 2 + deus ex machina (#1) 1   dobóháló (#221)
28   fáklya (#36) 28   kaja (#2) 1   kötél (#92)
1   kulcskarika (#648) 2   márványkulcs (#245) 1   nagy aranykulcs (#246)
10 + pukkanó tûcsapda (#336) 1   szeksztáns (#32) 1 + zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 25]
2   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
1   huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
9   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 90]
1   sullár hólyag (#168) [benne 20 csepp spiritusz (#170), fér még: 0]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   uzbány csõr (#169) [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
9   vizestömlõ (#3) [bennük 177 korty víz (#27), fér még: 3]
2   zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 15   álompor (#396) 30   drótszõr (#37)
1   fekete gyöngy (#99) 2   galachmit (#310) 7   gyöngymangó (#135)
2   jégszív (#282) 87   kaktusztüske (#114) 1   karbin plazma (#199)
1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205) 79   madártoll (#112)
1   párducbõr (#1066) 1   pirkit (#153) 5   rozmárfog (#1069)
12   sallank karom (#128) 20   smirglilevél (#29) 28   sünmedve tüske (#14)
1   szvó-ektoplazma (#151) 1   ulkor gyöngy (#1072) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 77.72 kgMegterheltség: 74%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüsttõr (#322) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kristálygömb (#265)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 smirglilevél (#29)
45 víz (#27)        



E körben tett lépéseid térképe

(99,18) az 51. labirintus bejárata, csodák kútja (#1096), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), sötét gnóm (#132), N.C. Brave (5622. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL

2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, észbontó TF-es árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 15. kedd. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.