216. forduló, 218. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 2. 9h:16'
EZ A 270. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD
271. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,61] koordinátán.
Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 357.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 540 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 355.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 345.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

* 7. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 340.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 320.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 370.]

kf 1578 kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat
Leveszed a tankány karmot, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 370.]

m 4 mozogsz délre
[104,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt quwarg.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 987 (limit: 990), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 113114.
Egyszer csak a fák között különös jelenségre leszel figyelmes. Egy alig fél méter magas, ám csupa torony, csupa ablak, nádszálakból, száraz levelekből, meg mindenféle, kemény gyümölcshéjból ácsolt kis kulipintyóra bukkansz. Alig látszik ki a páfránylevelek közül! Egy icipici tündérke könyököl az egyik ablakban. Szemmel láthatóan, látványosan unatkozik. Ez bizony nem lehet más, csakis egy serteperte tündérke palotácskája. (750. épület.)
Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Találkozol egy kontyos ősz hajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Elenios hittérítője. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bőrsisakot, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy dalb.kristálycsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy mind. topázát, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy ulkor kötényt, egy varkaudarölő éremet, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy domináns morf trófea, egy mágiamorfáló trófea és egy brutális morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Hátasállata egy sakál! Tárgyainak egy részét egy vadász tatu viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bal Dahin. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight szerzetese. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy csonka fülbevalót, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy kígyóbőr övet, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy réztornyot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tűztagadót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudarölő éremet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy domináns morf trófea és egy brutális morf trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy dzsumbujharcos bóla. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Málhásállata egy Thargodan csontváz.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wargpini Rudolf. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[10 pontot használtál fel, van még 360.]

be 750 bemész a 750. épületbe
Egyenesen a miniatűr épület irányába csörtetsz. A palotácskába ugyan nem férsz be, de erre nincs is szükség, a tündérke máris eléd röppen. Alaposan megszemléled ezt a pirinyó, szárnyas teremtést. Semmi kétség, valóban egy serteperte tündérke az, jól gondoltad! Sokszor hallottál már róla, hogy mindenféle csodára képesek, csak az a baj, hogy nagyon nehéz rávenni őket ezekre a csodákra. Talán neked sikerülhet - fordul meg a fejedben nyomban. Illedelmesen köszöntöd tehát a kíváncsi lényt, és elmondod, hogy fáradt vándor vagy, a vak véletlen sodort gyönyörű palotájának a közelébe, és biztosítod, hogy nem akarsz semmi rosszat. A tündérke csengő-csilingelő kacagással fogadja a kijelentésed. Alig bírja abbahagyni. Miután jól kinevette magát, és kitörölgette a jókedv könnycseppjeit a szeme sarkából, így szól:
- Ez a legeredetibb belépő, amivel valaha is próbálkoztak nálam! Lásd, mivel ilyen alaposan megnevettettél, hajlandó vagyok társalogni veled egy kicsit. Mondd el őszintén, hogy mit szeretnél? Csak mondd el bátran, és mivel jókedvem van, talán segítek neked.
Gyorsan végiggondolod, hogy milyen csodára is vágysz leginkább, aztán nagy nehezen szavakba is öntöd, mire jutottál.
- Segítségre van szükségem. Egy ügyintézőre, aki néhány apróbb feladatot elvégez helyettem, hogy én csak kigondoljam, mit szeretnék, és az máris megtörténjen. Igen, ezt szeretném leginkább!
A tündérke hirtelen, villámgyorsan körülrepül téged, közben hangosan tűnődik.
- Nagyon nehezet kérsz, nagyon nehezet, de talán nem megoldhatatlan... Ha nem unatkoznék ilyen nagyon, rá se hederítenék egy ilyen arcátlan kérésre. és, ha jobban belegondolok ez egy igen komoly szívesség, bizony, igen komoly! Szolgálat, mit szolgálat? Egyenesen elkötelezettség! - torpan meg előtted a tündérke, és neked szegezi ujjacskáját. - Látnom kell, hogy tényleg fontos neked ez a kérés! Ha megbizonyosodom erről, segítek neked.
- És hogyan tudnálak meggyőzni? Bármire hajlandó vagyok! Adok aranyat, ha kell, vagy kérj bármit, én elhozom neked! Nem tudsz olyat kérni, hogy ne teljesítsem! - bizonygatod.
- Először is hordj vizet a tavacskámba! Sajnos teljesen kiszáradt. Amarra van egy forrás - mutat kelet felé -, annak vizével töltsd fel a medret. A tavacska emitt van, a nagy kenyérfa mögött. Vizestömlőd biztosan van. Most menj, és akkor gyere vissza, ha végeztél!
[A küldetés teljesítéséhez a KLD 18 parancsot kell kiadnod ugyanezen a helyen. A küldetést másik tündérpalotában nem adhatod le, csak ebben.] Nincs már miről tovább beszélgetni. Elköszönsz, és máris a dolgod után nézel. A serteperte tündérke utánad kiált, sok szerencsét kíván. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[105,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy erszényes elkarog. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregtagadóval felnyitod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel végigmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mérges nyukmár!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy patakot. Északra egy tavacska van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [106,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár farkát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod az élőholt sullár fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy drakolich.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a drakolich bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 boszorkánykendőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 989 (limit: 990), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 113324.
Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [107,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 8, gyógyulás: 133, összesen: +125 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hegymélyi lidérc áll veled szemben.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [44 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 4 5 mozogsz keletre, délre, délnyugatra
[108,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Találsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy óriáspók!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriáspók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét főgnóm! Ajaj, ez Droma Shelagoru! (ld. enc.)

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Fekete Kehely. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 vassisakot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [108,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy elpusztított smirglibokrot. Látsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy sötét gnóm!

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét gnóm!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Egy korinthai amőba les rád a sátor sötétjéből.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregtagadóval kicsit megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 102, gyógyulás: 90, összesen: -12 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [106 pontot használtál fel, van még 205.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[106,63] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délnyugatról folyik északkeletre. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [105,63] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. (ld. enc.) Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ.

(Továbbmész...) [104,63] Vált a terep: dombság után ritka erdő.

[32 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[103,62] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis lehet. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr bal első lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 120.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 20 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 2 pular kristályt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 117.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 28, 20.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 117 pontod maradt, ebből a következő körre 117 pontot vihetsz át. Kapsz még 358 pontot. A következő körben tehát 475 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL)
Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

Erő: 36 (44) Szint: 25 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 37 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 395/404 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 521/139 Pénz: 4344 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 47/16 Pszi pont: 136/388 EFejl: 30
Eddig összesen 2862 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 460 TP-t kaptál. Jelenleg 1 641 188 TP-d van. A következő szinthez még 58 812 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, quwarg ősmágus, ongóliant. A 209. fordulódban 6450 arany került a bankszámládra. 6546 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *27/101 szúrófegyverek: 23/36 vágófegyverek: *22/100 (+36%)
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 28/64 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
103,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Kedvenc táborhely: 71,59
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/76 2. nyomkövetés: 57/37 (+40%) 3. mászás: 15/62 (+14%)
4. csapdakészítés: 18/74 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/85 6. gyógyítás: 15/4
7. titkosírás: 9/15 8. felderítés: 11/37 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 25/38 (+5%) 11. taumaturgia: 21/2 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 7/45 (+20%) 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 6/46
16. szörnyismeret: 27/30 (+37%) 17. pszi: 21/65 (+1%) 18. zárnyitás: 8/93
19. vadászat: 6/22 (+12%) 20. bányászat: 30/66 (+1%) 21. testépítés: 7/63
22. főzés: 15/25 (+10%) 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (40,20) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 csuklyavirág (#133) 1 kaktusztüske (#114)
20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 5 bomló esszencia (#2367)
1 boszorkánykendő (#1697) 2 elkarog szőr (#665) 1 Fekete Kehely (#283)
3 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199)
1 lidércesszencia (#1074) 1 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
3 quwarg tojás (#360) 15 spiritusz (#170) 1 szögletes kő (#17)
1 szvó-ektoplazma (#151) 12 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
2 vas dobónyíl (#189) 1 vassisak (#160) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109
60
61
62
63
64
(103,62) szent tölgyfa (#393), trikornis (#104), quwarg királynő (#153), quwarg szabotőr (#301)
(104,61) ryuku gárdista (#360)
(104,62) tündérpalota (#750), Dornodon oltár, 255. jellempróba, ragyás burástya (#111), szubreális vámpír (#223), élőholt quwarg (#202), Bal Dahin (3867. kalandozó), Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(105,61) erszényes elkarog (#354), mély kút (#93), patak, Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, topránypolip (#86), mérges nyukmár (#95)
(105,63) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(106,61) erszényes elkarog (#354), élőholt sullár (#216), drakolich (#760), patak, Tharr oltár, 45. jellempróba
(106,63) patak, 48. jellempróba
(107,61) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), patak, 47. jellempróba, oltár, manaelementál (#290), hegymélyi lidérc (#7084)
(107,63) márványtorony (#175), Fairlight oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), korinthai amőba (#420)
(108,61) uzbányok (#102), márványtorony (#175), tavacska, szent tölgyfa (#393), nyuhaj karbin (#110), óriáspók (#303), Droma Shelagoru (#973)
(108,62) pszi elementál (#221), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), phua-kúp (#372), Dornodon oltár

Üzenet küldése a karakternek