Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 2. 9h:16' EZ A 270. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 271. játékheted kezdete: aug. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 813 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
kf 1578 | kézbeveszed/felveszed az 1578. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A ragyás burástya csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg nyakát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg bal középső lábát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 750 | bemész a 750. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog bal lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregtagadóval felnyitod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a topránypolip puha testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel végigmetszed a topránypolip testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges nyukmár bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a mérges nyukmár fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [106,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár jobb hátsó lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár farkát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod az élőholt sullár fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az élőholt sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Az élőholt sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod a drakolich bal vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [107,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregtagadóval néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 8, gyógyulás: 133, összesen: +125 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
m 2 4 5 | mozogsz keletre, délre, délnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az uzbány testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin jobb csápját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nyuhaj karbin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriáspók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod az óriáspók jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Droma Shelagoru jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel megcsapod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a Droma Shelagoru testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A Droma Shelagoru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Fekete Kehely. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 6 csepp spirituszt. 824 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [108,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban sakálok üvöltenek. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi elementál. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 31 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a nyuhaj karbin bal csápját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a nyuhaj karbin bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a nyuhaj karbin. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 5 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Méregtagadóval megvagdalod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 25 életpontot vesztettél. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregtagadóval kicsit megvágod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 654 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 102, gyógyulás: 90, összesen: -12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [105,63] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. (ld. enc.) Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt!
(Továbbmész...) [104,63] Vált a terep: dombság után ritka erdő.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregtagadóval néhányszor megcsapod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr bal első lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: le 813 0 0 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
DROMA SHELAGORU (973. ELLENFÉL) Sutor Kragoru unokahúgaként Droma Shelagoru olyan képzést kapott, ami után méltán nevezhetjük a mágia mesterének. Ráadásul elég gátlástalan is ahhoz, hogy - a sötét gnómok közt az egyetlen vezető pozícióban lévő - nőként egyéb adottságait is felhasználja. Ezek után annyira nem is meglepő, ha kiderül, ő az egyetlen sötét főgnóm, aki egyesíteni tudta a széthúzó, egymással ellenségeskedő klánokat. Hogy mi lehet ezzel a célja? Még nagyhatalmú nagybátyja is csak a vállát vonogatja, ha erről kérdezik, de egy biztos: Dornodon főpapjaként nem a jó ügyét szolgálja. |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
Erő: | 36 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 31 (33) | Támadás: | 33 (35) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 21 (23) | Életpont: | 395/404 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 29 (39) | Varázspont: | 521/139 | Pénz: | 4344 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 47/16 | Pszi pont: | 136/388 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *27/101 | szúrófegyverek: | 23/36 | vágófegyverek: | *22/100 (+36%) |
ütőfegyverek: | 18/82 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | 28/64 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
103,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
Kedvenc táborhely: 71,59 |
Legfeljebb 65 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 54/76 | 2. nyomkövetés: | 57/37 (+40%) | 3. mászás: | 15/62 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 18/74 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/85 | 6. gyógyítás: | 15/4 |
7. titkosírás: | 9/15 | 8. felderítés: | 11/37 | 9. szörnyidomítás: | 9/39 |
10. teológia: | 25/38 (+5%) | 11. taumaturgia: | 21/2 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 7/45 (+20%) | 14. harcművészetek: | 27/3 | 15. zene: | 6/46 |
16. szörnyismeret: | 27/30 (+37%) | 17. pszi: | 21/65 (+1%) | 18. zárnyitás: | 8/93 |
19. vadászat: | 6/22 (+12%) | 20. bányászat: | 30/66 (+1%) | 21. testépítés: | 7/63 |
22. főzés: | 15/25 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (40,20) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | energiatüskék (#29) | >> | drakolich (#760) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Dögvész (#7495) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 16. |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 40 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
28 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 5 | bomló esszencia (#2367) | |||
1 | boszorkánykendő (#1697) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | Fekete Kehely (#283) | |||
3 | gyenge méreg (#26) | 2 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | lidércesszencia (#1074) | 1 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | |||
3 | quwarg tojás (#360) | 15 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 12 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vassisak (#160) | 1 | zöld üveg (#82) |
102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | |
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|