Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. máj. 24. 16h:21' EZ A 1063. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD 1064. játékheted kezdete: máj. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: p 70 0 0 | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 4 6 | mozogsz délre, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal többször mélyen végigmetszed a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a zoloboo sámán testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvágod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
(Továbbmész...) [198,51] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Találsz egy ősi csatamezőt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Maitreya Mahagatta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drakolich nyakát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Csontodig hatol a hideg. (52 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 3 fekete gyöngy, gyíkfű, gyöngymangó, 2 fabontó, 7 tinta. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a drakolich bal oldalát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
kt 313 18 | elkészíted a 313. tárgyat (18 darabot) |
kt 108 20 | elkészíted a 108. tárgyat (20 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [200,51] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy kronotapír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. 84 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-9 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-9 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 182, gyógyulás: 0, összesen: -182 ÉP}
(Továbbmész...) [201,51] Fák, mindenütt csak fák. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy darázsfelhő. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a darázsfelhő nagyját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) 39 életpontot vesztettél. Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a darázsfelhő feléd eső részét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a darázsfelhő nagyját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A darázsfelhő farka jobb karodra és kezedre csap le. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) 38 életpontot vesztettél. A darázsfelhő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 3 darázsszárnyat. 2 145 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 200, gyógyulás: 0, összesen: -200 ÉP}
jlk 4111 | jelszó kimondása 4111 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a magger testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megvagdalod a magger bal vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a magger fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 mandibulapengét. 2 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 108, gyógyulás: 0, összesen: -108 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a Mnebolath jobb vállát. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ryuku rövidkarddal párszor kilyukasztod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [204,51] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy púdersziklát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
kt 119 2 | elkészíted a 119. tárgyat (2 darabot) |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a woorgard testét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Semmi eredménye! A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ongóliant testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod az ongóliant testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [202,52] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Látsz egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Demizson lábát masszírozza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal felnyitod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-1 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
f 2442 2443 925 | kísérletezel a 2442. tárggyal a 2443. tárggyal a 925. tárggyal |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
v 22 161 | elmormolod a 22. varázslatot |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
LEONEYDEAS (976. SZÖRNY) Leoneydeas az egyetlen olyan noth szellem, akinek való életéről máig fennmaradt néhány feljegyzés. Állítólag ez az egykor oly délceg elf férfiú, sok ezer évvel ezelőtt messzi földön híres vándor és prémvadász volt, akinek íjásztechnikáját még az armingtoni akadémián is oktatták. Aztán a véletlen úgy hozta, hogy a helytartói udvarba került, s néhány év elteltével már az utód nélkül eltávozó uralkodó helyébe, annak fogadott fiaként lépett. Persze intrika és ármány áldozata lett, ahogyan azt barátai jó előre megjósolták. Előbb évekre börtönbe vetették, majd száműzték. Leoneydeas hosszúra nyúlt életét a bosszúnak szentelte, és egyre elvakultabbá, egyre gonoszabbá vált, s mikor pedig az elkerülhetetlen halál elragadta, békétlen lelke aenouth-ként, azaz noth-szellemként kísértett tovább. Jobb, ha nem háborgatod őt, mert érintése képes aszott múmiává öregíteni téged! Épp ezért csak FT paranccsal fogod megtámadni, de mágikus fegyver hiányában ez eszedbe se jusson! |
DARÁZSFELHŐ (763. SZÖRNY) Ha a sűrű erdők mélyén jársz, könnyen előfordulhat, hogy vészes távolságra megközelítesz egy darázsfészket úgy, hogy talán észre sem veszed. Csak ha már késő, és az apró rovarok csapatban rontanak rád, hogy halálra csipkedéseddel elűzzenek a környékről. Szúrófegyverrel védekeznél? Haha, a gyorsröptű darazsak ellen teljesen reménytelen lenne ilyen fegyvert forgatni, inkább egy jókora husángot, vagy egyéb ütőfegyvert ajánlanánk. A varázslatokkal szintén nem sokra mész, hiszen a szétszóródott darazsak rendre kirepülnek mágiád hatóköréből. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 28 (36) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 380/174 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 17 |
Szerencse: | 29 (38) | Varázspont: | 684/1 | Pénz: | 1509 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 172/99 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 11/61 (+7%) |
vágófegyverek: | 28/12 (+12%) | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 23/18 (+5%) |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
202,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 205 |
Feltételes varázskő használat: 1 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/0 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 47/31 (+10%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 9/83 | 5. csapdakészítés: | 21/94 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/74 |
7. gyógyítás: | 33/46 (+38%) | 8. titkosírás: | 5/79 | 9. felderítés: | 26/41 (+43%) |
10. szörnyidomítás: | 17/14 | 11. teológia: | 30/3 (+3%) | 12. taumaturgia: | 32/5 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 2/60 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/99 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | 24/45 (+15%) |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 24/63 (+36%) |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 8/61 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
tudatrombolás (#111) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 21 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | fabontó (#106) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | rókafarok (#124) | 7 | tinta (#101) | 2 | tüske (#22) | |||
6 | víz (#27) | 20 | madártoll (#112) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
29 | arany (#50) | 3 | darázsszárny (#652) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | mandibulapenge (#125) | 10 | nyílvessző (#108) | 4 | púderkő (#119) | |||
2 | vasérc (#152) |
197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | |
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
|
|