Karakterszám: |
5001 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
216 |
Játékhét: |
232 |
E forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
171 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. máj. 3. 9h:02' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. máj. 6. |
|
E-mail!
ABRAXAS KALANDJAI
El sem hiszed, hogy saját barlangodban ér támadás! Ellenfeled egy orgling
szatócs (#253) (izzó aranyszínû aura veszi körül) [aura: 39-es méretû 21-es
szintû bal mancs.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Rambó Jankó rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Heves kézmozdulatok közepette
Rambó Jankó elmormol egy tombolást. Kemotox ellõ egy agyroppantás varázslatot.
Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. Az orgling szatócs elindul
Pirkadat felé. Pirkadat az orgling szatócs irányába megy. Az orgling
szatócs és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat halálos sebet kapva
a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. (-8 vp.) Kemotox elmond egy
parancs varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. Rambó Jankó megközelíti
az orgling szatócsot. Rambó Jankó és az orgling szatócs egymással harcolnak.
Rambó Jankó halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócsot
védi rezisztanciája. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol
egy parancsot. Az orgling szatócs rezisztálja. Az orgling szatócs feléd
mozog. Az orgling szatócs rád támad. Feléd üt jobb mancsával.
(104 ép-t
sebzõdtél). Benyom neked bal mancsával.
(100 ép-t sebzõdtél). Elszívja
14 vp-det. Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-72 ép.) Ezer sebbõl vérezve,
elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 235 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 57/109,
Kemotox: 0/0, Pirkadat: 15/122.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz.
[-5 TVP.] Szomszédjaid sietnek végül a segítségére, és ûzik el a torszülötteket.
Kissé már éhezel, ezért csak 136 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre
kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20219.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 28.* Dizsnyóarcú Trücsvók felköltözött a következõ szintre.
*ápr.
29.* Malacka felköltözött a következõ szintre.
*ápr. 30.* Phom Chemoppo
teljesítette a 25. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
*ápr. 30.*
Emperor Sir Zaltain pszionikus küzdelemben diadalt aratott Signy Mallory
felett.
*ápr. 30.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nagyétvágyú
felett.
*ápr. 30.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát.
*ápr.
30.* ÁlomVándor rangja a Pszionicisták Klánjában "pszionicista" lett.
*ápr. 30.* ÁlomVándor teljesítette a 8. küldetést, amit a pszi iskolában
kapott.
*ápr. 30.* Pyramid csatában legyõzte Szent Adalbertet.
*ápr. 30.*
Pyramid gyõzelmet aratott Villám Geli felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Swami Belananda
Yogit.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák és Rozsdamentes acélpatkány pszi párbajt
vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett.
*ápr. 29.* Köpködõ
Méregzsák és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került
ki gyõztesen.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt
aratott Flen Eligor felett.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Hateviktort.
*ápr. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban
legyõzte Szárnyaszegett Bolhedort.
*ápr. 29.* Nemesis csatában legyõzte
Fényes Napot.
*ápr. 30.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy vörös fivér.
*ápr. 30.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+91 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 710.]
v 146 19 16 |
146. varázslat elmondása |
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 707.]
v 146 19 13 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 704.]
v 146 19 10 |
146. varázslat elmondása |
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kontakt.õseiddel! Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 701.]
v 146 19 7 |
146. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 698.]
v 146 19 4 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 695.]
v 146 19 2 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 692.]
v 146 22 16 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 689.]
v 146 22 13 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 686.]
v 146 22 10 |
146. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 683.]
v 146 22 7 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 680.]
v 146 22 4 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 677.]
v 146 22 2 |
146. varázslat elmondása |
Elmondasz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok
térképének egy részletét. (-21 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 674.]
m 14 11 8 2211 4444 15 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,11) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 15,11) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Óriási terembe érkezel.
Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben womath
tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta,
bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill.
csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
3 denevért és pókot kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították
meg Y milganddal, a szaporulat 26 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand
esetén 4-es fejadagnál, 8 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat
48 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 7-es fejadagnál 9 óráig világították
a milgandokkal, 66 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél,
amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 2 óráig világította
õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el
a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed?
Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO).
Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 16,11) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A fal mellett megpillantasz
egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a
láda tartalmát. a szalamandra aranyozott fülbevalója.
(M 16,10) Irány észak! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 16,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Nem kapsz túl nehéz feladatot: meg kell jegyezned és
el kell ismételned egy sor számot, amit a galetki mond.
[IQ próba 12-es
küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyilatkozik intelligenciádról,
és int, hogy mehetsz.
(M 15,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Torzszülöttek
visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid egy
elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196).
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elemi mágus létrehoz egy savcsapást.
Pirkadat
sebzõdik 64 ép-t. Elmondasz egy savhurrikán varázslatot. Az elemi
mágus
108 ép-t sebzõdik. A kõtroll
117 sebzést kap. (-14 vp.) Rambó Jankó
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Rambó Jankó rúnákat
rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Kemotox elmond egy agyroppantás
varázslatot. Az elemi mágus ellenállt a varázslatnak. Pirkadat a kõtrollt
rohamozza. A kõtroll megközelíti Pirkadatot. Pirkadat és a kõtroll egymással
harcolnak. A kõtroll halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást.
Pirkadat
65 ép-t sebzõdik. Pirkadat halálhörgés közepette a földre zuhan.
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. Az elemi mágus
sebzõdik 117 ép-t. (-8 vp.) Az elemi mágus hörögve elterül.
[A csatában összesen 342 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 0/0, Kemotox:
0/0, Pirkadat: 30/129.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 37% jut.
Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 37 arany. Szívesen bekapnál valamit.
Hozzálátsz az ételhez. (+33% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Néhány szót mormolsz, és megidézed a környéken
rejtõzõ manát. A varázsenergia máris a testedbe áramlik. (+97 varázspont.)
(M 14,9) Nyugat felé mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 13,9) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Körülnézve elõször nem
látsz semmit, aztán megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal.
Vajon az õsök átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén leguggolsz,
úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját.
(vesztesz 14% lélekenergiát.)
(M 12,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Egy óriási
mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd.
- Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. Egy aránylag könnyû feladatot
kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba
5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet,
és biccent, mehetsz tovább.
(M 12,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egyszercsak eléd ugrik
egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak
nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Különbözõ ügyességi feladatokat
kell elvégezned a csarnokban felállított akadálypályán.
[Ügyesség próba
9-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed
el a feladatot.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40
aranyat.
[57 TVP-t használtál fel, maradt még 617.]
m 12 8 8 1225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 12,7) Északi irányba folyatod utadat. Óriási terembe érkezel. Apró, világító
pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká.
Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat
szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze
annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok:
4, 26, 50, 77, 108, 144... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb,
elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Nem sok kedved van töprengeni.
Lélekenergiát sugárzol ki magadból, ezzel vesztegeted meg a szellemet (-1
KNO). A szellem lassan eltûnik. Szabad az út!
(M 13,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Egy zöld
pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni,
egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz:
egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 11-es küszöbre:
sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 14,7) A négy égtáj közül keletet választod. Megpillantasz egy mágikus
idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! A
kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után
megérzed az õsök mágiáját. (+1 képességpont.)
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 597.]
m 14 7 8 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,7) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 15,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Óriási terembe érkezel.
Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy
egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Balentinia városában a terményét.
Útközben számolta a lépéseit - 60 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért
Fartemin város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette
iránytûjét, 40 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb
47 százas lépés után érkezett meg Balentinia városába. Este a paraszt gondolt
egyet, és egyenesen ment haza, Fartemin érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal
rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod
az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz
tovább.
(M 16,7) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 17,7) A keletre menõ folyosót követed. Torzszülöttek visítását hallod.
Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy orgling szatócs (#253)
(vibráló kék aura veszi körül) [aura: ügyesség: 11.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást.
Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus
energiáit, Rambó Jankó elvarázsol egy óriáserõt. Rambó Jankó a mágia
különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Összegyûjtve mágikus energiáit,
Kemotox elvarázsol egy agyroppantást. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak.
Az orgling szatócs Pirkadat irányába megy. Pirkadat az orgling szatócs
irányába megy. Az orgling szatócs és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat
holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. (-8 vp.) Magában motyogva,
Kemotox létrehoz egy parancsot. Az orgling szatócs megdermed. Rambó Jankó
elindul az orgling szatócs felé. Rambó Jankó és az orgling szatócs egymással
harcolnak.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. Az orgling szatócs ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) Kemotox
elõhív egy parancs varázslatot. Az orgling szatócs rezisztálja. Az orgling
szatócs és Rambó Jankó egymással harcolnak. Rambó Jankó halálos sebet
kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. (-8 vp.) Az
orgling szatócs mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy mágiatörést.
Rambó Jankó: Óriáserõ megszûnt. Heves kézmozdulatok közepette Kemotox
elmormol egy parancsot. Az orgling szatócs ellenállt a varázslatnak.
*** 5. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling szatócs
sebzõdik 115 ép-t. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Kemotox létrehoz
egy parancs varázslatot. Az orgling szatócsot védi rezisztanciája. Az orgling
szatócs feléd rohan. Az orgling szatócs rád támad. Bever egyet jobb mancsával.
(54 ép-t sebzõdtél). Benyom neked bal mancsával.
(43 ép-t sebzõdtél).
Elszívja 14 vp-det. Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-28 ép.)
*** 6. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr!
(-10 vp.) Az orgling szatócs rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy
mágiatörés. Rambó Jankó: Méregsemlegesítés, Tombolás megszûnt. Kemotox
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. Az orgling szatócs
megdermed.
[A csatában összesen 115 sebzést okoztál, és 125 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 76/96,
Kemotox: 0/0, Pirkadat: 15/148.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
Újra a 16,7-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel
kezeled a sebesüléseidet. (+88 életpont.)
Visszatérsz szállásodra.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba,
amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé
elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a
templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A
fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 555.]
k 270 474 276 448 288 324 |
kaland elvállalása |
(270. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek.
Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen
a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Egy lemezekkel
borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Zárnyitó készletre van
itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 11-es
küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza,
az ajtó feltárul. Továbbmész.
Ekkor eléd pattan egy négycsápos, minden csápjában egy-egy botot lóbáló
galetki.
- Lássuk, elég ügyes vagy-e! - kiáltja, és hihetetlen sebességel
forgatni kezdi a botokat.
[Ügyesség próba 13-as küszöbre: sikeres] Fürgén
hajolgatsz, kerülgeted a forgó pálcákat. Néhány perc után a galetki abbahagyja,
és elmosolyodik. Rendben van, kiálltad a próbát, tovább mehetsz! Feltárul
egy rejtekajtó, erre folytatod utadat.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a remete zangrozi csizmája,
a harcmûvész vándorcsizmája és a titán zangrozi csizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
(474. kaland:) Amikor visszatérsz, a gránittömb ház ajtaját nyitva találod.
Kíváncsian lépsz be. Folytatod utadat. Egy kerek terembe érsz. Körülnézel.
Ebben a pillanatban becsapódnak az ajtók, és nyikorgást hallasz fentrõl.
Felnézel. Egek ura! Hegyes tüskékkel borított plafon ereszkedik lefelé.
Néhány tüskére koponya van felszúrva. Kétségbeesetten körbenézel.
[Csapdaészlelés
próba 12-es küszöbre: sikeres] Szerencse, hogy tudod mit keress: a falon
találsz egy benyomható követ, gyorsan rátenyerelsz. A plafon mozgása megáll,
és kinyílnak az ajtó.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az egy márványgyûrû és egy harci nyílpuska.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.
(276. kaland:) Visszatérsz az üveghegyhez. Húh, elég érdekes kalandnak látszik
a megmászása! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás
próba 15-ös küszöbre: sikeres] Keményen megizzadtál. Nemcsak arra kellett
vigyázni, hogy le ne ess, hanem arra is, hogy a kristályok meg ne vágjanak.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 tûztáncos
(#251).
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. tûztáncos elvarázsol
egy elemek parancsát. ( -12 tûzimmunitás, -12 hidegimmunitás, -17 savimmunitás,
-19 elkt.immunitás, -12 imm.mérg.gázra.) Heves kézmozdulatok közepette
elvarázsolsz egy savhurrikánt. Az 1. tûztáncos
106 sebzést kap. A 2. tûztáncos
118 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) Rambó Jankó mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy óriáserõt. Rambó Jankó varázshatalma segítségével elmond egy
tombolást. Kemotox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy agyroppantást.
Az 1. tûztáncos megúszta! Az 1. tûztáncos Pirkadat irányába megy. Pirkadat
elindul az 1. tûztáncos felé. Az 1. tûztáncos és Pirkadat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. tûztáncos
127
ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az 1. tûztáncos holtan terül el. Kemotox mágikus
ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A 2. tûztáncos megdermed.
A 2. tûztáncos Pirkadat felé mozog. Rambó Jankó elindul a 2. tûztáncos
felé. Rambó Jankó a 2. tûztáncost támadja. A 2. tûztáncos halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 327 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 116/22,
Kemotox: 0/0, Pirkadat: 29/47.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 47% jut. Elrakod
a zsákmányt, ami egy karmazsin tûzgyûrû és 36 arany. Pirkadat táplálkozik.
(+25% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: a jég halotti maszkja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
(448. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A
fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó.
Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Bemászol a barlangba.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 csöpögõ csápolat (#268) [aura: auraészlelés:
5.].
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. csöpögõ csápolat
113 sebzést kap. (-8 vp.) Rambó Jankó rúnákat rajzol a levegõbe, mire
létrejön egy óriáserõ. Rambó Jankó mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy tombolást. Az 1. csöpögõ csápolat megidézi a 3. csöpögõ csápolatot.
A 2. csöpögõ csápolat megidézi a 4. csöpögõ csápolatot. Heves kézmozdulatok
közepette Kemotox elmormol egy agyroppantást. Pirkadat a 3. csöpögõ csápolatot
rohamozza. Pirkadat és a 3. csöpögõ csápolat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
Az 1. csöpögõ csápolat
sebzõdik 129 ép-t. (-8 vp.) Az 1. csöpögõ csápolat
kileheli lelkét. Heves kézmozdulatok közepette Kemotox elmormol egy parancsot.
A 3. csöpögõ csápolat megúszta! A 4. csöpögõ csápolat megidézi az 5. csöpögõ
csápolatot. A 3. csöpögõ csápolat ellõ egy annihiláció varázslatot. Rambó
Jankó eltûnik. A 2. csöpögõ csápolat rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy annihiláció. Kemotox eltûnik. Pirkadat a 3. csöpögõ csápolatot támadja.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást.
A 2. csöpögõ csápolat
sebzõdik 112 ép-t. (-8 vp.) A 4. csöpögõ csápolat
feléd rohan. A 2. csöpögõ csápolat feléd mozog. Az 5. csöpögõ csápolat
odajön hozzád. A 4. csöpögõ csápolat rád támad. Ostorként csattant jobb
csápjával.
(32 ép-t sebzõdtél). A 2. csöpögõ csápolat téged támad. Elõresuhint
jobb csápjával.
(32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Az 5. csöpögõ csápolat
rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával.
(37 ép-t sebzõdtél).
A 3. csöpögõ csápolat és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat holtan
terül el.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A 2. csöpögõ csápolat
sebzõdik 121 ép-t. (-8 vp.) A 2. csöpögõ
csápolat hörögve elterül. A 3. csöpögõ csápolat közelebb jön, hogy támadhasson.
A 4. csöpögõ csápolat téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(38
ép-t sebzõdtél). Az 5. csöpögõ csápolat rád veti magát. Ostorként csattant
jobb csápjával.
(32 ép-t sebzõdtél). A 3. csöpögõ csápolat rád támad.
Ostorként csattant jobb csápjával.
(31 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Minden
elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 475 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Rambó Jankó: 0/0, Kemotox:
0/0, Pirkadat: 68/53.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe...
Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled!
Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét.
Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel
kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás
templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított
barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40
aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát
idézel meg. (+97 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+181 életpont.)
(288. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás
próba 12-es küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod
magadat.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 3 pokolpatkány (#195)
[aura: egészség: 9.].
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy savhurrikán varázslatot. Az 1. pokolpatkány
rezisztálja. A 2. pokolpatkány
90 ép-t sebzõdik. A 3. pokolpatkányt védi
rezisztanciája. (-14 vp.) Az 1. pokolpatkány a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy lávafolyam! A 2. pokolpatkány elõhív egy tûzvihar varázslatot.
Ellenállsz a varázslatnak. Pirkadat
sebzõdik 3 ép-t. Az 1. pokolpatkány
rezisztálja. A 2. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkány
27 ép-t sebzõdik.
Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. pokolpatkány elvarázsol egy tûzvihart.
Sebzõdsz 26 ép-t. Pirkadat
sebzõdik 1 ép-t. Az 1. pokolpatkány rezisztálja.
A 2. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája.
Ellenállsz a varázslatnak. Pirkadat megközelíti az 1. pokolpatkányt.
Pirkadat ellenállt a lávafolyam varázslatnak. Az 1. pokolpatkány
9 ép-t
sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. A
3. pokolpatkány ellenáll a varázslatnak. Pirkadat az 1. pokolpatkányt
támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy savhurrikán
varázslatot. Pirkadat
91 sebzést kap. Az 1. pokolpatkány
106 sebzést kap.
A 2. pokolpatkány
105 ép-t sebzõdik. A 3. pokolpatkány
sebzõdik 87 ép-t.
(-14 vp.) Pirkadat halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. pokolpatkány
halálhörgés közepette a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után a 3.
pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. Nem hat rád. Az 1. pokolpatkány
ellenáll a varázslatnak. A 3. pokolpatkány
sebzõdik 19 ép-t. Az 1. pokolpatkány
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzvihart.
Sebzõdsz 21 ép-t.
Az 1. pokolpatkány rezisztálja. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája.
Nem hat rád. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. Az 1. pokolpatkány
ellenáll a varázslatnak.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy savhurrikán varázslatot. Az 1. pokolpatkány
sebzõdik 95 ép-t. A 3. pokolpatkányt védi rezisztanciája. (-14 vp.) Az
1. pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. A 3. pokolpatkány
rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzvihar.
22 ép-t sebzõdtél.
A 3. pokolpatkány rezisztálja. Ellenállsz a varázslatnak. A 3. pokolpatkány
ellenáll a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A 3. pokolpatkány
sebzõdik 88 ép-t. (-8 vp.) A 3. pokolpatkány
kileheli lelkét. Rezisztálod a varázslatot.
[A csatában összesen 662 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 15/95.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi
lélekenergia (+184%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 patkányfog,
8 drágakõ és 118 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+91 életpont.)
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az a káosz terjesztõjének maszkja és a tökéletesség vassisakja.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi
gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz
be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád,
tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és
kifizetsz 40 aranyat.
(324. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz
a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Egy sziklakemény kristályajtót
találsz. Be van zárva! Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az
ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ez az!
Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
A falon hat, rúd alakú bemélyedést látsz, a földön három farúd hever. Jó
kis játék!
[Csapdaészlelés próba 10-es küszöbre: sikeres] Felemelsz
egy rudat, és lassan, óvatosan elkezded becsúsztatni az elsõ mélyedésbe.
Félúton akad egy kicsit! Lassan kihúzod, és másik nyílásba tolod. Koppanásig
be tudod tolni. Miután mindhárom rudat behelyezted a megfelelõ nyílásokba,
feltárul egy rejtekajtó.
Nocsak, itt van valami: a kígyó bíbor láncinge.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
[158 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]
ism 15 |
a következõ parancs ismétlése 15 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben
1
tejfonalat. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti
feltáráshoz. Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek.
Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog
számodra. (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 387.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Megpillantasz egy
mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal
van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus
aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(304. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
muskil ! Óvatosan
begyûjtöd. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy halálgömb (#254) [aura: 30-as méretû
20-as szintû fog.].
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) A
halálgömb elindul Pirkadat felé. Pirkadat elindul a halálgömb felé. A
halálgömb és Pirkadat egymással harcolnak. Pirkadat halálhörgés közepette
a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A halálgömb felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A halálgömb
rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez.
(0 ép-t
sebzõdtél). A halálgömböt próbálod megsebezni. Rubin mágusbottal támadsz.
Ez mellément. Szilmill tõrrel lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél). Ében tündekarddal
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Odacsapsz
bal csápoddal. Nem találtál. A halálgömb halálos sebet kapva a földre
zuhan.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 12/92.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+67%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Viszed, ami mozdítható: a lich vándorcsizmája és 49 arany. Ez bizony nem
hiányzott! Hol is tartottál? Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod:
a regenerálódás fekete csizmája.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40
aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 372.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Útközben észreveszel egy
mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt,
hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl
is megvizsgálod: a légzés ezüst nyaklánca.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 362.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted.
Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla,
hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében.
(484. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
tejfonalat. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz
az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy
kígyópók (#160).
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás.
A kígyópók
124 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A kígyópók megközelíti Pirkadatot.
Pirkadat megközelíti a kígyópókot. A kígyópók és Pirkadat egymással harcolnak.
Méreg: Pirkadat
23 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A kígyópók
128 sebzést kap. (-8 vp.) A kígyópók halálhörgés
közepette a földre zuhan. Méreg: Pirkadat
23 sebzést kap. Pirkadat hörögve
elterül.
[A csatában összesen 252 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 45/102.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a bûz hosszú lándzsája és 53 arany. Ez
bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Rúnákra bukkansz, õseid írására.
Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 367. Megkezdõdik
az újjáépítés a Drakolder Invázió után. Libertan az Alanori királyságot
saját tartományának nyilvánítja. Alanornak nincs élõ királya, sem hadserege,
aki tiltakozhatna.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Mana... A mana! Minden erõk forrása. Kántálsz,
miközben magadba szívod az energiát. (+97 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
waarkin nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Miután a
zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá!
Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: a káosz õselemi nyílpuskája.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Nocsak, mit találtál! 1
rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Nem foglalkozva
tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Rúnákra bukkansz,
õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 155.
Libertan ereje utolsó megfeszítésével újabb hatalmas flottát épít, de ezúttal
nem kelnek át az óceánon, csak megkerülik a nyugati kontinenst, és annak
nyugati, benépesítetlen területein telepeket hoznak létre.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1
winropu mohát. Szakértõ módon leszeded.
Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz.
Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeleid egy tektonikus
kvatáns (#216) [aura: 15-ös méretû 22-es szintû fog.] és egy tektonikus
atka (#217).
*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Magadban
motyogva, létrehozol egy savhurrikánt. Az 1. tektonikus kvatáns
102 ép-t
sebzõdik. A tektonikus atka
100 ép-t sebzõdik. A 2. tektonikus kvatáns
112 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) A tektonikus atka holtan terül el. Az 1. tektonikus
kvatáns elmond egy isteni harag varázslatot.
Sebzõdsz 23 ép-t. Pirkadat
32 ép-t sebzõdik. Pirkadat az 1. tektonikus kvatáns irányába megy. Pirkadat
az 1. tektonikus kvatánst támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savhurrikánt.
Pirkadat
sebzõdik 110 ép-t. Az 1. tektonikus kvatáns
106 ép-t sebzõdik.
A 2. tektonikus kvatáns
111 ép-t sebzõdik. (-14 vp.) Pirkadat holtan terül
el. Az 1. tektonikus kvatáns halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tektonikus
kvatáns holtan terül el.
[A csatában összesen 641 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 30/142.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+159%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed,
ami mozdítható: egy halotti maszk és 90 arany. Folytatod a munkát, mintha
mi sem történt volna. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva,
kiböngészed: 186. Hihetetlenül hosszú uralkodása után I. Theofil felváltja
legidõsebb fia, II. Theofil Libertan trónján.
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+44 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 294.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz
útközben 1
tejfonalat. Folytatod a lelet feltárását. Úgy tûnik, valami
használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy
mi az, ami értékes. (+4 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 284.]
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti
leletek után kutass. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl.
Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás
ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza
kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem
lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(213. kaland, összköltsége
20 TVP.) Torszülött támadás ér! Ellenfeled egy vízelementál (#259).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savhurrikán varázslatot. A vízelementál
106
sebzést kap. (-14 vp.) Pirkadat a vízelementált rohamozza. A vízelementál
Pirkadat felé mozog. Pirkadat és a vízelementál egymással harcolnak.
Pirkadat holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy savhurrikánt. A vízelementál
sebzõdik 122 ép-t. (-14 vp.) A vízelementál
hörögve elterül.
[A csatában összesen 210 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 54/113.] Ezt
a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy vízelementál
plazma, egy sárga öv és 51 arany. Folytatod az ásatást, bár kétséges,
hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Furcsa csontokat találsz
- csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a
repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes
gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal
kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz
be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 40 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy
kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl
kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély.
Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol.
(390. kaland, összköltsége
20 TVP.) Észreveszel 1
winropu mohát. Szakértõ módon leszeded. Miután a
zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A hosszú
munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: a szellemek ezüst láncinge.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 259.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Menet közben botanikus gyûjteményed
szaporodik: leszedsz 1
elfu mohát. Folytatod a régészkedést. Furcsa szimbólumokra
bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 249.]
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot
építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban
bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Elmész egy sziklaperem mellett,
amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága
lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet,
hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet.
(451. kaland, összköltsége 20 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak,
itt
mézfû nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Miután a zsebedbe gyûrted
a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hangot hallasz magad mögött.
Megpördülsz. Ellenfeled egy fagydémon (#203) [aura: 15-ös szélpajzs.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy villámsújtást. A fagydémont védi rezisztanciája. (-8 vp.) A fagydémon
Pirkadat irányába megy. Pirkadat a fagydémon felé mozog. A fagydémon
és Pirkadat egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A fagydémont védi
rezisztanciája. (-8 vp.) Pirkadat és a fagydémon egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást.
A fagydémon
sebzõdik 116 ép-t. (-8 vp.) A fagydémon halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 61/82.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%).
Szolgáidnak 28% jut. Pirkadat táplálkozik. (+25% jóllakottság.) Folytatod
a munkát, mintha mi sem történt volna. Úgy tûnik, valami használhatóra
bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami
értékes. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy sziklaperemen sétálsz
végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk
csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van
ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg.
(348. kaland, összköltsége 20 TVP.) Útközben észreveszel egy
hónakkupókot.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Folytatod a lelet feltárását. Régi ruhák foszlányos maradványaira bukkansz.
Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes dolgot tudnak ebbõl kideríteni.
(+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1
mézfüvet. Folytatod
a régészkedést. Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy bjöltreodrok
(#237) [aura: 12-es méretû 19-es szintû jobb mancs.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás
varázslatot. A bjöltreodrok
sebzõdik 127 ép-t. (-8 vp.) Pirkadat a bjöltreodrok
felé mozog. A bjöltreodrok Pirkadat felé mozog. Pirkadat és a bjöltreodrok
egymással harcolnak. Pirkadat hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás!
A bjöltreodrok
121 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A bjöltreodrok halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 248 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Pirkadat: 58/101.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 55 arany. Ez bizony
nem hiányzott! Hol is tartottál? Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl
készült pénzérmék. (+3 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, tûzszalamandra újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tûzforró energia áramlik végig testeden,
ahogy tenyeredet a földhöz tapasztva, a manát magadba szívod. (+97 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül:
régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset!
Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában
vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik
sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni!
Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon
a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni.
(487. kaland,
összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez
parafû !
Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti
feltáráshoz. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra
bukkansz. Elég hegyesek! (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
bb 11 1 |
több épület meglátogatása |
[be 11:] Elmész a Tudósok Klánjának épületébe.
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot:
kemény bõrpáncél (#3) 33 ap, törpe pikkelyvért (#4) 41 ap, kés (#5) 1 ap,
bõrpáncél (#9) 16 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 66 ap, kötél (#128)
16 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 33 ap, ében nyílpuska
(#133) 49 ap, ében láncing (#134) 66 ap, asztrálgyöngy (#233) 66 ap, lelakatolt
ládikó (#310) 495 ap, mágikus védõruha (#341) 495 ap, könnyû pikkelyvért
(#1016) 63 ap, bíbor láncing (#1032) 178 ap, vassisak (#1076) 37 ap, szürke
maszk (#1093) 126 ap, ezüst fejpánt (#1107) 63 ap, vándorcsizma (#1121)
23 ap, fekete csizma (#1122) 63 ap, zangrozi csizma (#1123) 126 ap, utazóköpeny
(#1136) 19 ap, kék köpeny (#1137) 57 ap, zöld köntös (#1151) 23 ap, díszes
köntös (#1153) 126 ap, rövid tõr (#1302) 63 ap, hosszúkard (#1317) 79 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 79 ap, az ügyesség sárgaréz nyaklánca (#2531)
192 ap, a mágia lovagi lemezpáncélja (#3252) 457 ap, a mágia ezüst nyaklánca
(#3432) 318 ap, a mágia díszes karkötõje (#3492) 308 ap, a pontosság nehéz
nyílpuskája (#4437) 358 ap, a védekezés aranyozott nyaklánca (#4783) 504
ap, a védekezés hosszú lándzsája (#4933) 512 ap, a gladiátor ezüst nyaklánca
(#6132) 380 ap, a gladiátor bronz amulettje (#6148) 566 ap, a törpék aranyozott
fülbevalója (#6658) 558 ap, a hatalom kõrisfa íja (#7123) 586 ap, a hatalom
gyalogos lándzsája (#7182) 386 ap, a kobra malachit karkötõje (#7541) 237
ap, a gólem aranyozott fülbevalója (#8458) 558 ap, a tolvaj átlátszó köntöse
(#9252) 370 ap, az entek aranyozott nyaklánca (#9733) 578 ap, az elfek
csillogó fejpántja (#10558) 566 ap, az elfek csatos öve (#10616) 233 ap,
az elfek sárga öve (#10617) 364 ap, az elfek hosszú íja (#10722) 386 ap,
a tudós hosszúkardja (#11667) 386 ap, a lich bíbor pikkelyvértje (#11818)
625 ap, a lich bíbor láncinge (#11832) 485 ap, a lich ezüst fülbevalója
(#12057) 364 ap, a remete fekete csizmája (#12372) 370 ap, a remete keresztszimbóluma
(#12463) 578 ap, a mentát ezüst fülbevalója (#12957) 364 ap, a sebesség
gyalogos lándzsája (#13482) 386 ap, a harcmûvész fogazott tõre (#13904)
835 ap, a harcmûvész fogazott kardja (#13918) 586 ap, a majom márványgyûrûje
(#14276) 237 ap, a szívósság malachitgyûrûje (#14727) 370 ap, a szellemek
díszes fejpántja (#15056) 237 ap, a gepárd csillogó fejpántja (#15508)
566 ap, a sas utazóköpenye (#15986) 233 ap, az elefánt halotti maszkja
(#16391) 237 ap, az elefánt aranyozott nyaklánca (#16483) 578 ap, az elefánt
ónix karkötõje (#16543) 566 ap, a természet márványgyûrûje (#16976) 237
ap, a bérmágus díszes köntöse (#17353) 566 ap, a bölcsesség szárnyas sisakja
(#17727) 386 ap, a bölcsesség kék köpenye (#17787) 364 ap, az energia vaspajzsa
(#18613) 586 ap, a kígyó nagy pajzsa (#19062) 386 ap, a kígyó sárga öve
(#19167) 364 ap, a sebezhetetlenség vassisakja (#19526) 251 ap, a sebezhetetlenség
díszes karkötõje (#19692) 370 ap, a küzdelem kerek pajzsa (#20411) 251
ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 237 ap, a tökéletesség nagy pajzsa
(#21762) 447 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 441 ap, a
tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 431 ap, a tökéletesség gyalogos
lándzsája (#22032) 447 ap, a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152) 396 ap,
a tûz karikaszimbóluma (#22361) 138 ap, a jég díszes köntöse (#22753) 419
ap, az enyészet kerek pajzsa (#23111) 144 ap, az enyészet vívótõre (#23353)
419 ap, a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 257 ap, a regenerálódás nagy
pajzsa (#24462) 263 ap, a regenerálódás szürke maszkja (#24493) 419 ap,
a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 138 ap, a regenerálódás kõamulettje
(#24596) 130 ap, a regenerálódás díszes karkötõje (#24642) 247 ap, a sün
háromszögszimbóluma (#25062) 257 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407)
247 ap, a sav kõrisfa íja (#26923) 439 ap, az elektromosság vassisakja
(#27176) 144 ap, a légzés vassisakja (#27626) 144 ap, a légzés malachitgyûrûje
(#27777) 247 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 65 ap, az angyalok sárga
öve (#28167) 241 ap, az angyalok csepp fülbevalója (#28256) 126 ap, az
angyalok hosszúkardja (#28317) 263 ap, az ellenállás díszes pikkelyvértje
(#28467) 297 ap, az ellenállás szarvas sisakja (#28528) 439 ap, az ellenállás
nehéz nyílpuskája (#28737) 297 ap, a bûz zangrozi csizmája (#29023) 419
ap.
Automatikus eladás: Eladod a harcmûvész vándorcsizmáját 80 aranyért. Eladsz
1 márványgyûrût 8 aranyért. Eladsz 1 harci nyílpuskát 62 aranyért. Eladod
a jég halotti maszkját 44 aranyért. Eladod a káosz terjesztõjének maszkját
201 aranyért. Eladod a tökéletesség vassisakját 121 aranyért. Eladod a
kígyó bíbor láncingét 164 aranyért. Eladod a lich vándorcsizmáját 80 aranyért.
Eladod a regenerálódás fekete csizmáját 83 aranyért. Eladod a légzés ezüst
nyakláncát 87 aranyért. Eladod a káosz õselemi nyílpuskáját 225 aranyért.
Eladsz 1 halotti maszkot 8 aranyért. Eladsz 1 sárga övet 19 aranyért.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
Visszamész a barlangodba. Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya
polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat
a nyomorúságos vájatokban. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
hónakkupókot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések
alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód
Vidámhalál, egy magas, körszakállas, tekintélyt sugárzó férfi.
[aura: savimmunitás: 19.] A Tisztogatók klánjának vérfürdetõ rangú tagja.
A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Felszerelése: Dexkill öve, szent
templomi maszk, adamantit karkötõ, szivárvány karkötõ, Rogan karkötõje,
vhrathag gömb, aréna kõ érme, sárkányamulett, ozin fülkarika, káoszkígyó
vért, óriás fülbevaló, krakoch csizma, a háború köve, a füvész köpenye,
orgling fétis, arany orgling fétis, org.lázadás emlékérme. Rövid beszélgetés
után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze gyógynövények
szakértelemben való jártasságotokat. Elmentek a vándor kereskedõhöz, és
végignézitek a gyógyfû gyûjteményét. Aki többet tud a száraz gazok közül
azonosítani - latin elnevezéssel együtt - az a gyõztes. A verseny után
Vidámhalál elismeri: a te tudásod messze meghaladja az övét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]
Nocsak, vizsgálod a tárgyaidat: elrohadt 1 vízelementál plazma. Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ
forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
A kör során összesen 3406 sebzést okoztál, és 654 sebzést kaptál. A körben
szerzett tapasztalatok eredményeképp
11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról
184 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban
kapsz, összesen
558 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Abraxas, egy
férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 216. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 / 9.86 |
[2] IQ: |
14 (15) / 9.53 |
[3] ügyesség: |
20 (23) / 0.75 |
[4] egészség: |
20 (21) / 2.81 |
[5] mágia: |
20 (25) / 4.39 |
[6] gyorsaság: |
20 (23) / 1.48 |
[9] Méret/ép: |
219 (227) / 225 |
Min. méret: |
124 |
Barlangméret: |
220 |
|
|
Varázspont: |
295 / 119 |
Képességpont: |
36 / 40% |
Hõsi pont: |
172 (15) |
Tám.bónusz: |
6% |
Véd.bónusz: |
35% |
Galetki erõ: |
896 / 357 |
Hírnév : |
2258 |
Jóllakottság: |
50% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
111 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
63 (0) |
Torzsz. csaták: |
1377 (12) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1252 (9) |
Leölt torzszülött: |
2284 (17) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0 (0) |
Ájulások száma: |
39 (2) |
|
A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: szakértõ (57)
Speciális
képességeid:
+10 gyógynövények, +9 v.ital fõzés, +57% varázstárgy találására;
95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek
gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 15 gólemagyagot!
2.) Ölj meg 12 õspókot! [számláló: 1] 3.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot
(KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
17 (22) / 1.75 |
[18] tûzimmunitás: |
4 (12) / 2.80 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (12) / 0 |
[20] savimmunitás: |
9 (17) / 1.72 |
[21] elkt.immunitás: |
11 (19) / 0.60 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (12) / 0 |
[24] rezisztencia: |
25 (37) / 6.23 |
[25] bûz: |
14 / 0 |
[26] lõfegyver: |
1 (2) / 0 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
12 / 1.25 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.83 |
[47] zárnyitás: |
13 / 0.67 |
[48] mászás: |
10 / 5.41 |
[49] rugalmasság: |
6 (8) / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (12) / 1.34 |
[51] transzformáció: |
3 / 0.10 |
[52] auraészlelés: |
8 (12) / 2.98 |
[53] ékszerészet: |
5 / 0.52 |
[54] kereskedelem: |
10 / 4.17 |
[55] szívósság: |
23 (28) / 0.40 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 (15) / 3.78 |
[57] gyógynövények: |
14 (26) / 12.65 |
[58] nyomkeresés: |
10 / 2.21 |
[59] vezetõkészség: |
6 / 0.65 |
[62] lopás: |
6 (4) / 0.10 |
[63] éberség: |
8 (12) / 0.21 |
[64] átokszórás: |
5 / 0.10 |
[65] álcázás: |
20 (22) / 0.50 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.65 |
[67] régészet: |
23 (24) / 14.52 |
[68] zene: |
10 / 0.15 |
[69] tanulás: |
15 (17) / 2.72 |
[70] idézés: |
8 (13) / 3.45 |
[71] javítás: |
14 / 4 |
[72] építés: |
11 / 2.41 |
[73] felderítés: |
8 / 1.70 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
5 / 1.67 |
[101] szakért.: |
4 / 0.86 |
|
|
rubin
mágusbot |
bal karom |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.32 |
|
|
szilmill
tõr |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
3 / 1.30 |
|
|
ében tündekard |
bal csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
3 / 0.92 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
5 (8) / 2.32 |
[42] csendvarázs: |
1 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
8 / 0.32 |
[189] elemek uralma: |
1 (4) / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.40 |
[10] energiatüske: |
6 (9) / 1.39 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[152] felejtés: |
9 / 1.68 |
[172] gázpajzs: |
5 / 0.62 |
[17] gránitbõr: |
16 / 1.40 |
[15] jégpajzs: |
5 (8) / 1.50 |
[163] kineport: |
7 (10) / 1.80 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 7.80 |
[158] láth. észlelése: |
6 / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.12 |
[165] manafókuszálás: |
4 (7) / 0.12 |
[179] savhurrikán: |
33 (36) / 10.79 |
[171] savpajzs: |
4 / 1.44 |
[30] sorvasztás: |
1 / 0 |
[176] szélpajzs: |
1 / 0 |
[16] tûzpajzs: |
4 (7) / 1.82 |
[20] tûzvihar: |
3 (6) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
5 (8) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
8 (11) / 1.20 |
[22] villámsújtás: |
37 (40) / 22.93 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
179 savhur |
17 gránit |
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Rambó Jankó, a zöld ekinda |
92/0 |
189% |
155% |
15 / 0.94 |
megsemmisült |
[2] Kemotox, az ichinedar |
34/0 |
189% |
80% |
11 / 9.03 |
megsemmisült |
[3] Pirkadat, a tûzszalamandra |
83/83 |
177% |
200% |
10 / 4.86 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
120% |
gyógyítás: |
10 |
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 80 0 25 61 80 50;
VI erõ:110% ép:15%;
PV 3
5 8;
PSZ 67 57 47 46 56 48;
BA 9700 6 150;
HE 1;
I 30 0 10 63 75;
HU 13 3 500;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 9.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #3 (4. épület),
#6 (9. épület), #34 (2. épület), #304 (216. forduló), #484 (216. forduló),
#213 (216. forduló), #390 (216. forduló), #451 (216. forduló), #348
(216. forduló), #487 (216. forduló), #448 (214. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Mágustanács (#15053). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 9846. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gyorsaság díszes köntöse (#3853) |
|
1 a kobra díszes köpenye (#7438) |
|
1 a remete csillogó fejpántja (#12358) |
|
1 a remete zangrozi csizmája
(#12373) |
|
1 a sebesség díszes köpenye (#13288) |
|
1 a sebezhetetlenség csillogó fejpántja (#19558) |
|
1 a sebezhetetlenség
ezüstcsizmája (#19574) |
|
1 a szellemek ezüst láncinge (#14983) |
|
1 a titán zangrozi csizmája (#5623) |
|
17 ében láncing (#134) |
* |
1 Fairlight
sipkája (#265) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
* |
1 krakoch csizma (#312) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
* |
1 Xantin rubinöve (#184) |
Ékszerek,
kincsek |
* |
1 a hiszékenység gyûrûje (#251) |
|
1 a jég ónixgyûrûje (#22828) |
|
1
a remete ónix karkötõje (#12493) |
|
1 a sebezhetetlenség ónixgyûrûje (#19678) |
|
1 a szalamandra aranyozott
fülbevalója (#26008) |
* |
1 a tudás zafírja (#150) |
|
25672 arany (#1) |
* |
2 arany orgling fétis (#296) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az elektromosság ónixgyûrûje (#27328) |
|
1 az élet ónix karkötõje (#5293)
|
|
1 az ellenállás keresztszimbóluma (#28663) |
* |
1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313)
|
* |
1 cseppkõ gyûrû (#234) |
|
877 drágakõ (#2) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
* |
1 Fénygyûrû (#301) |
|
3 karmazsin tûzgyûrû (#338) |
* |
1 Laillia talizmánja (#319) |
* |
1 nilbongi
kitûzõ (#311) |
* |
5 orgling fétis (#269) |
* |
1 õsgyémánt (#237) |
* |
1 ozin fülkarika (#211)
|
|
1 quwarg amulett (#275) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
10 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
20 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
97 kötél (#128) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mágikus védõruha (#341) |
|
1 õskõ (#8)
|
Fegyverek |
|
1 a bûz hosszú lándzsája (#29233) |
|
1 a gepárd vívótõre (#15703) |
|
1 a hatalom hosszú lándzsája (#7183) |
|
1 a mágia hosszú lándzsája (#3583) |
|
1 a mágus vívótõre (#10303) |
|
1 a sün vívótõre (#25153) |
|
1 a szívósság vívótõre (#14803) |
|
1 a tökéletesség vívótõre (#22003)
|
|
1 a túlélés fogazott kardja (#21568) |
|
1 a villám hosszú lándzsája (#23833) |
|
1 az elfek vívótõre (#10753)
|
|
1 az ügyesség vívótõre (#2653) |
* |
17 ében nyílpuska (#133) |
* |
29 ében tündekard (#132) |
* |
1 rubin mágusbot
(#261) |
* |
3 szilmill tõr (#314) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 bajnokok itala (#62) |
|
1 bosszantás itala (#81) |
|
1 csapdaészlelés
itala (#65) |
|
53 csótányláb (#25) |
|
16 elfu moha (#33) |
|
50 elonotichlan (#31) |
|
2 féregtüske (#42) |
|
54 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala
(#77) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
16 hónakkupók (#30) |
|
1 hõsiesség itala
(#52) |
|
2 immunitás itala (#71) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
6 kihívás itala
(#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
68 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás
(#76) |
|
74 mátekel gomba (#21) |
|
11 méregellenállás itala (#51) |
|
18 mézfû
(#29) |
|
64 mitulen fû (#20) |
|
30 muskil (#37) |
|
12 óriásnövés itala (#60) |
|
1 õsmágus szájvize (#69) |
|
12 parafû (#41) |
|
3 pontosság itala (#72)
|
|
64 ragálygomba (#26) |
|
48 rémcserje (#34) |
|
62 sárkányvirág (#32) |
|
60 sötét mák (#23) |
|
6 szemani gomba (#36) |
|
70 tejfonál (#28) |
|
9 tokin kaktusz (#40) |
|
14974 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59)
|
|
43 velparaj (#35) |
|
22 waarkin (#38) |
|
55 winropu moha (#22) |
|
20 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
36 barna manakõ (#149) |
|
5 bolhedor szárny (#15) |
|
10 bronz korong
(#297) |
|
1 csöpögõ csáp (#334) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
40 ekinda
haj (#147) |
|
13 elektronit (#141) |
|
11 gólemagyag (#330) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
3 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
5 khazdar taréj (#268) |
|
3 kõtroll szem
(#274) |
|
1 maerju koponya (#336) |
|
13 mandibula (#157) |
|
1 molad púp (#16) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
6 nordkristály (#146) |
|
494 õsi relikvia (#17)
|
|
21 patkányfog (#270) |
|
49 pirgamit (#152) |
|
11 smaragd esszencia (#229)
|
|
1 szirénhaj (#293) |
|
59 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278)
|
|
22 yeti csont (#160) |
|
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |