Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:35' EZ A 215. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD 216. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat legkorábbana 216. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor jobb karját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a velociraptor farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
Varkaudar szablyával végigvágod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
Tarantella mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte.
Yaxina von violent mélyen koncentrálva megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 23 életpontot sebzett. E=mcnégyzetné egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 60 életpontot sebzett. E-Sika-Ho egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 30 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozza a velociraptor jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) E=mcnégyzetné a parittyával az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 3 kerek kő. Nem találta el. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Cinty még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a velociraptor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho az ellenfélre lő a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. A lövedék átfúrja a velociraptor jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 224 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján E-Sika-Hot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 172, összes sebződés: 0}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst.
Yaxina von violent üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 8 életpontot sebzett. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. E-Sika-Ho üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 24 életpontot sebzett. Polymorph mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 20 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Bogyógránátot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozza a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.)
Varkaudar szablyával Yaxina von violent kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával E-Sika-Ho kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal E-Sika-Ho párszor súrolva eltalálja a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mallon botjával Polymorph gyengén megütögeti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Polymorph néhányszor súrolja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Yaxina von violent kezébe. (1 támadástól 62 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 641 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, E-Sika-Ho kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 517, összes sebződés: 62}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Cinty néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötte. Tarantella gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot.
Yaxina von violent üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 6 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Cinty mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. E-Sika-Ho támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre villámcsapás varázslatot lő. 25 életpontot sebzett. Polymorph mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 19 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) E=mcnégyzetné, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.)
Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Cinty bogyógránátot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bogyógránát. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho a közelharc előtt még megereszt a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Tarantella ubuk dobónyílat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-86 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Varkaudar szablyával Yaxina von violent néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával E=mcnégyzetné párszor épp hogy megérintgeti a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel E=mcnégyzetné megböki a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontpálcával Cinty párszor keményen megüti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Cinty néhányszor épp csak megérinti a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával E-Sika-Ho kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal E-Sika-Ho kissé megkarcolgatja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Tarantella csak érinti a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mallon botjával Polymorph csak érinti a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)Polymorph ellenfelére jégcsóva varázslatot lő. 35 életpontot sebzett. Harci kalapáccsal Polymorph csak érinti a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó átharapja Yaxina von violent torkát! (1 támadástól 121 életpontot vesztett.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-58 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek! A tyrex egyeduralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, E=mcnégyzetné kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP, összes sebzés: 876, összes sebződés: 1285}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 127. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
bb 815 813 1360 | beraksz a bankba a 815. tárgyat (813 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
a 50 1841 9000 | átadod az 50. tárgyat az 1841. kalandozónak (9000 darabot) |
aa 1171 165 | átadod az 1171. tárgyat a 165. tárgyat |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [124,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
jlk 1629 | jelszó kimondása 1629 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza förtelmes hasát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [126,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 106 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}
Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lajhárlord jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 69 18 | kiveszel a bankból a 69. tárgyat (18 darabot) |
kt 313 18 | elkészíted a 313. tárgyat (18 darabot) |
m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,57] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [129,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [131,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontváz nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az orgoró ollóját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
szk 360 361 369 | keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 369. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
h 1589 69 669 | használod az 1589. tárgyat |
kt 1272 60 | elkészíted az 1272. tárgyat (60 darabot) |
kt 334 20 | elkészíted a 334. tárgyat (20 darabot) |
fkt 547 20 | felt. készítesz az 547. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY) Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető. |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY) Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tűnik. Legalábbis jégnek tűnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínűleg a mindent átjáró hidegből meríti, de szinte biztosnak tűnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyőzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belőle. |
LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY) A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. |
QUWARG GÖDÖR (571. TÁRGY) Egy több száz méter átmérőjű gödröt pillantasz meg, amely olyan mélynek tűnik, hogy nem látod az alját. A gödör oldala, bár meredek, de azért lejt: egyre szűkül, ahogy lefelé nézel. Ami azonban az igazán borzalmas látvány: a gödör mélyéből folyamatosan özönlenek elő a quwargok! Kisebbek, nagyobbak, félelmetesek és óriásiak. Mindjárt ellepnek téged is, és pillanatok alatt lezabálják a húst a csontodról, aztán a csontodat is szétmorzsolják. Menekülj, amíg tudsz, és amikor már eltűntek a quwargok a környékről, talán visszatérhetsz, és megvizsgálhatod ezt a maga nemében egyedülálló építményt, ha van mászókarmod, és legalább 8-as mászásod, a H 78 paranccsal, 30 TVP árán. [Ez a parancs nem helyettesíthető mászógéppel, KT képességgel vagy más módon.] |
ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY) Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás. |
Erő: | 22 (30) | Szint: | 20 | Merészség: | 9/4 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 24 (28) | Védekezés: | 48 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 61/61 év |
Egészség: | 28 (32) | Életpont: | 298/251 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (31) | Varázspont: | 459/67 | Pénz: | 3948 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 15/6 | Pszi pont: | 128/92 | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/66 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 23/11 (+6%) | ütőfegyverek: | 26/25 (+5%) | lőfegyverek: | 9/90 |
dobófegyverek: | 27/34 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -21.); bogyógránát (#430) (22 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 375 időszaki: 92 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/59 | 2. nyomkövetés: | 46/49 (+44%) | 3. lopás: | 1/63 |
4. mászás: | 12/74 | 5. csapdakészítés: | 15/71 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/61 |
7. gyógyítás: | 30/67 | 8. titkosírás: | 9/75 (+11%) | 9. felderítés: | 22/95 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 14/40 | 11. teológia: | 31/75 (+14%) | 12. taumaturgia: | 31/97 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 5/31 (+11%) | 14. versengés: | 15/94 (+16%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 24/18 (+20%) | 17. pszi: | 18/57 (+13%) | 18. zárnyitás: | 1/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 31/42 | 21. úszás: | 3/85 |
22. főzés: | 13/81 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 95 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8973 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 12 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | drótszőr (#37) | 4 | kaktusztüske (#114) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
6 | moa üveggömb (#383) | 4 | rákfatty váladék (#333) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | vark. pecsétgyűrű (#1171) | 101 | víz (#27) | 3 | extra takarmány (#1360) | |||
1 | mászókampó (#165) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | acéltű (#334) | 1 | aranytű (#272) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 16 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 60 | Kaldor varázspora (#1272) | 1 | kőszem (#304) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 3 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
1 | zöld üveg (#82) |