214. forduló, 216. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:35'
EZ A 215. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
216. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat legkorábbana 216. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,54] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 rókafarkat (204 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (103 arany kikiáltási áron), 12 vasércet (12 arany kikiáltási áron), 1 lapockacsontot (21 arany kikiáltási áron), 1 aranyláncot (54 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 3 lajhár csontot (64 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 halcsont (eladási ár: 524 arany, ebből a kezelési költség: 41 arany), 21 kaktusztüske (eladási ár: 47 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 4 karbin plazma (eladási ár: 84 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 11 smirglilevél (eladási ár: 51 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 nagy vaskulcsot, 10 rókafarkat, 20 rókafarkat.
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Yaxina von violent, E=mcnégyzetné, Cinty, Polymorph, E-Sika-Ho és Tarantella. Gyorsan kezet rázol és nevet cserélsz azokkal, akiket korábban nem ismertél. Némi unalmas várakozás után Cinty közli, hogy együtt van a csapat, és más már nem jön. Mehettek, vár a munka. Mikor megpillantod az alpesi tehéncsordát, még a szád is tátva marad. Hogyhogy nem vette eddig észre senki ezt az irgalmatlan sok jószágot. Míg vezetőtök az intézővel tárgyal, megpróbálod összeszámolni, vagy legalábbis megbecsülni a tehenek számát, de ez képtelenség. Végül társatok odalép hozzátok, és tolmácsolja az intézőtől hallottakat. Elmondja, hogy Torgonnak hívják az intézőt, és ő is veletek fog tartani. Hat mérföldet kell majd megtenni a csordával, déli irányba, a kőkarámokig, ahol a fegyveresek átveszik az őrzést. A fizetség 2000 arany, szétosztva. Mielőtt ténylegesen nekifognátok a csorda terelésének, Torgon ragaszkodik egy próbához. Ő maga is nyeregbe száll (egy gyönyörű alanori mén a hátasa), és arra kér titeket, hogy egy negyven marhából álló csoportot tereljetek külön, aztán tartsátok együtt őket néhány percig. Néhány perc is elegendő hozzá, hogy Torgon előtt sikeresen levizsgázzatok szörnyidomításból. Gyorsan, és ügyesen terelitek egyik helyről a másikra az ostoba jószágokat. Aztán az intéző engedélyezi, hogy megkezdjétek a hajtást, és ő is csatlakozik hozzátok. Ostorával pattint néha egyet-egyet, és a marhák - mintha csak varázslatnak engedelmeskednének -, mennek, amerre ő akarja. Hamarosan mozgásba lendül az egész csorda és megindultok dél felé. Az út azonban nem eseménytelen: a távolban sebesen mozgó, nagy testű ragadozókat pillantotok meg. De hiszen ezek raptorok! A csordát üldözik. Gyorsan lemaradtok, és a teheneket Torgon-ra bízva, harci pozícióba helyezkedtek. Egyedül kell kiállnod egy velociraptor ellen.

Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor jobb karját. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát.
Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a velociraptor farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.)
Varkaudar szablyával végigvágod a velociraptor jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.)
A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. {Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}


Yaxina von violent és E-Sika-Ho egy velociraptor, E=mcnégyzetné és Tarantella egy velociraptor, Cinty egy velociraptor vérét vette.
Polymorph-ot egy velociraptor győzte le.
Maradt még számotokra ellenfél! Yaxina von violenttel, E=mcnégyzetnével, Cintyval, E-Sika-Hoval és Tarantellával egymás hátát védve fogtok harcolni. Egy velociraptor lesz az ellenfél!

Tarantella mormolni kezd. Létrejött egy hhaar burka II körülötte.
Yaxina von violent mélyen koncentrálva megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 23 életpontot sebzett. E=mcnégyzetné egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 60 életpontot sebzett. E-Sika-Ho egy villámcsapás varázslattal köszönti a másikat. 30 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot hajít a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozza a velociraptor jobb vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) E=mcnégyzetné a parittyával az ellenfélre céloz és lő. Elrepül 3 kerek kő. Nem találta el. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Cinty még az összecsapás előtt a hosszú íjjal kilő néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a velociraptor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho az ellenfélre lő a fúvócsővel. Elrepül 1 ubuk tüske. A lövedék átfúrja a velociraptor jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 224 tapasztalati pontot kaptál. Az ellenfél alapos átkutatásának feladata közös döntés alapján E-Sika-Hot terheli. Mielőtt elrakná, megmutatja, mit talál (egy raptor karmot). {Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 172, összes sebződés: 0}

Polymorph amint véget ér a csata, visszatér. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +105 életerő.) A szörnyek nem adják fel! Egy másik csoport dinó is a nyomotokba eredt! Jóformán még ki se fújhattátok magatokat, ismét harcra kényszerültök.
Yaxina von violenttel, E-Sika-Hoval és Polymorph-fal egymás hátát védve fogtok harcolni. Ellenfeletek egy tyrannoszaurusz rex!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst.
Yaxina von violent üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 8 életpontot sebzett. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. E-Sika-Ho üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 24 életpontot sebzett. Polymorph mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 20 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeivel perforálja a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Bogyógránátot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bogyógránát. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho a fúvócsővel megereszt néhány lövedéket. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozza a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.)
Varkaudar szablyával Yaxina von violent kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával E-Sika-Ho kissé megkarcolgatja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal E-Sika-Ho párszor súrolva eltalálja a tyrannoszaurusz rex farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mallon botjával Polymorph gyengén megütögeti a tyrannoszaurusz rex lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Polymorph néhányszor súrolja a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap Yaxina von violent kezébe. (1 támadástól 62 életpontot vesztett.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 641 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, E-Sika-Ho kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (egy tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 517, összes sebződés: 62}


E=mcnégyzetné, Cinty és Tarantella egy tyrannoszaurusz rex életét vette időközben. Oh, még nincs vége! Egy minden eddiginél hatalmasabb bestia lép elétek!
Yaxina von violenttel, E=mcnégyzetnével, Cintyval, E-Sika-Hoval, Tarantellával és Polymorph-fal együtt vetitek magatokat a küzdelembe. Egy tyrex egyeduralkodó az ellenfeletek! (ld. enc.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Cinty néhány mozdulatot tesz, mormol, és a következő másodpercben már ongóliant tombolás vibrál körülötte. Tarantella gyorsan felrak egy hhaar burka II varázslatot.
Yaxina von violent üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg az ellenfél irányába. 6 életpontot sebzett. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot sebeztél. Cinty mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 38 életpontot sebzett. E-Sika-Ho támadó varázslatot alkalmaz: az ellenfélre villámcsapás varázslatot lő. 25 életpontot sebzett. Polymorph mélyen koncentrálva megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 19 életpontot sebzett.
Yaxina von violent bumerángot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) E=mcnégyzetné, mielőtt az ellenfél a közelbe érhetne, megcélozza a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsorozza a tyrex egyeduralkodó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.)
Bogyógránátot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bogyógránát. Alaposan megsorozod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Cinty bogyógránátot küld az ellenfél felé. Elrepül 3 bogyógránát. Pár lövedéke átjárja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) E-Sika-Ho a közelharc előtt még megereszt a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 ubuk tüske. Alaposan megsorozza a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Tarantella ubuk dobónyílat ragadva megsorozza az ellenfelet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéke átfúrja a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny egy óriási farokcsapásra készül. Kis híján szétrepeszti a páncélod az ütés. (-86 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek!
Varkaudar szablyával Yaxina von violent néhányszor súrolja a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával E=mcnégyzetné párszor épp hogy megérintgeti a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel E=mcnégyzetné megböki a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a tyrex egyeduralkodó testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontpálcával Cinty párszor keményen megüti a tyrex egyeduralkodó oszlopos lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Cinty néhányszor épp csak megérinti a tyrex egyeduralkodó testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ryuku szablyával E-Sika-Ho kicsit megvágja a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal E-Sika-Ho kissé megkarcolgatja a tyrex egyeduralkodó vastag bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal Tarantella csak érinti a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mallon botjával Polymorph csak érinti a tyrex egyeduralkodó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)Polymorph ellenfelére jégcsóva varázslatot lő. 35 életpontot sebzett. Harci kalapáccsal Polymorph csak érinti a tyrex egyeduralkodó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tyrex egyeduralkodó átharapja Yaxina von violent torkát! (1 támadástól 121 életpontot vesztett.) A szörny támadólag a farkát veti be ellenetek. A fejeden talál el a támadás, amitől azonnal kiterülsz. (-58 életerő, -8 védekezés, -8 támadás a csata időtartamára.) Nem te voltál az egyedüli szenvedő alany, mások is a földre kerültek! A tyrex egyeduralkodó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál. Úgy döntötök, E=mcnégyzetné kutassa át a szörnyet. Gyorsan elrakja, amit talál (3 tyrex csontot). {Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP, összes sebzés: 876, összes sebződés: 1285}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +111 életerő.) Az út hátralévő részében már nem történik semmi szokatlan. Hamarosan feltűnik a dombok mögött a kőkarám. Torgon közli, hogy az út hamarosan véget ér, és nagyon elégedett, ezért jutalomképpen a helytartó által felajánlott fizetséget megtoldja még néhány használati tárggyal. Már alig várjátok, hogy az utolsó alpesi tehén is a karámon belül legyen, mivel most jön a munka legörömtelibb része. Torgon összehív benneteket, és kifizet benneteket.
Az osztozás után neked 1 mászókampó, 3 extra takarmány és 285 arany jut. (Yaxina von violent 1 Aritma ostorával, 2 extra takarmánnyal és 287 arannyal , E=mcnégyzetné 1 díszes nyereggel, 2 extra takarmánnyal és 287 arannyal , Cinty 1 bőrkantárral, 3 extra takarmánnyal és 285 arannyal , E-Sika-Ho 1 pásztorbottal, 3 extra takarmánnyal és 286 arannyal , Tarantella 1 díszes nyereggel, 3 extra takarmánnyal és 285 arannyal , Polymorph 4 extra takarmánnyal és 285 arannyal távozhat.) Jókat derültök a kaland részletein, miközben visszafelé tartotok a gyülekezőhelyre. Az biztos, hogy emlékezetes esemény volt! Mi tagadás, igazi tehénpásztorokká lettetek! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) 7500 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 301.] Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Firandias Ellashar tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 5 szárnyas hernyót. Firandias Ellashar átutalt a bankszámládra 200 aranyat a táborozásod 3. napján.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+200 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 674. hetének nyerőszámai: 11, 4, 19. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku gárdista nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

bb 815 813 1360 beraksz a bankba a 815. tárgyat (813 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rothasztó talizmánt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 3 extra takarmányt. [0 pontot használtál fel, van még 284.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 254.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 252.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 4 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 308 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 251.]

m 2 mozogsz keletre
[122,54] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Qulli Brann vigyorog kajánul. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász quwarg közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg jobb oldalát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg torát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a vadász quwarg torát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal megütöd a vadász quwarg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Polymorph-fal. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy ryuku ostromteknős trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Hátasállata egy mutáns pók! {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy ulkor jéglény (ld. enc.)} Így szólsz: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz E=mcnégyzetnével. Sheran tanítványa. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy ryuku ostromteknős trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy Luthius karkötője (ld. enc.)} Odaveted: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy griff nyakéket, egy Krough fejdíszét, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy quwarg gödör (ld. enc.)} Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Yaxina von violenttel. Raia felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy őselemek köpenye (ld. enc.)} Azt mondod: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A földbe nyomódva 1 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [8 pontot használtál fel, van még 243.]

a 50 1841 9000 átadod az 50. tárgyat az 1841. kalandozónak (9000 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 9000 aranyat Polymorph részére. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

aa 1171 165 átadod az 1171. tárgyat a 165. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Polymorph részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Polymorph részére. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[123,55] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Találsz egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A földbe nyomódva 4 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 227.]

jlk 1629 jelszó kimondása 1629
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza jobb vállát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a massza förtelmes hasát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a massza. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A massza fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 896 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! A következő kincseket találtad: egy ezüst papi karkötő. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[125,57] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy süvítő rája nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a süvítő rája testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 197 pontot kell rákölteni.) Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy démontetű egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy barátság szent tüzét. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az élőholt quwarg jobb vállát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával épp hogy megvágod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a smaragdgólem testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 106 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +94 életerő.)
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Sötét motyogó, 2 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál. Ez két pár! Licitálni kezdesz. Az árnymanó vonakodó arckifejezésétől egyre inkább beindulsz, és addig emeled a tétet, míg ellenfeled mérgesen el nem dobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Orzag bilincse, 2 Illúziópalota, 1 A bajnok manifesztációja. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Orzag bilincse, 2 Illúziópalota. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 2 Illúziósárkány, 1 Szerencsejáték, 1 Garokk, 1 Kaszabolósáska. Ez csak egy pár! Nyertél. 3. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Tisztítótűz, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziópalota, 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu. Ez sajnos semmit nem ér. Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 5 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 1 Sötét motyogó, 1 Aranyeső, 1 Illúziósárkány, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Orbitális mackósajt, 1 Déja vu, 1 Aranyeső, 2 Tisztítótűz. Ez egy pár! Vesztettél. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 73 darab aranyérmét.
Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy lajhárlord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a lajhárlord testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a lajhárlord jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 176.]

kb 69 18 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (18 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 18 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

kt 313 18 elkészíted a 313. tárgyat (18 darabot)
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Legyártottál 18 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 3960 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [90 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[127,58] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [128,57] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz 4 aranyat! Ez aztán a szerencse!

(Továbbmész...) [129,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a proteinfecske testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a proteinfecske fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[130,55] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Észreveszel egy tűzbokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,55] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl és egy nyílvessző. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a csontváz nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy orgoró védelmezi a vadászterületét.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az orgoró ollóját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró bal vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. De nem - ott sem találsz semmit! Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Alaron Galdra lábát masszírozza. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. A régészet tudománya immáron a kalandorok körében is egyre népszerűbb. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ezt a szerencsét. 1 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 16.]

szk 360 361 369 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 369. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 13.]

h 1589 69 669 használod az 1589. tárgyat
Előkapod a Kalmárok Kémgömbjét. Azt szeretnéd megtudni, hogy melyik boltban találhatsz szárnyas hernyót. Hamarosan megjelenik a válasz a kémgömb ködös felületében: (45,62): 1 db. Ára 4 arany. Ezután rakolits por iránt kíváncsiskodsz. A kémgömb hamarosan megmutatja mindezt: nem kapható egyik általad ismert boltban sem. [3 pontot használtál fel, van még 10.]

kt 1272 60 elkészíted az 1272. tárgyat (60 darabot)
Legyártottál 60 Kaldor varázsporát. [Rahn ékkő:] 264 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [6 pontot használtál fel, van még 4.]

kt 334 20 elkészíted a 334. tárgyat (20 darabot)
Sajnos csak 4 acéltű készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 4 acéltűt. [Rahn ékkő:] 176 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

fkt 547 20 felt. készítesz az 547. tárgyat (20 darabot)
fkt 547 20 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 93 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 13, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 351 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TYREX EGYEDURALKODÓ (7031. SZÖRNY)
Mint minden ragadozó szörnyfajban, a tyrexek közt is akad különösen erős, és hatalmas példány. Bár ez a monstrum első ránézésre nem sokkal nagyobb fajtársainál, de egy olyan tapasztalt túlélőnek, mint amilyen te vagy, rögtön feltűnik néhány apróság. Például, hogy a levesestál méretű szemeiben különös értelem csillog. Bizony! Ez a tyrex nem véletlenül vált a dinópark egyeduralkodójává! Vigyázz, hogy ne tudjon hatalmas állkapcsa közé szorítani, mert alkarnyi fogaival a legkeményebb páncélokat is átlyukasztja, és egyszerűen kettészakít, mire egyet pislanthatnál! Távfegyverrel sebet ejteni rajta szinte lehetetlen, mert egyszerűen félrefújja a lövedékeket. Egyébiránt bármilyen típusú fegyverrel egyaránt megsebezhető.

KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

ULKOR JÉGLÉNY (641. SZÖRNY)
Az ulkor jéglény testét tömör jég alkotja, melynek szilárdsága ellenére ez a teremtmény rendkívül mozgékonynak tűnik. Legalábbis jégnek tűnik, de valójában egy eddig ismeretlen anyagból, ulkorból áll. Életerejét valószínűleg a mindent átjáró hidegből meríti, de szinte biztosnak tűnik, még a langymeleg napsütés sem képes eléggé ártani neki. Ezek szerint legyőzhetetlen? Talán nem, vámpirizálni azonban nem lehet belőle.

LUTHIUS KARKÖTŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.

QUWARG GÖDÖR (571. TÁRGY)
Egy több száz méter átmérőjű gödröt pillantasz meg, amely olyan mélynek tűnik, hogy nem látod az alját. A gödör oldala, bár meredek, de azért lejt: egyre szűkül, ahogy lefelé nézel. Ami azonban az igazán borzalmas látvány: a gödör mélyéből folyamatosan özönlenek elő a quwargok! Kisebbek, nagyobbak, félelmetesek és óriásiak. Mindjárt ellepnek téged is, és pillanatok alatt lezabálják a húst a csontodról, aztán a csontodat is szétmorzsolják. Menekülj, amíg tudsz, és amikor már eltűntek a quwargok a környékről, talán visszatérhetsz, és megvizsgálhatod ezt a maga nemében egyedülálló építményt, ha van mászókarmod, és legalább 8-as mászásod, a H 78 paranccsal, 30 TVP árán. [Ez a parancs nem helyettesíthető mászógéppel, KT képességgel vagy más módon.]

ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY)
Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 20 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 298/251 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 459/67 Pénz: 3948 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 15/6 Pszi pont: 128/92 EFejl: 26
Eddig összesen 1825 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15523 TP-t kaptál. Jelenleg 599225 TP-d van. A következő szinthez még 775 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 215. fordulódban 6200 arany került a bankszámládra. 6200 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 2/66 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 23/11 (+6%) ütőfegyverek: 26/25 (+5%) lőfegyverek: 9/90
dobófegyverek: 27/34 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -21.); bogyógránát (#430) (22 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 375 időszaki: 92

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 46/49 (+44%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 12/74 5. csapdakészítés: 15/71 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/61
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 9/75 (+11%) 9. felderítés: 22/95 (+3%)
10. szörnyidomítás: 14/40 11. teológia: 31/75 (+14%) 12. taumaturgia: 31/97 (+8%)
13. szerencsejáték: 5/31 (+11%) 14. versengés: 15/94 (+16%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 24/18 (+20%) 17. pszi: 18/57 (+13%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/42 21. úszás: 3/85
22. főzés: 13/81 (+10%) 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8973 arany (#50) 1 álompor (#396) 12 borkonyó bibe (#312)
1 drótszőr (#37) 4 kaktusztüske (#114) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
6 moa üveggömb (#383) 4 rákfatty váladék (#333) 1 rókafarok (#124)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)
1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 101 víz (#27) 3 extra takarmány (#1360)
1 mászókampó (#165)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 acéltű (#334) 1 aranytű (#272) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst papi karkötő (#308) 16 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 60 Kaldor varázspora (#1272) 1 kőszem (#304)
2 lajhár csont (#236) 3 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 nyílvessző (#108) 4 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(122,54) Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241), Polymorph (1841. kalandozó), E=mcnégyzetné (3538. kalandozó), E-Sika-Ho (4057. kalandozó), Yaxina von violent (4573. kalandozó)
(123,55) Tharr oltár
(124,56) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), massza (#217)
(125,57) süvítő ráják (#113), 28. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), élőholt quwarg (#202)
(126,58) egy ismeretlen isten rúnaköve, smaragdgólem (#417), lajhárlord (#757)
(127,58) uzbányok (#102), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, sóhajtó dorony (#112)
(128,57) quwarg királynő (#153)
(129,56) proteinfecskék (#139), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, quwarg felderítő (#299)
(130,55) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár
(131,55) csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek