Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. nov. 13. 16h:37' EZ A 1036. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 1037. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 96 185 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
194 | 195 | 196 | |
49 | |
|
|
50 | |
|
|
51 | |
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
ee 183 245 184 | eladod a 183. tárgyat a 245. tárgyat a 184. tárgyat |
ee 246 185 40 | eladod a 246. tárgyat a 185. tárgyat a 40. tárgyat |
ee 75 198 63 | eladod a 75. tárgyat a 198. tárgyat a 63. tárgyat |
ve 1170 10 | megveszed az 1170. tárgyat 10 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Blounther apó jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megvagdalod a Blounther apó testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a Blounther apó nyakát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal kissé megkarcolod a Blounther apó hosszú szakállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A Blounther apó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Blounther apó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és egy fokhagyma. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Elhajítod a vacak tyrannoszaurusz rex trófeát, és kinyersz egy alkalmas Blounther apó trófeát. 3 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 127, gyógyulás: 0, összesen: -127 ÉP}
kb 244 9 | kiveszel a bankból a 244. tárgyat (9 darabot) |
bb 56 310 211 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (310 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kt 251 | elkészíted a 251. tárgyat |
kf 251 | kézbeveszed/felveszed a 251. tárgyat |
m 8 1 6 | mozogsz északra, északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[195,50] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny közelebbről nem is tűnik olyan rettenetesnek. Még az is lehet, hogy barátságos. No, ezt azért nem mutatja, csak tüntetően hátat fordítva Neked továbbmegy.
(Továbbmész...) [194,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 14 kaját. 2 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 158, gyógyulás: 0, összesen: -158 ÉP}
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Nincs időd félrehajolni. (42 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: 4 tinta, gyíkfű, kék orchidea, fokhagyma. Marokra fogva a kyorg hosszúpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal többször mélyen végigmetszed a drakolich csontos vázát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [192,52] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Ryuku rövidkarddal végigvágod a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
kt 1168 | elkészíted az 1168. tárgyat |
v 15 69 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 15 312 3 | elmormolod a 15. varázslatot |
f 124 | kísérletezel a 124. tárggyal |
f 2442 2446 447 | kísérletezel a 2442. tárggyal a 2446. tárggyal a 447. tárggyal |
ef 11 503 | energia fejlesztése 11 |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: v 161 0 0 | elmormolod a 161. varázslatot |
ELMEMESTER (552. TUDATI KÉPESSÉG) Nos, eljutottál a pszi-használat mesterfokára. Már nem csak saját elmédet vagy képes tökéletesen kontrollálni, de hála a Közös Tudat összefogásának, és a kasztroplanáris tér meghódításának, másokét is. Kényed-kedved szerint képes vagy már formálni a pszi erejét, akár a magad védelme, akár mások támadása érdekében. Elegendő megnyitni elméd rejtett tudati csatornáit ahhoz, hogy pszi-támadásaid minden eddiginél hatékonyabbak legyenek, és olyan erővel csapjanak le a szerencsétlen áldozat védtelen tudatára, amint azt még te sem voltál képes elképzelni eddig! [Támadó pszi-képességeid mostantól sokkal intenzívebb szenvedést okoznak az áldozataidnak. 40. szintig a szinted/4%-kal nő a támadó pszi-képességek sebzése, 120. szintig a szinted/8%-kal, 200. szintig a szinted/16%-kal. 200. szint felett már nem érzékelhető további erősödés, így annak maximális összértéke az eredeti sebzés 25%-a. Minden számításnál lefelé kerekítünk. A képesség a fix sebzésű képességeket is erősíti, de a %-os sebzést okozókat, és a szuperpszi képességeket nem. Azok a támadó pszi-képességek, amelyek nem sebeznek, mostantól a rendes hatásuk mellett sebezni is fognak. A sebzés mértéke annyiszor 2D6, ahány %-kal erősödnek a sebző pszí-képességeid a fenti képlet alapján.] |
BRONZ MORFMEDÁL (2501. TÁRGY) A bronz morfmedált azok kapták jutalmul, akik részt vettek a morfok Végzet vermébe történő visszazárásában. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír. Viselőjének felbuzdítja a harci szellemét (+2 támadás), és látványa demoralizálja az ellenfelet (-2 szerencse a varázslataid ellen). Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
Erő: | 25 (31) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 27 (35) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 6/6 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 369/249 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 663/24 | Pénz: | 1221 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 23/3 | Pszi pont: | 172/82 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/19 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 10/94 |
vágófegyverek: | 27/68 (+7%) | ütőfegyverek: | 12/58 | lőfegyverek: | 23/7 |
dobófegyverek: | 1/42 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk tüske (#137) (5 -11.); nyílvessző (#108) (12 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
192,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195 |
JLKzott minoszkúpok: 65, 56, 62, 61, 64, 60, 57, 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/20 | 2. nyomkövetés: | 47/6 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 9/63 | 5. csapdakészítés: | 21/34 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 6/74 |
7. gyógyítás: | 33/8 (+76%) | 8. titkosírás: | 5/79 | 9. felderítés: | 24/81 |
10. szörnyidomítás: | 16/37 | 11. teológia: | 29/58 (+11%) | 12. taumaturgia: | 31/43 (+5%) |
13. szerencsejáték: | 2/51 | 14. versengés: | 11/43 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/94 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | 24/6 (+4%) |
19. zárnyitás: | 3/47 | 20. vadászat: | 15/81 | 21. bányászat: | 22/59 |
22. úszás: | 16/40 | 23. főzés: | 8/6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), emberevőt (#119) fedett veremmel (#219), arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219), tüskés harci gromakot (#156) fedett veremmel (#219), quwarg királynőt (#153) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), természet haragja (#141) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 15, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 15, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +45 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 70. labirintus (169,29). kőtorony (664): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 70, 72, 73, 81, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 5, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 500. |
A morf invázióban megölt morfok száma: 45, az összesen kapott pontszám: 4500. (összesen ölhető: 1722 ) |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 33 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 141 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | galachmit (#310) | |||
1 | gyíkfű (#201) | 12 | gyöngymangó (#135) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
7 | kék orchidea (#68) | 8 | kis vaskulcs (#40) | 48 | mákrózsa virág (#56) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 4 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 7 | sáfránypor (#211) | 1 | teknőcteknő (#416) | |||
34 | tigroszlán fog (#63) | 4 | tinta (#101) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
3 | vaskulcs (#183) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
5 | fűszerkeverék (#1170) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | |||
9 | kvazár (#244) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | |
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|