20. forduló, 23. forduló, Gránitvállú Rogan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 16. 9h:08'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4872
SZÁMLA : XXXX

GRÁNITVÁLLÚ ROGAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,13] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Professzorral. Fairlight hittérítője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon ismét összeakadsz Professzorral. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Professzorral. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Szárnyas Tejvadásszal. Tharr kisebb papja. Egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lánckesztyűt, egy mind. ametisztjét, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy mocsárivérc trófea, egy Poomr Ko trófea és egy miksziszi húsgólem trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon ismét összefutsz Professzorral. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ).
Találkozol egy piros csíkos trikós, kalapos, piros szemű férfival. Bőre ragyás. Kezei hosszú fémkarmokban végződnek. Bemutatkoztok egymásnak. Kiderül, hogy őt Freddick Krügericknek hívják. Ezzel kacagva rád rohan. Közben megjegyzi, hogy itt neki nem árthatsz. Tárgyilagosan közlöd vele, hogy már otthon is rendszeresen nézted a helyi telemágikus fényadást, és hogy ő kedvenc karaktered volt. Természetesen láttad a sorozat utolsó részét is, ahol elpusztították, tehát most ő az, akinek nincs esélye. Freddick ijedt képet vág, aztán elinal. Mosolyogva ébredsz fel a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 57 49 72 hulladék: 57 49 72
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kígyóbőr kesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

hu 126 185 308 hulladék: 126 185 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 3 189 1 felt. lőfegyver haszn. 3 a 189. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 3 189 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 8 189 2 felt. lőfegyver haszn. 8 a 189. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 8 189 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

flh 14 188 2 felt. lőfegyver haszn. 14 a 188. tárggyal (2 darabot)
Ok, FLH 14 188 2 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

fkt 188 5 1 felt. készítesz a 188. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérg. ubuk dobónyilat. [4 pontot használtál fel, van még 175.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[45,12] Épületek tűnnek fel. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Találsz egy sörsátrat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Eladsz 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért.
Összeakadsz Fintorral. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Mélyen a szemedbe néz, és lassan végighúzza a nyelvét a felső ajkán. Izgató a dolog, de ellenállsz!
Összeakadsz Melinkával. Elenios követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< "

(Továbbmész...) [44,11] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy pókvadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 123 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 160.]

kut 45 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű, egy bőrsisak és 2 nyu-shuriken (ld. enc.). Egy varkaudar kölyök támad rád.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal kilukasztod a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg jön feléd.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. [45 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[45,10] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy királygyík. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a királygyík testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 22 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [46,11] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sünmedve összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

kut 45 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk dobónyíl és egy tolmokov-koktél. Egy varkaudar jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök jobb első lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az élőholt mirg jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a jobb válladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [45 pontot használtál fel, van még 60.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +68 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 60.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[46,12] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 2 bőrsisakot 10 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. "

(Továbbmész...) [46,13] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy garokk. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a garokk varacskos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nathan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

kut 45 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar jön feléd.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal alaposan megvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hopp, most jössz rá, nem rejtetted el a varkaudar szimbólumodat, amikor a faluba léptél. S ez mintha ellened tüzelné még a gyávább lakosokat is. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 461 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Halvány mosoly fut át az arcodon, mikor látod, hogy néhány varkaudar a hátsó sorokból ijedten elmenekült. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bőrsisak, 3 bumeráng (ld. enc.) és egy szöges páncél. Egy varkaudar támad rád.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 167 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást. Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a bronzsisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 160 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

BUMERÁNG (249. TÁRGY)
A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4.

KARAKTERLAP

Gránitvállú Rogan, egy fekete, göndör hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr követője vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 19 (31) Szint: 13 Merészség: 10/4 Magasság: 121 cm
IQ: 12 (20) Támadás: 37 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 9 (15) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 59/59 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 304/292 Jellem: semleges Tul. pont: 15
Szerencse: 12 (30) Varázspont: 176/36 Pénz: 440 arany Kép. pont: 9
Eddig összesen 193 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 490 TP-t kaptál. Jelenleg 34 420 TP-d van. A következő szinthez még 13 580 TP szükséges. Trófeáid: törpemammut, xirnox, varkaudar bajnok.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 13 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 6
dobófegyverek: 9 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (3 -7.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (8 -13.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 2 db (14 -);
46,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 673 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 5 3. csapdakészítés: 5
4. gyógyítás: 4 5. felderítés: 4 (+1) 6. teológia: 1
7. vadászat: 4 8. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz tüskét (#22) (max. 11 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gorombilla (#38), gyilkos sallank (#85), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
csontlepke (#746), varkaudar behemót (#189)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (9997,8)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 93.37 kg Megterheltség: 47%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 2 gyenge méreg (#26) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 nagy bronzkulcs (#185) 3 rézsisak (#72) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 ubuk dobónyíl (#138) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
75 arany (#50) 1 bőrsisak (#57) 3 bumeráng (#249)
7 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 7 madártoll (#112)
4 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225)
5 sünmedve tüske (#14) 1 szöges páncél (#65) 1 tolmokov-koktél (#351)
3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
9
10
11
12
13
14
(44,11) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), pókvadász (#59), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)
(45,10) Tharr oltár, 11. jellempróba, királygyík (#26)
(45,12) orgyilkos (#131), vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,11) oltár, 2. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), sünmedve (#33), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)
(46,12) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), útonálló (#130)
(46,13) az 53. labirintus bejárata, garokk (#73), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 4. jellempróba, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), varkaudar (#64), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2016.12.16 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 4.)
2016.12.16 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szüty‹je -> 5.)
2016.12.16 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 75 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Jelenléti bónusz)
˙

Üzenet küldése a karakternek