Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. jan. 2. 15h:08' EZ A 425. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD 426. játékheted kezdete: jan. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 37 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 102 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2231 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
d 92 6 | eldobod a 92. tárgyat (6 darabot) |
tv 121 | támadó/véd. varázslat a 121. varázslatot |
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 40 13 | t. energia kisütése: 40 13 |
kf 1728 475 | kézbeveszed/felveszed az 1728. tárgyat a 475. tárggyal |
vv 178 188 | elmormolod a 178. varázslatot a 188. varázslatot |
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
tno 5 1 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kb 316 2 | kiveszel a bankból a 316. tárgyat (2 darabot) |
kb 51 1 | kiveszel a bankból az 51. tárgyat (1 darabot) |
hu 476 139 251 | hulladék: 476 139 251 |
hu 382 28 418 | hulladék: 382 28 418 |
hu 460 316 266 | hulladék: 460 316 266 |
hu 30 209 51 | hulladék: 30 209 51 |
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 2 | mozogsz keletre |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 103 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos bal oldalát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel meghorzsolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar iszákos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 504, sebződés: 65, gyógyulás: 8, összesen: -57 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót fejét. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 393 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar katona bal karját. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 404 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 92 életpontot sebeztél. 92 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a varkaudar katona testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (4 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A varkaudar katona összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1242, sebződés: 110, gyógyulás: 110, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. Semmi hatás! A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 398 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a varkaudar böllér testét. (7 támadással 540 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 14220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1670, sebződés: 787, gyógyulás: 234, összesen: -553 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Ellenfeled könnyedén félreüti! Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rontasz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a vark. kardtáncos testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével néhányszor súrolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 102 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a vark. kardtáncos jobb lábát. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a vark. kardtáncos testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8648 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 284, gyógyulás: 227, összesen: -57 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 90 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a sötét ölész testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a sötét ölész testét. (7 támadással 582 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a sötét ölész bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ütés kritikus! A halál azonnal beáll. 407 életpontot vesztettél. A sötét ölész karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 504, gyógyulás: 111, összesen: -393 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 100 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2825 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 514, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
h 1755 1000 | használod az 1755. tárgyat |
v 198 164 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
[164,55] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni.
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 6 30 79 | mozogsz 6 30 79 |
lm 2 20 | mozogsz 2 20 |
lm 13 9 7 | mozogsz 13 9 7 |
lm 24 25 26 | mozogsz 24 25 26 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
hh 522 522 522 | használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat |
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [162,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel a misztikus palota tetejére. Á, ez az! Van itt egy kupolaszerű torony a tetőn, és annak van egy ajtaja! Izgatottan belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az átokmurgattyú testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel kegyetlenül megütöd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a szubreális vámpír bal lábát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 2041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 6, gyógyulás: 64, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [162,54] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
m 8 4 | mozogsz északra, délre |
(Továbbmész...) [163,53] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Találsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
szk 184 | keresed a 184. szörnyet |
ef 20 513 | energia fejlesztése 20 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
Erő: | 51 (67) | Szint: | 46 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 47 (50) | Támadás: | 104 (108) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 36 (45) | Védekezés: | 116 (125) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 6/195 év |
Egészség: | 35 (56) | Életpont: | 797/796 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 44 (98) | Varázspont: | 2044/1544 | Pénz: | 24897 arany | Kép. pont: | 61 |
Vérpont: | 90/57 | Pszi pont: | 398/145 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/24 | ökölvívás: | 8/51 (+18%) | szúrófegyverek: | 7/66 |
vágófegyverek: | 48/11 (+1%) | ütőfegyverek: | 7/58 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 37/35 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
163,53 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/74 | 2. nyomkövetés: | 69/32 (+15%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 16/37 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 19/80 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 9/78 (+24%) |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 23/82 (+1506%) |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 125/47 (+7%) | 12. taumaturgia: | 102/42 (+33%) |
13. versengés: | 3/57 | 14. harcművészetek: | 10/54 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 38/55 (+27%) | 17. pszi: | 32/4 (+2%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 24/95 (+11%) |
22. testépítés: | 27/67 | 23. úszás: | 4/45 (-500%) | 24. főzés: | 16/56 (+10%) |
25. csapatmunka: | 3/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer), lidércúr (#252), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) | tárgyvédelem (#178) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50), direkt kontaktus I (#121) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal. |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 72 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) OK a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 368 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranypikkely (#415) | 7 | drótszőr (#37) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 3 | ezüsttollú nyíl (#363) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
5 | kötél (#92) | 1 | kvazár kard (#297) | 1 | kvazár páncél (#251) | |||
1 | kvazár sisak (#266) | 6 | mihlanil dobótőr (#599) | 1 | mithril pajzs (#460) | |||
1 | mithril sisak (#465) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | norgat kulcs (#471) | |||
1 | Pusztítás Botja (#316) | 7 | rövid kard (#171) | 2 | szuperkötél (#209) | |||
1 | Tharr Keresztje (#287) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | 4 | varányszem (#30) | |||
20 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1640 | arany (#50) | 2 | deus ex machina (#1) | 1 | esszenciakristály (#350) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 8 | kaja (#2) |