207. forduló, 209. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 20. 9h:09'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 208. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,59] koordinátán.
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+92 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+65 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy halálmadár nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 363.]

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 540 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 361.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

kf 1531 2 kézbeveszed/felveszed az 1531. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a méregtagadót. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 336.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 326.]

p 69 21 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 321.]

m 4 2 3 mozogsz délre, keletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[91,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt sullár testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár bal első lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregtagadóval súrolod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 23, gyógyulás: 34, összesen: +11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 922 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 107100.
Látsz egy rát-fát. Felfedeztél egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [92,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy orgyilkos. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy sötét kastplom (569. épület.).

(Továbbmész...) [93,53] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm jobb karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy hatalmas csapással felmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [30 pontot használtál fel, van még 291.]

be 578 bemész az 578. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. - Nem is tudod elképzelni, mekkora szolgálatot tettél városunknak. Tudunk egyéb feladatot is adni! [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 25 arany.] A várostól északra fekvő királyi vadász tatu tenyésztelepet mostanában sötét gnómok fosztogatják. Nagyon jó lenne, ha utánanéznél a dolognak. Állítólag egy elhagyott tanyaházban rejtőznek, íme a térképe.

12
9 6
5
8 7
11 10
3 2 4
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 46. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 3, északra 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[94,52] Továbbmész a város utcáján. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A táblán Borax király portréja látható! K.B. 91x25-ös méretben. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy relikviagyűjtő házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz márványszobrot. (ld. enc.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Lendül a bunkó s fröccsen az agyvelő, így jár mind ki hiszi ő nagymenő. Tour-Mix. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Minden áttelepülni szándékozó polgárt adókedvezményekkel vár Biztosrév. Edward a kiváncsi " Utad során felfedezed egy copfos ősz hajú, félszemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy kígyóbőr övet, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy optiri agysisakot, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy zafír erőövet és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Álljon e tábla a barátságunk tiszteletére, Dark Silexnek. (Napkeleti Nyaff) "

(Továbbmész...) [94,51] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a rájanyék testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár farkát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt sullár bal első lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megcsapod az élőholt sullár bal első lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Szarvaival az élőholt sullár megböki a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával az élőholt sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az élőholt sullár farkát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval épp hogy megvágod az élőholt sullár testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Lábával meglök az élőholt sullár. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 37, gyógyulás: 10, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {GYD:} Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-32 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester jobb vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 72, gyógyulás: 86, összesen: +14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 dorony tüdőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 924 (limit: 925), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 107300.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ha Sheran hívő vagy és IGAZÁN tápos akarsz lenni, akkor keresd a Sheran Múmiákat! " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy álomvirágot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Előbb találsz tökös nőt, mint kapsz el egy Árnymenőt... a helyedben ügyelnék! " A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot.

(Továbbmész...) [94,50] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardfogú fülemüle nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a kardfogú fülemüle bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Méregtagadóval kicsit megvágod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 26, gyógyulás: 35, összesen: +9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. [35 pontot használtál fel, van még 251.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[94,49] Még mindig az erdőben vagy.

Felfedeztél egy korongfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,48] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Mozgást észlelsz oldalról. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 8, gyógyulás: 133, összesen: +125 ÉP}

Látsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Úgy gondolod, hogy a közeledő pordémon nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a pordémon portestét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a pordémon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,47] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Látsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Találsz egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 25 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a kék rothasztó testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. {GYD:} Kőkéssel súrolod a kék rothasztó jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {GYD:} Méregtagadóval megkarcolod a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 584 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 58, gyógyulás: 65, összesen: +7 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 675 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 201.]

be 46 bemész a 46. titkos labirintusba
Megismered a leírás alapján az elhagyatott tanyaházat. Megtalálod a bejáratot. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Ahogy belépsz, szörnyű bűz csap meg - a rothadás bűze. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél a hajdani istállóhoz. Most már egyetlen állat sincs itt. [3. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy útonálló. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy útonálló van előtted! Fegyvere egy bunkó. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az útonálló fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belesel a szerszámoskamrába. Denevéreket riasztottál fel, amelyek heves szárnycsapásokkal menekülnek kifelé. Egyetlen szerszám sincs már itt. [4. PONT] Megbotlasz valamiben: 2 vadász tatu bőr. Felpakolsz.
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
[30 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 12 12 12 mozogsz 12 12 12
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Elérkeztél egy nagyobb, közös hálószobához. [12. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy sötét gnóm lakik itt. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sötét gnóm testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 bronzkulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 7 7 7 mozogsz 7 7 7
Továbbgyalogolsz a hálószobákat összekötő folyosón. [11. PONT]
Bekanyarodsz a folyosón. [10. PONT]
Elérsz a 9. ponttal jelölt volt lakószobához. [9. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sötét gnóm az. Fegyvere egy bunkósbot. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sötét gnóm jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 rézkulcsot.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Benézel a kamrába, amelynek polcai hajdan ennivalótól roskadoztak. [7. PONT] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranygyűrű, 1 csontkés, 1 csuklyavirág és 1 vadász tatu bőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 1 mozogsz 1
Átmész a konyhán, ahol hajdan hatalmas lakomákat készítettek. [6. PONT]
Elérkezel az ebédlőbe. A hatalmas, 20-30 főre tervezett asztal kettéhasadva, oldalt döntve hever a földön. [5. PONT]
Belépsz a hatalmas előtérbe, amelynek földje rothadó szalmával van felszórva. [2. PONT]
Elhagyod a gonosz által kísértett házat.
[20 pontot használtál fel, van még 96.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[93,48] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,49] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy álomvirágot. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sünmedve nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 76.]

kno 3 5 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! 3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. [30 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 7 513 energia fejlesztése 7
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 4.]

bb 172 213 199 beraksz a bankba a 172. tárgyat (213 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 téfea-agyat. Beraksz a bank széfjébe 1 xirnox szivet. Beraksz a bank széfjébe 1 karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 19, 16.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 349 pontot. A következő körben tehát 347 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RELIKVIAGYŰJTŐ HÁZA (2239. TEREPTÁRGY)
Az egyik kis utcában egy eldugott kis házat veszel észre. Az érdekes benne az, hogy egy kis réztábla függ az ajtón: relikviagyűjtő (relikviákat adok-veszek, cserélek). Hmm, ez érdekes, hogy ez eddig hogy kerülhette el a figyelmedet! Na de sebaj! Észben tartod majd, és ha lesz valami olyan relikviád, amit nem tudsz másra használni, elhozod majd ide, hátha kapsz érte valami hasznosat.

MÁRVÁNYSZOBOR (2232. TÁRGY)
Ránézésre a Raia templomain százával megtalálható angyali szobrok miniatürizált változatát tartod a kezedben, az apró márványszobor minden részlete pontosan ugyanolyan kidolgozott, mint nagyobb párjaié. A fény és jóság istenéhez való kötődése vitathatatlan, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy energia alapú varázslataidra szintenként egy bónusz sebzést kapsz. Ne aggódj, gonoszként sem lesz semmi bajod, ha magadnál tartod, ha nagyon zavar a látványa, dugd el hátizsákod legmélyére, hatását úgy is ki fogja fejteni. Átadni viszont nem lehet, mert valamilyen bűbáj ezt megakadályozza.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2232 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy márványszoborra!)

TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY)
Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent.
- Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél!
[Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY)
A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg.

TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 208. fordulód.

Erő: 36 (42) Szint: 25 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 31 Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 23 (25) Védekezés: 36 (41) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 20 Életpont: 385/499 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (37) Varázspont: 505/322 Pénz: 2456 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/1 Pszi pont: 136/197
Eddig összesen 2648 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 166 TP-t kaptál. Jelenleg 1 466 420 TP-d van. A következő szinthez még 233 580 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, Mnebolath, ongóliant. A 203. fordulódban 11450 arany került a bankszámládra. 11450 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/86 (+1%) szúrófegyverek: 23/36 vágófegyverek: 20/53 (+29%)
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 28/18 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Kedvenc táborhely: 71,59
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/8 2. nyomkövetés: 54/92 (+30%) 3. mászás: 15/18 (+500%)
4. csapdakészítés: 18/20 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/50 6. gyógyítás: 14/80
7. titkosírás: 9/15 8. felderítés: 11/31 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 24/33 (+14%) 11. taumaturgia: 20/27 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 6/25 (+20%) 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 6/10
16. szörnyismeret: 26/12 (+22%) 17. pszi: 21/35 (+4%) 18. zárnyitás: 7/47 (+20%)
19. vadászat: 5/50 (+12%) 20. bányászat: 30/43 21. testépítés: 7/63
22. főzés: 14/45 (+10%) 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (73,20) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 karbin plazma (#199) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 téfea-agy (#172)
14 víz (#27) 1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 5 bomló esszencia (#2367)
1 bronzkulcs (#76) 1 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 dorony tüdő (#212) 1 éjkő (#2369) 1 elkarog szőr (#665)
2 fülemüle agyar (#267) 1 halálvirág (#2371) 1 kaja (#2)
1 kerek kő (#19) 1 rézkulcs (#75) 9 spiritusz (#170)
5 sünmedve tüske (#14) 1 tudás gyöngye (#522) 3 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
46
47
48
49
50
51
52
53
54
(91,52) erszényes elkarog (#354), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(92,52) orgyilkos (#131), sötét kastplom (#569)
(93,48) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(93,49) nekrofun (#173), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sünmedvék (#33)
(93,53) sötét gnóm (#132), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581)
(94,47) a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), kék rothasztó (#421), útonálló (#130), sötét gnóm (#132)
(94,48) manaelementál (#290), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720), pordémon (#253)
(94,49) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), Chara-din monolitja (#534)
(94,50) kardfogú fülemüle (#146), Thargodan csontváz (#297)
(94,51) rájanyékek (#58), élőholt sullár (#216), zombi mester (#251), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(94,52) orgyilkos (#131), az 51. labirintus bejárata, relikviagyűjtő háza (#2239), egy törpe férfi

Üzenet küldése a karakternek