Karakterszám: |
2882 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
208 |
Játékhét: |
373 |
E forduló ára: |
31 zs. |
Maradék zseton: |
48 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2007. dec. 20. 12h:06' |
A következõ
fordulód táplálható: 2007. dec. 21. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
GARRISON KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 108 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek
tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan
kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11522.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 18.* Basztandzsi és Homály megküzdöttek egymással, és Basztandzsi
gyõzött.
*júl. 20.* Basztandzsi teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában
kapott.
*júl. 20.* Basztandzsi és Anakh-su-namun megküzdöttek egymással,
és Basztandzsi gyõzött.
*júl. 23.* Basztandzsi teljesítette a 19. küldetést,
amit a palotában kapott.
*júl. 23.* Basztandzsi felköltözött a következõ
szintre.
*okt. 29.* Anakh-su-namun pszionikus párviadalban legyõzte Förtelmes
Mutációt.
*nov. 5.* Anakh-su-namun pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Förtelmes Mutáció felett.
*nov. 6.* Anakh-su-namun teljesítette a 18.
küldetést, amit a palotában kapott.
*nov. 6.* Anakh-su-namun egy tolvaj!
Szerencsére lebukott.
*nov. 7.* Anakh-su-namun teljesítette a 19. küldetést,
amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 10.* A 15138 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett!
*júl. 18.* Ambassadar és Lord Khalel megküzdöttek egymással, és Ambassadar
gyõzött.
*júl. 31.* Ren és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött.
*aug. 2.* Pannonica csatában legyõzte Fikusz Kukiszt.
*aug. 21.* Alystair
D'Brison pszionikus küzdelemben diadalt aratott Brancaleone da Norcea felett.
*aug. 28.* Akadil Tel Kator és Abdullah pszi párbajt vívtak. Akadil Tel
Kator került ki gyõztesen.
*aug. 31.* Rent legyõzte harcban egy szkritter
ölész.
*szept. 17.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott
Gondol-Kodó felett.
*szept. 20.* Morq Fan Gor pszionikus párviadalban
legyõzte Corvust.
*szept. 26.* Akadil Tel Kator és ÉjHercegnõ megküzdöttek
egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Már kopog a szemed az éhségtõl!
Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián
adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen,
de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz.
(+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+40 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 376.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 366.]
bsz 9 2882 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina,
szellõzõrendszer, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz, nagyobb barlang,
ivó, istálló, nekrofun trón, katonai gyakorlópálya, fûraktár, könyvtár,
tanácsterem, mágusház, mágustorony, akadálypálya, itató, vadászsarok, gyógyító
kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok, kovácsmûhely, munkagép, aréna, kutatólaboratórium,
építõgép*, fókuszgömb, lélekenergia generátor, javítómûhely, relaxációs
szoba*, barlangfürdõ, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola, rezervátum*,
futószalag*, az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*, szónoki emelvény*,
szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*, vadászház*, dicsõségfal*, szolgaképzõ*.
[Jelenleg készülõ épületek:] börtön (736/5000 TVP), tolvajcéh (1137/1500
TVP), szintfejlesztés (116/300 TVP), varázsüllõ (3914/6400 TVP), lordok
háza (4085/10000 TVP), alkímista labor (2159/6400 TVP), szauna (1179/3000
TVP), mágusközpont (1168/10000 TVP).
[Tagok listája:] Dart Mahul #5112 (17227 TVP), Dög #2293 (0 TVP), Ben-e-veer
#9996 (2684 TVP), Menõ Csaj #5216 (1450 TVP), Hószakáll Arnond #3676 (11448
TVP), Syndic Mitt'onya'nuruodo #3857 (12071 TVP), Cicababa #5287 (100 TVP),
Flen Eligor #3296 (12540 TVP), Csuhi, a Mágus #2074 (4424 TVP), Örök Lázadó
#6113 (5539 TVP), Dron Arakis #4161 (3564 TVP), Mendax Mystagogus #9714
(5993 TVP), Dizsnyóarcú Trücsvók #2424 (13479 TVP), Lotzán az Õrzõ #9583
(7372 TVP), Adam, az Õrült Félisten #8927 (0 TVP), Mancs #6124 (0 TVP),
Polipka a"Jel Hordozója" #5637 (4144 TVP), Xirqzywrrixyt #3516 (0 TVP),
Sahib al Saddat Hayem #7507 (9994 TVP), Garrison #2882 (5332 TVP), Helior
#9428 (4459 TVP), Zéémsh Liklsci az Ébenúr #6200 (2666 TVP), Woland, a
Felfedezõ #3236 (6896 TVP), Aranea #2967 (5237 TVP), Jégvirág #7863 (1322
TVP), Alfred #4985 (2900 TVP), Fehér Chelestra #5662 (5494 TVP), Felhõ
Riamon #9516 (2165 TVP), Zeno #9606 (306 TVP).
Garrison eddig a köv. épületekre teljesítette a minimumot: 1, 3, 4, 5, 6,
7, 8, 9, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28,
29, 30, 31, 36, 37, 39, 42, 45. Jelenleg semmilyen épületet nem épít. Elõször
is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól.
(+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán
edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán
is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság,
+2 bûz/illat) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell tolvajcéhet építeni!
[ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
kno 100 5 64 16 110 18 |
100. képességre 5 képességpont |
Elköltesz 5 képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak
köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 38. Elköltesz 16 képességpontot
az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét,
az átokszórás szakértelmed 19. szintre nõtt. Elköltesz 18 képességpontot
fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen
fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 16. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
h 8 1 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 38!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
h 64 |
64. tárgy használata |
Ledöntesz a torkodon 1 kincskeresés italát.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]
k 369 430 227 265 457 |
kaland elvállalása |
(369. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Erõdben, ügyességedben
bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 13-as küszöbre: 3 hõsiesség pont
árán sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod
magad.
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeled egy kõtroll (#196)
[aura: mágia: 2.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõtrollt. Wotan a kõtrollt rohamozza. A quwarg
harcos megközelíti a kõtrollt. A kõtroll odajön hozzád. A kõtrollt próbálod
megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(89 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(90 ép-t sebeztél).
Vérfarkas agyarral lesújtasz.
(33 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
(27 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik
(14 sebzés). A kõtroll holtan terül
el. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 253 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz
veszed a zsákmányt, ami a lich csontamulettje, 56 arany és 3 hamis arany.
Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+30% jóllakottság.)
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(430. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. A terem, ahová érsz, üres, kivéve egy emelvényt középen, amelyen
egy nagyon õsi, nyitott könyvet látsz. Közelebb lépsz. Mágikus rúnák!
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] Hangosan olvasni kezded a rúnákat,
amelyek lángolva eltûnnek. Mire a végére érsz, egy nyitott kaput látsz
a terem másik végében. Átlépsz rajta.
Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Szerszámokat
veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba
12-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz
rajta.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy bundás
yeti (#175) [aura: tüskés bõr: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a bundás yetit. Odacsapsz bal mancsoddal.
(109 ép-t
sebeztél). Csontig hatoló hideg van
(-6 ép) Roncsoltál. Odacsapsz farkaddal.
(90 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Meglengetve a vérfarkas agyart,
próbálsz lesújtani.
(54 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz.
(33 ép-t sebeztél).
Szagod látható benyomással van rá
(2 sebzés). A bundás yeti holtan terül
el. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 270 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
egy yeti csont, 48 arany és 2 hamis arany. A quwarg harcos zabál. (+25%
jóllakottság.)
A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Bízva ügyességedben,
nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200)
és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: 3-as méretû 3-as szintû nyelv.].
*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy átok. Megátkoztak! A quwarg behemót irányába mozogsz. Wotan elindul
a quwarg élõsködõ felé. A quwarg harcos a quwarg élõsködõ felé mozog. A
quwarg behemót közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg behemótot próbálod
megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal.
(94 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét.
Rávágsz farkaddal.
(78 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Vérfarkas agyarral
támadsz.
(37 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(28 ép-t sebeztél).
Nehezen bírja a szagodat
(5 sebzés). A quwarg behemót halálhörgés közepette
a földre zuhan. Wotan a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ megtántorodik.
A quwarg élõsködõ hörögve elterül. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 242 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 59/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+46%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami 117 arany és 6 hamis arany. Wotan kajával tömi magát.
(+25% jóllakottság.) A quwarg harcos zabál. (+13% jóllakottság.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet,
és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid
idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 96 arany és egy nehéz nyílpuska.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont
és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(227. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Egy sziklakemény kristályajtót találsz.
Be van zárva! Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba
13-as küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló!
Átlépsz a nyitott ajtón.
Egy õrszobába jutsz, amelyben egy mulatságos kinézetû galetki üldögél egy
sakktábla elõtt. - Van kedved játszani? - kérdi. Tétován bólintasz.
[IQ
próba 11-es küszöbre: sikeres] Kemény csatában megvered a lika-sárga pöttyös
bõrû, hatszarvú lényt. Láthatóan nem bánja a vereséget, sõt, megmutat egy
csapóajtót az asztalon. - Erre mehetsz tovább - mutatja.
A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod,
de sajnos zárva van. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni
kezdesz.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod
az ajtót, és továbbmész.
Egy négykarú, békafejû galetki bukkan fel elõtted. Minden mancsában egy-egy
kés van, meg egy csomó az övén! A késeket dobálni kezdi feléd.
[Gyorsaság
próba 14-es küszöbre: sikeres] Villámgyors vagy: elkapod a késeket, és
visszadobálod! A galetki hörögve elterül, és egy pillanat múlva semmivé
foszlik. Legyõzted!
Nocsak, itt van valami: egy gyalogos lándzsa és egy energiaital.
[ld.
enc.]
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 70% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(265. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be
a bejáraton. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz
meg. Ellenfeleid 2 szélfivér (#179).
*** 1. KÖR *** Felemelve a légzés hosszú íját, az 1. szélfivér rád lõ.
(2 lövéssel 51 ép-t sebzett.) A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér.
(2 lövéssel 56 ép-t sebzett.) Megindulsz az 1. szélfivér felé. Már ott
is vagy! Wotan a 2. szélfivér felé mozog. A quwarg harcos az 1. szélfivért
rohamozza. Támadod az 1. szélfivért. Lesújtasz bal mancsoddal.
(120 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Elõresuhintasz farkaddal.
(95 ép-t
sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz.
(50 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(33 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér kileheli lelkét. Wotan
a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér megtántorodik. A quwarg harcos
lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Regenerálsz
(+15 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. szélfivért próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal
mancsoddal.
(107 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Ostorként csattantasz farkaddal.
(95 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz.
(41 ép-t sebeztél). Megpróbálod
megmarni.
(35 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 353 sebzést okoztál, és 107 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 31/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Szolgáidnak is jut 27%. Elrakod a zsákmányt,
ami egy õskõ, 2 a légzés hosszú íja, 95 arany és 5 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz
egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+41 életpont.)
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 77 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 28% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(457. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve
lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. A szobának, amelybe
belépsz, egyetlen kijárata van... azaz... épp záródik befelé egy lecsukodó
vasrácsos ajtóval!
[Gyorsaság próba 10-es küszöbre: sikeres] Pillanatnyit
sem habozol, vetõdsz, és épphogy át tudsz gurulni az ajtó alatt.
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal
vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.
[103 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]
m 17 15 8118 2111 7711 1111 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,15) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 118) A legközelebbi feladat megoldásánál 118 lesz a válaszod.
(M 18,15) A következõ terem keletre van, így arra mész. Mély, zengõ hangot
hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen
a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos
próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
A következõ egyszerû
feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok
mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ
elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 8, 18, 30, 45, 64, 88... No, mi a
következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét
megadnod.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás.
[118] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat.
(+20% lélekenergia.)
(M 18,14) Északra mész tovább. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted
támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy kõtroll (#196)
[aura: erõ: 24.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz a kõtroll felé. Már ott is vagy! Wotan megközelíti
a kõtrollt. A quwarg harcos a kõtrollt rohamozza. A kõtroll máris elõtted
terem! Támadod a kõtrollt. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(90 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(84 ép-t sebeztél).
Vérfarkas agyart forgatva támadsz.
(43 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod
belemélyeszteni.
(25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(12 sebzés). A kõtroll
kileheli lelkét. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 254 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben
magadba szívod a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": az ellenállás díszes karkötõje, egy kõtroll szem, egy xenópete,
55 arany és 3 hamis arany. A gyomrod korog egyet. Mohón zabálni kezdesz.
(+30% jóllakottság.)
(M 18,13) Északi irányba folyatod utadat. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
(M 18,12) Az északra menõ folyosót követed. Egy sárga, rengeteg csáppal
és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve
közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd
az akadályt. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal
kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre:
sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
Megvesztegetés: 2. (M 18,11) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A sötétbõl
egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg
õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod!
Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt
elindult, hogy eladja Fartemin városában a terményét. Útközben számolta
a lépéseit - 65 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Elkagor város fõterére.
Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 57 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 84 százas lépés után érkezett
meg Fartemin városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment
haza, Elkagor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út!
Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos
nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
m 4144 4445 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 17,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 18,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 17,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 17,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 215.]
ism 6 |
a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz,
hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá.
Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek.
A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen
mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét.
Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed...
Nem most, rázod meg a fejed.
(388. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha
csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
csótánylábat. A szemed sarkából
mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad.
Ellenfeled egy kõtroll (#196).
*** 1. KÖR *** A kõtroll irányába mozogsz. Wotan a kõtrollt rohamozza.
A quwarg harcos elindul a kõtroll felé. A kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson.
A kõtrollt próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal.
(93 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(84 ép-t
sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El sem
találtad. Harapásra nyitod szádat.
(25 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a
szagodat
(14 sebzés). A kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 216 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+27%). Szolgáidnak is jut 13%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy kõtroll szem. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz
az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó
szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli
vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek
a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös
fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet
látsz. Elég félelmetes!
(350. kaland, összköltsége 10 TVP.) Ahogy továbbindulsz,
valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami!
Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy elmezúzó (#166).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Garrison |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)37 |
(-28)12 |
Elmezúzó |
Agyvihar |
-36
PE |
(-9)86 |
(-8)62 |
2. |
Garrison |
Pszi csáp |
+8 PE |
(-3)34 |
(-12)0 |
Elmezúzó |
Agyvihar |
-36
PE |
(-9)77 |
(-8)54 |
Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-36 életpont.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített
lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét.
Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé.
Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével
valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt
fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja,
miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni.
(284. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt
velparaj nõ! 1 darabot sikerül
begyûjteni. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított
szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy zombi
nagymester (#171) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** A zombi nagymester megidézi a zombi herceget. A zombi herceg
felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Wotan a zombit rohamozza. A quwarg harcos
a zombi nagymestert rohamozza. A zombi elindul Wotan felé. Megtámadod
a zombi herceget. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(107 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Odacsapsz farkaddal.
(88 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral
lesújtasz.
(45 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(29 ép-t
sebeztél). A zombi herceg hörögve elterül. Wotan és a zombi egymással
harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi holtan terül el. A quwarg harcos
a zombi nagymestert támadja. Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a zombi nagymester elmormol
egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). A zombi herceg csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Megtámadod a zombi
mestert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(96 ép-t sebeztél). Vastag
bõrét szaggatod. Meglóbálva zúzol farkaddal.
(96 ép-t sebeztél). Meglengetve
a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani.
(32 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra
tátva harapsz.
(35 ép-t sebeztél). A zombi mester kileheli lelkét. Wotan
és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi zombija
hangtalanul összecsuklik. A quwarg harcos a zombi nagymestert támadja.
Regenerálsz (+15 ép)
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a zombi nagymester elmormol
egy animációt. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). Támadod a zombi mestert. Odaütsz bal mancsoddal.
(117 ép-t
sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal.
(98 ép-t sebeztél). Vérfarkas
agyarral lesújtasz.
(53 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat.
(33 ép-t sebeztél). A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Wotan
és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi zombija
hangtalanul összecsuklik. A quwarg harcos a zombi nagymestert támadja.
A zombi herceg a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik.
Regenerálsz (+15 ép)
*** 4. KÖR *** A zombi nagymester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy animáció. A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan
zombiként). Támadod a zombi mestert. Lesújtasz bal mancsoddal.
(119 ép-t
sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal.
(86 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani.
(50 ép-t sebeztél).
Harapni próbálsz.
(33 ép-t sebeztél). A zombi mester zombija hangtalanul
összecsuklik. Wotan és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik.
A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A quwarg harcos a zombi nagymestert
támadja. A zombi herceg a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik.
Regenerálsz (+15 ép)
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a zombi nagymester létrehoz egy animációt.
A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
Megtámadod a zombi mestert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(103
ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(98 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas
agyart, próbálsz lesújtani.
(48 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz.
(35 ép-t sebeztél). A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Wotan
és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi zombija
hangtalanul összecsuklik. A quwarg harcos a zombi nagymestert támadja.
A zombi herceg a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik.
Regenerálsz (+12 ép)
*** 6. KÖR *** Magában motyogva, a zombi nagymester létrehoz egy animációt.
A zombi csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
A zombi mester csatlakozik a zombi nagymester oldalához. (agyatlan zombiként).
Megtámadod a zombi mestert. Odakensz neki bal mancsoddal.
(116 ép-t sebeztél).
Ostorként csattantasz farkaddal.
(92 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt.
Vérfarkas agyarral támadsz.
(41 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni
próbálsz.
(36 ép-t sebeztél). A zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik.
Wotan és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi zombija
hangtalanul összecsuklik. A quwarg harcos a zombi nagymestert támadja.
A zombi herceg a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik.
A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 960
sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által
okozott/kapott sebzés: Wotan: 220/0, a quwarg harcos: 143/11.] A küzdelem
eredménye döntetlen.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját
szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz
vadat. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted.
Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig
odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen
érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz.
(444.
kaland, összköltsége 35 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik:
leszedsz 1
mézfüvet. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl
gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid
2 szélfivér (#179).
*** 1. KÖR *** A légzés hosszú íjával meglõ téged a 2. szélfivér.
(2 lövéssel
53 ép-t sebzett.) A légzés hosszú íjával meglõ téged az 1. szélfivér.
(3
lövéssel 83 ép-t sebzett.) Az 1. szélfivér irányába mozogsz. Wotan a 2.
szélfivér felé mozog. A quwarg harcos az 1. szélfivért rohamozza. Megtámadod
az 1. szélfivért. Lekeversz egyet bal mancsoddal.
(109 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(98 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. Vérfarkas agyarral támadsz.
(33 ép-t sebeztél). Megpróbálod
belemélyeszteni fogaidat.
(34 ép-t sebeztél). Az 1. szélfivér hörögve elterül.
Wotan a 2. szélfivért támadja. A 2. szélfivér megtántorodik. A quwarg
harcos választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben.
Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. szélfivért próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(102 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Villámgyorsan elõrevágsz
farkaddal.
(87 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz.
(47 ép-t sebeztél).
Kitátod szádat, harapni próbálsz.
(34 ép-t sebeztél). A 2. szélfivér kileheli
lelkét. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 360 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 24/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette
beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 27%. Viszed,
ami mozdítható: 2 a légzés hosszú íja, 104 arany és 5 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+41 életpont.)
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]
Vadászni támad kedved. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon
keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Odalent a fentinél
sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen
boldogulsz. A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik.
Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb
fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik.
Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem
annyira lakatlan...
(295. kaland, összköltsége 5 TVP.) Velõtrázó ordítást
hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164) [aura: imm.mérg.gázra:
6.].
*** 1. KÖR *** A sziklaóriás felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Wotan a sziklaóriás
irányába megy. A sziklaóriás odajön hozzád. A quwarg harcos a sziklaóriás
felé mozog. Megtámadod a sziklaóriást. Lecsapsz bal mancsoddal.
(100 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lecsapsz farkaddal.
(88 ép-t sebeztél).
Vérfarkas agyart forgatva támadsz.
(49 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni
próbálsz.
(29 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(9 sebzés).
A sziklaóriás hörögve elterül. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 275 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Szolgáidnak 13% jut. Elrakod a zsákmányt,
ami egy méregellenállás itala, 63 arany és 3 hamis arany. Uzsonnaidõ!
Mohón zabálni kezdesz. (+31% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom
lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói
közé. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a
nyomon. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy mutáns
szójer (#174) [aura: savimmunitás: 40.].
*** 1. KÖR *** Megindulsz a mutáns szójer felé. Már ott is vagy! Wotan
elindul a mutáns szójer felé. A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson.
A quwarg harcos a mutáns szójer irányába megy. Megtámadod a mutáns szójert.
Lecsapsz bal mancsoddal.
(103 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Elõresuhintasz
farkaddal. Félrehajolt. Vérfarkas agyarral támadsz.
(41 ép-t sebeztél).
A fogaiddal támadsz.
(34 ép-t sebeztél). A mutáns szójer holtan terül el.
Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 178 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Wotan: 0/0, a quwarg
harcos: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+30%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 14% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy szójer csáprágó, 37 arany és 2 hamis arany. Wotan zabál. (+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
ism 2 |
a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg
az élet! Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlók
ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik
Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott,
mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. [aura: felderítés: 3.] A Mutánsok klánjának
kifejlett mutáns rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket
látod nála: bronzmedál, Leah vaspajzsa, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ,
ozin fülkarika, cseppkõ gyûrû, suhanó csizma, khaldoran öv, a mutáció gyémántja,
görényfarok, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, bronz pszi váll-lap,
Örökkévalóság Smaragdja, a pók smaragdgyûrûje, szent templomi maszk, orgling
fétis, arany tanítványköpeny, a mágia láncinge, arany orgling fétis. Megpróbálod
rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod:
"Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja vissza: "Te aszott torzszülött!"
A következõvel folytatod: "Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább
az orrodnál!" Nem késik a válasszal: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!"
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod
egy pár éhezõ csótány legyen." Azonnal visszavág: "Hogy árasztaná el a
csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!"
Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan rettenetesen gyáva vagy, hogyha meglátsz
egy torzszülöttet, nyomban összecsinálod magad!" Dühösen kiabálja vissza:
"Az Ellenség vigyen el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán
tényleg nem kellett volna. Jól odamondasz neki: "Igaz, hogy amikor anyád,
a púpos molad kihajított a vackából, gonosz banyák szoptattak cserébe a
kevéske agyadért?" Förtelmes Mutáció szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében.
Ezt megkapta! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+40%
lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Elhaladsz néhány
elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de
a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Ahogy befordulsz
egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik.
Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik
itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet.
(235. kaland, összköltsége 5 TVP.) Útközben észreveszel egy
szemani gombát.
Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy
képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál.
Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben
nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.)
a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha
vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy
bejuthass a gyengébbek barlangjába is.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt
található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt.
Talán rábukkansz valami érdekesre... Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan
rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét
barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság.
Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze
nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri!
(267. kaland, összköltsége
10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1
tejfonál ! Óvatosan begyûjtöd. Folytatod
a lelet feltárását. Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett
vagy, így el tudod olvasni: 290. A khadil kristálynak köszönhetõen a civilizáció
fejlõdése felgyorsul, és ez sajnos jelentõs környezetszennyezéssel jár.
A Sheran papok hiába tiltakoznak, a telepek kialakulásakor még igen jelentõs
befolyásuk mára elenyészett.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
z 19 20 |
zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. Befejezve a számot, felnézel, és várod a közönség reakcióját.
Megtapsolnak, de azért a hallgatók arcán nem látszik akkora lelkesedés.
(+40 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata!
(+1 hõsiesség pont.) Nemcsak aranyat kaptál - valaki ajándékozott neked
egy bolhedor szárnyat!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 67.]
t 2 20 |
2. szakértelem tanulása 20 TVP-ért |
Hasznosítod az oskolában szerzett ismereteket. A kellékekre 20 aranyat költesz.
Fejtörõket találsz ki magadnak, matematikai, mûveltségi feladatokat. Alaposan
lefárasztod az agyadat. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 47.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Egy
duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Hohó, hiszen most van a születésnapod!
Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére.
Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel
jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól,
nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5 véletlen kalandot teljesítettél,
így +23% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg kezdõ felderítõ
(1.91).
A fordulódban rekordot értél el: te vagy az elsõ a szinteden, akinek erõ
tulajdonsága 38 lett!
Ebben a körben +5 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen
3361 sebzést okoztál, és 285 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 49 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
415 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Garrison, egy erõs felépítésû, rövid fekete hajú, éjsötét
szemû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint).
Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.91). Ez a 208.
fordulód.
|
[1] erõ: |
38 (45) / 26.90 |
[2] IQ: |
13 (17) / 11.45 |
[3] ügyesség: |
11 (14) / 1.55 |
[4] egészség: |
15 (18) / 9.09 |
[5] mágia: |
11 (12) / 6.49 |
[6] gyorsaság: |
20 (25) / 1.11 |
[9] Méret/ép: |
209 (217) / 182 |
Min. méret: |
198 |
Barlangméret: |
209 |
|
|
Varázspont: |
161 / 161 |
Képességpont: |
81 / 49% |
Hõsi pont: |
270 (5) |
Tám.bónusz: |
16% |
Véd.bónusz: |
38% |
Galetki erõ: |
926 / 267 |
Hírnév : |
3077 |
Jóllakottság: |
178% |
Életkor: |
16 / 16 |
|
|
Galetki csaták: |
234 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
70 (0) |
Torzsz. csaták: |
1582 (10) |
Torzsz. gyõzelmek: |
1454 (9) |
Leölt torzszülött: |
2488 (15) |
Pszi csaták: |
147
(1) |
Pszi gyõzelmek: |
47 (0) |
Ájulások száma: |
123 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: kivégzõ (51)
Speciális
képességeid:
+17 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +7 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj nyolc xenó bébit! [számláló: 4] 2.) Igyál
meg 3 bosszantás italát. [számláló: 2] 3.) Költözz tovább két szinttel!
[számláló: 1] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[15] regeneráció: |
19 (31) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
7 (8) / 2 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
14 / 0.40 |
[24] rezisztencia: |
10 (12) / 0.56 |
[25] bûz: |
10 / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.15 |
[46] csapdaészlelés: |
12 / 8.66 |
[47] zárnyitás: |
11 / 1.04 |
[48] mászás: |
9 / 8.17 |
[49] rugalmasság: |
8 / 0.15 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 0.75 |
[51] transzformáció: |
9 / 0.50 |
[52] auraészlelés: |
9 / 3.89 |
[53] ékszerészet: |
7 / 3.29 |
[54] kereskedelem: |
7 / 4.31 |
[55] szívósság: |
20 / 1.05 |
[56] varázsitalfõzés: |
8 / 0.91 |
[57] gyógynövények: |
10 / 7.65 |
[58] nyomkeresés: |
23 (30) / 2.57 |
[59] vezetõkészség: |
6 (7) / 1.95 |
[60] pszi támadás: |
8 / 5.82 |
[61] pszi energia: |
8 / 2.82 |
[63] éberség: |
7 / 1.62 |
[64] átokszórás: |
19 / 0.20 |
[65] álcázás: |
25 / 0.55 |
[66] lopakodás: |
4 / 3.05 |
[67] régészet: |
10 / 1.11 |
[68] zene: |
9 / 1.90 |
[69] tanulás: |
9 / 6.56 |
[70] idézés: |
6 / 0.51 |
[71] javítás: |
9 / 5.52 |
[72] építés: |
14 (15) / 13.98 |
[73] felderítés: |
10 / 8.38 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
38 (40) / 0.92 |
[101] szakért.: |
18 (20) / 11.29 |
[102]
roncsolás: |
20 / 0 |
|
farok |
[103] méret: |
30 / 0 |
[104] szakért.: |
22 / 11.84 |
[105] rothasztás: |
10
/ 0 |
|
jobb mancs |
[106] méret: |
12 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 6.32 |
|
|
vérfarkas
agyar |
fog |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
16 / 1.08 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0.24 |
[36] csábmosoly: |
1 / 0 |
[42] csendvarázs: |
4 / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[37] egokínzás: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
3 / 0.16 |
[160] esszenciaelnyelés: |
10 / 6.18 |
[172] gázpajzs: |
1 / 0 |
[40] gigaököl: |
1 / 0 |
[17] gránitbõr: |
9 / 6.56 |
[39] halál szava: |
1 / 0 |
[15] jégpajzs: |
1 / 0 |
[163] kineport: |
7 / 1.36 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
1 / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.16 |
[158] láth. észlelése: |
1 / 0 |
[157] láthatatlanság: |
4 / 0.12 |
[35] mágiatörés: |
7 / 0.48 |
[129] mentális robbanás: |
8 / 2.98 |
[148] méregsemlegesítés: |
5 / 0.64 |
[28] óriáserõ: |
1 / 0.24 |
[128] pszi csáp: |
8 / 6.56 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[161] sebezhetetlenség: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
1 / 0.16 |
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
[170] villámpajzs: |
1 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (60%): |
28 óriáse |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (0%): |
17 gránit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (16).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Wotan, az óriáspók |
105/105 |
194% |
200% |
12 / 3.42 |
harcol |
[2] morfinder telep |
1/1 |
100% |
200% |
1 / 0 |
nem harcol |
[3] quwarg harcos |
73/62 |
194% |
200% |
5 / 1.60 |
harcol |
lélekenergia rész |
33% |
jóllakottság határ |
80% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
ad 10 |
bsz 9 2882 |
be 30 |
|
2. Makró |
pv 7 |
pta 128 128 128 128 128 128 |
|
3. Makró |
gy 99 0 30 50 |
gy 50 0 10 50 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #148. |
2: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #148. |
3: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 45. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 65 0 10 50;
VI erõ:200% ép:35%;
PV 4 3 1;
PSZ 46 47 66 58;
BA 15043;
HE 1;
PTA 128 128 128 128 128;
I 20 1 30
63;
HU 120 1 200;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 18.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #4 (7. épület), #13 (3. épület),
#23 (8. épület), #27 (9. épület), #29 (4. épület), #51 (20. épület),
#388 (208. forduló), #350 (208. forduló), #284 (208. forduló), #444
(208. forduló), #295 (208. forduló), #235 (208. forduló), #267 (208.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Lord Akryl. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 13 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bérmágus díszes pikkelyvértje (#17217) |
|
1 a gepárd szárnyas sisakja
(#15477) |
|
1 a gólem halotti maszkja (#8291) |
|
1 a gyorsaság nagy pajzsa (#3762) |
|
1 a gyõzelem sárga öve (#20967)
|
|
1 a káosz dalebgad pajzsa (#32124) |
|
1 a káosz dalebgad sisakja (#32139) |
|
1 a káosz irtózatos fejpántja
(#25869) |
|
1 a kígyó díszes fejpántja (#19106) |
|
1 a kobra csontmaszkja (#7392) |
|
1 a kobra zangrozi csizmája (#7423)
|
* |
1 a küzdelem vassisakja (#20426) |
|
1 a merénylõ díszes pikkelyvértje (#10917) |
|
1 a regenerálódás kék köpenye
(#24537) |
|
1 a regenerálódás sárga öve (#24567) |
* |
1 a regenerálódás zangrozi csizmája (#24523) |
|
1 a remete utazóköpenye
(#12386) |
|
1 a sebesség díszes fejpántja (#13256) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a szalamandra csontmaszkja (#25842)
|
|
1 a teknõs fekete csizmája (#25422) |
|
1 a teknõs kék köpenye (#25437) |
|
1 a titán könnyû pikkelyvértje (#5516)
|
|
1 a tökéletesség bíbor láncinge (#21732) |
|
1 a tökéletesség vassisakja (#21776) |
|
1 a túlélés díszes fejpántja
(#21356) |
|
1 a tûz vörös maszkja (#22244) |
|
1 a védekezés ezüst láncinge (#4633) |
|
1 a védekezés sárga öve (#4767)
|
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az angyalok átlátszó köntöse (#28152) |
|
1 az egészség sárga öve (#2967)
|
* |
1 az entek sárga öve (#9717) |
|
1 az enyészet kerek pajzsa (#23111) |
|
1 az ügyesség átlátszó köntöse
(#2502) |
|
1 díszes pikkelyvért (#1017) |
* |
33 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst fejpánt (#1107) |
|
1 khaldoran öv
(#137) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 mintrogi erõöv (#262) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
8 törpe
pikkelyvért (#4) |
|
1 vas mellvért (#1048) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 aréna bronz érme (#441) |
|
1 a bûz ezüst fülbevalója (#29157) |
*
|
1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) |
* |
1 a háború köve (#156) |
|
1 a jég kõamulettje (#22796) |
|
1 a káosz
különös karkötõje (#2604) |
|
1 a káosz õrült amulettje (#11559) |
|
1 a lich csontamulettje (#11997)
|
|
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) |
* |
1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) |
|
1 a sólyom ezüst fülbevalója
(#29607) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) |
* |
2 a tökéletesség ezüst nyaklánca
(#21882) |
|
1 a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
|
4556 arany (#1) |
|
5 arany orgling
fétis (#296) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás díszes karkötõje (#28692)
|
|
1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662) |
|
1 az entek karikaszimbóluma (#9761) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 cseppkõ
gyûrû (#234) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
342 drágakõ (#2) |
|
1 görényfarok (#189)
|
|
127 hamis arany (#809) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 keresztszimbólum (#1213)
|
|
1 kõamulett (#1196) |
|
1 kristályamulett (#130) |
|
1 malachit karkötõ
(#1241) |
|
1 márványgyûrû (#1226) |
|
19 orgling fétis (#269) |
* |
1 óriás fülbevaló
(#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
|
2 quwarg amulett (#275) |
* |
1 Rogan karkötõje
(#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
4 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
1 apró ködmön (#518) |
|
163 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 éhínség parányi gyöngye (#204) |
|
2 fekete
dukát (#218) |
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bölcsesség hosszúkardja (#17967) |
|
1 a gyõzelem hosszú lándzsája
(#21133) |
|
1 a káosz csábító kardja (#26979) |
|
1 a káosz urának nyílpuskája (#17049) |
|
1 a káosz végzetes nyílpuskája
(#28299) |
|
1 a kobra fogazott kardja (#7618) |
|
23 a légzés hosszú íja (#27822) |
|
1 a légzés könnyû íja (#27821) |
|
1 a mágia kõrisfa íja (#3523) |
* |
1 a regenerálódás hosszú íja (#24672) |
|
1 a szalamandra barbár lándzsája
(#26081) |
|
1 a szalamandra rövid tõre (#26052) |
|
1 a szívósság gyalogos lándzsája (#14832) |
|
1 a természet vívótõre (#17053)
|
|
1 a tolvaj hosszúkardja (#9417) |
|
1 a tûz barbár lándzsája (#22481) |
|
2 az angyalok gyalogos lándzsája
(#28332) |
|
1 az elfek könnyû nyílpuskája (#10736) |
|
1 az ellenállás görbekardja (#28766) |
|
1 az erõ hosszú íja (#1722) |
|
1 dobótõr (#159) |
|
3 ében nyílpuska (#133) |
|
6 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott kard
(#1318) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
2 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
2 hosszú íj (#1272)
|
|
18 kerek kõ (#11) |
|
8 kés (#5) |
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
|
3 rövid tõr (#1302) |
|
6 rozsdás kard (#131)
|
|
45 sziklarepesz (#13) |
|
2 törp szekerce (#235) |
|
1 Trollagyar (#214)
|
* |
1 vérfarkas agyar (#384) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
3 csapdaészlelés itala (#65) |
|
29 csótányláb
(#25) |
|
11 elfu moha (#33) |
|
19 elonotichlan (#31) |
|
1 energiaital (#82) |
|
25 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
23 hónakkupók
(#30) |
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
3 immunitás itala (#71) |
|
4 kalmárok itala
(#66) |
|
3 kihívás itala (#68) |
|
24 liánvirág (#24) |
|
1 lila manaital (#83)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
46 mátekel gomba (#21) |
|
6 méregellenállás
itala (#51) |
|
10 mézfû (#29) |
|
34 mitulen fû (#20) |
|
15 muskil (#37) |
|
5 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
4 pontosság itala
(#72) |
|
25 ragálygomba (#26) |
|
25 rémcserje (#34) |
|
2 sárga gyógyital (#61)
|
|
20 sárkányvirág (#32) |
|
12 sötét mák (#23) |
|
13 szemani gomba (#36)
|
|
45 tejfonál (#28) |
|
15 üvegcse (#14) |
|
8 védelem itala (#59) |
|
7 velparaj (#35) |
|
15 waarkin (#38) |
|
20 winropu moha (#22) |
|
9 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
14 barna manakõ (#149) |
|
2 bolhedor szárny (#15) |
|
8 duzzadt xenópete
(#479) |
|
32 ekinda haj (#147) |
|
31 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
25 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
9 khazdar taréj (#268) |
|
9 kõtroll szem
(#274) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
10 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
1 óriási xenópete (#480) |
|
53 õsi relikvia (#17) |
|
18 patkányfog (#270)
|
|
15 pirgamit (#152) |
|
5 ratifikátor agy (#236) |
|
19 smaragd esszencia
(#229) |
|
1 szirénhaj (#293) |
|
28 szójer csáprágó (#231) |
|
1 xenópete (#278)
|
|
47 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már
nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség
márványgyûrûje #21926 (11), a gólem csontmaszkja #8292 (11), a pontosság
jádegyûrûje #4379 (16), a törpék nagy pajzsa #6462 (11), az angyalok zangrozi
csizmája #28123 (12), a törpék átlátszó köntöse #6552 (11), a titán ónixgyûrûje
#5728 (14), a természet szürke maszkja #16843 (14), a mágus ezüst nyaklánca
#10182 (11), a bûz koponya amulettje #29100 (20), a bérmágus háromszögszimbóluma
#17412 (11), az elfek átlátszó köntöse #10602 (11), az entek fekete csizmája
#9672 (11), a hatalom malachitgyûrûje #7077 (11), a ragadozó bíbor köntöse
#20054 (18), a harcos ezüst nyaklánca #7932 (11), a harcos ezüst fülbevalója
#8007 (11), az entek márványgyûrûje #9776 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 775 arany (#1), 1 tejfonál (#28),
1 bolhedor szárny (#15), 1 méregellenállás itala (#51), 2 duzzadt xenópete
(#479), 4 a légzés hosszú íja (#27822), 1 szemani gomba (#36), 2 kõtroll
szem (#274), 1 yeti csont (#160), 2 aranydukát (#437), 1 csótányláb
(#25), 1 szójer csáprágó (#231), 1 velparaj (#35), 1 a lich csontamulettje
(#11997), 1 mézfû (#29), 1 nehéz nyílpuska (#1287), 1 energiaital (#82),
1 gyalogos lándzsa (#1332), 29 hamis arany (#809), 1 az ellenállás díszes
karkötõje (#28692), 1 óriási xenópete (#480).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 xenópete (#278), 1 kincskeresés
itala (#64).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TOLVAJCÉH (#58) Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: 10 drágakõ
Min építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Szerszámraktár (#55)
Leírás: Amikor
a szövetségetek elég naggyá válik a tagok közül, az igazi tolvajok valódi
tolvajcéhet hoznak létre. A zsákmányt összegyûjtik elcserélik egymás között
és tanítják, segítik egymást, hogy még hatékonyabbak lehessenek. Lopásra
és csapdaészlelésre kap 2 bonuszt automatikusan, aki kiadta az adott fordulóban
a BSZ parancsot.
ENERGIAITAL (82. TÁRGY) A város széles körben használt doppingszere,
a gyorsabb fejlõdés eszköze. Ha megiszod, egész körben, ha csata végén
lélekenergiát kapsz, 10%-al többet fogsz kapni, mint egyébként. A "beinjekciózás"
a H 82 paranccsal történik, 5 TVP-ért, és több ital hatása nem adódik össze.
Vigyázz az állandó, folyamatos használattal: megsínylõdheti a szervezeted...