206. forduló, Risara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 6. 12h:50'
EZ A 213. JÁTÉKHETED, 207. FORDULÓD
214. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1529
SZÁMLA : XXXX

RISARA KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,22] koordinátán.
A táborozás 4. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, barna szemű troll férfival. A bőre kreolszínű. Raia eljövendő papja. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy harci maszkot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy troll ritualista trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy földsárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy kőszáli disznó! Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 5. napon összefutsz egy szőke, göndör hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tépett lobogót, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy Vérmes Amazon trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy bumeráng. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínű sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly képpel. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat.
A táborhoz négy alak közelít, kék elefánton lovagolva. Az egyik egy termetes árnymanó, legalább két méter magas, a másik egy zöld hajú ember, a harmadik egy troll, akinek az arca emberfeletti intelligenciát sugároz, a negyedik egy törpe, aki lantot szorongat a kezében és lágy tenorján énekel. "Hahó Tahó!"-rikolt feléd az árnymanó és az elefántot a tábor felé irányítja. "Ha borgányabokrot keresel, Északnak tarts!"- kiáltja az ember. "Sose félj a rőtmanótól, kedvesebb, mint bárki más"-búgja gyönyörű hangján a törpe. A troll rád se néz, csak valamit súg az árnymanónak. A kék elefánt különös lovasaival lassan eltávolodik, te meg felébredsz. Ekkora badarságot sem álmodtál még. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Minden varázserőd visszatért. (+12 varázspont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

fog 152 274 elfogod a 152. szörnyet a 274. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

h 81 141 használod a 81. tárgyat
Megméred a nap szimbólumot: súlya 0.05 kg. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

h 81 241 használod a 81. tárgyat
Megméred a smaragd kulcsot: súlya 0.06 kg. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[96,21] Továbbra is dombság. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy pattanóböde. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (16 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a pattanóböde testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Megalakult a Fekete Druidák KT. mely rád is vár, druida testvérem! H.J. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy törpe bányát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Néhány órányi ásás után egy ládára bukkansz, amiben hat aranyat találsz. Hármat a törpének adsz, hármat megtartasz magadnak. (+4 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 27, délre 66 mérföldre. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Fürge Tintacsigához. (610. épület.).

(Továbbmész...) [98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [69 pontot használtál fel, van még 253.]

be 563 bemész az 563. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sajnos, azaz szerencsére több munka nincs: sikeresen megpucoltad a környéket. Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

m 2 mozogsz keletre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 2 bőrpáncélt 10 aranyért, 3 bronzpengét 36 aranyért, 5 csontszablyát 10 aranyért.
Összefutsz Selymes Salinával. Elenios felszentelt papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Süppeddel. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Mielőtt nagyon beindulna, te nemes egyszerűséggel nemet mondasz.
Találkozol Felefellel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Kedves, dicsérő szavakat mond neked, és hőstetteiről mesél. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! Mielőtt nagyon beindulna, te nemes egyszerűséggel nemet mondasz.
[13 pontot használtál fel, van még 235.]

d 4 2 eldobod a 4. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 botot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 90 eladod a 90. tárgyat
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 169 7 eladod a 169. tárgyat 7
Eladtál 7 uzbány csőrt. 42 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

d 2 17 eldobod a 2. tárgyat (17 darabot)
Elhajítasz 17 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 150 eladod a 150. tárgyat
Eladtál 1 szent jogart. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 16 eladod a 16. tárgyat
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 212 6 eladod a 212. tárgyat 6
Eladtál 6 dorony tüdőt. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 105 eladod a 105. tárgyat
Eladtál 1 evaporőr hájat. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 104 eladod a 104. tárgyat
Eladtál 1 fémrudat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ea 1113 eladod az 1113. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar csontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[100,19] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy pusztulás sírjait. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,19] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,19] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 205.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[103,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a topránypolip kocsányos fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy százfogú!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Az odabent lapuló korinthai amőba harciasan megindul feléd.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 1 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,21] Továbbra is síkságon vagy.

Észreveszel egy márványtornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy gyilkos mókus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [102,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: trikornis szagot érzel! Dobóhálódat a kezedbe fogod, majd megkeresed a szörnyet. Csendben megpróbálod a hálót rádobni. Tágra nyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a trikornis megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! Később elgondolkozol még a dolgon egy kicsit, és arra a következtetésre jutsz, hogy ez a csapda teljesen alkalmatlan ennek a lénynek az elfogására. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A légirozmár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy bundás csirmáz!

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bundás csirmáz jobb hátsó lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 11 madártollat. Elhagyod a furcsa képződményt. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [106 pontot használtál fel, van még 99.]

* 1. BP: szk 42 0 0 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 99.]

* 2. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 94.]

* 3. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 92.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 92 pontod maradt, ebből a következő körre 92 pontot vihetsz át. Kapsz még 348 pontot. A következő körben tehát 440 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Risara, egy szőke, göndör hajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 207. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 19 Merészség: 7/7 Magasság: 141 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 20 Agresszió: 5 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 32 Menekülés: 35 % Életkor: 168/168 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 277/277 Jellem: semleges (+9) Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (35) Varázspont: 199/189 Pénz: 1708 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 1515 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 158 TP-t kaptál. Jelenleg 359 889 TP-d van. A következő szinthez még 90 111 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, ryuku futárbérenc. A 185. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 399 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 22 ütőfegyverek: 20 lőfegyverek: 23
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,22 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1230 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13 2. nyomkövetés: 41 (+1) 3. mászás: 10 (+1)
4. csapdakészítés: 17 5. csapdaészlelés: 8 6. gyógyítás: 20
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 8 9. szörnyidomítás: 8
10. teológia: 10 11. szerencsejáték: 3 12. versengés: 8
13. zene: 7 14. szörnyismeret: 5 15. zárnyitás: 7
16. vadászat: 9 17. bányászat: 18 18. főzés: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), agglomerátort (#138) fedett veremmel (#219), epokitférget (#147) fedett veremmel (#219), gyilkos tetűt (#116) fedett veremmel (#219), drasmólymot (#60) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219), bíbor szulfagort (#358) fedett veremmel (#219), dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219), griffőnikszet (#106) szuper hálócsapdával (#274), xirnoxot (#122) szuper hálócsapdával (#274), quwarg felderítőt (#299) szuper hálócsapdával (#274), érző szívű dromedárt (#753) szuper hálócsapdával (#274), tüskés harci gromakot (#156) szuper hálócsapdával (#274), vérfürdető magszimot (#148) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), szőrlajhárt (#141) szuper hálócsapdával (#274), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274), pordémont (#253) fedett veremmel (#219), élőholt quwargot (#202) szuper hálócsapdával (#274), vadász quwargot (#241) szuper hálócsapdával (#274), Jeromét (#956) fedett veremmel (#219), ryuku futárbérencet (#765) fedett veremmel (#219), halálmadarat (#351) szuper hálócsapdával (#274), köpködő bruhatagot (#773) szuper hálócsapdával (#274), kardszárnyú pockot (#152) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Thompson99 (#1042), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy egyszerű áldozat: hozz egy manifesztátor nyúlványt.

Összsúly: 131.57 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 2 bőrpáncél (#51) 2 bot (#4)
1 bronzpáncél (#90) 3 bronzpenge (#126) 5 csontszablya (#64)
4 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
8 kaja (#2) 3 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
7 uzbány csőr (#169) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
288 arany (#50) 2 álompor (#396) 4 kaktusztüske (#114)
1 korinthai talizmán (#814) 11 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56)
1 rézkulcs (#75) 3 ugh méreg (#166) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
18
19
20
21
22
23
(96,21) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, 24. jellempróba
(97,20) orgyilkos (#131), fogadó # (#610), oltár
(98,19) helytartói hivatal (#563), bank (#564), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), orgyilkos (#131)
(99,19) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)
(100,19) Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112)
(101,19) sóhajtó dorony (#112), gumifa (#38), oltár
(102,19) Leah rúnaköve, oltár
(102,22) trikornisok (#104), grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent tölgyfa (#393), légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(103,20) mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), topránypolip (#86), százfogú (#53), korinthai amőba (#420)
(103,21) márványtorony (#175), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111)

Üzenet küldése a karakternek