Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 31. 12h:35' EZ A 424. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 425. játékheted kezdete: jan. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1571 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat |
* 3. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot) |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat a 135. tárgyat |
* 6. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
kf 1728 599 | kézbeveszed/felveszed az 1728. tárgyat az 599. tárggyal |
hu 363 129 351 | hulladék: 363 129 351 |
hu 190 465 287 | hulladék: 190 465 287 |
v 21 10 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
ek 40 15 | t. energia kisütése: 40 15 |
ek 7 23 6 | t. energia kisütése: 7 23 6 |
ek 215 20 | t. energia kisütése: 215 20 |
ek 116 70 313 | t. energia kisütése: 116 70 313 |
vi 99 3 60 | viselkedésed: 99 3 60 |
h 697 190 | használod a 697. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sámán testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa sámán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sámán testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A vércápa sámán feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 1148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Kampós acélszigonnyal valamennyire megsebezgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal néhány helyen meghorzsolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa feléd harap, de sikertelenül. Kampós acélszigonnyal megérinted a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal épp hogy megszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 36, gyógyulás: 8, összesen: -28 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal gyengén megszurkálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal párszor épp hogy megérintgeted a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal megérinted a nagyobb vércápa testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 60, gyógyulás: 12, összesen: -48 ÉP}
Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor megkarcolod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kampós acélszigonnyal kicsit megbökdösöd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Mivel ebben a fordulódban már bizonyítottad a rátermettségedet a parti őrség és magad számára, nincs sok értelme és így nem is fogsz a vércápáktól hemzsegő habokba merészkedni. [10 pontot használtál fel, van még 394.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +89 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +80 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 394.]
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 55 | viselkedésed: 99 3 55 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 50 | viselkedésed: 99 3 50 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
vi 99 3 1 | viselkedésed: 99 3 1 |
ek 116 85 313 | t. energia kisütése: 116 85 313 |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 1 9999 15 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 53 28 78 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 78. varázslatot |
hh 1100 745 135 | használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat a 135. tárgyat |
hh 1099 841 | használod az 1099. tárgyat a 841. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 198 164 55 | elmormolod a 198. varázslatot |
[164,55] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni.
h 1755 1500 | használod az 1755. tárgyat |
ek 7 9 15 | t. energia kisütése: 7 9 15 |
be 80 | bemész a 80. titkos labirintusba |
lm 2 5 6 | mozogsz 2 5 6 |
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900 |
lm 11 25 34 | mozogsz 11 25 34 |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal lábát. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Nitmák pengével kicsit megvágod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 1720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 26, gyógyulás: 39, összesen: +13 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1549 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
lm 41 49 | mozogsz 41 49 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zombi mester testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
lm 51 79 79 | mozogsz 51 79 79 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord testét. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zombi mester testét. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 3 27 31 | mozogsz 3 27 31 |
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a zombi mester jobb karját. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a zombi mester fejét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 35 36 40 | mozogsz 35 36 40 |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az óriás csontváz testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 905 44 900 | mozogsz 905 44 900 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
KVAZÁR KARD (297. TÁRGY) A kvazár kard minden idők egyik leghatékonyabb, nem-mágikus képességű vágófegyvere. Sebzése 6d5+2, de forgatásához legalább 14-es vágófegyver szakértelem szükséges. Csak egy kvazár kohónál kovácsoltathatod ki, 70 TVP-ért, nyolc kvazárból egy Din formázó minta segítségével. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.) |
GYERMEKNEVELÉS Megszülted első gyermekedet - és most hogyan tovább? Következik a gyermek nevelése! Ez nemcsak abból áll, hogy jóval több kaját kell gyűjtened körönként, hiszen a kisdednek is jól kell laknia, és a bébi nagyon hamar átáll az anyatejről az alpesi tehén és démontetű húsra. Meg kell tanítanod neki az általad ismert tárgyak készítési módját, el kell neki mesélned, hogyan néznek ki a különböző szörnyek, el kell sajátítania a fegyver- és egyéb szakértelmek alapvető fogásait. A gyermek fejlődése a vártnál jóval gyorsabb, feltehetően a termomágikus világégés okozta magoflusztáció miatt - lehet, hogy néhány hónap alatt teljesen felnőtté válik! Ha azt akarod, hogy az apa is résztvegyen a nevelésben (feltéve, hogy tudod, kicsoda), akkor lehetőség szerint próbálj úgy mozogni a fordulóidban, hogy utolsó lépéseddel az ő táborhelyére érj. Így a gyermek nemcsak az általad ismert dolgokat fogja megtanulni, hanem az apja is oktatni fogja. [Megjegyzés: a gyermek tehát ismerni fogja mindazokat a szörnyeket, kalandozókat, tárgyakat, parancsokat és szakértelemeket, amelyeket anyja (esetleg apja) is megismert a gyermek felnőtté válásának pillanatáig. Nem fogja ismerni azonban az épületeket, varázslatokat, labirintusokat, parancsokat, stb. dolgokat, amelyeket egy kezdő kalandozó sem ismer.] |
Erő: | 50 (67) | Szint: | 46 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 45 (49) | Támadás: | 106 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 34 (44) | Védekezés: | 118 (127) | Menekülés: | 1 % | Életkor: | 6/195 év |
Egészség: | 34 (56) | Életpont: | 796/789 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 43 (98) | Varázspont: | 2023/1659 | Pénz: | 21382 arany | Kép. pont: | 62 |
Vérpont: | 90/75 | Pszi pont: | 390/243 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/68 (+40%) | ökölvívás: | 8/33 (+9%) | szúrófegyverek: | 7/66 |
vágófegyverek: | 48/10 | ütőfegyverek: | 7/58 | lőfegyverek: | 7/17 |
dobófegyverek: | 37/27 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
164,55 mezőn táborozol, a 80. labirintusban, 2. szinten, 22. ponton |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2012. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 13 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/74 | 2. nyomkövetés: | 69/12 (+4%) | 3. lopás: | 1/34 |
4. mászás: | 16/29 | 5. csapdakészítés: | 19/69 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 9/36 (+47%) |
7. gyógyítás: | 2/93 | 8. titkosírás: | 15/8 | 9. felderítés: | 23/52 (+1505%) |
10. szörnyidomítás: | 14/16 | 11. teológia: | 125/32 (+10%) | 12. taumaturgia: | 101/79 (+25%) |
13. versengés: | 3/57 | 14. harcművészetek: | 10/54 | 15. zene: | 14/98 |
16. szörnyismeret: | 38/28 | 17. pszi: | 31/7 (+3%) | 18. zárnyitás: | 11/47 |
19. vadászat: | 8/97 | 20. vitalitás: | 1/9 | 21. bányászat: | 24/84 |
22. testépítés: | 27/67 | 23. úszás: | 4/17 (-580%) | 24. főzés: | 16/46 (+10%) |
25. csapatmunka: | 3/9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 85% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217), magnetikus praglonc (#200) (csak egyszer), sötét ölész (#314), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), vércápa sámán (#281), tyrannoszaurusz rex (#160) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
savlehelet (#225, 10 ÉP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +47 vp 19 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ryuku légiós (#361) | izomernyesztés (#33) | >> | ryuku gárdista (#360) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
villámcsapás (#50) | >> | élőholt quwarg (#202) | villámcsapás (#50) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | villámcsapás (#50) | >> | ősquwarg (#300) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg szellem (#676) | savlehelet (#225) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | quwarg ősmágus (#302) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
hhaar burka (#32) | >> | ryuku légiós (#361) | hhaar burka (#32) | >> | purifikátor (#157) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: éhes |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +13 védettség;) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 2357, pontszámod: 32121. |
Részt vettél a keleti quwarg rajzás végső bezárásában. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) vámpír születése (241) a butaság ára (273) csepp a vérteng. (281) halandóság álcája (325) a vámpír álma (347) halhatatlanság ára (358) vérmágia (366) a Szörny érintése (375) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 83 TU. tudati ismétlés (519) OK tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) OK tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. gyűjtögető életmód (533) OK tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. halhatatlanság (540) OK a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 596 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1097 | arany (#50) | 5 | drótszőr (#37) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 3 | dizen kulcs (#472) | 15 | grifftojás (#179) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kholden kulcs (#470) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
2 | madártoll (#112) | 4 | norgat kulcs (#471) | 1 | ramit kő (#226) | |||
7 | rövid kard (#171) | 1 | sünmedve tüske (#14) | 10 | varázskő (#305) |