Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. júl. 18. 12h:02' EZ A 228. JÁTÉKHETED, 206. FORDULÓD 229. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1142 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: p 72 0 0 | használod a 72. pszi képességet |
* 5. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
* 6. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 7. KP: kf 813 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
kf 6 1 | kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a jobb kezedbe |
ff 6 28 182 | felt. fegyverváltás: 6 28 182 |
ffk 150 100 300 | felt.fv.kozkázata: 150 100 300 |
cir 17 | vándorcirkusz látogatása 17 |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a topránypolip bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a topránypolip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A topránypolip meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A topránypolip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [101,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sullár testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sullár testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a sullár testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [100,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
577 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megérinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 218 életpontot vesztettél. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 442 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 310, gyógyulás: 71, összesen: -239 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt tigris testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt tigris testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt tigris testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [99,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drakolich fejét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {GYD:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich csontos vázát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a drakolich testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Kőkéssel kissé megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megbököd a drakolich fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 109, gyógyulás: 22, összesen: -87 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hegymélyi lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [99,62] Dombos terepre érkeztél. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő trappoló dinymák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák feléd rúg, de nem talál el. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [98,60] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Továbbmész...) [97,59] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [96,57] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felfedeztél egy templomot. Sheran hívei emelték. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 071 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 62, gyógyulás: 53, összesen: -9 ÉP}
ef 12 513 | energia fejlesztése 12 |
le 278 | leveszed/lerakod a 278. tárgyat |
kf 373 | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 3 10 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
kut 40 | kutatsz 40 pontért |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 278 | kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat |
szk 361 351 360 | keresed a 361. szörnyet a 351. szörnyet a 360. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1602 27 20 | használod az 1602. tárgyat |
* 3. BP: le 813 0 0 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
* 4. BP: kf 253 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat |
Erő: | 36 (42) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 31 (33) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 23 (25) | Védekezés: | 36 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 384/373 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (37) | Varázspont: | 499/301 | Pénz: | 2425 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 45/0 | Pszi pont: | 136/216 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 27/84 (+4%) | szúrófegyverek: | 23/29 (+2%) | vágófegyverek: | *19/100 (+8%) |
ütőfegyverek: | 18/82 | lőfegyverek: | 10/60 | dobófegyverek: | 28/11 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
96,57 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
Kedvenc táborhely: 71,59 |
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 123 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/74 (-249%) | 2. nyomkövetés: | 54/37 (+15%) | 3. mászás: | 10/5 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 18/8 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/50 (-1100%) | 6. gyógyítás: | 14/80 |
7. titkosírás: | 9/15 | 8. felderítés: | 10/81 (-250%) | 9. szörnyidomítás: | 9/39 |
10. teológia: | 24/13 (+7%) | 11. taumaturgia: | 20/21 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 |
13. versengés: | 6/5 (+20%) | 14. harcművészetek: | 27/3 | 15. zene: | 6/10 (+12%) |
16. szörnyismeret: | 25/53 | 17. pszi: | 21/22 (+2%) | 18. zárnyitás: | 7/27 (-300%) |
19. vadászat: | 5/38 (+12%) | 20. bányászat: | 30/43 (+4%) | 21. testépítés: | 7/63 |
22. főzés: | 14/25 (+10%) | 23. csapatmunka: | 2/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (80,20) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | massza (#217) | |
tűzeső (#61) | >> | csontváz lord (#177) | energiatüskék (#29) | >> | drakolich (#760) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Dögvész (#7495) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | dermesztő lidérc (#645) | tompítás (#40) | >> | Tguarkhan (#212) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | |
tompítás (#40) | >> | bibircsók-óriás (#120) | varázsvédelem (#34) | >> | csontváz lord (#177) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. |
2.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 63 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 84 TU szükséges.) |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | csuklyavirág (#133) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 28 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | arany (#50) | 3 | bomló esszencia (#2367) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | lidércesszencia (#1074) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 6 | tinta (#101) | 11 | vasérc (#152) |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
|
|